Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 44  Volgende

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: za okt 08, 2011 17:38 

Afbeelding

"Niet echt" beantwoord ze de vraag van Sem. "Ze is wel koppig, maar dat verschilt niet zozeer van docenten en andere mensen."
Na een tijdje lopen besluit Sem ergens te gaan zitten. Met puppy oogjes volgt ze zijn bewegingen. Nadat hij is gaan zitten gebaard haar om naast hem te zitten en een kleine glimlach verschijnt op Kyra haar gezicht en gaat naast hem zitten.

Kyra knikt instemmend als hij zegt dat ze wel een pauze hebben verdient. Haar gedachte gaat echter even uit naar Jade. Na een korte stilte besluit ze haar gedachte een stem te geven.

"Misschien" begint ze haar zin wat aarzelend. "Mist ze Ian. Ze trok wel veel met hem om." Even kijkt ze weg van Sem, ze weet niet waarom Ian ineens vertrokken was. Zelf vond ze het niet erg, maar ze wist dat het voor Jade wel iets betekende.

"Ik snap alleen niet helemaal hoe ze hem kan missen."
zegt ze terwijl ze terug kijkt naar Sem. "Ik heb het niet zo op dingen die dood zijn en toch nog rondlopen." zegt ze met een wat verlegen blik. "maar ik denk dat ze het ook niet zo op mij hebben. Kon jij eigenlijk met Ian omgaan?" vraag Kyra hem. Ze kan zich niet goed herinneren hoeveel Sem en hij hadden gepraat of iets in die richting. Het leek wel eeuwen geleden dat hij was weg gegaan en dat Sem bij de groep was gekomen.

Together we both make hurricanes

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: za okt 08, 2011 21:23 

Afbeelding

Blake trekt een vies gezicht als Charu vertelt dat de meeste leerlingen liever mens zouden zijn en dat het verboden is om er als jezelf uit te zien. Zoiets had hij gehoord ja, maar dat was hij alweer vergeten. Alhoewel, zijn menselijke vorm was niet verkeerd, de dames vielen als een blok voor hem en dat bevalt hem prima. Charu is duidelijk benieuwd naar zijn krachten.

"Ik heb een... wijde rang van krachten," zegt hij dan met een wat onheilspellende glimlach, "Ik weet ook wel zeker dat de oudste leerlingen hier, niet eens in de buurt komen van mijn leeftijd en mijn krachten..."

Hij kijkt Charu even aan met een wat kritische blik.

"En hoe zit dat met jou?"

Afbeelding

Jade komt langzaam tot rust door de stilte om haar heen en de wind die door haar haren blaast. Haar emoties zijn gekalmeerd en de rust is teruggekeerd in haar lichaam. Ze haalt even diep adem als ze plotseling stemmen hoort. Bekende stemmen. Ze staat langzaam op en concentreert zich op het geluid. Met de wind als haar beste vriend, kan ze het gesprek tussen Kyra en Sem volgen. Kyra heeft het erover dat Jade Ian mist en dat ze niet begrijpt waarom. En ze vraagt Sem naar zijn mening over Ian. Jade schud langzaam haar hoofd, dat kan geen goede mening zijn. Ze herinnerd zich maar al te goed hoe Ian en Sem op elkaar reageerden. Ondanks dat ze zich wel bij hun wilt voegen, is ze te nieuwsgierig naar het antwoord van Sem...

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo okt 09, 2011 6:59 

Afbeelding

Sem kijkt toe als Kyra naast hem komt zitten en hij geniet van de rust en stilte die er heerst. Als Kyra wat aarzelend begint te spreken kijkt Sem haar nieuwsgierig aan. Deze nieuwsgierigheid is vrij snel over als over Vlad begint. Hoe erg Jade hem dan misschien mocht missen, hoe opgelucht Sem was dat de knoflookvreter met de noorderzon vertrokken was. Hij glimlacht even als Kyra vertelt dat ze het ook niet op de knoflookvreter had. Ergens wist Sem dit wel, aangezien het vertrouwde gevoel dat hij met Kyra had. Daarom schudt hij zijn hoofd.

"Nee, maar ik mocht hem al niet voordat we elkaar ontmoet hadden. Wat Dracula betreft, had ik een duidelijk vooroordeel klaar.."

Sems blik beweegt zich naar de horizon en zijn gedachtes glijden terug naar die eerste avond, in de discotheek. Hij had de groep eigenlijk vooral gevonden door zijn persoonlijke afkeer jegens Vlad. Er verschijnt een lichte frons als hij zich bedenkt hoe Jade die eerste avond had geflirt, vooral om inderdaad een reactie bij de bloedzuiger los te maken. Sem had er geen ervaring mee, maar misschien miste ze hem inderdaad wel. Hij kijkt weer naar Kyra en glimlacht even.

"Misschien heb je gelijk en mist ze hem inderdaad. Maar ik zal hem er niet minder om missen. En.." Vervolgt hij en zijn glimlach wordt iets groter "het scheelt dat hij vrijwillig weg is gegaan, want als hij je het leven zuur had gemaakt, had hij met mij te maken gekregen."

But I’m being born again

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: zo okt 09, 2011 11:18 

Afbeelding

Jade schud haar hoofd even als ze Sem hoort. Natuurlijk miste hij Ian niet, die twee waren vanaf het begin af aan gezworen vijanden en Jade kan het Sem ook niet kwalijk nemen. Als Sem zegt dat Ian met hem te maken had gekregen als hij Kyra het leven zuur had gemaakt glimlacht ze flauw. Die kans had Ian ook niet gekregen als hij door was gegaan met haar en dat wist Ian. Ze besluit dat ze nu het gesprek wel kan gaan verstoren. Ze slaat haar vleugels uit en met slechts een paar bewegingen zweeft ze boven de grond. Elegant land ze voor Kyra en Sem. Ze negeert het feit volledig dat Sem haar nog nooit in haar monsterlijke vorm heeft gezien.

"Hij had die kans niet gekregen als hij met mij om wilde gaan en dat wist hij," zegt ze dan met een glimlach, "En Ian zou diegene moeten zijn die mij mist, want hij heeft geen idee wat hij misloopt."

Haar vleugels slaan zich langzaam weer in en ze negeert de pijn in haar rug. Soms vraagt ze zich af of dit ooit gaat wennen. Ze ploft in het gras neer en kijkt ze aan, zonder enig verdriet of andere negatieve emotie. Alsof er niets aan de hand is, haar glimlach verraad niets.

"Heeft niemand jullie verteld dat het niet aardig is om te praten over iemand als diegene er niet bij is?" zegt ze dan met een glimlach.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: di okt 11, 2011 20:19 

Afbeelding

"Voordat je hem had ontmoet?"
Mompelt Kyra Sem na. Vreemd genoeg vind Kyra dat niets voor Sem, ondanks dat ze hem nog niet zo gek lang kent. Het moest iets te maken hebben met zijn monster kant. Ze kijkt Sem een tijdje aan en laat haar gedachte even gaan. Haar ogen worden ineens groter als ze realiseert wat hij bedoeld. De gezworen vijand van de vampier is de weerwolf, dat maakt Sem een weerwolf! Geen wonder dat Kyra zich op haar gemakt voelt bij hem als vergelijkbare dierenras. Ze voelt haar hoofd rood worden en draait hem snel weg. Ze wilt het zeker weten, maar wie is zij om zomaar ernaar te vragen.

"Uhm.....Sem, ik vroeg mij af?"
begint ze haar vraag alsnog. Ze krijgt niet de kans om hem af te maken want een tel later komt Jade voor hun neer op de grond. Ze doet duidelijk niet meer de moeite haar Tengu vleugels te verbergen. Blijkbaar was ze niet ver en heeft ze meegeluisterd met het gesprek. Ergens is Kyra nu blij dat ze niets heeft gevraagd.

"Sorry" mompelt ze verlegen als Jade haar vraag stelt.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di okt 11, 2011 20:45 

Afbeelding

Sem blijft Kyra geamuseerd aankijken als ze hem na het na-mompelen even aan blijft staren. Als haar ogen wat groter worden, ze haar hoofd wegdraait maar ze uiteindelijk wat wilt vragen, glimlacht hij. Hij schaamde zich voor wat hij was, maar het was geen groot geheim. Aangezien hij in een vrij constant ritme verdween.. Sem heeft wel een idee wat de vraag is die ze hem wilt stellen en hij wilt haar graag van antwoord voorzien, maar ziet dan plotseling iets vanuit zijn ooghoek bewegen.
Slechts een fractie van een seconden is er iets van verbazing in zijn ogen te zien, maar als hij beseft dat het Jade is, verdwijnt deze en maakt plaats voor een lichte glimlach.

"Vlad had wel van meer zaken geen weet.. Maar ik geloof ook niet dat ik daardoor aardig gevonden hoef te worden.."

Hij haalt zijn schouders op en blijft even naar Jade kijken. Hij had geen flauw benul van wat ze precies was, maar net als eigenlijk ieder ander, leek het voor haar geen vloek maar een zegen.

"Maar ik zal me gedragen."

Hij kijkt weer naar Kyra en glimlacht nogmaals.

"Ja, een weerwolf.." beantwoordt hij dat wat hij meende dat ze zojuist had willen vragen. "Jade weet al wat ik ben, dat heeft die knoflookvreter vrij snel door laten schemeren.."

But I’m being born again

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: wo okt 12, 2011 20:22 

Afbeelding

Een wijde rang van krachten? Wat een ontzettend non-antwoord. Charu gooit zijn lange witte haar naar achter, hij was niet bepaald onder de indruk. Zonder specifiek antwoord, zou hij ook niet veel vertellen. "Laten we het erop houden dat ik waarschijnlijk ook één van de sterkere leerlingen hier ben. Ik kom uit een lange lijn van de sterkste exemplaren van mijn soort."

Hij kijkt Blake inschattend aan. Er zat een kern van waarheid in zijn verhaal, maar Charu moest maar eens zien wat er allemaal waar was. Met een onschuldig glimlachje voegt hij eraan toe: "En daarbovenop is het voor mij heel makkelijk mijn uiterlijk te misbruiken."

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: do okt 13, 2011 7:51 

Afbeelding

Blake kan een kleine grijns niet onderdrukken. Dus Charu wilde ook niet teveel weggeven. Als hij dan zegt dat zijn uiterlijk ook meewerkt weet Blake precies wat hij bedoeld.

"Hoe vaak ben je al voor meisje aangezien en zo aangesproken?" vraagt hij dan.

De lange witte haren en het vrouwelijke gezicht van Charu zouden er waarschijnlijk vaak voor zorgen dat hij als meisje werd aangesproken. Alleen het litteken op zijn gezicht verstoorde het meisjesachtige gezicht. Blake kan makkelijk inbeelden dat als Charu een jurkje aan zou doen dat er jongens achter hem aan zouden lopen. Hij kijkt even rond, er waren weinig andere leerlingen in de buurt. Mooi, misschien laat hij Charu wel wat van zijn krachten zien. Veel beters heeft hij toch niet te doen en Charu is de enige die hetzelfde denkt als hem, ze moeten zich meer gedragen naar hun werkelijke aard.

Afbeelding

Jade kijkt even naar Kyra die heel verleden sorry mompelt. Sinds wanneer had Kyra niet door dat ze een grapje maakte? Als Sem dan zegt dat Ian, waar hij een interessante bijnaam voor heeft, wel van meer zaken geen benul heeft glimlacht ze flauw. Nonchalant haalt ze haar schouders op als Sem zegt dat hij zich zal gedragen. Dan vertelt hij aan Kyra dat hij een weerwolf is en dat jade dat al wist.

"Nou nee Sem. Hij liet het niet doorschemeren, hij was gewoon duidelijk erin," zegt ze dan met een flauwe glimlach, "Maar dat neemt inderdaad niet weg dat ik het door Ian weet."

Ze haalt een hand door haar haren heen.

"Het maakt geen verschil in hoe ik over je denk. Bij jullie allebei niet overigens," zegt ze na een korte stilte.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: do okt 13, 2011 9:59 

Afbeelding

Charu haalt zijn schouders op. "Vaak genoeg," zegt hij dan, "Na een tijdje ben ik gestopt met tellen. Al moet ik zeggen dat het hier op school tot nu mee gevallen is, voornamelijk vanwege de uniformen." Hij gebaart even naar de deuren van de gymzaal. "Maar aangezien de gymkleding dan weer wel hetzelfde is, zou het me niets verbazen als hij gek op zou kijken als ik ineens de jongenkleedkamer uit zou lopen." En met hij bedoelt hij natuurlijk de gymleraar.

Charu kijkt even inschattend naar Blake. Even twijfelt hij of hij het moet hebben over zijn triomf tijdens de excursie waarbij het een random man net buiten die club vermoord had. Daar had hij hem immer mee naar buiten gelokt door te doen of hij een meisje was. Hij besluit het niet te doen, die man was niet belangrijk en bovendien wilt hij niet dat Blake hem eventueel zou kunnen verraden.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: vr okt 14, 2011 21:33 

Afbeelding

Zonder blikken of blozen heeft Sem antwoord op de vraag die Kyra nooit heeft kunnen stellen. Het blozen is voor Kyra wel beter weggelegd. Er kruipt een raar gevoel bij haar naar boven, alsof ze nu verplicht is nu te vertellen wat zij zelf is.
Het gesprek gaat gelukkig verder over Ian. Ze heeft eigenlijk geen goed woord over hem te melden. Ze zag niet wat Jade zag. Er valt een stilte die Kyra niet bevalt.

"Denk je dat die gesprekken een probleem worden, gezien de afgelopen les?"
vraagt ze aan de twee om de stilte te breken...en het onderwerp.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr okt 14, 2011 22:19 

Afbeelding

Lilith is tot de conclusie gekomen dat ze Jade echt moet gaan zoeken als ze die aantekeningen nog wil inzien voor het gevreesde gesprek van die avond. Met een het lood in de schoenen richt ze zich op van haar bed, frist zich wat op en loopt langzaam de slaapzaal uit. Ze zal haar uiterste best doen om tijdens haar zoektocht naar Jade zo min mogelijk klasgenoten tegen te komen.

Na wat verlaten gangen te hebben doorkruist realiseert Lilith zich dat ze vreselijk verdwaald is. Nu zal ik wel met iemand moeten praten. Tenminste, als ze een levende ziel kon vinden.

Bij een groot raam aangekomen staart Lilith naar buiten. Ze besluit dat ze frisse lucht nodig heeft. Misschien zou ze Jade ook buiten vinden. En als dat niet zo was, zou het in ieder geval de storm in haar hoofd een beetje opklaren. Na een paar verkeerde gangen in te zijn geslagen komt Lilith uiteindelijk bij een uitgang terecht en ze glipt naar buiten. Zodra haar voeten het gras raken begint ze te rennen, tot de spieren in haar benen beginnen te branden en ze bijna geen adem meer krijgt.

Lilith is nu een eind van de school verwijderd. Ze blijft staan, zet haar handen op haar knieën en probeert op adem te komen. Wanneer ze weer een beetje gekalmeerd is en haar hijgen haar het horen niet meer belemmert, hoort Lilith plots bekende stemmen. Ze gaat op het geluid af en kijkt vanachter een boom naar het schouwspel dat zich een eindje verderop aan het ontwikkelen is: Kyra, Sem en Jade in gesprek.

Lilith blijft vertwijfeld staan. Kyra had haar op twee volledig uiteenlopende manieren behandeld, van Sem kon ze niet echt hoogte krijgen en Jade was tot nu toe voornamelijk aardig tegen haar geweest. Ze was wel eens vijandiger gestemde groepen binnen gestapt. Toch wil ze hun gesprek niet onderbreken of de indruk wekken dat ze hen heeft staan afluisteren. Aan de andere kant - het begint nu wat later te worden en ze moet Jade echt spreken.

Ze haalt diep adem en stapt achter de boom vandaan.

'Uhm - Jade? Ik, eh, ik heb je hulp nodig,' zegt ze, haar ogen gericht op haar schoenen. 'Sorry voor het... storen.'

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: za okt 15, 2011 11:19 

Afbeelding

Sem haalt zijn schouders op. Het was hem om het even of de bloedzuiger het direct of via een omweg aan Jade had laten weten. Maar als ze zegt dat het geen verschil maakt over hoe ze over zowel hem als Kyra dacht, kijkt hij even verbaasd opzij. Kyra was geen weerwolf. Hij snapte de vergelijking in de contex met Vlad niet. Wel merkt Sem de stilte op en Kyra lijkt inzichzelf met iets te stoeien. Had zijn eerlijkheid haar afgeschrokken?
Dit gevoel vergroot zich alsKyra over iets anders begint.

"Ik weet het niet. Maar.." Begint Sem, maar stopt in zijn zin als er iemand bij komt.

Zijn blik blijft op Lilith hangen die zojuist vanachter een boom is gestapt en zich op Jade heeft gericht. Hij wilt wat zeggen, maar kan zich niets gepasts voor de geest halen.

But I’m being born again

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: zo okt 16, 2011 13:26 

Afbeelding

Kyra kijkt verbaast op als Lilith ineens achter een boom vandaan komt. 'Hoelang had ze daar al gestaan?' vraagt ze zich af. Ook Sem lijkt wat verrast te zijn met haar aanwezigheid, omdat hij midden in zijn zin stopt en vervolgens zwijgt. Kyra volgt Lilith met haar ogen. Het verlegen meisje heeft het duidelijk op Jade gericht en negeert daarmee eigenlijk de rest.

Kyra kijkt naar Sem en haalt vervolgens haar schouders op. Ze heeft werkelijk geen idee waar ze Jade op dit moment nu zo hard voor nodig heeft. Zeker na het voor geval in de gymzaal is de vraag of het een goede timing is. Licht gespannen kijkt ze toen en wacht op een reactie van Jade.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: zo okt 16, 2011 18:34 

Afbeelding

Blake knikt als Charu vertelt dat hij vaak gezien is als meisje, precies zoals Blake dacht. Als Charu dan vertelt over de gymkleding en het verbazen van iemand begrijpt hij dat het over de leraar gaat. Hij grijnst even.

"Eerst verbaasd en daarna teleurgesteld dat hij je niet als lustobject kan zien. Want ik geloof dat hij alle meiden als lustobjecten ziet. Dat hij uberhaupt nog les mag geven..." zegt hij dan met een minachtende grijns.

Blake is van mening dat alleen hij meiden als lustobjecten mag zien, iemand die stijl heeft en een krachtig wezen is. Niet een sukkel zoals de gymleraar.

"Maar wat dacht je ervan...? Andere leerlingen de stuipen op het lijf jagen?"

Blake zou Blake niet zijn als hij nu geen zin meer heeft om een ander zijn leven te verpesten. Hij moet gewoon zijn krachten tegen iemand kunnen gebruiken.

Afbeelding

Jade haalt nonchalant haar schouders op Kyra begint over de gesprekken van vanavond. Ze is niet van plan om naar de straf te gaan van de gymleraar en als de nieuwe leraar wat te zeggen had, dan merkt ze het vanzelf. Sem begint met praten, maar voordat hij zijn zin af kan maken komt Lilith tevoorschijn. En ze richt zich tot Jade. Met opgetrokken wenkbrauw kijkt ze Lilith aan. Het spektakel tijdens de gymles is ze nog niet vergeten en door Lilith zaten zij, Kyra en Sem nu met straf. En Jade is nooit echt vergevingsgezind geweest.

"Denk je niet dat je eerst je excuses moet aanbieden voor wat belangrijkers dan ons storen?" zegt ze dan met een scherpe tong, "Zoiets als... sorry voor de problemen die ik jullie heb gegeven."

Jade heeft totaal geen zin om nu aardig te doen tegen Lilith en ze is ook niet van plan om daar zin in te maken. Door haar hebben ze problemen gekregen en dat zal Jade echt niet vergeten.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo okt 16, 2011 18:48 

Afbeelding

Lilith voelt Sems blik en ziet hoe Kyra haar schouders ophaalt. Maar pas als Jade simpelweg een vijandige reactie geeft doet ze fysiek een stap achteruit. Haar ogen schieten even omhoog van haar schoenen naar Jade, maar al snel staart ze weer naar de grond. Ze doet hard haar best om de tranen niet in haar ogen te laten springen. Ze slikt.

'Het - het spijt me,' zegt ze, zo zacht dat ze bijna fluistert. 'Het was niet mijn bedoeling om jullie met straf op te zadelen.'

Ze schraapt zachtjes haar keel en dwingt zichzelf dan haar blik op te richten en Jade, Kyra en Sem om beurten aan te kijken.

'Maar ik heb niemand gevraagd om voor die jongens te stappen, laat staan ze fysiek aan te vallen.'

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 654 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 44  Volgende

Keer terug naar RPG
Ga naar: