Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 20  Volgende

Wanted: Dead or Alive

BerichtGeplaatst: do feb 03, 2011 19:11 

Beauxbatons mag met 7 stemmen gelijk van start gaan! Veel succes =)

De volgende RPG heeft nog één stem nodig om van start te gaan;
Moonlight Secrets || 6 stemmen

Never give up on the things that make you smile

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: vr feb 04, 2011 16:45 

Naam/namen: Angel
Link naar jouw/jullie RPG-Paspoort: Ga ik even snel maken :O
Naam RPG: The great escape (naam kan nog wijzigen...ben ik nooit zo goed in)
Ik wil deze RPG in het Nederlands/Engels doen:Nederlands
Waar gaat je RPG over?:

Midden in de Noordzee op een relatief klein eiland ligt nog altijd Azkaban. Voorheen waren het de Dementors die ervoor zorgden dat er in principe niet eens muren nodig waren om de gevangenen binnen te houden. Ontsnappen lijkt onmogelijk, maar inmiddels is meerdere keren gebleken dat niets onmogelijk is. Met het vertrek van de Dementors was het dan ook één van de hoogste prioriteiten van het Ministerie om Azkaban te behouden en te verbeteren. Na Voldemorts val zijn vele beruchte tovenaars opgesloten, zowel jong als oud. Sinds die tijd is het ondanks de afwezigheid van de Dementors niet meer voorgekomen dat gevangen wisten te ontsnappen. Tot vandaag!

Een kleine groep gevangenen heeft een plan uitgedacht om te ontsnappen uit Azkaban. Echter niet alles valt te plannen en de gevangenen zullen dan ook vindingrijk moeten zijn om uit Azkaban te blijven. Want ontsnappen is slechts het begin, de vraag is hoe blijf je uit de handen van de Schouwers?

De RPG begint als de gevangenen per boot de kust bereiken. Azkaban ligt inmiddels ver achter hun en het is slechts een kwestie van tijd voor er alarm wordt geslagen. Wat ze niet weten is dat het ministerie zijn krachten zal bundelen met de dreuzels. Niet alleen zullen hun hoofden verschijnen in de ochtendprofeet, maar ook op televisie. In de verte staat een vuurtoren waarin licht brand. De bewoners, een nietsvermoedend dreuzel gezin, heeft geen flauw idee dat hun huis in het plan is verwerkt.

Waarom denk je dat deze RPG een toegevoegde waarde heeft voor het forum?:

Het interessante is dat er veel verschillende personages in deze RPG passen. Zo hoeft iemand niet per definitie slecht te zijn en heeft ieder zijn eigen motief. Alleen samen kunnen ze hun plannen voltooien maar verborgen agenda's zijn ook zeker niet uitgesloten. Misschien is jouw personage wel onschuldig en wil hij of zij niets liever dan dat bewijzen? Maar je personage kan ook een geliefde zijn die jaren heeft gewacht of een onschuldige gegijzelde.

Om de RPG niet vast te laten hopen is er een kort stappenplan bedacht. Kleine missies die voltooid moeten worden. Zo is er in het begin maar één toverstok en zullen ze er meerdere moeten bemachtigen. Ook een bezoek aan de bank is zeker noodzakelijk, met geld kun je immers veel meer. Ook de RPG'ers zelf kunnen bedenken wat hun volgende stappen zullen zijn. Ik heb er dan ook bewust voor gekozen om er niet een groep schouwers aan toe te voegen, dit omdat deze twee verschillende groepen bijna altijd gescheiden zullen zijn. Zoals ik eerder al zei beperkt de rolkeuze zich echter ook niet alleen tot de ontsnapte tovenaars. Korte bijrollen om je eens uit te leven als schouwer zijn natuurlijk altijd bespreekbaar.

Heb je toestemming om deze RPG te herstarten?: Het idee is geen kopie maar zelf verzonnen (teveel herhalingen van prisonbreak gezien), ik realiseerde me alleen later dat er al eens iets soortgelijks is geweest. Eerlijk gezegd heb ik geen idee meer wie deze gestart heeft dus mocht diegene er problemen mee hebben dan hoor ik dat graag.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr feb 04, 2011 17:26 

Aaah, awesooome! Ik stem op The Great Escape! (ik geloof dat het trouwens de RPG The Hunt is die er op lijkt ;) )

Profiel  

4e jaars

BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 15:24 

Mijn stem gaat ook naar The Great Escape, lijkt me een erg leuke rpg!

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 23:25 

Naam/namen: Jalf

Link naar jouw/jullie RPG-Paspoort: Why can't the fat girl play Juliet?

Naam RPG: Marauders

Ik wil deze RPG in het Nederlands/Engels doen: Nederlands, wel zo makkelijk.

Waar gaat je RPG over?:
Het is 1974. Van Harry Potter, Ron Weasley, Hermione Granger en Draco Malfoy is nog lang geen sprake. Hogwarts wordt op dit moment geteistert door 4 jongens die zichzelf Moony, Wormtail, Padfoot en Prongs noemen, maar beter bekend staan als Remus Lupin, Peter Pettigrew, Sirius Black en James Potter. Deze 5de jaars leerlingen staat bekend om hun wangedrag en bezorgen de leraren en Filch regelmatig enorme kopzorgen.
Daartegenover staan de Slytherins, Severus Snape (hun meest favouriete slachtoffer), Lucius Malfoy, Narcissa Black ect. Er heerst een hevige strijd tussen de Gryffindors en Slytherins die niet alleen tijdens Quidditch regelmatig uit de hand loopt.

De RPG volgt de dagelijkse beslommeringen van de 5de, 6de en 7de jaars Slytherins en Gryffindors uit het jaar 1974.

Waarom denk je dat deze RPG een toegevoegde waarde heeft voor het forum?:
Simpel, er is nog geen IC-RPG aanwezig op het forum en Marauders heeft in het verleden bewezen prima te werken als goede IC RPG. Daarbovenop hebben veel leden een enorme interesse in de Marauder-generatie.

Heb je toestemming om deze RPG te herstarten?: Ja, ik heb mezelf toestemming gegeven. XD

Waarom wil je deze RPG graag opnieuw opstarten?: Omdat er dus nog geen goede IC-RPG is en ik me niet kan voorstellen dat er geen vraag naar is.

Deze mensen hebben al toegezegd mee te willen doen;
- Jalf
- Malou
- Mrs Jessica Black
- BeeGee Kenobi
- Nevodeon
- Pottergirl
- Blijerd
- Tom Riddle

Dat maakt 8 stemmen, ik neem aan dat ik mag beginnen?

Laatst bijgewerkt door Jalf op zo feb 06, 2011 17:05, in totaal 2 keer bewerkt.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 23:54 

Mijn stem gaat naar de Marauders RPG. Dat was altijd een toffe RPG, om te lezen én om te spelen. En een IC RPG is altijd interessant.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 12:11 

MARAUDERS! I'm sooo in.

Profiel  

Murderer

BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 13:28 

Jaaaa! Ik ook! Marauders was zo'n leuke RPG!

Profiel  

4e jaars

BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 20:06 

O! Ik had Moonlight Secrets niet gezien. Daar stem ik ook voor. : )

Profiel  

Wanted: Dead or Alive

BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 22:27 

Marauders en Moonlight Secrets hebben beide 7 stemmen nu, dus jullie kunnen van start! Heel veel succes =D

Op de volgende RPG kan nog gestemd worden;
The Great Escape || 2 stemmen

Never give up on the things that make you smile

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 22:30 

Ik stem op The Great Escape, want ik hou van Prison Break een verhaallijn die tot veel verrassingen zal leiden. :D

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 0:31 

Margo schreef:
Aaah, awesooome! Ik stem op The Great Escape! (ik geloof dat het trouwens de RPG The Hunt is die er op lijkt ;) )

Inderdaad, The Hunt was geloof ik met zowel schouwers als ontsnapte gevangenen, als ik het me goed herinner. Daarom liep het volgens mij ook vast. RPG's met twee groepen werken niet echt.

Anyways, ik wil ook voor The Great Escape stemmen.

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 08, 2011 19:24 

Naam/namen: Sjar en Agenia
Link naar jouw/jullie RPG-Paspoort: Agenia en Sjar

Naam RPG: Isla de Nome
Ik wil deze RPG in het Nederlands/Engels doen: Nederlands

Waar gaat je RPG over?: Midden in de Caraí¯ben ligt een groot, voor Dreuzels verborgen, party eiland, Isla de Nome. Dit eiland staat voornamelijk bekend om zijn luxe hotel, dans club, spa's, zwembaden en het infameuse naaktstrand. Het eiland ligt ongeveer 40 kilometer zuid van Jamaica en is alleen te bereiken via een magische brug. Niet zwemmen, niet vliegen, niet Verschijnselen; slechts die brug.

Op een onfortuinlijke dag stort de brug in. De corrupte Jamaicaanse Minister van Toverkunst steekt geen poot uit, en de Dreuzels weten niet eens van het bestaan van het eiland af, laat staan dat ze weten dat de brug ingestort is. De partygangers zitten vast. Ze zitten echter niet alleen op het eiland; de karakteristieke bewoners zijn nog altijd aanwezig. Voornamelijk Arnold Clarke, de manager van het hotel, Plaza del Sol, is nogal chagrijnig. Hij haat alles en hij vindt het er verschrikkelijk. Enkel de zonnebadende barbies op het strand houden hem op de been.

All in all; geen uitweg, geen hulp en een verschrikkelijke manager. Maar is het wel zo erg dat ze vastzitten op een paradijslijk eiland?

Waarom denk je dat deze RPG een toegevoegde waarde heeft voor het forum?: Het is een cheesy, door Oh Oh Cherso geí¯nspireerde en bovenal humoristische RPG. Er is onbeperkte mogelijkheid om een zo'n origineel en memorable personage neer te zetten en er kunnen vele RPG'ers in mee doen, omdat er geen strakke indeling is. En natuurlijk Arnold, wie houdt er nou niet van Arnold?

Credit naar Agenia voor het originele verhaal.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: di feb 08, 2011 19:28 

Ik stem sowieso op Isla de Nome, wat een geniaal idee (inderdaad een soort combinatie van Oh Oh Cherso en The Island-RPG, hahaha). Dus; mijn stem hebben jullie!

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: di feb 08, 2011 19:30 

Isla de Nome! 'Cause it's awesome.~

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 289 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 20  Volgende

Keer terug naar RPG
Ga naar: