Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: vlakbij Greenwitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma mei 20, 2013 17:14 

1. Het Nest.
Een meisje met rood haar, blauwe ogen en sproeten staarde naar buiten in een coupe. De oorlog was voorbij. Hoewel ze liever terug wou naar de tijd voor de oorlog, toen hadden zij en Harry nog iets. Maar blijkbaar is hij haar vergeten. Op de gang zochten een jongen met rood haar, bruine ogen en sproeten, een meisje met bruin haar en bruine ogen en nog een jongen met zwart warrig haar, groene ogen en een bril naar een coupe. Alles zat vol. Harry is daar nog plek zei het meisje met de bruine haren tegen de jongen met de bril. Nope Hermelien, ik denk dat we pech hebben vandaag. Aan de jongen met het rode haar vroeg hij: is daar nog plek? Nee, maar bij mijn zusje wel. Ze liepen naar de coupe. De jongen met dezelfde rode haren als het meisje deed de deur van de coupe open. He Gin, mogen we hier zitten? Ginny schrok op uit haar gedachten. Ehm ja Ron, kom maar. De drie liepen de coupe in. Hermelien ging naast Ginny zitten. Ron tegenover zijn vriendin: Hermelien. Dus uiteindelijk zat Harry tegenover Ginny. Een keer kruisten hun blikken elkaar. Ginny bloosde. Ze besloot wat in haar dagboek te schrijven aangezien de reis nog ruim een uur zou duren. Ze pakte een roze boekje uit haar tas, sloeg hem open en begon te schrijven:

Lief Dagboek,
De oorlog is voorbij. Maar toch heb ik liever de tijd voor de oorlog. Toen waren Harry en ik nog samen, voelde ik me fijn en veilig bij hem. Nu nog steeds dat is het probleem niet, alleen onze relatie met elkaar is nu net zoals voor de verkering. Als ik hem zie, weet ik niet weer wat ik moet zeggen en als onze blikken elkaar kruisen ga ik meteen blozen. Maar goed hij was heel dapper tijdens de oorlog. Hij heeft Voldemort verslagen. Het enige waar ik echt van schrok was toen hij deed alsof hij dood was. De tranen sprongen meteen in mijn ogen maar godzeidank leeft hij nog!!!


Ron zag zijn zusje schrijven en zei: He Gin, wat doe je? Niks antwoordde ze. Ron pakte het boekje af. Ron geef terug, alsjeblieft Ron geef terug, NU. Hermelien greep in. Ronald geef dat boekje terug aan je zusje. Ginny dacht na over die zin. Zusje. Ze behandelt me nog steeds als zusje van... Ik heb ook gewoon een naam. Nog steeds gaf Ron het boekje niet. Harry greep nu ook in. Ron geef dat boek terug aan Gin, hoe zou jij het vinden als je alles in een boekje opschrijft en dan een van je broer het gaat lezen? Blijkbaar had die zin hem aan het denken gezet. Nou Ron geef het dan terug aan haar. Ron gaf het terug. Bedankt zei Ginny. Ze gaf een snel en dankbaar knikje aan Harry. Toen ze bijna het perron op reden kwam Malfidus langs. Hij schoof de deur open. Zo heeft Pottertje eindelijk gewonnen? Malfidus rot op zei Ginny. Waarom zou ik Bloedveraadster? Nu stond Ginny op. Ik zou maar weg gaan. En anders? Nu stond ook Harry op en liep naar Malfidus en Ginny toe. Rot gewoon op! Awh nemen we het voor elkaar op, wat lief. Ik dacht dat het uit was tussen jullie, dan zou zo'n bloedveraadster jou toch niet hoeven te beschermen. Dag Malfidus. Ginny schoof de deur voor zijn neus dicht. Harry lachte. Goed gedaan Gin. Hij gaf haar een schouderklopje en een knipoog. Weer bloosde Ginny. Een paar minuten laten liep het viertal over het perron. Meneer - en mevrouw Wemel stonden buiten in de auto te wachten. Ze stapten in en reden naar het nest. In het nest had mevrouw Wemel de tafel al gedekt. Ze moest alleen nog koken, dus vroeg ze aan Ginny of ze wou helpen. Eigenlijk had ze niet zo'n zin maar als ze dat zei zou haar moeder, en misschien ook haar vader, bood worden. Dus stond ze even later op blote voeten achter het fornuis. Hier Gin, bak deze eieren maar even. Mevrouw Wemel gaf 5 eieren aan Ginny. Ze pakte een pan en brak het eerste ei open. Toen ze aan haar 4e ei begon zei haar moeder: Ginny, liefje ik ga even wat sla plukken, let je op de cake? Ja doe ik. Harry kwam de keuken in. Hij rook Ginny. De heerlijke bloemen geur. Hmm het ruikt erg lekker! Ginny draaide zich om. Harry ehm, ja dankje. Kan ik je helpen? Ehm je zou de cake er kunnen uit halen. Oke. Hij deed de oven open, pakte de cake. Die was behoorlijk warm. Hij zette vlug de cake op het aanrecht. Harry's vingers werden al snel rood. Ginny keek ernaar. Harry!Je vingers! ze pakte snel zijn hand en deed hem onder de kraan. Er ging een warme windvlaag door haar heen. Ook bij Harry was die windvlaag er. Hij bedankte haar en bleef nog even kijken. Ze bakte het laatste ei en daarna bracht ze alles naar de tafel. Haar moeder kwam terug met de sla, deed het in een kom en bracht het naar de tafel. Ginny ging naar boven om de andere te halen. Ze zag Harry bedroefd weglopen vanaf Rons kamen. Ze liep achter hem aan. Harry! Harry wacht. Hij stopte, Ginny liep naar hem toe. Wat is er gebeurd? Niks zei hij snel. Ach kom op Harry, iedereen kan zien dat er iets is. Het is... Ron en Hermelien, ze.. ga zelf maar kijken. Ginny liep naar de kamer van haar broer, deed de deur open, daar zag ze Ron en Hermelien zoenen. Ron liet snel los. Ginny, eerst kloppen!! Sorry Ron, het eten is klaar. ze verliet de kamer en liep weer naar Harry. Voel je je alleen door hun? Ja, we waren beste vrienden en nu heeft Ron iets met Hermelien. Hij dacht aan Ginny's gezicht dat ze jaloers werd dus zei hij snel. Het is niet dat ik het erg vind ofso hoor maar.... Ik snap je Harry. Dat was een van de redenen dat hij haar leuk vond: Ze begreep n steunde hem altijd. Ze sloeg een arm om hem heen. Kom Harry, je moet blij zijn. Jij hebt Voldemort verslagen. Dat is pas een heldendaad! Dankje Gin. Het liefst zou hij haar nu willen zoenen maar iets in hem hield het tegen. Ik ga naar beneden, het eten is klaar. Harry keek haar na. De spijkerbroek, hempje en haar lange losse rode haren, Wat is ze knap. Harry liep naar beneden. Alleen naast Ginny was plek. Na het eten liep Ginny naar buiten. Om negen uur riep mevrouw Wemel haar. Ze liep naar binnen daar zag ze haar kat dood liggen. Mam, wat is er gebeurd? De tranen sprongen in haar ogen. Deze kat had heel haar leven beleefd alle belangrijke dingen