|
Geplaatst: vr nov 15, 2013 20:47
Chris Robertson - Animator
Chris is zo gefocust op Ana en Claire dat het hem helemaal ontgaat dat de nieuwe, die zich had voorgesteld als Dean, over de hekjes valt. Ze waren dan wel in the happiest place on earth, maar zo happy voelt Chris zich op dit moment niet. Hij voelt zich een beetje ⊠alleen. Ja, dat was het. Zijn best vriendinnetje Lauren was nooit meer terug gekomen nadat ze op de ziekenzaal was beland, Ana had hem diezelfde ochtend nog afgewezen en hij kon zelfs niet meer met Leonard om Ana concurreren. In gedachten verzonken ondergaat hij de rest van de wachtrij.
Claire glimlacht terug naar Ana. âIk ben ook echt dol op pretparken. Ik weet natuurlijk niet hoe het zit met het schema van het schip, maar misschien kunnen we ook wel andere pretparken bezoeken.â stelt ze enthousiast voor. Dan bedenkt ze dat ze dan waarschijnlijk met Chris in gesprek moet⊠Dat maakt haar iets minder enthousiast. Maar dat is een zorg voor later. Ze zijn nu in Disney, dus moeten ze ervan genieten.
Als Ana vraagt wat voor soort attractie het is, begint Claire te ratelen. âPhantom Manor is een darkride gebouwd door Vekoma, maar er is eerst een stukje walkthrough met een lift. De attractie vertelt het verhaal van Henry Ravenswood en speelt zich af rond 1800. Wat veel mensen niet weten, is dat het verhaal samenhangt met het verhaal van Big Thunder Mountain, de achtbaan waar we net vandaan komen.â Verwachtingsvol kijkt Claire naar Ana, maar dan dringt het pas tot haar door wat ze eigenlijk allemaal gezegd heeft. Ze barst in lachen uit. âSorry, daar begreep je vast weinig van. Ik heb me zo verdiept in de geschiedenis van Disneyland dat ik soms wel eens vergeet dat andere mensen zulke dingen niet weten.â verontschuldigt Claire zich. âHet is een spookhuis en je gaat er grotendeels met een karretje doorheen.â legt ze kort uit. âEn zo te zien kunnen we bijna naar binnen!â