Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: zo okt 16, 2011 16:59 

Nu ik Darkstar tegen ben gekomen in FfC, kan ik mooi op je art reageren. XD Ik neem gelijk ook even de meme's vanaf SoS erbij. zo spoilervrij mogelijk XD

Meme 1;
1. BeeGee! XD Het is gewoon helemaal duidelijk wie dat is XD
2. Arya, Jaqen en Jaime! <3 Jaaa, die vind ik ook geweldig (Dus bijdeze zijn ze allemaal screwed @@) Ik hou van de manier waarop je de haren van de persoanges hebt getekend ^^
3. XD
4. Haha XD Die regenboog Brofist XD
5. Ja, Lysa is zo ergelijk @@ Maar de kwaliteit van de art is hylarisch XD
6. Gave theorie, zou heel goed mogelijk kunnen zijn. Verder ben ik opnieuw fan van de manier waarop je haren tekent. En het '_' hoofd van Ned XD
8. Jaaaaa, dat is ook echt een van mijn favo stukjes. <333 Die verhaallijn vind ik zo geweldig XD Die Bad Pokerface XD
9.Why hello there, Shiney @@
10. De details op de achtergrond vind ik goed gevonden

Meme 2;
1. Uh-huh, totally agree! XD Ik bedoel, veel geld en heel awesome zijn, wie wilt dat nou niet @@
2. Aaaw, poor thingy XD Hij is dan zo zielig en smerig en sneu en verrot (en lelijk XD)
5. Aaaw, Pounty Visje is pounty XD En DAT hoofd waar Dany aan denkt XD
7. Flower Cutie-mark! XD Loras is geweldig en het feit dat je de kleuren van de regenboogmatel gewoon rechtdoor laat lopen helemaal XD
8. FIYAH!
9. Gezellig XD
10. XD
12. Hahaha XD

Okay en dan nu Darkstar;
Ik vind zijn blik vooral heel erg sterk. Het cynische van Darkstar komt heel goed naar voren, je ziet gelijk dat het niet echt een vriendelijk persoon is XD Ik vind de achtergrond erg mooi, net als de shinyness van z'n zwaard. En zoals altijd z'n haar XD Want ik vind gewoon de manier waarop je haar tekent heel erg mooi ^^ Oeh, en de schaduwen wil ik ook nog even mentionen <3

Moar!

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Unspeakable

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Team Mystic

Houseitem
BerichtGeplaatst: do mei 10, 2012 18:37 

*giefs moar*

Afbeelding
OC veur de verjaardag van n vriendin.
In Photoshop

Afbeelding
Combustion Man, AtlA
In Photoshop

Afbeelding
Ursa, AtlA
In Photoshop

Afbeelding
Hizdaario - Hizdahr zo Loraq/Daario Naharis: mijn nieuwe OTP @@, ASoIaF
In Photoshop

Afbeelding
Jaqen H'ghar, ASoIaF
Acryl verf, ecoline, potlood, witte inkt en Photoshop.

_________________
    Hohoho~


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: do mei 10, 2012 23:11 

Yay, moar @@

Foo:
Ik vind die heel mooi, vooral als je erbij bedenkt dat je zelf altijd aangeeft niet goed in het tekenen van vrouwen te zijn. Het mooist vind ik de jurk en het haar. Oh en de achtergrond XD

Sparky Sparky Boom Man:
Deze vind ik ook heel gaaf, met name door de blik in zijn ogen. Ik heb het vaker gezegd, maar ik blijf het altijd leuk vind hoe je een character uit een visueel medium neemt en hem in je eigen stijl tekent en niet simpelweg iets natekent.

Ursa:
Yay nog een vrouwtje. Je wordt er echt steeds beter in. Ik vind haar gezicht het mooist, vooral door de verschillen in de dikte van de lijntjes, dat maakt het geheel sprekend. Klinkt misschien stom, maar dat viel me echt op XD

Hizdaario:
Ik heb hier een beetje het Ă©Ă©n en ander van meegekregen, maar niet echt veel, to be honest XD I like Daario's hair en de geschrokke uitdrukking op Hizdahr's gezicht.

Jaqen:
Deze vind ik echt heel erg gaaf. Z'n haar, z'n hand (So pretty, guh <3) en de manier waarop je z'n huid ingekleurd hebt. Die onderdelen vind ik echt zo mooi gedaan. En z'n hele design is ook gewoon downright gorgeous. Wat ik zeker ook wil noemen is de schilderachterig lijn die het zwarte en het witte verdeeld en ook de negatieve ruimte van Jaqen's mouw. Dat laatste vind ik heel goed gevonden. Well done, ga zo door, want ik merk dat je echt per art beter wordt.

En dan nog even de usual moar, plz. :D

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Unspeakable

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Team Mystic

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr mei 11, 2012 20:14 

Hizdaario begon als gewoon IC (maar crack) rp en toen werd het een crackpairing en nu VIND IK DAT HET CANON MOET ZIIIIJN @@ :D

And ty <33

En moar:

Afbeelding

Myrcella Baratheon, A Feast for Crows, A Song of Ice and Fire
In Photoshop.

_________________
    Hohoho~


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: zo mei 13, 2012 20:18 

Bloooooooooooood @@

Dus. Ik vind hem gaaf, voornamelijk omdat het een hele heftige scene is in het boek en het behoorlijk onverwachts is. Wat me het eerste opvalt is de manier waarop je haar haar hebt ingekleurd. Het lijkt zo anders dan normaal. Dat is niet slecht ofzo, maar het valt me gewoon op. Wat ik het sterkste hieraan vind, is de sfeer die de art ademt. De uitdrukking op Myrcella's gezicht spreekt boekdelen. Daarbovenop wil ik nog een compliment geven voor het verschil tussen het bebloede haar en het niet bebloede haar. :D

Eeeeeeeeen... nu wel het gebruikelijk MOAR! @@ (En meer mensen moeten posten @@)

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jun 03, 2012 18:56 

wooooow, chic.

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  

Unspeakable

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Team Mystic

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jul 03, 2012 17:25 

Danku, allebei ^^

Nuuw:

Afbeelding
(Klik voor de grotere versie)

We are seven, Arianne realized as they rode. She had not thought of that before, but it seemed a good omen for their cause.
Seven riders on their way to glory. One day the singers will make all of us immortal.

-The Queenmaker, A Feast for Crows (A Song of Ice and Fire)

L-R
Garin, Orphan of the Greenblood
'Spotted' Sylva Santagar
Ser Gerold Dayne, 'Darkstar'
Princess Myrcella Baratheon
Princess Arianne Martell
Ser Andrey Dalt, 'Drey'
Ser Arys Oakheart

In Photoshop.

_________________
    Hohoho~


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: do jul 05, 2012 21:29 

Yay, moar! @@

Zoals ik op dev al zei, van een aantal van deze characters is practisch geen art te vinden, dus ik vind het heel awesome dat je ze getekend hebt. Mijn favorieten zijn Sylva, Darkstar, Myrcella en Arianne. Sylva, for obvious reasons en ik vind haar licht cynische blik naar haar sinaasappel awesome. Darkstar om de dynamiek in zijn portret en ik wil z'n cheek bone poken. Myrcella is gewoon heel erg adorable en Lil Kim Arianne vind ik heel mooi. Je gaat echt vooruit met je vrouwen, zowel bij haar als bij Sylva. :) Verder vind ik de kleurkeuzes voor de kleding/achtergrond awesome. (Okay okay, het zijn bij de meeste/allemaal de house colours, maar toch, je ziet daardoor dat je ze niet zomaar gekozen hebt.)

Keep on the good work and also... Moarrrrrrrrrrr! @@

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Unspeakable

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Team Mystic

Houseitem
BerichtGeplaatst: di aug 28, 2012 17:02 

Dankuzeer Qualv @@

MOAR:

Afbeelding
(Klik voor de grote versie)

Ramsay Bolton als magical girl, met Reek als zijn animal sidekick. (A Song of Ice and Fire)
Verjaardagskadootje voor n vriendin & gemaakt in Photoshop.

_________________
    Hohoho~


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: ma sep 10, 2012 7:56 

Teeheehee, deze vind ik leuk. Wat me het eerste opvalt is dat Ramsay wat trekjes van Iwan Rheon in z'n gezicht lijkt te hebben, which is always good. :) Wat ik heerlijk ivnd aan deze art is hoe fout alles is. De overdaad aan roze. De Flailed man wand en laarsjes. Het pakje. Ramsay's beenhaar. En Reek in een inktvissenpakje vind ik een geweldig goed gevonden touch :D

ENOHJAMOAR! @@

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Unspeakable

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Team Mystic

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jan 26, 2013 16:56 

Fanks Jalf :D En hier is MOAR @@

Geen idee of iemand op dit forum deze game speelt, maar ik heb onlangs de Left 4 Dead 2 meme op deviantART ingevuld. xD

Afbeelding

Hij valt nogal klein uit hier, dus om de normaal geschaalde versie te bezichtigen: Klik!

_________________
    Hohoho~


 Profiel  

Unspeakable

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Team Mystic

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 24, 2013 13:00 

*dubbelposts* MOAR ASOIAF @@

Afbeelding
(klik voor devART)

Daenerys Targaryen portret, verjaardagskado voor een vriendin. In fineliner, waterverf en photoshop.


Afbeelding
(klik voor devART)

Darkstar, attempt 2345673456 om z'n gloriousness te registreren en ook niet de laatste. :< In photoshop.


Afbeelding
(klik voor devART)

Eigenlijk letterlijk wat er gebeurd in t hoofdstuk The Iron Suitor in a Dance with Dragons. Mensen die Vic's chapters saai vinden hebben wat anders gelezen dan ik.
In photoshop~

_________________
    Hohoho~


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3


Keer terug naar Fan Art & Crea
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme