Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 13:17 

Wat leuk om al die bekende namen weer te zien : D
Ik heb echt het gevoel alsof HPF nooit is weggeweest, het voelt allemaal zo oud en vertrouwt. Ik heb er nooit echt over nagedacht (met uitzondering dan van de eerste maanden dat HPF dicht was), maar ik heb de gezelligheid toch wel gemist, hoor.

It's good to be back!

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 15:35 

Stiekem ben ik wel benieuwd hoe dit zal ontpoppen. Twee jaar gesloten en alweer zo'n actief begin.
Leuk dat zoveel mensen hun weg terug hebben gevonden!

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

5e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Zweinstein

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 16:36 

Ik voel mezelf weer als een vis in het water, het voelt echt weer aan als het oude vertrouwde forum waar ik graag kwam. Tof dat jullie het hebben kunnen bewerkstelligen. :D

_________________
Afdeling: Zwadderich!


 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: " ...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!..." 
BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 23:05 

Jip , welkom terug,
Dit is super leuk om te zien!

_________________
" Schaduwen van morgen, zijn in het verleden gezaaid.
Opdrijfzand en zorgen, gehuld in mist of gebeiteld in steen... " 


" Tom Riddle" 


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Antwerpen/Middelburg
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 10:47 

Het is even wenne dat de site terug is :)
voor mezelf veel gebeurd in de laatste jaren dus,
en ik hoop dat ik alle andere ouder bekende terug tegenkom op deze forum want ik heb het toch enorm gemist

Dikke vette liefde :love:


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Rapture

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 22:31 

San Riddle schreef:
Wat leuk om al die bekende namen weer te zien : D
Ik heb echt het gevoel alsof HPF nooit is weggeweest, het voelt allemaal zo oud en vertrouwt. Ik heb er nooit echt over nagedacht (met uitzondering dan van de eerste maanden dat HPF dicht was), maar ik heb de gezelligheid toch wel gemist, hoor.

It's good to be back!


Ik heb precies hetzelfde. Ik zat dan wel op FFF [en heb gelijk mijn naam meegenomen], maar HPF voelt al vanaf de eerste dag weer helemaal als één grote familie. Ik heb de afdelingen meer gemist dan ik doorhad xD

Het voelt gewoon goed om met z'n allen het fandom levend te houden. Voor mij is er geen leven zonder Harry Potter. Het is zo fijn om alle vertrouwde kleuren enzo te zien. De header is prachtig. Eerst miste ik het oude logo een beetje, maar dit staat professioneler, ofzo xD Echt mooi.

Zeker na AVPS, realiseerde ik me dat HP gewoon nooit op moet houden. Goed, er komen geen films of boeken meer. Maar er valt nog zo veel over te praten. Ik ben zo blij dat HPF terug is, met de vertrouwde lay-out. Ook leuk om de mensen weer te zien die niet mee zijn gegaan naar FFF.

I missed you guys <3

_________________
I am done with my graceless heart,
So tonight I'm gonna cut it out and then restart.
'Cause I like to keep my issues drawn,
It's always darkest before the dawn.


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In my cosy little bed

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 22:58 

Jullie zullen goed kunnen geloven waarschijnlijk dat ik dit enorm gemist heb.
HPF is lange tijd een deel van mijn leven geweest waar ik mijn dagen en avonden mee vulde.

En het is zelfs de ontmoetingsplaats geweest voor mij en iemand die eerst een hele goede vriendin was, daarna mijn echte vriendin en nu zelfs, sinds een paar dagen, mijn verloofde (Sommigen onder jullie zullen misschien wel weten over wie ik het heb, jawel, het is Trijn :D).
Dus je kan wel zeggen dat HPF erg belangrijk voor mij is geweest.

Ik ben dan ook superblij dat HPF weer open is en het vertrouwe gevoel meteen weer de kop op is komen steken. Het is leuk om al de vertrouwde namen weer terug te zien en te merken hoe snel ik weer gewend ben aan alles hier.
Hou dit forum nog maar een tijdje open!

_________________
I want to be a monkey, be monkeys with you.


 Profiel  

Unspeakable

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Team Mystic

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 01, 2011 11:55 

Ik merkte zaterdag pas hoe erg ik HPF gemist heb xD Ik vond FFF ook leuk, maar HPF heeft toch iets ouds en vertrouwds. En het is leuk om al die oude HPFers weer tegen te komen @@
Dus weebee @@

_________________
    Hohoho~


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bon Temps
BerichtGeplaatst: di feb 01, 2011 12:02 

Hoewel ik het wel geprobeerd heb om mijn draai te vinden op FFF, heeft het mij nooit gegrepen. Zelf denk ik dat dat kwam omdat het te groot was. HPF voelt al veel vertrouwder, mede omdat het weer gezellig knus en klein is.
Voor een forum is interactie van levensbelang, als het te lang duurt voordat er in een topic gereageerd wordt kom je niet meer terug. Gelukkig kan ik hier weer meerdere keren per dag bepaalde topic checken, en gezellig kletsen met jan en alleman.

Ook is het fijn om allerlei oude bekenden weer te zien <3
Kortom: yay voor HPF 2.0!

_________________
    GRYFFINDOR!


    "Giving Jason Stackhouse vampire blood is like giving Ho-Hos to a diabetic."


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Wonderland

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 01, 2011 23:53 

Heb hetzelfde als BeeGee. Heb het even geprobeerd op FFF, maar kon mijn 'draai' daar niet echt vinden. Voelde gewoon heel anders als HPF voor mij. En ik was dus ook heel blij toen ik afgelopen weekend een mailtje in mijn mailbox trof. Hopelijk wordt alles weer net zo gezellig en leuk als voorheen.

_________________
    Que sera, sera.


 Profiel  

4e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: wo feb 02, 2011 23:07 

Machoefeltje schreef:
En het is zelfs de ontmoetingsplaats geweest voor mij en iemand die eerst een hele goede vriendin was, daarna mijn echte vriendin en nu zelfs, sinds een paar dagen, mijn verloofde (Sommigen onder jullie zullen misschien wel weten over wie ik het heb, jawel, het is Trijn :D).


Ooo, wat leuk! Proficiat voor jullie beide!

Ik ben ook nooit mee verhuist naar FFF. Volgens mij heb ik wel een account gemaakt, maar heb ik nooit de moeite gedaan te posten. Het was gewoon - nou, het was gewoon geen HPF.

Ik ben wel blij dat HPF terug is. Voor mij voelt dit momenteel allemaal nog min of meer surreí«el aan (ligt dat nu echt aan mij?). Het is zo vreemd dat er twee jaar voorbij is, opeens HPF terug is, men terug post en het voelt alsof die kloof van twee jaar er niet is. Alsof het forum nooit is weggegaan...

_________________
    GRYFFINDOR


 Profiel  

The Pink Operator

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw, my house.

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 03, 2011 8:54 

@Raya: Nee, dat ligt niet aan jou. xD Ik had de eerste dagen gewoon al precies hetzelfde gevoel, ik zei dat toen ook in het Nu topic. Iedereen gaat gewoon vrolijk door met posten alsof er nooit wat gebeurd is. Echt bizar. :'D But in a good way.

_________________
    There's like a million kinds of cazy, and I kinda like mine.

    Cause you can't jump the track, we're like cars on a cable,
    And life's like an hourglass, glued to a table


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bon Temps
BerichtGeplaatst: do feb 03, 2011 11:47 

Ik hoop dat dezelfde gezelligheid zometeen ook weer op meets te zien is. Dat waren echt hoogtepunten in mijn jaar een paar jaar geleden <3

_________________
    GRYFFINDOR!


    "Giving Jason Stackhouse vampire blood is like giving Ho-Hos to a diabetic."


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beiijing
BerichtGeplaatst: vr feb 11, 2011 21:30 

Ik ben zo blij dat er weer nieuw leven is ingeblazen. Het voelt zo vertrouwd en goed aan. FFF was gezellig, maar het kan echt niet tippen aan het HPF forum.

Bij deze ben ik zo vereerd om hier weer deel vanuit te maken. Moesten jullie niet weten wie ik ben. Ik ben Wicked Sprout en de reden waarom ik een nieuwe naam heb aangemaakt is omdat ik iets totaal anders wou, want verandering is altijd goed.

But enough about me, long live HPF <3

_________________
"Sabertooth-Tiger!"


 Profiel  

Dreuzel



Offline

Woonplaats: Boven-Botelberg

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 15, 2013 18:06 

Tnx!dit is echt leuk :wizard:

_________________
I open at the end...
...and I trust Severus Snape.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Keer terug naar Ministerie van Toverkunst
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme