Catie
Black Bird of the Sky
|
|
Geplaatst: vr jan 25, 2013 11:58
Jade glimlacht onschuldig en blijft hem aankijken als hij haar kin zachtjes vasthoudt. Zijn woorden vertellen haar genoeg. Ze mag zijn ras niet weten, maar het dansen in de lucht en het gemeen hebben met elkaar verteld haar genoeg. Hij is een luchtwezen, met vleugels. als hij naast haar gaat staan en dan doorgaat dat ze misschien bang is lacht ze zachtjes en schud haar hoofd even. Een vrolijke lach, ze is geamuseerd door zijn woorden.
"Oh Allen..." zegt ze dan en ze neemt een kleine slok van haar whisky, "Ik dacht dat jij wel iets beter kon inschatten hoe ik in elkaar zit... Maar blijkbaar niet."
Ze haalt haar vrije hand door haar haren heen terwijl ze naar de dansende groep kijkt. Als Jade zich ergens niet voor schaamt is het wel haar ware aard, haar ras. Het zijn totaal andere dingen waar ze zich voor schaamt, maar dat geeft ze niet eens aan zichzelf toe.
"Jij speelt hetzelfde spelletje Allen," zegt ze dan, "Maar laat me je vertellen dat als ik een duidelijke vraag krijg ik best duidelijk kan antwoorden... Je moet alleen de vraag hardop stellen."
Haar blik blijft op de tafel hangen met de drank, Kyra had overduidelijk al teveel gedronken en was nog steeds met Sem. Ergens vind Jade het maar niets en ze laat haar blik weer naar de dansende groep gaan. Er zat niets bijzonders tussen en eigenlijk is ze de avond alweer zat. Dan kijkt ze Allen weer aan, wachtend op zijn reactie. [...]
Blake glimlacht wat zelfingenomen. Natuurlijk was het gelukt, het lukte altijd. En Gabriella was niet verkeerd. Dit kon hij wel een paar keer volhouden, net zolang totdat ze niet meer voldeed. Als Gabriella op haar knieën gaat zitten kijkt hij haar aan en glimlacht. Als ze dan haar fles pakt volgt hij haar bewegingen. Als ze uiteindelijk haar hoofd were op zijn borstkas legt streelt hij zachtjes haar haren. Hij lacht even zacht bij haar woorden.
"Zelfs als ze ons niet missen, maakt het uit?" vraagt hij dan met een grijns, "Of wil je graag dat ze straks binnen komen stormen omdat ze ons kwijt zijn? Niet dat ik iets te verbergen heb... En jij?"