Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In de sokken la van dobby

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 27, 2014 22:38 

Hier is mijn volgende stukje en vergeet maar even wat ik gister zei, ik had vandaag gewoon zin om te schrijven dus hier is het volgende stuk dan,persopnlijk vind ik het het beste tot nu toe, veel lees plezier!

Hoofdstuk 5: Vakantie

Albus en Olivier zaten een week voor de kerst vakantie in de Grote zaal hun Vakantie plannen te vertellen.
“ik ga naar een oud kasteel waar mijn oom woont, dat kasteel werd in de 17de eeuw gebruikt als familie kasteel” vertelde Olivier enthousiast
“Ik ga gewoon naar huis, ik geloof dat oom Charlie en mijn opa en oma ook komen”zei albus niet zo enthousiast.
“Waarom ben je niet blij?, we hebben 2 weken vrij!!!” zei Olvier die duidelijk goed gehumeurd was.
“Ik ben wel blij, maar ik kan me wel een leukere kerst voorstellen”
“Hoezo dan?” vroeg Olivier geïnteresseerd
“Nou vorige kerst bijvoorbeeld, toen gingen we met z’n alle naar mijn opa en oma, met de helle familie” legde Albus uit.
“Zo veel groter kan jou familie niet zijn”dacht Olivier hart op.
“oja?” Albus begon met het opnoemen van alle familie leden
“waar zal ik beginnen, Mijn Opa Arthur, mijn Oma Molly, James, Oom Bill, Oom Charlie…..mijn neef Lucy, mijn nicht Domeniqeu, mijn neef Fred, en dat was het geloof ik” zei Albus op zijn vingers tellend.
“ik vroeg niet of je me tien minuten wou vervelen met je 300 neven en nichten!”zei Olivier die zijn gezicht in zijn handen begroef.

De week ging snel voorbij en Albus had steeds meer zin gekregen in de vakantie en voor hij het wist zat hij al in de trein.
Albus zat in een coupé samen met Olivier en Anton.
“Ik hoorde net dat mijn oom, oom Frédéric, ook komt!” zei Olivier enthousiast toen hij een brief open maakte die hij vlak voor vertrek had gekregen.
“cool!, ik moet de helle vakantie bij mijn oma zitten omdat mijn vader en moeder naar mijn broer in Nederland gaan” zei Anton op een manier waarop je kon zien dat hij er geen zin in had.
“Wat ga jij doen Albus”vroeg Anton.
“Ik ga gewoon naar mijn ouders, niks bijzonders” vertelde Albus.
De rest van de rit speelden ze knalpoker en schaak.

Toen de trein bij het station stopte en Albus en Olivier het gewone station opstapte zag Albus daar zijn Vader praten met oom Ron.
Ze keken even op en zagen Albus staan en glimlachte, Albus liep gelijk naar ze toe terwijl Olivier naar zijn ouders liep.
“Hey Albus, hoe gaat het?” vroeg zijn vader terwijl hij hem een knuffel gaf.
“Mama is nog thuis, ze had het druk met het eten” vertelde zijn vader.
“Je hebt toch nog geen voorbeeld genomen aan je vader en mij en je nu al in de problemen gewerkt toch?”vroeg zijn oom glimlachend.
“Nee, natuurlijk niet hij is niet zo dom als jullie waren”zei haar tante, tante Hermelien
“Nee natuurlijk niet”glimlachte Albus, hij merkte nu pas hoe erg hij ze gemist had.
“Kijk daar is Percy”zij zijn vader wijzend.
“Ik zou hem niet roepen,tenzij jij zin hebt in een preek Albus?” oom Ron glimlachte even naar hem.
“Nee, dankje”zei Albus
“Kijk daar komt Roos!”riep tante Hermelien.
Roos kwam glimlachend naar hen toe lopen.
“Hey Roos, zin in de vakantie?”vroeg oom Ron met een glimlach.
“Ik ga nog even doei zeggen tegen Olivier, pa” zei Albus die naar Olivier keek.
“Ik ga even mee, ik wil Olivier ook wel ontmoeten” zei zijn vader.
Terwijl ze erheen liepen vertelde zijn vader hem over zijn oude vriend, Olivier Plank, met wie hij zwerkbal had gespeeld.
“Hey Albus!” zei Olivier toen ze naast hem stonden.
“Fijne vakantie” zei Olivier die even op keek en Harry zag staan en plotseling weer zo nerveus werd als in het begin van het jaar.
“Merlijns baard maar dat is Harry Potter!”riep een andere stem en plotseling kwam er een andere man aan lopen met licht kort bruin haar en een klein baardje in grijs gekleed.
“Aangenaam ik ben de vader van Olivier, Rein Benda” zei meneer Benda die zijn hand uitstak naar Harry.
Harry schudde zijn hand en zei met een glimlach “Ik hoor dat ik me niet voor hoe te stellen?”
“Haha nee, wie kent u niet?” zei meneer Benda goed goedgehumeurd.
“Fijne vakantie Olivier” zei Albus.
“T-t-tot na de v-vakantie Albu-us” zei Olivier en hij en zijn vader liepen weg.
zijn vaders glimlach verdween net zo snel als Olivier en zijn vader en hij zei “stomme mensen, die mij de helle tijd aangapen”
“Zullen we doei zeggen tegen Ron en Hermelien en je moeder maar eens op gaan zoeken?”
“Hey Harry, Albus!” hoorden ze achter zich en ze draaiden zich om.
Oom George stond zwaaiend achter hun ze zwaaiden terug en gingen naar Ron en Hermelien.
“Ik vind je haar wel leuk zitten zo hoor”hoorde ze oom Ron nog net zeggen toen ze aankwamen.
“Hey Ron we gaan” Harry fluisterde er iets achter aan wat Albus niet kon verstaan.
Zijn vader gaf Ron en Hermelien een knuffel terwijl Albus Roos een fijne vakantie wenste.
“Is James er ook al?” vroeg Harry aan Ron
“Ja hij staat daar met Fred geloof ik” zei Ron terwijl hij naar achter wees.
nadat ze James hadden geroepen gingen ze naar huis, de vakantie was eindelijk begonnen.


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In de sokken la van dobby

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 20, 2014 16:10 

Hallo Allemaal hier is het volgende stuk!
ik hoop dat jullie het leuk vinden persoonlijk vind ik het een van de betere!

Hoofdstuk 6: Kerst met slecht nieuws

Ze stonden voor de deur van hun huis, grepul laan 16, een van buiten ogend klein huis maar zo betoverd dat het binnen groot is.
“Stil naar binnen ik wil mama wel even laten schrikken” zei James met een grijns.
Ze gingen zachtjes naar binnen en James sloop naar hal door naar de woonkamer terwijl Harry de koffers bij de trap naast de houten deur zette.
Ze horden een gil van schrik en gelach uit de woonkamer.
Nadat ze hun jas hadden uitgedaan gingen ze de woonlamer in waar James net een preek van zijn moeder kreeg.
“...daarom moet je me nooit meer zo laten schrikken James!!!”
Ze draaiden zich om en zag Albus staan “Hey Albus? hoe gaat?,leuk op school?,leuke vrienden?…”vroeg Ginny in topsnelheid aan Albus.
“Rustig Gin, geef hem eens tijd om antwoord te geven” onderbrak Harry haar glimlachend.
“Laten we bij die eerste vraag beginnen” stelde Harry voor.
“Prima hoor, maar waarom staan er zoveel pannen in de keuken?” vroeg Albus nieuwsgierig.
“Nou er komen vanavond een paar gasten”zei zijn vader nonchalant.
“Wie komen er dan?,jullie zeiden toch dat er niemand zou komen?, wie komen er?” vroeg Albus zo snel dat hij zich verslikte.
“Oh, niks bijzonders, Oom Charlie, Oom Ron, Tante Hermelien, Roos, Hugo en oom Charlie blijft tot kerst logeren, hij zij dat hij nog wel wat Leuken spreuken wist voor als James zich mis draagt” voegde hij er met een knipoog aan toe.

Vlak voor het eten kwamen Ron, Hermelien, Roos en Hugo en even later kwam Charlie.
“Iedereen aan tafel!” riep Ginny iets later.
Albus gingen tussen Hugo en Roos zitten.
“Waarom zei je niet dat we hier heen gingen?”vroeg Roos terwijl ze aardappels opschepte.
“Hoe bedoel je?” Vroeg ALbus die net een hap biefstuk nam.
“Waarom je niet zei dat we hier, naar jou, toe gingen?”
“Dat wist ik zelf ook niet”
“Oh oke…”
hij at nog wat en ving toen iets op van een gesprek tussen zijn vader en oom Charlie.
“Dat klopt, Harold Helavink is ook verdwenen, zomige vinden we gestoord of dood terug maar de meeste vinden we niet” zei zijn vader fluisterend.
De rest hoorde hij niet omdat oom Ron iets aan hem vroeg.
“Hey Albus, Griffoendor staat toch wel voor op Zwaderich met zwerkbal hé?”
“Natuurlijk daar zorgt Domeniqeu-zijn nicht en zoeker van Griffoendor-wel voor”
“Mooizo”Zei Ron glimlachend.
“En waarom zit jij nog niet in het team James, vorig toen je naar Zweinstein ging riep je nog dat je nog eerder lid zou worden dan je vader?” Vroeg Ron aan hem.
“Huh...dat is een kwestie van tijd” zei James snel.
“aha dat zal wel,volgens mij ziet hij nog geen snaai als hij voor zijn neus vliegt maarja” voegde hij er zacht aan toe.
Albus en Roos verslikte zich van het lachen.
De rest van de avond was het super gezellig en de visite, behalve oom Charlie want die bleef logeren, gingen pas rond 11 uur weg.

Op kerstochtend werd ALbus pas om 12 uur waker .
Hij ging naar beneden om te ontbijten.
Zijn vader en moeder zaten aan tafel.
“Goeiemorgen, lekker geslapen?” Vroeg Harry.
“Jahoor”zei Albus die in zijn ogen wreef.
Albus ging zitten.
“Je moet echt een kam door je haren heen hallen, het lijkt echt op dat van je vader” zei Ginny die zijn haar plat streek.
“Waar zijn James en Oom Charlie?” vroeg harry die de hand van zijn moeder weg haalde .
“Die zijn buiten in het bos even aan het zwerkballen, zullen wij straks ook mee doen?”
“Ja natuurlijk”Zei Albus blij.
De post kwam en Harry pakte het aan.
“Hier een brief voor jou”zei Harry die een brief aan ALbus gaf.

Vrolijk Kerstfeest, Albus!

Groeten Olivier

P.s sorry voor mijn vader, hij vind zichzelf nogal belangrijk omdat hij volbloed is, ik weet niet of jij dat hebt, ik in ieder geval niet.
“Oh nee” zei Harry.
“Wat is er vroegen?” ALbus en Ginny in koor.
“Lees zelf maar”Zei Harry en hij legde de krant voor ze neer

Minerva Anderling, Hoofd Zweinstein, verdwenen tijdens haar vakantie in Londen.

Het hoofd van Zweinstein Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus, is sinds 3 dagen gelden niet meer gezien, en is ook nergens geweest.
Ze is voor het laatst gezien toen ze in De Lekke Ketel iets ging drinken en toen ze daarna even naar de dreuzel stad ging om iets voor haar vriend, Arthur Wemel, ging kopen, is ze spoorloos verdwenen.
De leiding van Zweinstein wordt, tot Minerva terug is, overgeven aan Professor H. Hovendoorn.
Wie zijn taak als docent Verweer tegen de Zwarte kunsten en hoofd van Griffoendor op zich gaat nemen is nog niet bekend.

“Huh, maar, wat?” waren de eerste worden die ALbus kon uitbrengen, hoe konden ze, wie het ook waren, Professor Anderling aan?.
“Ik ben net zo berbaast als jij Albus” Zei Harry.
“Zou jij naar Charlie willen gaan,Ginny, dan ga ik een brief sturen aan Henk, ik denk dat het zwerkbal even niet doorgaat Albus, Sorry”Zijn Vader en moeder vertroken en Albus bleef alleen achter, “goed begin van de kerst” dacht Albus hard op.

Die middag zat Albus op de bank samen met James een spelletje te spelen toen zijn vader weer binnen kwam.
“Sorry dat ik weg was jongens, maar er is nu wel een nieuwe docent verweer tegen de zwarte kunsten”
“Wie?” riepen James en Albus in koor.
“Ik”
“Wat maar jij bent schouwer?” vroeg James ongelovig.
“Tijdelijk totdat professor Anderling terug is of tot het einde van het jaar” verzekerde Harry ze.
“Maar waarom jij?” vroeg Albus.
“Als jullie het niet willen, zeg ik wel tegen professor Hovendoorn…” begon Harry.
“Ho!, dat zeggen we niet!” riep Albus.
“Nee we vinden het juist leuk!” riep James nog harder.
“Nou dan zie ik het probleem niet, ik ga me omkleden ze zullen straks wel komen…” zei Harry.
“Wie komen straks?” Vroeg Albus niewsgierig.
“Uuh...ik...uuh...tot zo”Zei Harry die zich duidelijk versproken had en weg liep.

Een half uur later ging de bel en kwamen Oom Bill, Tante Fleur, Victoirie, Domeniqeu en louis binnen.
“Hey Albus, James” zij Bill die zijn haar kort had met kale plekken en grote wallen onder zijn ogen en was veel bleker dan Albus zich herinnerde.
“Oom Bill?”zei Albus verbaast.
“Iets vrolijker mag ook wel”zei Harry die net binnenkwam.
Albus glimlachte en gaf zijn oom een knuffel.
“Zullen we gaan zwerkballen?”vroeg James enthousiast aan Albus en hun neef en nichten.
Ze zwerkbalde de hele middag totdat Ginny ze kwam halen voor het eten.
Toen ze de keuken inliepen zagen ze dat er nog meer bezoek was gekomen, Albus zijn opa en oma en oom Percy die tot zijn verbazing zonder zijn vrouw en kinderen gekomen was.
“Hey Albus!”riep oom Percy naar hem, hij had om de een of andere reden altijd meer belangstelling in hem dan in James of zijn andere nichten en neven.

Het was dien avond heel gezellig geweest(ondanks dat oom Percy de hele tijd met hem wou praten) en ze gingen pas na twaalven naar bed.
Albus viel bijna meteen in slaap.

Hij stond in een zaal vol met gemaskerde mensen.
hij was woedend, iemand moest gestraft worden.
“Ik zei dat jullie Zweinstein minder veilig moesten maken”Zei hij dreigend.
“En dat doen jullie niet door het hoofd van het schouwers hoofdkwartier, dat ook nog eens Harry Potter is, naar Zweinstein moesten brengen” Zei hij bijna fluisterend.
“Mijn heer…”Zei een man die naar voren stapten.
“Ik hoef jullie excuses niet te horen, Crucio!”
De man viel op de grond en begon te spartelen en te gillen.
Hij stopte en de man lach roerloos op de grond.
“Kan iemand mij vertelen waarom jullie sukkels Zweinstein alleen maar veiliger hebben gemaakt?”

Albus werd wakker en zag zijn vader boven hem staan, hij was bezweet en lag op de grond.
“Albus gaat alles goed?, we hoorden je schreeuwen”zei zijn vader bezorgd.
“Ik...alles gaat prima”Zei Albus die zich hellemaal niet goed voelde maar hoofdpijn had.
“Ik zie dat je liegt,kom mee”Harry hielp zijn zoon overeind en bracht hem naar de woonkamer waar niemand meer was.
“Wat droomde je?” Zei Harry toen ze aan de eettafel zaten.
“Ik...Ik weet niet goed…ik stond in een kamer vol gemaskerde mannen en ik was woedend...ik weet niet goed meer maar ik zei dat de mensen om mij heen Zweinstein veiliger hadden gemaakt in plaats van minder veilig wat de bedoeling was” vertelde Albus.
Zijn vader keek hem bezorgd aan.
“Het is maar een droom toch?”Vroeg albus.
“Ja natuurlijk, niks belangrijks, je hebt het waarschijnlijk gedroomd vanwege vanmiddag, ga maar weer naar”Stelde zijn vader hem gerust, maar Albus wist wel beter zijn vader vertelde dat hij ook zulke dromen had gehad, maar ik kan ze toch niet hebben Voldemort is dood en al was hij in leven dan heb ik geen connectie met hem, dacht Albus.


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In de sokken la van dobby

Houseitem
BerichtGeplaatst: za mei 17, 2014 14:36 

Hallo iedereen, hier ben ik weer terug van weg geweest.
ik had dit hoofdstuk eigenlijk al een tijdje af maar ik wou er nog een stuk aan toevoegen wat uiteindelijk niet gebeurd is, dat lezen jullie in het volgende hoofdstuk, veel lees plezier!

Hoofdstuk 7: Professor Potter.

Albus en Olivier liepen de grote zaal in.
“Dus je vader wordt de nieuwe verweer tegen de zwarte kunsten docent?” Vroeg Olivier gretig nadat Albus had verteld wat er in de vakantie gebeurd was.
“Ja, en ik denk dat sommige mensen daar niet blij mee zij” Hij wees naar professor Malfidus die naar Harry keek alsof hij hem wou vermoorden.
Olivier grinnikten even en ze gingen naast Anton en Charlie zitten.
Na een tijdje stond professor Hovendoorn op en werd het stil in de zaal.
“Goeie avond allemaal, ik hoop dat jullie allemaal een fijne kerst hebben gehad”zei hij glimlachend.
“Ik zelf heb best een leuke kerst gehad maar dat misschien een andere keer, ik moet het tot mijn ongenoegen over wat serieuzere dingen gaan hebben”Er klonk geroezemoes en toen dat weg was vervolgde Professor Hovendoorn “Zoals jullie ongetwijfeld gezien en gelezen hebben is professor Anderling momenteel afwezig, ze is ontvoerd, door wie is niet duidelijk, al heb ik zelf een redelijk vermoeden maar helaas heeft het ministerie mij verboden jullie details te vertellen.
ik zal professor Anderling’s haar positie als schoolhoofd vervullen en ,zoals jullie vast al bedacht hebben, betekent dat dat er geen leraar verweer tegen de zwarte kunsten zou zijn maar gelukkig wild professor Potter die rol op zich nemen hij is tevens het hoofd van Griffoendor tot het einde van dit jaar, daarna zal hij zijn plicht als hoofd van de schouwers afdeling weer vervullen die nu vervult word door de heer Ronald Wemel, dat lijkt me weer genoeg voor vanavond, eet smakelijk!” Hovendoorn ging weer zitten en de borden en kannen op tafel werden gevuld.
“Ronald Wemel dat is toch de vader van Roos”vroeg Olivier.
“Dat klopt, hij is niet een van de beste schouwers maar mijn vader stond erop dat hij voor hem in viel”
“Waarom? , volgens mijn vader is hij niet echt de beste schouwer…”zij Olivier twijfelend.
“Mijn vader vertrouwd hem” zei Albus simpel.
“Oh oke…”
Morgen hebben we het eerste uur les van je vader toch?” vroeg Anton aan Albus.
“Ja, ik heb er echt zin in” zei Albus enthousiast.

Die volgende dag zat Albus in het lokaal van verweer tegen de zwarte kunsten naast Olivier toen Harry binnen kwam.
“Hallo allemaal, boeken weg ik heb iets leukers in gedachten”
iedereen stopte verbaast zijn boeken in zijn of haar tas en keek toen naar Harry.
“Ik zal mezelf eerst even voorstellen, ik ben Professor H Potter, ik vervang professor Hovendoorn dit jaar, zijn er vragen aan mij?”
Een ravenklauw waarvan Albus de naam niet wist stak haar hand op.
“Ja mevrouw...?”Vroeg Harry
“Hulst meneer, wat gaan we dit jaar leren? bij Professor Hovendoorn hadden we wat basis spreuken geleerd”
“Ik was ook van plan wat basis spreuken te behandelen, en jullie wat te vertellen over bepaalde dieren”
“Geen vragen meer?, willen jullie dan opstaan?”toen iedereen opstond schoof Harry met een zwiep van zijn stok de tafels aan de kant.
“Ik wil jullie een simpele spreuk leren om je vijand een paar seconden te verblinden, de spreuk gaat als volgt, Spicelia, Je zegt de spreuk terwijl je je toverstok op het gezicht van je tegenstander richt en die zal z’n 2 á 3 seconden duizelig zijn waardoor jij in het voordeel bent, oke, maak paren van 2 en succes!”
aan het einde van de les was iedereen er(door de goeie tips van Harry) in geslaagd zijn partner te verwarren.
“Dit was echt een leuke les!” Zei Charlie toen ze na afloop het lokaal uiliepen.
“Albus!, Professor Hovendoorn wil je vanavond om acht uur spreken en ik moest doorgeven dat hij feniksen mooi vind”zei Harry voordat de volgende klas aankwam lopen voor zijn les.

Nog even een vraagje achter af ik zit er aan te denken om het eerste hoofdstuk te herschrijven zodat het wat langer en interessanter word, nu vroeg ik me af wat jullie vinden, zo laten of herschrijven? laat het vooral even weten


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In de sokken la van dobby

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 20, 2014 17:22 

Hallo iedereen hier ben ik weer( zonder grote gaten tussen de hoofdstukken) dit is een beetje een verwarend hoofdstuk en eigenlijk kan de uitleg van Professor Hovendoorn(voortaan noem ik hem gewoon Henk) helemaal niet, maar ik kon niks logischer verzinnen en dat Albus in contact staat met die andere(had ik bijna iets verklapt) is best belangrijk voor het verhaal, maar laat ik jullie niet teveel ophouden, veel lees plezier.


Hoofdstuk 8: Professor Hovendoorn.

Die avond ging Albus naar de waterspuwer, hij wist waar het was want dat had zijn vader hem vaak zat verteld.
Daar aangekomen zij het wachtwoord “Feniks” en de waterspuwers gingen aan de kant waarna er een trap tevoorschijn kwam.
Albus liep de trap op en klopte op de deur.
“Binnen” zij de stem van Hovendoorn.
“Ga zitten, wil je een kopje thee” vroeg Professor Hovendoorn toen ik binnen was gekomen.
“Nee dank u, professor”
“Net zo beschijde als ik al dacht” zei hij glimlachend waarna hij een kop thee voor me neerzette.
“Je vraagt je zeker af waarom ik je wilde spreken?”
Ik knikte en Professor Hovendoorn vervolgde “Vanwege een bijzondere droom die je in de vakantie hebt gehad, weet je waar ik het over heb?”
Ik knikte weer, zou ik eindelijk antwoord krijgen waarom?
“Het was een vreemd incident en ik stond versteld toen ik het hoorde, en om eerlijk te zijn kan ik alleen maar goken wat er gebeurd kan zijn”
“Dus u heeft geen idee”floept ik er teleurgesteld uit.
“Ik heb duizenden ideeën, waarvan de meeste praktisch onmogelijk zijn”
“Heeft u ook ideeën die wel kunnen”zei ik iets gefrustreerde dan de bedoeling was.
“Sorry” voegde ik er snel aan toe.
“Zal ik je het meest logische idee vertellen” vervolgde professor Hovendoorn alsof ik niks gezegd had.
“Alstublieft” zei ik nieuwsgierig.
“Het is nogal een moeilijk en ver gezocht verhaal maar ik denk dat het z’n 20 procent kans heeft, maar laat ik bij het begin beginnen”
“ Het begint op de avond dat je vader Voldemort versloeg, het moment dat we voorgoed van Voldemort af waren, maar hij liet een heel klein stukje ziel over dat naar zijn dichts bijzijnde en meest op Voledemort lijkende familielid ging, onbewust voor het desbetredende familielid en hij zal het zelf ook niet weten, het is een stuk ziel dat niet onder controle is door voldemort of wie dan ook, het weet niet eens dat het bestaat en is waarschijnlijk samengesmolten met het ziel van de desbetreffende familielid, en jij als meest op je vader lijkende zoon heeft waarschijnlijk een stukje ziel van je vader geërfd dat er voor zorgt dat je in contact staat met het familielid, snap je het nog een beetje?”
“Een stuk van Voldemorts ziel zit in een familielid en een stuk van mijn vaders ziel in dat van mij waardoor we in contact staan” noemde Albus hard op.
“Daar komt het op neer ja, dit lijkt me genoeg voor vanavond” besloot Professor Hovendoorn.
“maar…” begon Albus
“Het is genoeg Albus, drink je thee op en ga naar je slaapzaal, je vrienden vragen zich vast af wat we besproken hebben”

Ik zit er aan te denken dit verhaal ook op een ander forum met een groter publiek te posten dus mocht je mijn verhaal ergens anders tegen komen denk dan niet dat het gestolen is ofzo, bedankt :)


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In de sokken la van dobby

Houseitem
BerichtGeplaatst: do mei 22, 2014 7:58 

Je kunt nu de herschreven versie van hoofdsruk 1 lezen

_________________
Ravenclaw is the best!


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In de sokken la van dobby

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jun 15, 2014 22:41 

Ik had besloten wat hoofdstukken te schrijven ik had er 3 af en was van plan om weer te posten als ik er 4 op vooraad had, maar toen...liet ik mijn laptop vallen en is hij kapot dus moet ik opnieuw beginnen, hopelijk hebben jullie hier begrip voor, er komen zo snel mogelijk nieuwe hoofdstukken!

_________________
Ravenclaw is the best!


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In de sokken la van dobby

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jul 02, 2014 9:23 

Ik heb slecht nieuws voor de genen die mijn verhaal volgde, ik kan niet schrijven nu omdat mijn pc kapot is en hij komt pas over een week terug, dan kan ik mischien wat schrijven en posten maar daarna ben ik 6 weken op vakantie en kan ik niet posten, wel schrijven gelukkig

_________________
Ravenclaw is the best!


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In de sokken la van dobby

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jul 19, 2014 22:55 

Ik heb mijn pc waarschijnlijk over 6 weken pas weer, dus jullie moeten helaas 6 weken wachten op nieuwe stukjes( gellukig zijn jullie het gewend te wachten ;))

_________________
Ravenclaw is the best!


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In de sokken la van dobby

Houseitem
BerichtGeplaatst: do nov 13, 2014 21:40 

Hallo allemaal, ik heb een tijd geen nieuwe stukjes geschreven, omdat ik inspiratieloos was voor dit verhaal, ik heb nu weer enkelen ideeën en ga deze de komende tijd uitwerken tot nieuwe stukjes, dus denk niet dat dit verhaal dood is, het ligt een soort van in coma maar daar komt het binnenkort dus weer uit!

_________________
Ravenclaw is the best!


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In de sokken la van dobby

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jun 30, 2016 18:47 

Hallo allemaal! Het is al weer heel(maar dan ook echt heel) lang geleden dat ik op dit forum ben geweest. Maar ik zat er aan te denken mijn verhaal hier te herschrijven en weer op te pakken. Ik heb ondertussen een stuk meer geschreven dan toen ik dit verhaal begon(alweer 3 jaar geleden!). Laat me weten of je het een leuk idee vind. Mits er nog mensen over zijn op dit forum natuurlijk, we moeten echt iets bedenken om het weer druk te krijgen!

_________________
Ravenclaw is the best!


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Keer terug naar Fan Fictions
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron

Powered by phpBB :: FI Theme