Chase heeft er moeite mee zijn gezicht in plooi te houden. Hij wil niet geschokt reageren op het nieuws van Between, maar kan niet volledig ongeroerd naar haar blijven kijken. Hij slikt even terwijl zij hem verteld wat haar dwars zit. Een hoop, dat is duidelijk. Mar alles kwam terug op twee onderwerpen, Between en Noah. Misschien kon hij dat zelfs wel als hetzelfde onderwerp beschouwen.
“Denk je dat je hem kunt vergeten? Dat je hem en Between achter je kunt laten, ongeacht of het Ryan lukt de vloek op te heffen?” schattend kijkt hij haar aan, waarna hij toch even oprecht glimlacht
“Mijn bestaan bestond jarenlang uit een manier vinden om over de muur te geraken, om bij jullie te zijn. Ik kon het niet loslaten, zelfs niet al wist ik diep van binnen dat ik jullie leven nu alleen nog maar kon verstoren. Als jij met heel je hart en ziel naar Between wilt in een poging hem te redden, dan ben ik de laatste die je gaat tegen houden. Ik weet hoe het is om een onbereikbare dierbare te hebben, ik ga je niets verbieden.” Hij glimlacht even
“Zolang je me het dit keer wel in alle eerlijkheid verteld.” Met een zucht pakt hij haar handen vast en geeft hij er een zacht kneepje in
“Volg je hart, niet je verstand. “ Hij wil niet dat ze gaat en toch voelt het al alsof hij afscheid neemt. Zij krijgt de kans die hij tot voor kort nooit gehad heeft, er zijn nu nog geen jaren verstreken. De schade kan nog hersteld worden, Rose kan nog haar sprookje krijgen.