weet hij een soort van lopend dagboek en nu waren al die dingen weg. Gin ik zag hem onder de bank liggen, pakte hem en zag dat hij dood was. Ginny liep naar boven. Mevrouw Wemel stuurde Harry achter haar aan. Hij deed de deur open. Gin, hij heeft een fantastisch leven gehad. Ga weg zei ze bot. Ze schrok er zelf ook van. Sorry zei ze snel. Het geeft niet Gin. Hij sloeg een arm om haar heen. Wij gaan samen morgen naar de wegisweg ik moet er toch heen dan koop ik gelijk een nieuw dier voor je. Dat hoeft niet Harry. Gin ik heb genoeg geld en weet niet wat ik ermee moet. Dan kan ik best wel eens mijn vriendin trakteren. Zullen we hem begraven in de tuin? Ja zei ze zacht. Ze liepen naar beneden, legde de kat in een doos en liepen naar buiten. Harry pakte een schep en groef een gat. Ginny legde de kat er in. Dankje Harry. Geen dank Gin. Daarna ging iedereen slapen uitgeput van de strijd. Rond 10 uur liep Harry naar Ginny's kamer. Hij liep naar binnen. Daar stond Ginny in haar boxer en BH. Sorry, ik vergat te kloppen. Hij was afgeleid door haar lichaam, niet alleen omdat het zo mooi was maar ook omdat en rode striemen op haar rug en buik stonden. Harry zou je alstjeblieft de deur willen dicht doen en willen binnen komen. Hij deed wat ze vroege en daarna wees hij naar een van de rode striemen om haar buik. Hoe kom je eraan. Kragges antwoordde ze. Harry wist wie dat waren en hij vond ze verschrikkelijk. toen Ginny aangekleed was liepen ze naar buiten. Gin ik ga je bijverschijnselen, Pak mijn arm. Ginny pakte zijn arm en even later stonden ze op de wegisweg. Ze liepen naar goudgrijp. Harry moest komen voor 2 nieuwe kluizen. de kluizen van zijn ouders. In het karretje zaten ze tegenover elkaar. Opeens remde die en Ginny vloog tegen Harry aan. Sorry. We zijn er zei de Kobold. Juffrouw Wemel, aangezien u geen familie of het meisje van Potter bent zult u hier moeten wachten. Harry zei snel: U heeft het mis, we zijn samen. In Ginny's oor fluisterde hij: Speel mee. Ginny knikte. Owh dan had ik het fout. Sorry voor het ongemak. Harry pakte Ginny's hand. De kobold maakte de kluis open. De kluis was van Lily Potter. Ginny liep naar twee schilderijen die helemaal achterin stonden. Ze haalde de doeken eraf. Harry, kom is. Hij liep naar Ginny. Dit zijn mijn ouders zei hij zacht. Lily begon te praten. Heeft onze jongen eindelijk een vriendinnetje gevonden? James kom is. Hij verdween uit het ene schilderij en verscheen in het andere. Kijk. Ze wees naar Harry. Harry..... ben jij dat? Ja zei hij. Zacht mompelde de kobold: Volgens mij zitten ze mij gewoon diep te neppen. Ginny giechelde om dat woord. Ik geloof niet dat Potter en Wemel samen zijn. Ginny stootte Harry aan. Hij gelooft het niet. Wat niet Gin? Dat wij samen zijn. Dan zit er maar een ding op Gin. Hij stond op en liep naar Ginny. Met zijn ene hand streelde hij haar wang zijn andere ging hij door haar haar. Hij boog rustig naar voren. Hun lippen raakten elkaar. Ginny zoende met passie terug. Ze voelde zich fijn hoewel ze wist dat het gespeeld was was het een behoorlijk goede zoen. Harry nam de twee schilderijen mee. Daarna liepen ze naar de dierenwinkel. Ginny koos een uil uit. Harry trakteerde haar bij de drie bezemstelen. Ehm Harry, ik... net in Goudgrijp ik.. het voelde fijn, wij samen het voelde vertrouwt, veilig en... Ze werd abrupt onderbroken. Voor mij ook Gin,maar jij.. jij verdient beter. Veel beter Gin, ik bedoel ik heb je in de steek gelaten, niks van me laten horen, gedaan alsof ik dood was. Gin je verdient mij niet. Maar Harry als ik jou nou wel wil? Er was een reden dat je me in de steek liet hoewel je me die nog moet vertellen, je kon niks van je laten horen anders zouden ze je kunnen vinden en dat doen alsof je dood was, dat moest wel anders zou Voldemort je nog meer martelen. Hoe wist je dat? Ik liep toevallig door het bos en ik had het gezien. Daar geloofde ik het niet, maar toen op het plein besefte ik dat het best waar kon zijn. Het spijt me Gin echt waar. Ze boog over de tafel. Voor de tweede keer die dag raakten hun lippen elkaar. Daarna liepen ze hand in hand weg en verschijnselden met de uil en twee schilderijen naar het nest.

Ik zou graag reacties krijgen aangezien dit mijn eerste verhaal is. Zelf weet ik niet of ik wel of niet door moet gaan met schrijven. Ik hoor graag van jullie!
Ginny

_________________
Ginny- mijn naam gekozen door mijn ouders omdat ze zo van Harry Potter hielden. ILOVEHP


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Mijn wonderlijke wereld

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 21, 2013 18:50 

Leuk verhaal, maar als je verder gaat kun je misschien aanhalingstekens gebruiken, dat leest wat makkelijker. Maar het is wel een leuk verhaal hoor! ;)

_________________
Volg je gevoel, recht naar je doel


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 21, 2013 19:48 

Inderdaad een leuk idee, maar zoals xDaffiee zegt, zou je beter aanhalingstekens gebruiken. Dat is stukken makkelijker om te lezen!
Maar schrijf zeker maar verder!

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: vlakbij Greenwitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: za mei 25, 2013 7:46 

Oke dat zal ik zeker doen! Bedankt voor jullie reactie

_________________
Ginny- mijn naam gekozen door mijn ouders omdat ze zo van Harry Potter hielden. ILOVEHP


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jun 01, 2013 13:10 

Ga je nog verder met het verhaal please!? Idd aanhalingstekens gebruiken, maar het is je eerste verhaal dus ik vind het best goed! En wat meer komma's.

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: vlakbij Greenwitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jun 10, 2013 16:49 

Sarah schreef:
Ga je nog verder met het verhaal please!? Idd aanhalingstekens gebruiken, maar het is je eerste verhaal dus ik vind het best goed! En wat meer komma's.


Ik weet niet of ik verder ga mijn com loopt helemaal vast en zit nu op mijn mobiel
Ik denk dat ik een nieuw verhaal begin en dan vanaf mijn telefoon

_________________
Ginny- mijn naam gekozen door mijn ouders omdat ze zo van Harry Potter hielden. ILOVEHP


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Mijn wonderlijke wereld

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jun 10, 2013 16:50 

Ginny Wemel. schreef:
Sarah schreef:
Ga je nog verder met het verhaal please!? Idd aanhalingstekens gebruiken, maar het is je eerste verhaal dus ik vind het best goed! En wat meer komma's.


Ik weet niet of ik verder ga mijn com loopt helemaal vast en zit nu op mijn mobiel
Ik denk dat ik een nieuw verhaal begin en dan vanaf mijn telefoon


Ga je weer ongeveer zo'n verhaal schrijven als dit? Want ik vind het heel leuk

_________________
Volg je gevoel, recht naar je doel


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: vlakbij Greenwitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jun 10, 2013 16:52 

xDaffiee schreef:
Ginny Wemel. schreef:
Sarah schreef:
Ga je nog verder met het verhaal please!? Idd aanhalingstekens gebruiken, maar het is je eerste verhaal dus ik vind het best goed! En wat meer komma's.


Ik weet niet of ik verder ga mijn com loopt helemaal vast en zit nu op mijn mobiel
Ik denk dat ik een nieuw verhaal begin en dan vanaf mijn telefoon


Ga je weer ongeveer zo'n verhaal schrijven als dit? Want ik vind het heel leuk


Ja, dat denk ik wel

_________________
Ginny- mijn naam gekozen door mijn ouders omdat ze zo van Harry Potter hielden. ILOVEHP


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jun 11, 2013 15:31 

Komt 'ie dan ook op dit Forum?

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: vlakbij Greenwitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jun 11, 2013 15:36 

Sarah schreef:
Komt 'ie dan ook op dit Forum?

Jaaaa dat zowiezo

_________________
Ginny- mijn naam gekozen door mijn ouders omdat ze zo van Harry Potter hielden. ILOVEHP


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jun 11, 2013 15:38 

Ginny Wemel. schreef:
Sarah schreef:
Komt 'ie dan ook op dit Forum?

Jaaaa dat zowiezo


Yeeey!

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: vlakbij Greenwitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jun 11, 2013 22:08 

Sarah schreef:
Ginny Wemel. schreef:
Sarah schreef:
Komt 'ie dan ook op dit Forum?

Jaaaa dat zowiezo


Yeeey!

ik ben druk bezig met schrijven

_________________
Ginny- mijn naam gekozen door mijn ouders omdat ze zo van Harry Potter hielden. ILOVEHP


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jun 13, 2013 17:49 

Ginny Wemel. schreef:
Sarah schreef:
Ginny Wemel. schreef:
Sarah schreef:
Komt 'ie dan ook op dit Forum?

Jaaaa dat zowiezo


Yeeey!

ik ben druk bezig met schrijven


Is het dat verhaal over de liefde tussen Harry en Ginny? Check de tip.

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 


Keer terug naar Fan Fictions
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme