Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jan 29, 2011 15:39 

Afbeelding

H A L L O

Dit zat er natuurlijk aan te komen. Een splinternieuw topic voor mijn crea's.

Deathly Hallows
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

The Vampire Diaries
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


Laatst bijgewerkt door Jessica op di sep 11, 2012 23:54, in totaal 4 keer bewerkt.

 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Mystic Falls

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 13:50 

Hooi!

Ik krijg de eerste post! =D
Ik wilde even zeggen dat ik echt een fan ben van je kleurrijke colouring op je icons. Ze hebben lekker veel contrast, maar zijn toch niet al te donker. Knap gedaan. Vooral je Dobby icon vind ik erg mooi <3 en ik bewonder ook enorm je animatieskills, de animatie is zo lekker vloeiend. Leuk gedaan!


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: do feb 03, 2011 21:16 

helloo :)
ik ben het inderdaad met Margo eens, ik hou van je kleurrijke colouring =)
ziet er echt goed uit, de derde en laatste icons van DH vind ik het mooiste :)
ga zo door,
smacht naar meer*

_________________
I just know there's something dark in me. I hide it. I certainly don't talk about it. But it's there. Always.


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: hier, op HPF...
BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 20:56 

Hoi Jessica
Mooie dingen heb je gemaakt! Ik ben zelf helemaal geen held hiermee en heb er zodoende weinig verstand van, maar ik vind ze gewoon mooi =D
Vind je het goed als ik er Ă©Ă©ntje van je gebruik?


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 09, 2011 23:22 

@Margo, Morgan: Bedankt =)
@Laura: Dat is goed ^^ Thanks

Ik heb 6 nieuwe Bellatrix Lestrange icons, want ik houd van haar <3
    Afbeelding Afbeelding Afbeelding
    Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Laatste 2 verschillen inderdaad maar een klein beetje. Maar ik wist niet welke ik beter vond :')

Ik sta open voor requests!

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Voorstraat 19
BerichtGeplaatst: do feb 10, 2011 15:27 

Wow, ook me likes the colours.
Uit de Bella serie spreekt de aller eerste me toch wel het meeste aan, de blik op haar gezicht en de manier waarop het rood opvalt en terug komt echt prachtig gedaan! (Dat geld ook voor de derde in die rij)

Wat ik van de rest een beetje jammer vind is dat het steeds dezelfde foto is alleen dan net iets anders, is wel een serie maar niet heel verrassend en voor mijn gevoel allemaal net een beetje hetzelfde, wel mooi maar niet echt wauw!

Maar desondanks zou ik t wel tof vinden om meer te zien van je!

_________________
You´re the best thing that´s ever been mine.


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: HPF
BerichtGeplaatst: vr feb 11, 2011 17:35 

Waaauw, ik vind je crea's echt super mooi! Je kleurgebruik is prachtig en je contrast ook! Zeker een unieke stijl, daar houd ik wel van!

Ik vind van je eerste post die van Hermoine echt super. Zou ik alsjeblieft mogen gebruiken, want ik vind de crop, kleuren, blik en alles echt stunning! <3

_________________
    An expert in anything was once a beginner


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 17, 2011 18:38 

Zo leuk om te zien dat twee mensen een icon van mij hebben =D
@Debbert: Thanks
@Ailene: :') I know. Sommige afbeeldingen vind ik zo mooi en dan wil ik er gewoon meerdere hebben, maar ik heb je raad opgevolgd en ik heb alleen maar verschillende afbeeldingen gebruikt en ook allemaal anders bewerkt.

Ik heb niet zo heel veel, maar goed. Ik blijf even hangen bij Helena Bonham Carter/Bellatrix Lestrange.
    Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
En een welkomsbanner:
Afbeelding

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za feb 26, 2011 12:42 

Hey hey!

Afbeelding
Ik vind hem wel wat hebben. De softe, rozige gloed past voor mijn gevoel goed bij het plaatje. Ik vind de tekst ook mooi geplaatst, het overheerst niet maar ziet er mooi uit en maakt het plaatje voor mij af. (:

Afbeelding
Groen! Wat leuk. Ik vind hier dat de combinatie van de tekst en de brush er goed heeft uitgepakt. Het staat er lekker groot en valt op. De groene gloed op haar haar is ook leuk gedaan.

Afbeelding
M'n favoriete! Ik hou enorm veel van de kleuren hier, ze zijn prachtig <3. Ik heb er niet veel over te zeggen eigenlijk, hij is gewoon erg mooi. ^^
De tekst had je eventueel kunnen weglaten, maar ik vind dat het met tekst eigenlijk ook wel mooi.

Afbeelding
Ook mooi. Het contrast van Helena is erg mooi uitgepakt, het softe maakt de gehele icon niet te soft, als je begrijpt wat ik bedoel. XD
Al met al, een mooie set!


Ook je welkomsbanner vind ik erg mooi. Het effect op/naast Helena is erg mooi gedaan en de tekst staat gewoon voor wat het staat. @@


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hell
BerichtGeplaatst: ma maart 07, 2011 1:35 

Ik ben gedwongen om een reactie te plaatsen @@ dus doe ik dat maar even...

Je welkomsbanner vind ik het mooist (a) De kleuren zijn heel erg mooi en het is gewoon een mooie opening!

Afbeelding
Deze maakt me aan het lachen @@

Afbeelding
Deze vind ik heel mooi gedaan. Tjah, what else can I say? Hij is goed gecropt en heeft mooie kleuren. Hijs gewoon mooi @@

Afbeelding
Dit vind ik de mooiste icon. Geeft me een warm gevoel (a)

_________________
    I wanna write "I miss you" on a rock and throw it at your face so you know how much it hurts...


 Profiel  

Happy to kill

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: New New York

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 07, 2011 1:44 

Ook ik ben gedwongen @@

Afbeelding

Laat ik er maar mee beginnen door te zeggen dat ik deze icon van jou het mooist vind. De crop vind ik heel mooi. Je ziet niet waar ze naar kijkt en de afsnijding bij het gezicht maakt het gelijk wat mysterieuzer.

Afbeelding

Deze vind ik dan weer minder. Het stippelrandje aan de zijkant heb ik niet zoveel mee en het plaatje lijkt me wat onscherp. Nou ja... een beetje te ver ingezoomed waardoor de kwaliteit aanzienlijk minder lijkt.

Overall doe je dus een very good job. Mooie layering over de icons heen en ik vind de brushes en fonts goed uitgekozen.

Soms gebruik je alleen wel te veel overlays, waardoor de kwaliteit van de image ver achteruit gaat. Dat kan dus wel wat minder. Soms geldt namelijk: less is more.

Keep up the good work!

_________________
Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld!


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 09, 2011 18:04 

Ik heb niemand gedwongen @@ We hadden een deal @@ Jullie werden er zelf beter van!

In ieder geval bedankt, alledrie. Ik heb me geprobeerd te houden aan alle feedback, maar soms... dan ga ik teveel op in effecten en afbeeldingen xD En nu heb ik toch een plaatje dubbel gebruikt. Je zult me daarvoor moeten vergeven. En ik heb ook enkele heel weinig bewerkte, omdat less is more, dus xD

Emma Watson
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding Afbeelding


En dan wat experimenten met Captain Jack Sparrow <3
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Ik zag namelijk in Agenia's topic een colouring en toen werd ik jaloers @@ En dus ben ik begonnen met zwart/wit en kleur te combineren en hopen dat ik beter word.
Jack is mijn favoriete personage uit een film ooit. My all time favourite <3 En zoals ik ook heel veel om de HP-boeken geef, geef ik ook heel veel om deze films.

Ik hoop dat jullie het een beetje gelukt vinden xD Ik sta open voor requests.

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

Headhunter

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Kruideniersstraat 71

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 09, 2011 18:17 

haha xD i like them! Ik kijk nu op mn mobiel (te lui om laptop te pakken) dus zie t niet geweldig goed, maar ik vind vooral de 1e en 3e jack-icons erg leuk :D

als ik zo de puf vind om mn laptop op te starten zal ik beter kijken en reageren xD

_________________
now my life is sweet like cinnamon


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hell
BerichtGeplaatst: zo maart 20, 2011 16:37 

Hoi, ben ik weer :nerd:

Afbeelding

Ik vind deze idd een beetje te druk.., maar voor deze keer vergeef ik het je.

Afbeelding

Deze is heel mooi gedaan en ziet er heel erg elegant uit. De kleuren zijn mooi gebruikt en ook een hele mooie foto uitgezocht. Ik vind de font die je hebt gebruikt ook heel mooi en goed gekozen.

Afbeelding Afbeelding

Ik vind deze twee het mooiste van de 6 @@ De kleuren zijn leuk gedaan en verder gewoon goed gecropt. Verder ben ik niet zo weg van een rode punt in het algemeen. Maar dat is gewoon mijn persoonlijke mening. Je experimenten zijn prima gelukt :mrgreen:

Request? :D een leuke icon van Tom Riddle (a)

_________________
    I wanna write "I miss you" on a rock and throw it at your face so you know how much it hurts...


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 01, 2011 17:25 

Danku beide en de request komt in de volgende post!

Even wat dingetjes. Het is niet veel. Spoilers POTC 4
Afbeelding

Afbeelding

En die heb ik ook in Welkomsbanner vorm.
Afbeelding
Welke vinden jullie leuker? Deze of die ik nu heb?
En 1 icon:
Afbeelding

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


Laatst bijgewerkt door Jessica op vr nov 25, 2011 1:59, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende


Keer terug naar Fan Art & Crea
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme