Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 20, 2011 12:01 

W E L K O M
in mijn arttopic (:


Afbeelding



Op HPF1 had ik ook altijd een topic met fanart, maar dat is echt al heel lang geleden. Ik heb een hele tijd niks aan fanart gedaan, voornamelijk omdat ik druk genoeg was met andere creatieve bezigheden (ik studeer Fine Art aan de kunstacademie, vandaar). Anyway - nu HPF2 geboren is, is mijn liefde voor fanart weer in volle hevigheid teruggekeerd en was het slechts een kwestie van tijd voordat ik mijn eigen topic zou openen (: En nu is het eindelijk zover!

Ik zal jullie niet vervelen met mijn oude fanart voornamelijk omdat dat gewoon echt slecht is, maar hier alleen nieuwe dingen plaatsen. Mocht je interesse hebben voor ouder of ander tekenwerk, kijk dan op mijn DeviantArt of, nog beter, mijn persoonlijke website.

In deze intropost zal ik een lijstje bijhouden van alle in dit topic geplaatste tekeningen (want dat maak ik voornamelijk), zodat je in een oogopslag een overzicht hebt van mijn werk (:




Harry Potter
Trio
Voortvluchtige Sirius
Hermione Granger


Non-HP
Zelfportret februari 2011
Glee: Klaine (Kurt/Blaine) doodles
Sherlock (BBC): Sherlock
Benedict Cumberbatch - fineliner
Benedict Cumberbatch - potlood, en profil

_________________
.
    far over the misty mountains cold


Laatst bijgewerkt door Pottergirl op za jul 23, 2011 16:30, in totaal 5 keer bewerkt.

 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 20, 2011 12:07 

En ik start meteen met twee zeer recente Harry Potter-related tekeningen (lees: daarnet afgemaakt, haha), zodat jullie een beetje een indruk krijgen van wat ik precies doe.




Afbeelding

Het trio. Deze stijl van tekenen gebruik ik veel voor snelle, kleine tekeningen. Het gaat me makkelijk af. Ik gebruik het ook voor tekeningetjes over mijn eigen leven.



Afbeelding

Sirius, vers uit Azkaban ontsnapt. Een wat serieuzere tekenstijl, die ik probeer onder de knie te krijgen. Ik gebruik hier weinig kleur en eigenlijk alleen een fineliner.

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

The Weasley Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beacon Hills
BerichtGeplaatst: zo feb 20, 2011 15:20 

Yaay, ik zal als eerste eens reageren. : )

Heb door je dA gekeken, ik vind dat je een leuke stijl hebt! Je hebt aardig wat leuke werkjes, ik zou zeggen, doe zo verder! <3
En nu even je tekeningen hier:
Trio: Erg leuke tekening, de expressies zijn erg leuk en de stijl vind ik ook leuk. Zeer nice! <3
Sirius: Die vind ik pas chique gedaan! Vooral met de vele lijnen, het toffe dat ik hier in opmerk is dat de lijnen mooi en netjes zijn neergepent, het ziet er niet slordig uit en dat verdient zeker een pluspunt. Very nice! <3

Anyways, ga zo door, ziet er al erg leuk uit! ^^

_________________
Let me take you down
'Cause I'm going to Strawberry Fields
Nothing is real
And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever


 Profiel  

4e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower
BerichtGeplaatst: di feb 22, 2011 22:57 

Ik vind vooral die Sirius heel interessant, omdat je daar experiment doet om je eigen stijl te vinden. Kijk ook eens naar arcering technieken, daarmee kun je op dezelfde manier experimenteren om je vlakken in te vullen, vorm of textuur aan te geven, en licht en donker verschillen aan te geven.

_________________
Wit beyond measure is man's greatest treasure


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 23, 2011 9:31 

Nou, zoals ik in je eigen topic op King's Cross dus al een paar keer heb gezegd, ik ben echt fan van jouw tekenstijl. En met 'jouw tekenstijl' bedoel ik dan zoals die van het trio hierboven. Ik herinner me jouw tekening voornamelijk nog door die Misfit-serie (die ik nu even heb terug bekeken op je DA). Ik vond die echt heel leuk. Lekker verfijnd en met leuke details, echt heel fijn.

Die Sirius vind ik overigens ook helemaal geweldig. Een totaal andere stijl (alhoewel, ook mooi verfijnd en strakke lijntjes, dus ik zie toch herkenning), maar ik houd er zeker wel van. Ik vind deze echt heel knap getekend, chapeau!

Ik kan al niet wachten tot ik eens wat Glee-art spot. Jaja, dat was een hint. xD

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 24, 2011 16:06 

@Sophie Weasley: Dankjewel voor je reactie!
@Luna: Dankje! Ik ben inderdaad nog flink aan het zoeken wat 'mijn stijl' precies is, dus ik ben op dit moment voornamelijk aan het experimenteren en uitproberen. Dankjewel voor de tip!
@Charlie: Haha die Misfits heb ik echt zoooooo lang geleden gemaakt, grappig dat je daar over begint (: En dankjewel! Wat Glee betreft: sta tuned, in deze post komt er al wat aan (:


Gisteren heb ik in een uurtje een zelfportretschets gemaakt waar ik wel tevreden over ben. Ik teken weinig zelfportretten omdat ik het echt een enorm frustrerende bezigheid vind en ik er eigenlijk veel te weinig geduld voor heb, maar ik weet dat het een hele goede oefening is.


Zelfportret

Afbeelding


Verder heb ik vanmiddag de hele middag een beetje zitten krabbelen en er zijn wel leuke dingen uitgekomen (:


Klaine doodles

Afbeelding


Hermione Granger

Afbeelding


Links naar grotere versies (op DA) komen nog, maar óf mijn computer óf DA loopt te klieren want ik kan er niet op komen D:

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: guarding the Gryffindor Common Room with the fat lady
BerichtGeplaatst: za feb 26, 2011 12:34 

ik wil even zeggen je glee doedels zijn echt super leuk, ik herkende blaine meteen zonder dat ik gelezen had wie het waren.
Echt super.
je zelfportret vind ik wat minder, vooral het haar. De lippen vind ik wel goed gelukt!
zie ik het goed dat je opgerekte gaatjes hebt (of zijn dat juist oorbellen?)
vind de neus ook wel mooi, ja het ligt aan het haar de rest is wel mooi!

kom ook eens in mijn draad kijken..

_________________
Gryffindor...
Bold, Brave,
Loyal, True,

What else can I say?
We'll
never turn our back on you,


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jul 06, 2011 22:09 

@nirphania: Dankjewel voor je reactie :3 Ik heb inderdaad opgerekte oorlellen. En ik ben zelf ook absoluut niet tevreden met het haar XD

Het is geen HP fan-art, maar toch iets om dit topic weer een beetje nieuw leven in te blazen.

Afbeelding
Grote versie.

Sherlock, uit de meest recente BBC-serie. Benedict Cumberbatch heeft zo'n fascinerend gezicht <3 Z'n kaak is te breed geworden en z'n lippen en neus wat te klein, maar voor een schets van een minuut of 15 vind ik het toch vrij redelijk. Zeker als je nagaat dat ik eigenlijk nooit zulke portretten teken. Daar wil ik wel wat aan doen, overigens - oefenen oefenen oefenen (:

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: New New York
BerichtGeplaatst: vr jul 22, 2011 22:13 

Benedict Cumberbatch is een awesome oefenmodel voor portretten :p. De tekeningen van Hermione doen me een beetje denken aan haar counterpart uit a Very Potter Musical.
Ik ben alleen wel een beetje teleurgesteld. Ik kom het topic binnen en zie een EPISCHE .gif van Tony Stark, om vervolgens geen enkele Iron Man art te zien! Het is schandalig ;).


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jul 23, 2011 16:28 

@Billy: Dank! Benedict is denk ik mijn muse aan het worden - ik heb gewoon constant zin om zijn hoofd te tekenen <3 En haha wie weet komt er nog wel een Iron Man-tekening aan (: Ik wil in ieder geval ook weer iets HP-igs gaan maken, dus als ik toch bezig ben... (:

En voor de verandering heb ik de laatste tijd Benedict Cumberbatch nog maar eens getekend... :')

Afbeelding
Grotere versie.

Afbeelding
Grotere versie.

En klik alsjeblieft door naar de grotere versies want geloof me, ze worden er echt beter van :')

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Far Far Away

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jul 05, 2012 18:55 

OMG! I love Benedict! Je tekent hem echt mooi! En ik kan echt geloven dat hij je muze is geworden! Als ik kon tekenen zou ik ook zijn hoofd de hele dag tekenen! :) Verder vind ik ook je eerste tekening van het trio erg leuk! Zeer leuke stijl, straalt vrolijkheid uit! Ben benieuwd naar nieuwe tekeningen!

_________________
Proud to be a Hufflepuff!^^
We are the Harry Potter generation!


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 


Keer terug naar Fan Art & Crea
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme