Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

5e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Zweinstein

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 19:10 

Inleiding topic:

Ik heb zelf geen vaste lijn in wat ik maak met Photoshop CS4, het gaat mij meer om hoe ik mezelf op dat moment voel of waar ik net zin in heb. Daarom zul je maar weinig samenhangende plaatjes zien. Van sommige weet ik niet meer eens wanneer ik ze heb gemaakt. Vandaar dat ik de naam prutseltjes heb toegevoegd in de titel omdat het gewoon een samenraapsel is van wat ik gemaakt heb.

Hier is kleine galerij van datgene wat ik allemaal gemaakt heb.

Banner:

Hermelien Griffel, Ron Wemel en Harry Potter Banner -> Vuurbeker;
Hermelien Griffel, Ron Wemel en Harry Potter Banner -> Vuurbeker -> Met Hedwig en andere kleurstelling;
Ron Wemel Banner -> Vuurbeker

Wallpapers:

Harry Potter en Hermelien Griffel -> Vuurbeker;
Hermelien Griffel, Ron Wemel en Harry Potter -> Steen der Wijzen;
Hermelien en Ron.

Overige plaatjes:

Severus Sneep en Minerva Anderling;
Minerva Anderling en Carlo Kannewasser;
Hermelien en Aslan.

Avatars:

Carlo Kannewasser;
Lucius Malfidus;
Narcissa Malfidus;
Draco Malfidus.

_________________
Afdeling: Zwadderich!


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hell
BerichtGeplaatst: ma apr 11, 2011 11:49 

Ah, even reageren @@

Ik begin met een tip: gebruik voor kleinere plaatjes, zoals icons; [ img ] [ /img ] ( zonder de spaties, zet ertussen de link) Dan zijn ze fijner te bekijken voor andere mensen.. voornamelijk voor mensen die te lui zijn om de klikken *kuch*ik*kuch*

Ik ben benieuwd naar meer van je werk. Probeer zoveel te experimenteren! Je hebt een ideale photoshop programma, zoek naar tutorials om je skills te verbeteren! Het helpt echt, iets waar ik vroeger ook nooit naar keek...

Verder, het ziet er goed uit. De wallpaper van Hermelien en Ron vind ik mooi gedaan, Hermelien is er goed in geblend. De wallpaper erboven vind ik iets minder, omdat hun gezichten er niet zo goed op staan.

Je icons zien er goed uit! Ze zijn goed gecropt en vooral die van de Malfoys is van goed kwaliteit.

Keep up the good work! (a)

_________________
    I wanna write "I miss you" on a rock and throw it at your face so you know how much it hurts...


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 


Keer terug naar Fan Art & Crea
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme