Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beiijing

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr feb 18, 2011 19:52 

Jouw laatste art vind ik zo prachtig! Je brengt de characters voor mij tot leven en het is alsof ik een book zit te lezen die mooi geillustreerd wordt met deze mooie art.

Jammer genoeg zit professor Sprout er niet bij! Maar anders vind ik hem nog steeds mooi gedetailleerd waarin je natuurlijke mimieken en expressie's in toevoegt, dit is vaak moeilijk voor een artiest! Een art ontwerpen in een basisprint is misschien makkelijk, maar 't realistische erin verwekken, is in vele gevallen 't moeilijkste en is vaak niet een haalbare taak!

_________________
'Sabertooth Tiger'

Hufflepuff: "You might belong in Hufflepuff,
Where they are just and loyal,
Those patient Hufflepuffs are true,
And unafraid of toil"


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: za feb 19, 2011 10:59 

Die laatste tekening vind ik echt heel gaaf (: Eigenlijk vind ik al je werk knap, maar zo'n ingewikkelde/gedetailleerde tekening met waterverf dwingt respect af bij mij (dat zal ongetwijfeld ook komen vanwege het feit dat ik echt helemaal NIKS kan met waterverf/aquarel, haha). Ik vind vooral Snape's uitdrukking/houding echt priceless :')

Van je andere art vind ik vooral de essential expressions-dingen erg goed - vooral die van Luna. Zo knap hoe je soms hele subtiele uitdrukkingen zo duidelijk weet te tekenen. *gaat bestuderen*

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

4e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo feb 20, 2011 12:31 


Wat heb jij een leuke tekenstijl, Luna! Ik vind je tekeningen echt geweldig. Ik had nog maar enkel je laatste werk, Hogsmeade Weekend, gezien en ik heb je al meteen gewatched op dA. : ) Ik ben sowiso al fan van waterverf en ik vind dat jij deze heel knap hebt ingekleurd. Die schaduwen op hun gezichten en kleding lijken te kloppen en dat lijkt me echt (frusterend) precisiewerk om dat helemaal juist te doen. Ook, zoals al een paar bovenposters gezegd hebben, vind ik het fantastisch hoeveel detail hier in zit. De afdrukken van de onderkanten van flessen op de bar, het iets dat uit Hagrids jaszak kruipt, het uitzicht uit de raam, de dingen op de muur, etc. heeft, naar mijn mening, veel bijdrage tot het hele Hogsmeade-gevoel. Flitwick en Hagrid zijn geweldig getekend (ik vind het sowiso altijd geweldig wanneer artiesten meer naar het boek kijken dan de film voor personages te tekenen) en de expressies van Snape en McGonagall zijn perfect.

Keep up the good work. : )

_________________
    GRYFFINDOR


 Profiel  

4e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower
BerichtGeplaatst: ma maart 07, 2011 22:58 

Dank jullie wel allemaal voor de leuke complimenten! :D

Ik heb nog wat dingskes gemaakt;

McGooglyface
Portretje van McGonagall

Wishful Thinking
Een line-up van Profs zoals ik ten tijde van OotP/HBP dacht dat het er uiteindelijk uit zou kunnen zien; Hagrid -- CoMC; Hermione -- Transfigurations; McGoogly -- Headmistress; Flitwick -- Charms; Neville -- Herbology; Snape -- DADA

_________________
Wit beyond measure is man's greatest treasure


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: vr maart 18, 2011 21:57 

Wow. Ik addoreer je werk echt; het is zo mooi, zo precies!
Je hebt echt, absurd veel talent.
Cursussen/extra lessen gevolgd of gewoon allemaal zelf ontwikkelt? Tell me!

_________________
Our dreams will break the boundaries of our fears.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Keer terug naar Fan Art & Crea
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme