Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: di dec 18, 2012 15:27 

Hoe beleefde Cho het toverschool toernooi? Met twee kampioenen, van wie ze allebei min of meer houd.

Hoofdstuk 1: Into the Goblet


‘Komop, Carl, doe het gewoon! Eeuwige roem, weet je. Moest ik zo goed zijn als jij, zou ik onmiddellijk mijn naam in die beker doen. Komop, Carl, doe het.’ Cho keek Carlo’s vrienden vernietigend aan.
‘Als hij niet wil, laat hem dan toch! Die opdrachten zijn levensgevaarlijk. Bij elk toverschool-toernooi is er minstens één dode gevallen. Willen jullie hem misschien dood?’ Carlo keek Cho glimlachend aan.
‘Het is goed, Cho. Ik weet zeker dat Perkamentus’ veiligheidsmaatregelen op en top gaan zijn.’ Met een valse grijns keken Carlo’s vrienden Cho geniepig aan?
“Carlo Kannewasser, Zweinstein” schreef Carlo op een briefje. Hij zuchtte. ‘Nu enkel nog de beker in met dat briefje, en ik sta voor een bindend contract, als ik wordt uitgekozen.’ Cho wou niet dat hij meedeed aan het toernooi, maar ze was ook niet van plan hem tegen te houden als hij wilde. Ze was gewoon bang dat hij zou sterven, daarvoor hield ze te veel van hem.
‘Kruml doet zo te zien ook mee’, zei Johannes, een van Carlo’s vrienden. ‘Hij vind zichzelf waarschijnlijk te goed om zich niet in te schrijven.’ Johannes wierp een vuile blik op Kruml terwijl Carlo de leeftijdsgrens overging, die Perkamentus zelf had opgesteld.
‘Komop, Carl, doe het gewoon! Doe het! Het is tenslotte nu of nooit. Als je het nu niet doen, zul je het nooit doen.’ vlammen laaiden op uit de beker, wat betekende dat Carlo zijn naam in de beker had gedaan. Vanaf nu, had hij een bindend contract. Of hij nu wou of niet.

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Mordor
BerichtGeplaatst: do dec 20, 2012 11:09 

verdeeeeer

_________________
If you close your eyes you see darkness.
But if you keep them closed for long enough,
…you’ll see light.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: do dec 20, 2012 11:27 

Bedankt voor je reactie, hier is het volgende deel!

