Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 50  Volgende

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do mei 16, 2013 22:06 

Ik heb mijn post verongelijk gewijzigd in mijn nieuwe post....deze post is dus helaas verloren gegaan. ^^"

Laatst bijgewerkt door Angel op zo mei 19, 2013 16:08, in totaal 2 keer bewerkt.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do mei 16, 2013 22:17 

Afbeelding
      Celeste Willow

Celeste haar ademhaling is zwaar wanneer ze de donkere kamer inloopt en ze eigenlijk meteen richting de volgende deuren wil lopen die naar het doolhof leiden. Ze moest zichzelf in de ogen kijken en kalmeren, herinneren wie ze ook alweer was en wat haar doel was, wat ze ging doen.

Ze schrikt op wanneer opeens Noah's stem in de kamer te horen is en het voelt alsof haar hart een slag overslaat. Abrupt blijft ze dan ook op haar plaats staan en weet ze nog net geen geĂŻrriteerde zucht uit te brengen. Gefrustreerd haalt ze echter wel een hand door haar haren heen.
Wanneer haar ogen aan het donker gewend raken kan ze zijn harde blik richting haar zien, net zoals ze zijn gekleurde vingertoppen ziet. In samenhang met zijn woorden was het wel duidelijk dat hij door had wat ze had gedaan en met wie.

"Ja Noah, we zijn nu al uitgespeeld." antwoordt ze dan ook, haar blik is even serieus richting hem. Ze stapt wat naar hem toe zodat ze op een fatsoenlijke afstand van hem staat dat ze met hem kan praten. "Spelletjes spelen is blijkbaar toch niet voor ons weggelegd. Nu snap ik tenminste waarom je nooit iets leuks meer doet." zegt ze verbeten.

"Bir gĂŒzele gĂŒzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: vr mei 17, 2013 15:58 

Afbeelding

Kit probeert niet te lachen als Rose voor zijn neus verschijnt en ze algauw doodleuk gaat wapperen met haar handen. Moest hij in nood zijn, daar zou hij echt ook geen zuurstof door krijgen hoor.
Hij laat zijn keel los en zet een smilende pokerface op op zijn gezicht.
'Zie je nou wel dat ze niets doen?'
Nu alleen hopen dat hij geen mep vangt van de twee meiden, maar ah, had hij tenminste een beetje aandacht.

'Willen jullie nog een beetje hier blijven? Of liever naar een ander locatie?'

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: za mei 18, 2013 10:00 

Afbeelding

“Ben je ontevreden? Ik heb je ontvangen in het paleis, je gegeven wat je wilde. Alles wat van mij is, dat is ook van jou.” Noah, alreeds geïrriteerd, kijkt haar nu verbeten aan “Ik kan het niet opbrengen om elke minuut van de dag iets ‘gezelligs’ met je te ondernemen.”

Het is voor het eerst dat hij onaardig tegen haar doet en hij schikt er zelf een beetje van. Het kwam allemaal door Rose. Hij hield van haar en duwde haar weg. Celeste hield hij dicht bij zich, maar er was geen sprake van houden van. Dat maakt hun relatie wankel nu Rose zich in het paleis bevindt, nu Celeste het gezelschap van Ryan opzoekt. Hij zou niet accepteren dat ze hem zou verlaten voor Ryan.

“Ik heb je al gezegd dat ik een zware nacht heb gehad. Jij slaat mijn advies, mijn verzoek, gewoond in de wind door direct naar Ryan te gaan.” Hij is opgestaan “Er ligt ver door de hele gang, op het tapijt!” Gefrustreerd wrijft hij even zijn vermoeide ogen en draait hij zich om. Hij tuurt de duistere kamer in om weer tot bedaren te komen.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: za mei 18, 2013 10:50 

Afbeelding
      Celeste Willow

Er begint langzaam maar zeker woede in haar op te borrelen naarmate Noah verder gaat met praten. Haar handen ballen zich tot vuisten en ze klemt haar kaken strak op elkaar. Wanneer hij opstaat en zich omdraait, priemen haar ogen in zijn rug. Haar handen beginnen warm te worden, te gloeien.

"'Er ligt verf op het tapijt'," imiteert ze zijn woorden. "God.. Je hebt genoeg bediendes die de rotzooi voor je opruimen, laat staan dat ik met een simpele handomdraai alles weer spik en span kan maken, als dat is waar je je zorgen om maakt."

"Ik ben geen kind waarmee je elke minuut van de dag je aandacht aan moet geven. God, vandaag was de eerste keer dat ik je heb gevraagd om iets "gezelligs" met me te doen. Maar daar ben ik waarschijnlijk niet goed genoeg voor." zegt ze verbeten. "Daarom ben ik naar iemand gegaan die tenminste vrijwillig iets met me wilde doen om het naar m'n zin te maken in deze verdomde wereld!" Ze lacht even ongelovig richting de rug van Noah. "Maar guess what, dat is niet voor mij weggelegd. We kunnen weer teruggaan naar wat we waren en ons laten opslokken door de somberheid en eenzaamheid van deze wereld, omdat er toch geen andere kans voor is, is het niet Noah? Dat is toch ook wat jij doet?" Ze schudt haar hoofd.

Gefrustreerd haalt ze haar handen door haar haren heen en kijkt ze door de kamer heen voor wat afleiding. Er is echter niks anders en dat dwingt haar zich bewust te worden van haar gevoelens, de gevoelens die Noah bij haar opwekt. En dat zijn geen goede gevoelens.

"Blijkbaar ben jij wel heel erg ontevreden." constateert ze. "Dat terwijl ik jou ook alles heb gegeven wat je wilde. Ik heb je nooit alleen gelaten en ik heb altijd aan je zijde gestaan. Ik heb je nooit verlaten." Ze schudt weeral haar hoofd, hij dacht echt dat het allemaal om hem draaide. Had hij uberhaupt over haar nagedacht? "Ik ben hier gebleven omdat jij dat van me wilde - en dat heb ik met alle liefde gedaan. Maar heb je er uberhaupt ooit over nagedacht waar ik zelf vandaan kom hier uit Between? Jouw paleis hier is niet het enige. Waar denk je dat ik mijn jaren heb doorgebracht?" vraagt ze hem. "Ik kon altijd gaan wanneer ik wilde Noah - en toch sta ik nog altijd aan jouw zijde. Zelfs nu."

Ze begint lichtjes te bedaren. "Ik heb het leven gemist, Noah." Een zin die zo veel meer inhield dan hij zich ooit zou kunnen bedenken. "En dan krijgen we de kans om er eindelijk een beetje van mee te krijgen.. en dan vraag ik in eerste instantie gewoon aan jou of je iets met me wil doen - maar wordt ik afgewezen." Haar blik is weer op zijn rug gericht. Haar handen beginnen nu langzaamaan af te koelen. "Je kan toch niet van me verwachten dat ik na jaren verlangen naar dit, het gewoon aan de kant schuif omdat jij het niet wil?"

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: za mei 18, 2013 11:24 

Afbeelding

Noah heeft zich weer omgedraaid om Celeste te kunnen aankijken. Ze insinueert dat ze kan vertrekken wanneer ze het zat is, alsof ze haar ‘vrijheid’ kwijt is. “Omdat jij nooit iets over jezelf verteld, omdat wanneer ik ernaar vraag je weinig los laat. Omdat jouw verbanning blijkbaar te pijnlijk is om te bespreken en ik dat respecteer. Ik heb wel nagedacht over waar je vandaan komt. Hoe lang je hier nu werkelijk bent, waarom je hier bent, of je ĂŒberhaupt wel te vertrouwen bent. Het enige wat uiteindelijk telt is dat jij en ik hetzelfde lot hebben, hier..” zijn lippen versmallen zich iets “[/i]samen[/].”

Hij wil beginnen over Rose en zijn liefde voor haar opbiechten. Hoe hij zichzelf haat nu ze hem haat, hoeveel pijn het doet om haar hier om zich heen te hebben. Toch zwijgt hij, Celeste heeft zojuist haar krediet bij hem verspilt. Voor vandaag. Hij zou vandaag alleen op het kasteel doorbrengen, alleen omdat niemand iets met hem te maken wil hebben. Dat verdiende hij.

“Best. Doe wat je wilt. Kom niet bij mij uithuilen wanneer ze je weer alleen achterlaten omdat ze een uitweg hebben gevonden. Omdat je gebruikt ben voor hun vermaak. Want ik garandeer je dat ze je zullen teleurstellen.” Zijn laatste woorden trillen van de spanning die er op zijn keel rust. Verhit draait hij zich om en loopt de kamer uit. Als een verwend kind dat zijn zin niet heeft gekregen gooit hij met de deuren. Hij sluit zich op in zijn eigen kamer, rukt het muziekdoosje met zijn kalmerende uitwerking van het nachtkastje en smijt het tegen de muur. Wat vervormde laatste klanken weerklinken uit de gruzelementen op de grond.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: za mei 18, 2013 12:49 

Afbeelding
      Celeste Willow

Hij zou verdomme niet eens willen weten waarom ze niks over haar verleden loslaat! Haar kalmte van net is meteen weer verdwenen en er borrelt nu een nog ergere woede op dan zojuist. Het enige wat uiteindelijk telt is dat jij en ik hetzelfde lot hebben, hier, samen. De woorden doen haar vanbinnen koken en ze zou hem zacht uitgedrukt op het moment z'n nek kunnen omdraaien. En dat is dan nog zacht uitgedrukt.
Ohh hij zou bij haar komen uithuilen. Ja, dat zou hij doen, niet zij. Hij heeft nergens een idee van. "Oh oh, arme prins." De sympathie die ze voor hem had gevoeld in de afgelopen tijd die ze bij hem was geweest, is nu weer compleet verdwenen. Net zoals het moment dat ze hem de eerste keer had ontmoet. "Arme prins Noah."

De opborrelende woede lijkt nu de overmacht te nemen en haar handen beginnen weer te gloeien wanneer hij de kamer verlaat en de deur hard dichtslaat. Ze masseert even met een zware ademhaling haar slaap wanneer er opeens verschillende glaswerken in de kamer beginnen te breken. "Kalmeer Celeste, kalmeer.." Ze haalt even diep adem. "Focus je op hetgeen waar je voor was gekomen." Ze haalt nog een keer diep adem. Wraak.

Het duurt niet lang voordat ook Celeste de kamer verlaat. Hoewel ze er normaal redelijk kalm uitzag, heeft de woede op het moment zo z'n overmacht genomen dat er niks meer van haar natuurlijke kalmte te zien is. Met een zware maar gecontroleerde ademhaling loopt ze verder door de gang heen.
Plots is er van buiten een enorme donderslag te horen.

Ze gunt de kamer van Noah geen enkele blik waardig wanneer ze erlangs loopt.
Nog een donderslag. Ze loopt verder richting het atelier.
Nog een donderslag. Gevolgd door een enorme hoeveelheid regen die plots uit de donkere wolken boven Between naar beneden valt.
Met een klap trekt ook zij de deur achter zich dicht.

Er is iets anders aan de kamer. Er liggen nog overal verf en penselen. Er liggen nog overal schilderijen. Maar iets is er anders.
Celeste staat middenin de kamer, met haar blik op de grote ramen gericht waarvan ze de gordijnen nog had opengelaten. Ze kijkt naar het heftige weer dat zich nu buiten het kasteel afspeelt. Haar ogen volgen de duizenden druppels water die op het raam zijn belandt en naar beneden druipen.
Nog een donderslag.

De verandering in de kamer is net zoals de plotse verandering in het weer buiten. Alle vrolijke en levendige kleuren die er een half uurtje geleden nog overtollig waren - lijken nu allemaal te zijn verdwenen.
Nog een donderslag.
De nog natte verf druipt langzaam naar beneden, net zoals de regen op het raam. Alleen zijn het niet de kleuren oranje, blauw, geel of rood. De verf op de schilderijen, de verf in de potten, de verf aan de kwasten.. Het is allemaal zwart en grijs. Net zoals het weer buiten.
Nog een donderslag.
De ooit gele verf van het zonnetje van Ryan druipt nu grijs van het canvas naar beneden.
Nog een donderslag.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: za mei 18, 2013 13:05 

Afbeelding

Samantha kan de ‘grap’ van Kit niet waarderen. De lichtjes doen dus blijkbaar inderdaad niets. ‘Ha-ha, wat grappig,’ zegt ze dan ook sarcastisch terwijl ze langs hem richting de paarden terug loopt.

Halverwege begint het plots te donderen. Verbaasd kijkt ze op naar de lucht, die er heel dreigend uitziet. ‘Volgens mij kunnen we het best maar terug naar het kasteel gaan..’ Voordat ze dat goed en wel gezegd heeft, stort de regen naar beneden. Samantha doet een poging om te rennen en ondertussen niet te struikelen over alle takken.
Ondanks haar poging om zo sneller bij de paarden te zijn, komt ze er toch helemaal doorweekt aan. Goh, alsof dit niet aan vannacht deed denken.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: za mei 18, 2013 13:37 

Afbeelding

Kit kijkt Sam na, als die duidelijk niet kan lachen, en smoort zijn lach.
Wat kunnen meisjes toch zo suf doen.
Een donderslag ontstaat in de verte en in een korte tijd is de donder en bliksem iedere keer dichter gekomen waardoor het nu begint te regenen. Nee, laten we maar zeggen stortregenen alsof de wereld zal vergaan.

Haastig rent hij Sam achterna terwijl hij zelf al zeiknat is.
Net als hij zijn paard wil los maken, begint die zelf helemaal in paniek te schieten door het noodweer en stijgert even op.
'Ik geloof niet dat het nu een goed idee is om in dit weer op ons paard te kruipen! Ze zijn bang!' buldert hij boven de regen uit omdat het onmenselijk veel lawaai maakt. 'We moeten ergens kunnen schuilen-' haastig kijkt hij rond terwijl hij zijn paard probeert in toom te houden. 'Daar! Bij die rotsen! Ik geloof dat er daar ergens een ingang is!'

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: za mei 18, 2013 15:59 

Afbeelding
    Rose Pocock

Rose geeft Kit een duwtje tegen z'n arm aan wanneer blijkt dat hij maar een grapje maakt. De lichtjes deden dus blijkbaar toch helemaal niks. Ze heeft echter geen tijd om iets te zeggen wanneer er opeens harde donder te horen is en het enkele momenten later begint te stortregenen. Ze houdt haar handen even op voor de regen, en begint daarna net als Kit en Sam richting de paarden te rennen.

De paarden lijken echter heel erg in paniek te zijn en het lijkt onmogelijk om op ze te klimmen en richting het kasteel te rijden. Ondertussen zijn ze helemaal doorweekt en lijkt het alsof ze gewoon weer een duik hebben genomen in het bad. Ze kijkt in een wirwar om haar heen wanneer Kit het over rotsen heeft om te schuilen. Ze knikt eventjes en rent er vervolgens op af.

Wanneer ze droog - maar doorweekt - bij de rotsen staat, kijkt ze even met een zuchtje naar de regen. "Het ziet er niet echt naar uit dat het snel gaat stoppen met regenen.." zegt ze. Ze kijkt even de rots door. Het was niks anders dan wat kale rotsen en wanden. Het gaf hun alleen een beetje onderdak. "We kunnen hier ook niet zo lang blijven, I guess.. Misschien dat we toch door moeten lopen naar het kasteel?" Ze moet meteen even niezen. Het feit dat ze de nacht ook niet met droge kleren op de bank had doorgebracht en ze nu weer doorweekt was, kon nog wel eens tot een verkoudheid leiden.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: za mei 18, 2013 17:15 

Afbeelding

Ryan zijn hoofd rust op het aanrecht, net naast de half aangesneden taart. Hij heeft zijn hoofd even laten rusten bij het gebrek aan slaap deze nacht en is ingedommeld. Een aanrecht had nog nooit zo lekker gelegen. Zijn benen glijden al haf weg van de kruk, misschien niet zo ideaal als slaapplek, als er luid onweer klinkt. Hij schrikt op en glijdt wankel de kruk af. Suf blijft hij even staan en wrijft hij in zijn ogen. Tijd om een beter bed op te zoeken.

Met een geeuw verlaat hij het kasteel. De regen komt hard in aanraking met de hoge ramen en zo nu en dan licht het achter het raam op gevolgd door een flinke knal. Zijn slaapvertrek is nog leeg en hij vraagt zich af waar het andere trio is. Nieuwsgierig gaat hij op zoek naar hun. Bij het atelier houdt hij halt. Nieuwsgierig om zijn eigen kunstwerk nog eens te bewonderen opent hij de deur.

“Celeste?” vraagt hij voorzichtig. Zijn blik glijdt over de donker geworden schilderijen die duister en eng zijn geworden. Celeste is daar geen uitzondering op. Hij pruilt even als zijn blik op zijn eigen schilderij valt. “Vond je ze niet mooi?” pruttelt hij. Bij het aanzien van Celeste zwakt zijn glimlach iets af en dwingt hij zichzelf serieus te zijn. Daar slaagt hij niet helemaal in “Slechte dag?” hij glimlacht flauwtjes en sluit de deur achter zich “Het was niet mijn bedoeling om je zo van slag te maken.”

Voorzichtig zet hij een stapje dichterbij om een glimp van haar gezicht op te vangen “Wil je anders toch nog een stukje taart? Dan beloof ik dat we het alleen nog over leuke dingen hebben.” Voorzichtig reikt hij zijn hand en legt hij deze op haar bovenarm “Met slagroom?” vervolgt hij hoopvol.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: za mei 18, 2013 17:52 

Afbeelding
      Celeste Willow

Celeste haar blik is nog steeds gericht op de druppels regen op het raam wanneer opeens de deur achter haar open gaat en de stem van Ryan te horen is. Ze houdt haar lippen op elkaar en haalt even diep adem wanneer hij begint te pruttelen over de schilderijen. Natuurlijk waren dat de jongen z'n enige zorgen. Het was niet alsof hij hier voor een eeuwigheid vastzat. Zijn enige zorgen waren de taart die bijna was aangebrand en zijn stokpoppetje op het canvas.

Taart met slagroom.. Ze kan zich de smaak en geur er niet eens meer van herinneren, terwijl het eerder juist zo doordringend was geweest. Haar blik is nog steeds op de grote ramen gericht.
"Soms heb ik het idee dat mensen op waterdruppels lijken die van de ramen naar beneden glijden.." verlaat het haar mond. "Wanneer er eentje naar beneden glijdt en zich vervolgens via een aanraking met een andere waterdruppel mengt.. lijkt het alsof ze samen met een sterkere kracht sneller naar beneden glijden.."

Ze wordt zich nou pas bewust van de aanraking van Ryan. Zijn hand rust op haar arm en ze lijkt nou pas echt te beseffen dat hij hier met haar in de kamer staat. Langzaam draait ze haar gezicht naar hem om en kijkt ze hem aan. Omdat je gebruikt bent voor hun vermaak. Ze zwijgt en er ontstaat een lichte frons op haar gezicht. Want ik garandeer je dat ze je zullen teleurstellen.
"Leuke dingen?" Er komt even een kort lachje op, waarna ze haar hoofd schudt en het lachje alweer verdwijnt. "Er zijn hier geen leuke dingen."

Ze blijft hem nog even kort aankijken, waarna ze haar blik weer op de ramen richt. "Ik hoef geen taart." antwoordt ze uiteindelijk toch nog op z'n vraag, haar gedachten duidelijk alweer ergens anders. Bij Noah. Bij wraak.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: za mei 18, 2013 18:35 

Afbeelding

Kit haalt diep adem als hij eindelijk naast Rose staat en gaat met een hand door zijn haar zodat het niet meer in zijn ogen hangt.
'Jemig, wat een weertje. Waar komt dat plots vandaan zeg.'
Hij rilt even door de natte kleren die tegen zijn lijf aanplakt en kijkt opzij naar Rose als die zegt dat ze hier ook niet lang kunnen blijven.
'Ik vrees dat je gelijk hebt.' Hij bijt op zijn lip en kijkt even naar een grote bliksemflits die recht neerknalt in een open vlakte. Gelukkig maar.

De paarden steigeren in volle paniek op en proberen zich los te trekken van de bomen.
'Laten we het er maar op wagen en toch maar proberen aan het kasteel te geraken.' Hij laat zijn adem langzaam ontsnappen en rent dan opnieuw de regen in om zo snel mogelijk bij de paarden te geraken voor ze zich effectief hebben kunnen los trekken en er vandoor kunnen gaan. 'Oh f-' Hij probeert zich nog vast te grijpen aan een struik als hij begint te glijden in de modder die met de seconde erger wordt door de erge regenval. Met een doffe plof en een hoop gespetter belandt hij languit in de modder. 'Aargh!'

Hij veegt verwoed de modder uit zijn gezicht, en net als hij een poging wil doen om recht te krabbelen, verschijnen er een heleboel lichtbollen rond hem en duwen hem zachtjes overeind zodat hij stevig weer op zijn voeten staat. '...Wow.'

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: za mei 18, 2013 19:41 

Afbeelding

“Waterdruppels zijn nuttig? Ze voeden de dorstig grond, zorgen voor een nieuw leven van dieren en planten.” Glimlacht hij schaapachtig bij haar gemompel over de waterdruppels.

Hij zucht als ze zich weer omdraait en bekijkt haar via de weerspiegeling in het raam. “Tikke takke regen, Tik tak op het dak. Tikke takke regen. Op de wegen. Plens, plens, plas. Druppeltjes op mijn regenjas.” Humt hij zacht “Mijn zusjes waren bang voor onweer.” Voorzichtig zet hij nog een stapje dichterbij haar en pakt hij haar handen vast. Hij legt haar ene hand op zijn schouder en houdt haar andere vast. Met een vrolijke huppel begint hij een zelfverzonnen dans.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: za mei 18, 2013 20:14 

Afbeelding
      Celeste Willow

Celeste fronst even wanneer hij een hummetje over regen begint wat ze zelf nog niet eerder heeft gehoord. Ze heeft nooit liedjes over de regen gehoord. "Ik ben nooit bang geweest voor onweer." zegt ze dan ook op zijn woorden. Nee, het geeft haar juist een gevoel van rust, de onweer en de regen. Alsof het alles wegspoelde en haar hoofd compleet leeg maakte.

Weeral uit haar gedachten gehaald kijkt ze Ryan aan wanneer hij ditmaal haar handen vastpakt. Ze wil net haar handen terugtrekken en haar hoofd schudden, wanneer hij haar opeens in een danspositie brengt. Vervolgens begint hij ook echt nog eens te dansen - weeral iets wat ze eerder niet kende.. maar was het dan ook wel een specifieke dans? Het haalt haar echter wel uit haar trans en gedachtes over Noah. Het zorgt zelfs voor een onbenullig lachje op haar gezicht. Een lachje dat al snel overgaat naar een grotere lach. Ze danst dan ook even met hem mee, tot ze hem weer recht aankijkt in z'n ogen en haar lach lijkt te verstarren en langzaamaan weer verdwijnt.
Ze verlangzaamt haar pas tot ze eenmaal weer stil staat. Ze gaat even met haar ene hand naar haar voorhoofd. Het is alsof ze van de ene emotie naar de andere gegooid wordt. Geluk, confrontatie, woede, wraak, plezier - het voelt als een mentale rollercoaster.

"Waarom doe je dit?" vraagt ze hem, terwijl ze haar andere hand uit die van hem haalt. Omdat je gebruikt bent voor hun vermaak. Ze zet een stap van hem vandaan. "Waarom laat je me niet gewoon met rust?" Haar handen gaan weer naar haar slaap aan beide kanten van haar hoofd. "Waarom moet je perse iets van me weten?" Haar blik staat weer afstandelijk. "Wat wil je van me?" Ze wil hem geen toestemming geven om tot haar door te dringen en zo dichtbij haar waarheid te komen. Zo dichtbij haar.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 741 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 50  Volgende

Keer terug naar RPG
Ga naar: