Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

4e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo feb 27, 2011 18:33 

Auteur: Lily_Flower
Titel: Revenge
Reactie: Allereerst, wil ik alvast even kwijt dat ik echt uitkijk naar je volgende stukje. Je korte "voorstelling", zeg maar, wees gewoon op ontzettend veel drama en er is niets waar ik meer van houd dan van dat. Ook is Lily meestal niet mijn favoriete personage, omdat ze gewoon te perfect wordt afgeschilderd, maar aangezien ze hier wraak wil, ben ik nieuwsgierig wat je verder nog met haar zal aanvangen.
Verder, kan je misschien beter even je stukje nalezen voor je het post? Er staan soms een paar foutjes in, niets storend of zo... Maar het is een tip. Post snel weer?

_________________
"Oh, look at that, he's heard of me. My fame grows." -Puck


Ex hox momento pended aeternitas.
Aan dit ogenblik hangt de eeuwigheid.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: di maart 08, 2011 11:40 

Auteur: Aisling
Titel: Lament
Reactie: Interessant! Wat is er met die oude man? Hij verdwijnt opeens. Mystery, suspense. We like.

Ik vind het aan de ene kant heel goed dat je zo in detail beschrijft hoe smerig de taveerne is. Detail is goed natuurlijk. Aan de andere kant (net als met die 'handen' in mijn vorige review) ga je er wel heel veel op door. Ik neem aan dat dit dan net als bij het vorige eigenlijk helemaal niet zo boeiend is, maar door er zo vaak op terug te komen, lijkt het alsof de smerigheid van de kroeg later een betekenis krijgt of zo. Hetzelfde geldt voor dat bier. Je zet het (iig in mijn ogen) nu neer alsof het een diepere betekenis gaat krijgen. Als dit ook zo is, forget what I just said. :P Dan is het prima geschreven. Je hebt een goed oog voor detail en je kan het beeld wat jij ziet ook redelijk goed op mij overbrengen.

Ik kan er verder nog niet zo heel veel over zeggen natuurlijk. Ik zie nog niet echt waar dit heen gaat. SeƔn is op reis naar Ierland en komt in een smerige taveerne terecht waar hij even kletst met de waard. Dat gesprek zal in je volgende stukjes wel ergens toe leiden, denk ik? (:

En dan nog even wat mierenneuken waar je je niks van hoeft aan te trekken...
    SeƔn liep door een verlaten straat van Dublin. De sfeer was er grimmig en uit meerdere huizen weerklonk ruzie of het kapot vallen van glaswerk, waarna steevast een harde gil weerklonk.
Dit is een beetje... off. Dunno. Die tweede 'weerklonk' is denk ik iets te veel van het goede. Misschien een synoniem gebruiken? Normaal gesproken is dit niet zo erg, maar aan het begin van een post valt het toch wel op.
    SeƔn kon zich niet voorstellen dat de taveerne die hem verteld was echt gezellig kon zijn.
Kan een taveerne 'je verteld zijn'? Dat kan aan mij liggen hoor (dat ik het niet ken), dat is heel goed mogelijk. :P
    "Mijn zaken zijn mijn zaken, antwoordde SeƔn.
Je mist hier aanhalingstekens aan het eind van het dialoog..
    "Guinness is sterk spul, zo te merken zul je het moeten leren drinken,"Ā zij de waard.
'zei' de waard. (:

Ik kijk uit naar je volgende stukje. Dit was niet zo heel exciting, maar ik vind vooral je eerste post heel goed. Ik ben nog steeds benieuwd naar wat SeƔn in Ierland gaat vinden.

_________________
"Boo... Guess who?"


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za maart 19, 2011 18:38 

Auteur: Lily_flower
Titel: Revenge
Reactie: Meestal heb ik echt een hekel aan James x Lily fanfiction, omdat ze gewoon erg standaard zijn; Lily wordt gepest door James, ze krijgen ruzie, maar James vindt Lily toch leuk, blabla. Jij hebt het verhaal een moderne, nieuwe twist gegeven! Dit is serieus de eerste JL-fanfiction die ik lees en die ik nog leuk vind ook.
En zoals Duffie al zei, misschien moet je je stukjes na het schrijven nog een keertje overkijken? Meestal haal je dan de fouten (die er trouwens niet zo heel veel inzitten hoor,) er wel uit. Voor de rest leest het verhaal erg prettig; ik kijk uit naar het nieuwe hoofdstuk!

_________________
Our dreams will break the boundaries of our fears.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Rapture

Houseitem
BerichtGeplaatst: do mei 12, 2011 17:06 

Auteur: Savan
Titel: Courageous
Reactie: Yay, Blaine! Glee fanfics zijn mijn nieuwe obsessie <3
Arme Blaine T^T Ik hoop dat hij snel naar Dalton kan en dat Kurt hem happy maakt. Je Engels is niet perfect, maar over een paar foutjes valt gemakkelijk heen te lezen. Het weerhoudt me er niet van om verder te lezen ^^

Hoe durf je zo gemeen te zijn voor Blaine? >_< Nee, je had al gezegd dat je het eigenlijk heel zielig vindt xD Maar Kurt for the rescue! En natuurlijk is Blaine inderdaad gevlucht voor de 'bullies' op zijn school, toen hij naar Dalton ging. Ik ben benieuwd wanneer hij uit de kast komt tegenover zijn ouders. Poor little hobbit, I love you <3

En natuurlijk kan ik het niet weerstaan om een beeld in mijn hoofd te vormen van perfection Darren Criss die gepest wordt. It's so sad T___T

Anyway, ik wil een volgend hoofdstuk @@

_________________
I am done with my graceless heart,
So tonight I'm gonna cut it out and then restart.
'Cause I like to keep my issues drawn,
It's always darkest before the dawn.


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jun 02, 2011 14:30 

Auteur: Genner
Titel: Onderweg
Reactie: Haha ik had zelf ook het idee om een keer een HP/Glee crossover te schrijven, dus toen ik zag dat jij dat had gedaan moest ik het natuurlijk meteen lezen. Ik vind het eerste stuk veelbelovend! Je schrijft leuk (hoewel ik het wel heel raar vind om in het Nederlands te lezen over de Gleeclubbers haha) en volgens mij ook wel IC (nog een beetje lastig om nu te zeggen).

Citaat:
Puck is Klassenoudste ā€“ een beslissing die waarschijnlijk na een aantal sterke magische drankjes is genomen.

Dat stukje vond ik heel grappig XD Ik ben benieuwd naar meer!

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

Angel of the Light

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Between dreams and reality.

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo nov 23, 2011 21:59 

auteur: Aisling

Titel: de dronkaard
Wow, de gevoelens die je in het gedicht omschrijft komen goed over. Ik ben benieuwd wat je inspiratiebron was, al is dat misschien moeilijk terug te halen als het wat oudere gedichten zijn..

Titel: de liefdesminstreel
De woordgroepen zijn precies op de goede plek afgebroken, waardoor de zinnen met iedere regel die je extra leest, van betekenis wisselen. Knap gedaan, ik hoop op meer!

_________________
Wilt u daar nog een pindakaaspan bij?


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jan 23, 2012 20:58 

Auteur: magic_twins
Titel: Remus gaat naar Zweinstein

Ik heb je al een PB'tje gestuurd met mijn op- en aanmerkingen maar ik wilde ook hier nog even iets van me laten horen. Het is echt een heel leuk idee van je om over Remus' jeugd te schrijven. Je hebt gelijk als je zegt dat dat iets is waar nog niet veel over te vinden is in de fanfictie. Leuk dat jij er daarom aan begint met dit verhaal. Wat ik ook al in mijn PB'tje zei; ik mis nog wel een beetje beschrijvingen en zo. Maar ik denk dat jij goed genoeg kan schrijven om daar nog wat aan te doen en anders sta ik er voor open je daarmee te helpen :]

_________________


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jun 16, 2012 7:40 

Auteur: Lily_flower
Titel: De sluipwegwijzer (JPJ)
Reactie:
Ik vind dit een zeer leuk verhaal, vooral omdat ik zeer geĆÆntereseerd ben in mensen waar we nog niet zoveel over wisten, ook hoe je het schrijft vind ik zeer goed. Enkel zou ik de dingen die de Marauders zeggen van Lupin en Wormstaart mss omwisselen, aangezien ik Lupin niet onmiddellijk tegen iemand "snotneus zie zeggen.", Die is meestal beleefd, maar over het algemeen vin ik het zeer leuk.

Auteur: Lipton
Titel: Fanfiction Dramione
Reactie:
Heel mooi, ik vind het wel leuk om Hermelien en Draco samen te 'zien'

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: The Maze
BerichtGeplaatst: za jan 05, 2013 19:10 

Auteur: Aisling
Titel: Lament
Reactie: Leest lekker weg! Ik vind dat je heel mooi en duidelijk schrijft. Keep up the good work!

_________________
I love you
for all that you are
all that you have been
and all that you're yet to be


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Keer terug naar Fan Fictions
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme