Noah zit achter zijn bureau met zijn rug naar de muur
âIs het dringend?â antwoord hij
âLevensbedreigend?â hij legt zijn ganzenveer neer
âIk heb geen tijd voor je Kit.â Hij blijft zitten de deur gesloten en wacht in stilte op het geluid van wegstervende voetstappen van Kit. Hij is niet in de stemming om iemand te spreken.
Ryan weet met succes een glimlacht op Celeste haar gezicht te ontrafelen. Een kort moment dat snel verloren gaat, maar het geeft hem hoop dat ze nog kan lachen. âOmdat je een intrigerende uitwerking op me hebt? Juist omdat je je zo afsluit wordt ik nieuwsgierig. Ik kan er niks aan doen.â Hij glimlacht flauwtjes âEn ik weet dat je geen medelijden wil, maar ik heb het met je te doen. Ik wil je helpen. Je moet alles uit het leven halen wat erin zit, ook al is dat hier.â
Schalks kijkt hij naar haar op âEn ik heb nog niet zoveel vrienden hier en ondanks je vreemde eigenschappen vind ik je wel heel aardig.â Glimlachend kijkt hij haar aan âeen beetje vreemd, dat wel.â
âHet enige wat ik van je wil, is een glimlach. Zoals zojuist.â Hij steekt zijn armen naar haar uit en grijnst âAndes zal ik serieuze maatregelen moeten nemen, zoals de kieteldood.â