Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

The Weasley Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beacon Hills
BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 21:57 

Hoi hoi! Ik heb op de vorige HPF een fan-art topic gehad maar hij werd een lange tijd niet meer geupdate en werd toen natuurlijk verwijderd. Maar ik ben vollop actief bezig met tekenen nu (alhoewel, heb een soort van art-block denk ik, maar ik word binnekort wel weer actief denk ik qua fun-stuff tekenen)

Ik teken dus erg veel in mijn vrije tijd, het is een grote hobby van me geworden en ik werk vooral digitaal met programma's zoals Photoshop CS4 met tablet. Op school doe ik vijfde jaars Publiciteitsgrafiek, wat dus inhoud dat ik daar ook elke dag bezig ben met tekenen.

Dus wat zul je hier (vrij) vaak terugvinden:

- FullMetal Alchemist fanart (zeer veel)
- Axis Powers: Hetalia (meer fanart zal nog wel komen, hangt ervan af)
- Harry Potter (die komen niet vaak terug aangezien het vrij veel werk vereist in verband met comics)
- En misschien nog andere random dingen, maar ik zal ze zo fantasy mogelijk proberen houden

FMA fanart:
- The Sky Burned That Day
- Doodle Dump (FMA & APH fanart)
- Military Jazz [sephia]
- Military Jazz
- Elephant Ride
- Happy Rainy Day

Harry Potter related:
- Voldemort op een fiets
- Ron & Lavenders' awesome date
- Follow the butterflies
- Hermione's Revenge
- Truth or Dare pg 1
- Truth or Dare pg 2

Axis Powers: Hetalia related:
- My Heart Has A Light
- BelarusxRussia

Ik ga hier al mee starten denk ik, voor wie meer wilt zien, hier kun je een kijkje nemen op mijn dA: Weasley-Achemist93

_________________
Let me take you down
'Cause I'm going to Strawberry Fields
Nothing is real
And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever


 Profiel  

Unspeakable

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Team Mystic

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 02, 2011 16:16 

Ik vind je HP arts echt awesome xD Ze zijn zo schattig getekend en zo melig. Je anime-related spul is ook leuk, maar ik vind het een beetje jammer dat je de stijl van Fullmetal Alchemist overneemt. Bij je HP art heb je echt duidelijk een eigen stijl. Misschien zou je eens een FMA art kunnen maken in diezelfde stijl? Daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar :D

_________________
    Hohoho~


 Profiel  

The Weasley Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beacon Hills
BerichtGeplaatst: vr feb 04, 2011 20:45 

@Malou Yaay dankjewel! : D I know, net toen ik enkele jaren geleden FMA ontdekte wou ik bijzonder graag die stijl leren tekenen wat me al zowat gelukt is denk ik. ^^; Ik denk dat ik dat ooit al heb gedaan hoor, die liggen ergens in mijn gallery op dA maar ik vind ze zelf niet zo geweldig, dus ik zal dat idee zeker eens doen! CHALLENGE ACCEPTED

Een paar dingen die ik was vergeten uploaden op dit fanart-board:

Hetalia:
Freedom

FMA:
Fireworks Factory
Paradise Can Wait

Harry Potter + AVPM
Oh Children
A Very Potter Musical Meme

In de tekening van 'Oh Children' is het de allereerste keer dat ik hen ooit zo serieus heb getekend, was wel eventjes wennen maar ik vind hem ergens nog wel leuk. : ) Enjoy!

_________________
Let me take you down
'Cause I'm going to Strawberry Fields
Nothing is real
And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hell
BerichtGeplaatst: ma apr 11, 2011 12:01 

Jaaa, ik moet even reageren hoor @@ Hermione's revenge is gewoon brilliant, die uitdrukkingen zijn gewoon zo leuk. En die meme was gewoon totally awesome! X'D

Sorry, kort berichtje, maar ik moest toch even wat zeggen haha. Ik hoop meer van je te zien @@

_________________
    I wanna write "I miss you" on a rock and throw it at your face so you know how much it hurts...


 Profiel  

The Weasley Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beacon Hills
BerichtGeplaatst: ma apr 11, 2011 15:29 

@Deianira Dankjewel voor je reactie! : D Blij dat je mijn AVPM meme totally awesome vind! XD : D

Een paar nieuwe werkjes gemaakt over de weken (er zat wel altijd een lange pauze tussen maar heb er toch wat van kunnen maken). Oh eventjes nog een berichtje voor Malou, voor het geval je mijn topic nog eens checked, jouw request komt nog. Was een beetje bezig met die andere projecten maar jouw idee zal ik zeker doen. ^^

FMA:
Happiness
J'aime La Vie
Team Badass

Schoolwerk:
Schoolwerk [Ontworpen CD-hoesje voor Melody Gardot, aquareltekening en Illustratie over politieke partij]
Noordpool [lino drukwerk]

Heb nu momenteel een zee van tijd om te tekenen dus er komt denk ik nog wat meer werkjes deze dagen. : )

EDIT: gisteren iets nieuw gemaakt, is niet iets bijzonders groot maar vind wel leuk hoe hij is uitgekomen. :')

Weasley Is Our King

_________________
Let me take you down
'Cause I'm going to Strawberry Fields
Nothing is real
And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 18, 2011 16:41 

Ik heb zelf echt 0 verstand van tekenen, maar ik vind jouw werk erg leuk. Ik doe eventjes je FMA-art beoordelen!


Happiness

Ik heb ook eventjes je beschrijving op DA gelezen, anders dacht ik natuurlijk dat het DE Ed, Al en Winry was. Maar het zijn dus de ''doubles''. Nice job. Ik vind het gebrek aan kleuren wel mooi. Net een oude foto ofzo. Ik vind ''Ed'' het best gelukt. Hij lijkt goed en is goed in proporties (wat ik bij Winry iets minder vind). Alleen lijkt zijn arm een beetje raar? Ach, zoals ik al zei ik heb er totaal geen verstand van.

J'aime La Vie
Deze vind ik echt heel mooi! Echt waar. Enig puntje is dat ze er nogal onbeweeglijk op staat. Niet ''levend'' zeg maar. En niet alleen in haar houding, maar ook haar ogen. Maar ik vind haar lichaam heel mooi gelukt en ik vind 'm ook erg mooi ingekleurd! Two thumbs up!

Team Badass
Yeah Badass :D I like it. Al is wat mannelijker idd, maar dat maakt niet zoveel uit. I like it. Ook best origineel geloof ik? Het is niet zo dat ik heel het internet heb afgezocht naar art, maar het lijkt me niet zo dat er heel veel art van dit trio is. Me likes <3

Zo. Dat was het alweer. Ik hoop meer van je te zien!

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

The Weasley Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beacon Hills
BerichtGeplaatst: vr jul 01, 2011 19:14 

@Jessica: Yaaay heel erg bedankt voor je reactie!! : D En ook goeie puntjes die je me hebt gegeven, zal er in het vervolg op letten. : p Ja inderdaad, Jeirco & Zampano hebben meer liefde nodig, en ik vind dat ze nog een heel leuk team vormen. : P In ieder geval, bedankt voor je toffe reactie. <3

Ik besluit vandaag maar eventjes te updaten, heb er een tijdje mee gewacht tot ik voldoende materiaal had om hier te plaatsen.

FullMetal Alchemist
War
Her Morning Elegance

Axis Powers: Hetalia
Valhermeil

Andere
ID: Vintage Wall
Stillness

De laatste is een foto die ik heb moeten maken bij de lessen Fotografie, getrokken met een analoog fototoestel en in de donkere kamer (DoKa) gemaakt. Geen idee of foto's ook zijn toegelaten in het Art-topic maar dacht dat dit wel interessant kon zijn voor de foto-fans onder ons. : P

Even ter informatie, ik zal waarschijnlijk lange periode geen nieuwe dingens kunnen maken aangezien ik op vakantie ga naar Frankrijk en direct erna naar Turkije tot en met de 21ste, wat wel een vrij lange periode is. Niet of dat het veel mensen interesseert maar just so you know als ik lange tijd niet meer update. ^^;

Maar met deze stuff zal het wel te doen zijn, enjoy. : D

_________________
Let me take you down
'Cause I'm going to Strawberry Fields
Nothing is real
And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever


Laatst bijgewerkt door Sophie Weasley op ma aug 15, 2011 21:12, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

The Weasley Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beacon Hills
BerichtGeplaatst: ma aug 15, 2011 21:12 

Hoi iedereen, ben juist terug van een kampeertrip, ga niet meer op vakantie deze laatste twee weken voor het school officieel weer begint. Ben niet superactief geweest met tekenen vanwege tijdsgebrek maar heb toch een paar nieuwe dingen uit kunnen stampen. : P Enjoy!

Fullmetal Alchemist:
The Hawkeye
Trauriger Tag

Harry Potter:
The Prince's Tale
Alleen de witte paden want de rest is lava!

Crossover:
FMA meets The Flying Pussyfoot

Ben niet supertevreden van 'The Hawkeye' aangezien ik haar voeten vreselijk vind, had niet zoveel zin om ze nog echt goed te zetten dus ik had het daarbij gelaten, ben wel tevreden met de rest van haar lichaam. Moet dus haar uniform voorstellen van 'the final battle' die ik zonder reference had getekend, ben daar nog best tevreden over.

'The Prince's Tale' had misschien ook beter gekund, deze dramatische scene wou ik liever niet in mijn onozele cartoonstijl tekenen dus ik had het anders aangepakt. Niet supertevreden over maar kan ermee door. : )

Even ter informatie met de scene in 'Trauriger Tag', die scene komt dus voor uit een RPG die ik speel samen met een Duitse vriendin.

En bij de laatste comic heb ik niet zoveel toe te voegen eigelijk, laat ik maar aan jullie over. XD Anyways, tot de volgende!

EDIT: nieuwe tekening onder 'Crossover'. Dit is een contest-entry voor DeviantArt, het thema is misschien zoals jullie wel al doorhebben Crossover. XD Het moest iets zijn met FMA en nog een andere serie die op een lijst stond en ik heb voor 'Baccano!' gekozen. Ik merk dat hier niemand op HPF is die die serie al heeft gezien of kent wat wel jammer is want hij is echt super! Ben niet erg zeker over alle charactermatches maar ben tot nu toe wel tevreden met het resultaat, heb er erg lang aan gewerkt (met grote pauzes erin).

_________________
Let me take you down
'Cause I'm going to Strawberry Fields
Nothing is real
And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever


 Profiel  

The Weasley Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beacon Hills
BerichtGeplaatst: za jan 21, 2012 16:05 

Het spijt me ten zeerste als dubbelposten niet mag, als dit niet mag dan mag een mod dit mij gerust even laten weten, dan verzet ik het wel naar mijn vorige post. ; )

Het is een tijd stil geweest aangezien ik een gigantische artblock heb gehad deze zomer tot rond Nieuwjaar. Helemaal weg is hij nog niet maar het gaat gelukkig al wat beter. Heb toch nog een paar nieuwe dingetjes kunnen maken.

Schoolwerk:

Clemence
Typografische Affiche
Merry Russian Christmas

APH:

Dasvidaniya, Anastasia

Meer informatie over elke tekening is in de Artists' comment te lezen op dA! : )

_________________
Let me take you down
'Cause I'm going to Strawberry Fields
Nothing is real
And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 


Keer terug naar Fan Art & Crea
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme