Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: di feb 01, 2011 21:28 

Even snel omdat ik zo offline ga. Ik heb op dit moment nog niets nieuws, maar ik wilde toch per sé een topic alvast openen!

HP gerelateerd:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het was een verzoekje. En gek genoeg is dat het enige HP gerelateerde wat ik online heb staan.

Andere creaties:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Oude icons:

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Ik beloof plechtig snel weer eens wat nieuwe dingen te maken. Zoals een HP pixel doll...
Afbeelding

_________________
To hear with eyes belongs to love's fine wit
Five and Dae, come visit.


 Profiel  

Happy to kill

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: New New York

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 01, 2011 21:46 

Hmm ik moet eerlijk zijn, toen ik las dat je CMD studeert, had ik toch wel wat meer verwacht. Ik heb zelf een soortgelijke opleiding gevolgd (IAM) en ik weet dus dat het werk zowel inhoudelijk als visueel aantrekkelijk moet zijn.

Misschien is het beter, zoals bij de Kenny banner, een afbeelding te gebruiken van een hogere resolutie. De pixelranden zijn namelijk heel duidelijk te zien. Je had Illustrator er nog even bij kunnen openen om de afbeelding een mooiere bewerking te geven (vector).

De Mr Bean banner had wat scherper gemogen. De overlays geven ook niet echt het (denk ik) gewenste 3D effect. Je zou hier nog met extra effecten kunnen werken, zoals een lichte shadow. De tekst is ook niet helemaal scherp en het doel van de achtergrond afbeelding valt hierbij weg.

Van de icons die je gemaakt heb, vind ik DEZE nog het beste. Voornamelijk omdat je daar geen extra effecten bij hebt gebruikt, zodat de afbeelding beter uit komt en je ook echt ziet wat er gaande is.

Er staan genoeg tutorials op internet die je verder kunnen helpen hiermee :)

Vooral door blijven gaan met de pixel art.

_________________
Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld!


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: di feb 01, 2011 23:22 

ALS ik zeg 'oude' icons dan heb ik het over 4 of 5 jaar geleden. De bsg icons zijn ook al 2 of 3 jaar oud. De mr bean dingetjes ouder :lol:

Op dit moment maak ik professionele layouts, als onderdeel van mijn werk. Ik krijg dus betaald voor mijn grafisch werk.

Gek genoeg zijn een groot deel van de icons gemaakt aan de hand van tuts. Oude tuts, Maar toch. Maar het is waar dat tuts volgen echo helpt.

Toch bedankt voor je eerlijke reactie. Op deze icons en digs is het zeker van toepassing ;)

Edit excuse voor typos. iPad beefy irri autocorrectie...

_________________
To hear with eyes belongs to love's fine wit
Five and Dae, come visit.


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 09, 2011 18:36 

Ik vind het jammer dat je oude creaties post, als je weet dat je beter kan. Want ik vind dat je best leuke dingen hebt gepost, maar ik ben dan benieuwd naar je recente werk.

Afbeelding
Deze vind ik wel grappig xD Het blauw overheerst, maar stoort me niet en de tekst is grappig.

Bij de rest van de icons heb ik het idee dat er steeds net wat verkeerd is. Teveel effecten of onscherp.

Ik ben benieuwd naar je volgende post!

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 


Keer terug naar Fan Art & Crea
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme