Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 31  Volgende

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma nov 12, 2012 15:42 

Afbeelding

Vanuit het raam van de auto kijkt Eloisa naar het grote schip. Haar wenkbrauwen zijn gefronst. Haar vader praat in rap italiaans tegen haar, maar ze luistert niet naar hem. Hoe was het haar gebeurd dat ze op een cruiseschip mee moest? Hoe heeft ze daar niet onderuit kunnen komen? Eloisa kijkt even op haar horloge en zucht. Haar hoop was dat als ze te laat zou komen het schip al vertrokken zou zijn. Maar in dat geval had haar vader haar misschien nog achter op zijn bezem gesmeten en erachter aan gevlogen... Volgens hem was dit haar redding.

Met zware tegenzin stapt Eloisa uiteindelijk uit de auto. Ze grist haar rugzak van de achterbank. Meer had ze niet nodig, ze zou bij de eerste de beste gelegenheid weer verdwijnen. Ze had haar eerste jaar terug in Italië toch heel anders voorgesteld. En nu werd ze alweer weggestuurd. Mokkend laat Eloisa zich door haar vader op haar wang zoenen. Zonder hem gedag te zeggen beent ze naar de loopplank. Ze kon zich nu al levendig voorstellen wat voor mensen ze zou ontmoeten, want hey, want voor mensen gaan er nou op een cruise. Het zouden de saaiste weken van haar leven worden.

Wanneer Eloisa boven is aangekomen kijkt ze een beetje vertwijfeld om zich heen, maar dan hoort vaagjes wat muziek. Met haar rugzak over haar schouder loopt ze richting het geluid. Wanneer ze eindelijk de juiste ruimte heeft gevonden blijft ze een beetje verloren in de deuropening staan. Onzeker kijkt ze om zich heen. Haar blik glijdt van Summer, naar Nina, naar Misha en dan naar Chris. Wat droegen die mensen? Was ze wel op het goede schip?

Eloisa overweegt of ze naar de enige normaal gekleedde persoon in de ruimte zal lopen, maar aangezien die al in gesprek is wordt het een van de raar verkleedde meisjes. "Ehmmm..." zegt ze een beetje opgelaten tegen Summer. "Sorry maar is dit het cruiseschip Paradise" vraagt ze haar. Laat het alsjeblieft niet waar zijn.

Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma nov 12, 2012 16:07 

Afbeelding

Niet lang nadat Summer in de zaal is gearriveerd komen er meerdere mensen binnen. Ook komt er een nieuw meisje de zaal binnen komen die Summer nog niet heeft gezien. Voor ze het weet staat ze naast haar.
"Ja zeker!" antwoordt Summer vrolijk op haar vraag of dit het cruiseship Paradise is. Ze ziet dat het meisje een beetje verward naar haar kleding en die van de anderen kijkt. "Maak je geen zorgen, dit is alleen voor vanavond, we hebben een Back To The 80's feest. Ik ben Summer, animator op het schip samen met Chris, ofwel voor vanavond Golden Boy," zegt ze als ze richting Chris wijst, die bij Ana en Misha staat. Wat een verrassing, not. Stiekem hoopt Summer dat Ana eens een keertje toegeeft aan Chris, arme jongen, hij doet zo zijn best.

Profiel  

The Dark Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma nov 12, 2012 21:43 

Afbeelding

Alex, die een tijdje MIA is geweest (uiteraard omdat ze druk bezig was geweest met een leuke italiaanse jongen oid) besluit om toch ook maar weer eens de bewoonde wereld in te gaan en maakt zich klaar voor het feest. Ze had niet gerekend op een 80's feest, maar hey, er is vast wel iets te vinden in haar kast. Felgroene leggings, een blauw jurkje en roze beenwarmers, perfect! Ze bindt nog een sjaaltje bovenop haar hoofd in een strik (na haar toch al grote bos haar nog wat meer te vergroten) en maakt het af met wat kleurrijke make-up. Done!

Ze komt de zaal binnenlopen en kijkt eens rond naar de rest van de aanwezigen. Chris' gouden broek valt natuurlijk als eerste op.

"Ooh, dus dat is waardoor ik m'n zonnebril al nodig had toen ik m'n kamer uit kwam!" merkt ze op tegen hem. "Maar gelukkig is Ana er ook om wat extra duisternis te brengen," voegt ze er met een fake-innocent grijns aan toe.

"En ik zie nieuw bloed!" valt haar dan ineens op. "Lifters opgepikt?"

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: wo nov 14, 2012 16:57 

Afbeelding

Misha glimlacht even als Ana vraagt of hij fan is van de Eighties. "Eighties hebben een flink aantal prachtige dingen opgelevert, maar ook een aantal abominabele zaken. Qua muziek zou je kunnen zeggen dat ik een groot fan ben van Queen en David Bowie, Milli Vanilli vind ik dan weer om te huilen."

Dan voegt Chris zich bij hen en vraag of ze het over zijn prachtige outfit hebben. Misha neemt onmiddellijk een slok van zijn bier om niet spontaan in lachen uit te barsten.

ooc: Misha's banner werkt niet... hij zal het zo wel weer doen. XD

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: zo nov 18, 2012 13:40 

Afbeelding

Ana luistert aandachtig naar het antwoord van Misha, maar voordat ze ook werkelijk een antwoord kan geven aan hem voegt Chris zich bij hun. Not this again... Ana is de complimentjes echt zat, kan hij niet eens normaal doen? Het is niet alsof al dat opscheppen en aandacht vragen werkt bij haar, dat hij dat nog niet doorheeft... Ze neemt een slok van haar cocktail om het antwoord op de vraag van Chris te ontwijken. Nee, ze haat zijn outfit. Ze walgt ervan. Maar ze is niet van plan om de woorden uit te spreken. Niet dat het hoeft, want Alex voegt zich bij hun. Ana rolt kort met haar ogen als Alex besluit om weer eens een beledigende opmerking te maken richting Ana toe. Natuurlijk. Alsof het anders zou zijn. Ana besluit voor nu de twee te negeren en kijkt Misha weer aan.

"Mijn vader is een erg groot fan van Queen, daardoor ken ik veel van hun nummers," zegt ze dan, "Hij is sowieso een fan van muggle muziek waardoor ik dus naast Queen ook veel klassieke muziek luisterde toen ik klein was."

Ana neemt nog een slok van haar cocktail en hoopt gewoon dat Chris en Alex verder gaan met hun eigen zaken en zich niet in haar buurt gaan begeven...

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo nov 18, 2012 15:27 

Afbeelding
Nina Liv

Nina begint een beetje dorst te krijgen en ze loopt dan ook naar de bar om een cocktail te halen als ze Ana, Mischa, Chris en Alex ziet staan. Ze loopt er naartoe en hoort nog net dat Ana zegt dat ze veel nummers van Queen kent. Nina zegt: 'Mijn moeder is ook een grote fan van dat soort muziek. Ik ken bijna alle liedjes van The Golden Earring.' Nina begint zachtjes When the lady smiles te neuriën.

Eppur si muove

En toch beweegt (Galileo Galilei)

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo nov 18, 2012 15:37 

Afbeelding

Oh... Ze was dus toch op de goede plek. Wanneer Summer zegt dat het een 80's feest is kijkt Eloisa wat verrast. Okay, ze wilde het niet toegeven, maar heel misschien zou het hier dan toch niet zo saai zijn als ze dacht.

Het meisje stelt zich voor als Summer en blijkt van het animatie team te zijn. Samen met die jongen met de wel heel foute outfit. Eloisa glimlacht even. Nou ja, hij had wel lef in ieder geval. "Ik ben Elli, of eigenlijk Eloisa, maar... " Ze haalt haar schouders op en laat de rest van de zin wegvallen. "En sorry voor mijn late entree." vervolgt ze dan na een paar seconden.

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma nov 19, 2012 21:44 

Afbeelding
Chris Robertson - Animator

Chris wordt genegeerd door zowel Misha als Ana en hij is duidelijk not amused. Hij besluit hen beide te negeren en begint een plan van aanpak te verzinnen voor de rest van de avond. Alleen kon hij niet nadenken met Ana zo dicht in zijn buurt. Die broek die ze aanheeft, doet echt wonderen voor haar achterzijde…

Gelukkig verschijnt Alex opeens weer ten tonele en hij is dolblij. ”Waar heb jij uitgehangen, ondeugend meisje? Vast een of andere mooie Italiaan opgepikt?” vraagt hij aan haar met een grijns. Alex was echt de vrouwelijke Chris op het schip.
Hij draait zich om en ziet een nieuw gezicht. Ah, dat moest dat Italiaanse meisje zijn! ”We hebben inderdaad nieuw bloed, zullen we ons voor gaan stellen?”

Zonder op Alex’ antwoord te wachten, grijpt hij haar bij de arm en sluit zich aan bij Eloisa en Summer. Hij vangt nog net haar laatste woorden op. ”Ach, dat maakt niet uit. Deze dame hier,” hij wijst even naar Alex, ”was ook niet op tijd terug uit het prachtige Rome. Ik ben Chris trouwens!” Hij steekt zijn hand naar haar uit.

Ondertussen observeert hij het meisje even. Ze was een beetje gewoontjes… Chris moet tot zijn grote spijt toegeven dat Ana nog steeds het meest aantrekkelijke meisjes op het schip was. Al zou hij dat nooit tegen haar bekennen.

Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Houseitem
BerichtGeplaatst: do nov 22, 2012 15:18 

Afbeelding

Het meisje stelt zich voor als Eloisa, maar lijkt niet erg tevreden te zijn met haar naam. Chris komt meteen aangestormd met Alex aan zijn zijde en stelt zich ook voor. "Inderdaad, das geen enkel probleem! Ik was ook te laat toen ik hier naartoe ging en euh, ja dat staat eigenlijk wel bij iedereen op zijn geheugen gegrift denk ik..." zegt Summer als ze naar Chris kijkt, die was toen volledig in paniek.
"Je deelt trouwens je hut, nummer 002, met Alex hier," zegt ze als ze naar Alex wijst. "En Nina, die staat daarachter, die met donkerbruin haar," zegt ze als ze richting Nina wijst. "Maar als ik jou was, zou ik je spullen gewoon eventjes achter de bar zetten en meteen mee feesten!" zegt ze met een knipoog, waarna ze naar de bar loopt en een non-alcoholische drank besteld. Dit was haar eerste feest als animator en ze wilde het niet verpesten door te veel te drinken.
Als George Harrison's 'Got My Mind Set On You' uit de boxen knalt, springt Summer de dansvloer weer op. "Kom op jongens, in de 80s stonden ze echt niet stilletjes aan de bar hoor!" roept ze naar het groepje dat bij de bar staat.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: za dec 01, 2012 21:58 

Afbeelding

Misha glimlacht even als Ana hem antwoord geeft op zijn opmerking over Queen. Juist, de mannen van Queen waren helden en er was weinig muziek die hen kon overtreffen. Dan begint ze over klassieke muziek. "Ah, klassiek. De basis van elke muzieksoort." zegt hij, "Mijn moeder was niet bekend met Wizard Muziek, dus toen zij en mijn vader uit elkaar gingen heb ik thuis eigenlijk alleen maar Muggle Muziek gehoord."

Chris heeft zijn aandacht inmiddels op de nieuwe dame gericht en op nog een meisje dat hij nog niet kent, maar zij lijkt niet nieuw te zijn. Daarom besteld Misha nog maar een biertje. "Dus, hoelang zit jij eigenlijk al op dit schip?"

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo dec 02, 2012 18:16 

Afbeelding

Eloisa glimlacht flauwtjes wanneer Summer zegt dat het niet erg is dat ze te laat is. Summer vertelt haar op welke hut ze heeft en ze volgt even haar blik naar de meisjes met wie ze de hut deelt. Dan staat de jongen met de prachtige gouden broek voor haar neus en hij stelt zich voor als Chris.

"Ehm.. Hi! Ik ben Eloisa, of Elli, zoals de meesten me noemen. " Ze glimlacht. "Leuke eh... Broek." zegt ze dan met een onzekere grijns. Eloisa neemt de tip van Summer aan en brengt haar tas naar de bar toe, waar ze deze afgeeft en meteen een drankje bestelt. Ze kon maar beter even wat drinken. Als er op dit schip een 80's feestje werd gegeven, dan was het zo slecht misschien nog niet, maar om nuchter mee te dansen... Dat was wat teveel gevraagd in één keer.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: zo dec 02, 2012 20:18 

Afbeelding

Ana luistert aandachtig naar de woorden van Misha, ergens is ze verbaasd over dat hij zo makkelijk praat over het feit dat zijn ouders niet meer bij elkaar zijn. Maar ze realiseert zich ook dat sommige mensen daar heel gemakkelijk mee om kunnen gaan. Als hij uiteindelijk vraagt hoe lang ze al op het schip zit neemt ze nog een slokje van haar cocktail.

"Sinds het begin van de cruise," antwoord ze dan met een glimlach, "We zijn hiervoor in Egypte geweest, maar dit was pas de tweede stop. Dus het valt eigenlijk nog mee."

En dan springt Summer op de dansvloer en roept naar hun. Ana kijkt even naar Summer en dan naar Misha. Ze gelooft niet dat ze genoeg heeft gedronken om op deze muziek te dansen.

"Dus..." zegt ze met een kleine glimlach en erna drinkt ze haar cocktail op.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma dec 03, 2012 12:28 

Afbeelding
Nina Liv

Nina loopt even een beetje rond als ze merkt dat haar schoenen te klein zijn en haar outfit behoorlijk prikt door al die roesjes en zo. Ze loopt rustig naar haar hut en trekt haar schoenen en outfit uit. Ze doet een skinny jeans aan, een leuk shirtje, en haar sneakers. Nina loopt weer terug naar het feest en ziet Summer op de dansvloer. Nina heeft wel weer zin om te dansen, maar toch... Zal ze aangekeken worden? Nina loopt weer naar de bar en neemt een colaatje. Ze luistert een beetje naar de gesprekken en zucht. 'Wat een druk feest' denkt ze.

Eppur si muove

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: di dec 04, 2012 9:51 

Afbeelding
Chris Robertson - Animator

Langzaam is iedereen naar het feest toegestroomd en de avond verloopt rustig. Chris moet toegeven dat het niet zo’n daverend succes is als hij gehoopt had. Naast Ana had ook Nina al snel haar 80’s outfit aan de wilgen gehangen en hij heeft een beetje het gevoel dat hij voor paal staat in zijn outfit…

Ana staat nog steeds bij de bar met Misha te praten en Chris besluit dat hij het zat is. Dit was de avond dat hij haar ging verleiden of dat had hij zichzelf in ieder geval voorgenomen. Tijd om daad bij woord te voegen! Hij haalt nog een Firewhiskey, pakt dan Ana bij haar hand en sleept haar zonder toestemming een eindje van de rest vandaan: naar een plek helemaal afgesloten van de rest tussen de bar en de DJ in.

”Ana… Hoi.” zegt hij zacht tegen haar. God, ze zag er zo prachtig uit dat hij even niet meer weet wat hij tegen haar moet zeggen. Stiekem vindt hij het heel schattig dat ze zich zo rebels opstelt en niet meedoet met het thema. Nerveus leunt hij tegen een box aan. De box is niet zo zwaar als hij gedacht had en deze valt om. Chris schiet een eind naar achter en landt met zijn achterhoofd op de grond, terwijl zijn onderlichaam over de box heen ligt. ”Shoot…” mompelt Chris zacht. Er klinkt een luide plof en de muziek valt uit. In paniek werpt Chris even een blik op Ana. Als hij deze avond verpest, kon hij het helemaal vergeten. Even later volgt ook het licht.

Hij probeert zo snel mogelijk weer op te staan, maar hij is een beetje duizelig. Waar was zijn Firewhiskey? Misschien hielp het als hij een flinke slok nam! Chris kijkt om zich heen en ziet dat zijn Firewhiskey ergens tussen de kabels van de boxen ligt. Ook ziet hij dat er vanachter de andere boxen langzaam rook opstijgt… Hij kon zich niet herinneren dat hij rookeffecten had besteld voor dit feest. Dat betekende dus… ”Ana, kijk uit! Brand!” waarschuwt hij haar. Hij probeert nogmaals om te staan, maar een steek schiet door zijn hoofd heen. Chris voelt even aan zijn achterhoofd en schrikt als hij iets nats voelt. Was het drank? Hij trekt snel zijn hand terug en schrikt als hij iets donkers aan zijn hand ziet kleven… Dit was geen drank, dit was bloed!

Note: de rest van de groep heeft nog niet door dat er brand aan het ontstaan is. Natuurlijk merken ze wel dat licht en geluid zijn uitgevallen en eventueel dat Chris en Ana verdwenen zijn... De rest is aan jullie : D

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: di dec 04, 2012 19:16 

Afbeelding
Nina Liv

Nina had haar ogen dicht gedaan en dacht na toen opeens het geluid uitviel. Ze deed geschokt haar ogen open. Het licht was uit. Er schieten angstige gedachtes door haar hoofd; Ze is bang voor duisternis. Ze laat haar drankje vallen en voelt een natte plek zich uitbreiden op haar shirt. Haar cola voelt een beetje bruisend op haar buik. Nina zet haar lege colaglas snel op de bar en kijkt om zich heen, hoewel het wel érg donker is. Ze rent naar waar voor haar gevoel de deur is en struikelt over het podium. 'Verkeerde kant' denkt ze. Opeens schiet er een gedachte door haar hoofd: 'Waar is mijn zaklamp?' Nina's enkel was gezwikt. 'Dat is normaal, niet aan denken dan voel je ook niets.' mompelt ze tegen zichzelf. Ze weet het weer. Haar zaklamp lag onderin haar onuitgepakte koffer in de hut. Zachtjes vloekt ze en ze staat op. Ze loopt voetje voor voetje en op de tast naar de deur. Ze loopt op haar gevoel met haar ogen dicht naar de deur van de hut en steekt de sleutel erin. Ze draait de sleutel om en... Gelukkig, dit was hun hut. Ze liep opgelucht naar binnen en deed snel de lamp aan. Ze groef in haar koffer. Nina kon de zaklamp niet vinden. Ze pakte al haar tassen en koffers uit en ruimde alles op. Geen zaklamp te vinden. Ze ruimt de tassen op en ploft op bed. Ze doet haar ogen dicht en valt meteen in slaap.

Eppur si muove

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 462 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 31  Volgende

Keer terug naar RPG
Ga naar: