Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Unspeakable

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Team Mystic

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jul 25, 2005 15:26 

Afbeelding



_________________
    Hohoho~


Laatst bijgewerkt door Malou op za apr 05, 2014 13:03, in totaal 176 keer bewerkt.

 Profiel  

Unspeakable

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Team Mystic

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jan 29, 2011 1:36 

Nieuw:

Afbeelding
(Klik voor devART)

Slan uit Berserk. Terwijl gisteren de verf van mn huiswerk aan het drogen was kwam ik dit tegen, en dat moest natuurlijk even gevierd worden d.m.v Berserk fanart xD Excuses voor de afgeraffeldheid.

_________________
    Hohoho~


Laatst bijgewerkt door Malou op wo jul 06, 2011 14:38, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 20:44 

Okay daar ben ik @@

Ik vind der eng =O Maar wel mooi. Mooie vrouwelijk vormen, lekker slank, zou ik ook wel willen =D Ik vind haar gezichtsuitdrukking mooi en erg goed gemaakt.
Ik vind het wel jammer dat je hem naar beneden toe hebt ''uitgeveegd'', vooral omdat je die zwarte ''gevallen'' eigenlijk nog wel helemaal kunt zien en haar benen gewoon ophouden xD Aan de andere kant heeft het wel een mysterieus effect, omdat het mistig lijkt.
Haar haar vind ik ook mooi!

Goed hoor @@ Nou mag je weer wat anders posten. =D

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

Unspeakable

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Team Mystic

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 20:50 

Bwahaha ja daar heb je gelijk in xD dr voeten wilde niet lukken en ik had geen zin om er nog meer aandacht aan te besteden, vandaar de afgeraffeldheid die ik noemde xD

En nu ga ik het even anders doen dan normaal. Normaal gesproken post ik het eindresultaat, maar ik ga deze keer een stap voor stap posten. Misschien vinden jullie t wel leuk om te zien hoe ik van schets naar eindresultaat ga xD En zo niet, pech gehad @@

En hier is dus de schets;
Afbeelding
HP art, om te vieren dat HPF weer open is <3 En het is ons Greybackske in dit geval. Ik zat mn oude tekeningen te bekijken en ik zag dat ik Greyback ooit maar 1 keer getekend heb en die tekening best wel crap is xD Dus ik ben het nu opnieuw gaan proberen.
Volgende keer de line-art. Dat kan ff duren, want daar heb ik nu niet zo'n zin in om te doen en line-art is de klotigste stap van allemaal xD Kan dan trouwens ook zijn dat er hier en daar wat dingen zijn aangepast/toegevoegd, want dit is echt de rauwe, rauwe schets xD

_________________
    Hohoho~


 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Fleet Street
BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 21:54 

Ik geloof niet in toeval, maar dit is toch wel heel toevallig.
Ik zat toevallig vanmiddag nog even naar je artses te kijken en toen viel me op dat je maar 1 Greyback hebt getekend. Ooit.

Bam. Greyback.
Ik ben benieuwd naar het eindresultaat, maar hij is nu al awesome =D
Dat sikje is stoer.

_________________
Twitter
RPG Paspoort


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 10:59 

Oeh, ik vind het leuk dat je een keer een schets laat zien, dat bewijst dat de awesomeheid van je art niet alleen maar uit de computer komt.

Greyback ziet d'r awesome uit, zijn uitstraling is echt heel gaaf. Alsof hij je nu nog rustig aankijkt, maar daarna iets heel naars met je gaat doen. En ik vind z'n bovenlipharen heel erg passend.

Ik ben benieuwd hoe die uiteindelijk wordt, als moet ik zeggen dat ik het schetserige ook heel erg vind passen bij het rauwe van Greyback.

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 18:32 

owww, very comic book :) Je hebt een leuke stijl ontwikkeld, joh! Ik hou je draadje wel in de gaten (en je dA).

_________________
To hear with eyes belongs to love's fine wit
Five and Dae, come visit.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bon Temps
BerichtGeplaatst: di feb 01, 2011 11:35 

Ooooh wat mooi, wil je later ook iets met tekenen doen?
Kan ik een request doen?
*_____*

LOL, sorry, had to! Ik moest hardop lachen door je FAQ (in a good way). Ben benieuwd naar het tekenproces van Greyback. Het begin is in ieder geval al veel belovend! Greyback is meteen te herkennen.

Madammetje Berserk freaks me out. :shock:

_________________
    GRYFFINDOR!


    "Giving Jason Stackhouse vampire blood is like giving Ho-Hos to a diabetic."


 Profiel  

5e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Zweinstein

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 01, 2011 18:12 

Je hebt echt een betere Greyback gemaakt dan die voorkomt in de films, deze kijkt in plaats van dom uit zijn ogen een beetje geniepig en ook erg hongerig! Leuke tekenstijl heb je, zal zeker dit draadje in de gaten gaan houden.

_________________
Afdeling: Zwadderich!


 Profiel  

Unspeakable

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Team Mystic

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 03, 2011 15:44 

@BG; rofl
@Ieder: bedankt voor de reacties :D *deelt kinderlijkjes uit*

ZO eindelijk klaar met de lineart xD Ik vind dat altijd het meest verschrikkelijke onderdeel van het hele proces, omdat je dan de fouten tegen komt die je hebt gemaakt in de schets en die moet gaan verbeteren. En het vergt gewoon veelte veel tijd @@

Afbeelding

Ik ben er niet tevreden mee, maar ik heb er al zo lang aan gezeten dat ik het beu ben @@ Ik wou eerst zn pose wat boeiender maken, maar dat ging niet dus ben ik toch maar weer naar de oude gegaan. En ik irriteer me echt dood aan die capuchon xD MAARGOED, nu ga ik m inkleuren, en nu zul je zien dat het 1 en ander wel weg te moffelen valt met een likje gekleurde pixels er overheen.

_________________
    Hohoho~


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bon Temps
BerichtGeplaatst: do feb 03, 2011 16:47 

Hoe ga je precies van je schets naar deze line-art? Doe je dat op de PC of nog gewoon met pen en papier? Hij ziet er zo mooi strak uit <3
Hij doet me op de een of andere manier wel een klein beetje aan The Beast van Beauty and the Beast denken. Geen idee waarom. Ik denk dat het met de gigantisch gespierde borstkas te maken heeft.
Jammer dat ie evil is, had wel ff in die grote armen willen liggen. LOL!

Hoe lang ben je uiteindelijk met deze line-art bezig geweest?

_________________
    GRYFFINDOR!


    "Giving Jason Stackhouse vampire blood is like giving Ho-Hos to a diabetic."


 Profiel  

Unspeakable

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Team Mystic

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 03, 2011 16:52 

Ik doe een witte laag over de schets in Photoshop en die zet ik dan op ongeveer 50% opacity. Dan zet ik er nog een laag bovenop en dan trek ik m over met tablet en kwasttool op 1px.
Kweenie hoe lang ik er mee bezig ben geweest, ik open zo nu en dan photoshop als ik weer de moed heb verzameld om verder te prutsen aan lineart, en als ik het beu ben sluit ik t weer af.

En Greyback vind het niet erg om een meisje in zn armen te hebben, hoor :D Of je heel blijft is een andere kwestie @@

_________________
    Hohoho~


 Profiel  

Headhunter

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Kruideniersstraat 71

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 03, 2011 22:50 

Okay, ik geef toe dat ik je topic altijd stalk en nieuwe art check maar dat ik nooit reageer (a) Sorryyy! Ik beloof dat ik zal gaan reageren voortaan xD

Well, allereerst, je overall art is amazing. Vooral de laatste werken vind ik fantastisch. Overigens niet gek als je het studeert. Maar toch! Je hebt er talent voor en dat zie je terug.

Dan Greyback; yay een WIP! Leukleuk om te zien. Ik ben ontzettend benieuwd naar je kleurenversie. Ik ben niet zo fond op line-art, dus ik vind de ruwe schets leuker (vooral omdat het idd Greyback is die zelf ook ruwig is e.d.), but then again, hij's nog niet af.

En nu POSTEN DUS @@

_________________
now my life is sweet like cinnamon


 Profiel  

Unspeakable

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Team Mystic

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 03, 2011 22:53 

@@! Danku voor de reactie <3

Afbeelding
(klik voor devART)

En daar is Fenny in kleur, INCL achtergrond :o Vond m zo saai zonder. @@

_________________
    Hohoho~


Laatst bijgewerkt door Malou op wo jul 06, 2011 14:39, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Fleet Street
BerichtGeplaatst: do feb 03, 2011 22:58 

Jaaaa, ik ben verliefd.
Hij is zo verschrikkelijk mooi. Eindelijk een keer een Greyback die niet alleen eng is, maar ook gewoon buff, cool en niet grijs.
Hij is echt gewoon een ontzettend stoere man. Met... rode tanden en lippen en gele ogen.

Mou, ontzettend bedankt. Mag ik hem als wallpaper gebruiken? <3

_________________
Twitter
RPG Paspoort


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende


Keer terug naar Fan Art & Crea
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron

Powered by phpBB :: FI Theme