Hoofdstuk 2: The unexpected memo


‘Welkom, welkom iedereen!’ riep Perkamentus vol genot uit. ‘Welkom! Vandaag, specifieker, binnen enkele minuten, zullen onze kampioenen van onze 3 scholen uitgekozen worden! Vanmiddag, stipt om 12 uur was het laatste moment dat je je nog kon inschrijven, eindelijk is het moment aangekomen, waar iedereen in spanning heeft op zitten wachten.’ Cho keek Carlo aan.
‘Ik hoop dat jij het wordt. Ik hou van je’, zei ze.
‘Ik ook van jou, Chootje.’ hij glimlachte naar haar. ‘Maar ergens hoop ik voor jou dat het iemand van Ravenklauw wordt. Robby bijvoorbeeld. Maar ik hoop voor mezelf ook wel ik. Als dat niet te egoïstisch klinkt.’
‘Helemaal niet, iedereen zou dat voor zichzelf wensen, ik ook voor jou.’
‘Stilte graag!’ riep Perkamentus tot iedereens verschiet. ‘Professor Sneep, breng jij hem eens naar voor? De vuurbeker?’ Sneep had een groot pak in zijn handen, waar vermoedelijk de vuurbeker inzat.
‘Wie deze beker’, zei professor Perkamentus, terwijl hij het doek van de beker deed. ‘Bij de laatste opdracht te pakken krijgt, wint het toernooi, en wint daarbij een eeuwige titel en een grote galjoenensom! Laat het beginnen!’ vuur laaide op uit de beker, en er kwam een briefje uitgevlogen, de eerste kampioen was er, de eerste kampioen was uitgekozen. Perkamentus schraapte zijn keel.
‘En onze allereerste kampioen, komt uit Beauxbatons, en is….’ hij hield iedereen in spanning, vooral de meisjes van Beauxbatons dan. ‘Fleur Delacour!’ nogmaals laaide er vuur op uit de beker.
‘De kampioen’, zei Perkamentus terwijl iedereen in spanning wachtte. ‘Voor ons eigen Zweinstein is…’ Cho keek Carlo hoopvol aan. Het was nu of nooit. Hij was uitgekozen, of hij was het niet. Nu was er niets meer aan te veranderen. ‘Carlo Kannewasser!’ Cho hapte naar adem. Ze kon het niet geloven. Er waren zoveel mensen die zich hadden ingeschreven, en Carlo was uitgekozen, het was ongelofelijk.
‘Proficiat, schatje’, zei Cho met een grote glimlach. ‘Ga maar naar voor, je bent uitgekozen. Je hebt nu een bindend contract.’ Carlo gaf Cho nog een laatste kus, en liep dan naar voor. Het laatste vuur laaide op uit de beker.
‘Het lijkt me duidelijk’, zei Perkamentus met een glimlach, ‘dat deze kampioen uit ons noordelijke Klammfells.’ hij ving het briefje met een sierlijke zwaai op. ‘Onze laatste kampioen is…. Viktor Kruml!’ het geklap was nog oorverdovender dan bij Carlo en Fleur. Natuurlijk, hij was wereldberoemd. 'Proficiat aan alle kamp...' Perkamentus' stopte zijn zin. Er laaide nog een briefje op uit de beker.
‘Harry Potter!’ luidde het briefje.

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Mordor
BerichtGeplaatst: do dec 20, 2012 12:54 

<3<3

_________________
If you close your eyes you see darkness.
But if you keep them closed for long enough,
…you’ll see light.


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jun 08, 2013 21:53 

Ik ben dit verhaal aan jet verbeteren, wachtend op Sky-Blue. Wanneer komt het vervolg?

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jun 09, 2013 8:06 

Eeuuh, maar hier ga ik niet bepaald aan verder doen... ik kan je wel een verhaal geven die niet op deze site staat...

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jun 09, 2013 9:58 

Lilly schreef:
Eeuuh, maar hier ga ik niet bepaald aan verder doen... ik kan je wel een verhaal geven die niet op deze site staat...


Ja, ik had te veel tijd dus ik verbeterde dit, maar kan je me dat verhaal PBen?

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jun 09, 2013 12:26 

Sarah schreef:
Lilly schreef:
Eeuuh, maar hier ga ik niet bepaald aan verder doen... ik kan je wel een verhaal geven die niet op deze site staat...


Ja, ik had te veel tijd dus ik verbeterde dit, maar kan je me dat verhaal PBen?


Ik zal het doen zodra mijn eerste hoofdstuk af is :)

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jun 09, 2013 15:18 

Okeu

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 12, 2013 15:42 

Sarah schreef:
Okeu


Ik ga het vandaag niet kunnen doorsturen i.v.m. mijn examen wiskunde morgen. Ik hev 5 thema's te leren, en mijn punten moeten echt goed zijn (anders mag ik volgend jaar geen Latijn Wiskunde doen). Je zult wss moeten wachten tot na de examens.

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jun 13, 2013 17:42 

Lilly schreef:
Sarah schreef:
Okeu


Ik ga het vandaag niet kunnen doorsturen i.v.m. mijn examen wiskunde morgen. Ik hev 5 thema's te leren, en mijn punten moeten echt goed zijn (anders mag ik volgend jaar geen Latijn Wiskunde doen). Je zult wss moeten wachten tot na de examens.


Examens gaan voor!

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 


Keer terug naar Fan Fictions
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme