Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Rapture

Houseitem
BerichtGeplaatst: di apr 10, 2012 21:56 

Ik heb onbewust dit topic weer actief gekregen, lol

Naam RPG: Daisyville
Favoriete scene/gebeurtenis: Er is nog niet veel gebeurd, dus ik hou het op al het gevoorstel en de drama omdat er geen water in het huis is, want Dexter faalt als klusjesman @@
Favoriete karakter: Mag ik zeggen dat ik van Justin hou? Haha xD Nee, ik vind Tyler geniaal en Jamie is lief ;w; Alle personages hebben wel iets leuks. *Nods* Mijn favoriete posts zijn die van Tyler en Emma. En die van Jamie, natuurlijk xD
Overige opmerkingen: Watch out, Daisyville ~

Naam RPG: Labyrinth
Favoriete scene/gebeurtenis: Oké, in het Nederlands dus. Ehm. Ik denk de opdracht bij de berg en de leeuwen, want dat was teamwork! Ik vind het niet leuk dat de groepen gesplitst zijn, maar als het goed is, zijn ze over een paar posts weer samen~ En ik ben zeer benieuwd naar de andere opdrachten die Sjar heeft bedacht.
Favoriete karakter: Ugh, iedereen is geniaal. Ik hou van Beck. Ik weet dat iedereen hem haat, maar ik vind hem geweldig xD Ivy is grappig, omdat ze zo'n b*tch is eeeen.. Ik kan niet kiezen ; - ; Het zijn allemaal awesome RPG'ers en personages! <3
Overige opmerkingen: POSTEN MENSEN @@

_________________
I am done with my graceless heart,
So tonight I'm gonna cut it out and then restart.
'Cause I like to keep my issues drawn,
It's always darkest before the dawn.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: di aug 14, 2012 7:04 

Naam RPG: Roadtrip
Favoriete scene/gebeurtenis: de gelijktijdige scènes tussen Cap (Skywalker) en Asha (Sjar) enerzijds en Blake (Yuuki) en Keegan (Darren) anderzijds. Echt thumbs up voor deze RPG'ers en voor de timing van de scènes! De emoties van de personages worden allemaal zo goed overgebracht en ook als je bij wijze van spreke niet mee zou RPG'en denk ik dat het blijft boeien om te lezen. Het is net alsof je het script voor één of andere soapserie leest! Echt een aanradertje dus!
Favoriete karakter: Ik denk dat mijn favoriete personages Asha is; het goed opgevoede meisje met de strenge ouders die op roadtrip gaat met een stel goede vrienden en die zwanger blijkt te zijn. Het is heel typisch - Asha ligt bij iedereen goed in de groep en ze is van iedereen misschien wel het meest 'normaal' - maar toch is ze degene met de meeste pech. Ik denk dat daarin de kracht van dit personage zit.
Maar buiten Asha zijn alle Roadtrip-perso's natuurlijk supertof! De arrogante Blake, Cap - die de mensen in de groep constant bij elkaar probeert te houden, Keegan en Marshall die elkaars beste vrienden zijn, en Hayden, Blake's net zo arrogante rivaal. Het vult elkaar allemaal heel goed aan. Echt allemaal toppers!
Overige opmerkingen: Solliciteren.

_________________
,,The novelist is an ever-wakeful creator,
carefully monitoring those characters who might foil his design,
run away with his themes,
step out of their own atmosphere,
and make their way
in the void between the stars.
’’


 Profiel  

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: zo dec 23, 2012 20:54 

Naam RPG:: Yokai Academy
Favoriete scene/gebeurtenis:: Het feestje wat net is begonnen gaat waarschijnlijk voor erg leuke gebeurtenissen zorgen! We hebben verschillende personage die allemaal aan elkaar moeten wennen en niet altijd gemakkelijk met elkaar overweg kunnen. En op het feestje wordt er natuurlijk goed geflirt en vast ook ruzie gemaakt aan het einde van de nacht (;
Favoriete karakter:: Iedereen eigenlijk wel. Elk personage voegt iets unieks toe (:
Overige opmerkingen:: We zijn op zoek naar mensen! Kom solliciteren! We bijten niet (;

_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: di feb 12, 2013 10:26 

Naam RPG: At the other side of the world

Favoriete scene/gebeurtenis: De slotscene van het huidige deel van de RPG! Malificent die in het begin alleen maar als een oud vrouwtje overkomt, blijkt een dreiging voor hun allemaal te zijn, en dan vooral voor Noah. Het was echt een heel spannend einde, heel mooi zo voor de plotwending! Hoe Maleficent haar jeugd terug krijgt en uiteindelijk verandert in een gevaarlijk monster, laatste momentjes samen, het vluchten.. Spanning!
Favoriete karakter: De RPG heeft zo veel goede en sterke karakters, ik ben dol op iedereen. Daarom vind ik het ook jammer dat er heel wat inactieve personages zijn geweest de laatste tijd. In de laatste scene vond ik Maleficent en Noah echt heel goed.

Overige opmerkingen: WE ARE HIRING :D Er begint een heel nieuw plot, wat weer heel veel goeds belooft!

_________________

    "Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

    "Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Keer terug naar RPG
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme