Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 20  Volgende

Headhunter

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Kruideniersstraat 71

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 22, 2011 23:39 

Naam/namen: Agenia en Trijn
Naam RPG: Maligni
Ik wil deze RPG in het Nederlands/Engels doen: Nederlands
Waar gaat je RPG over?:
Shallow Creek, Amerika, 1856

Ver verwijderd van de grote steden, midden in het platteland, ligt een klein dorpje, Shallow Creek. Hier wordt de sturende kracht achter het dorp verdeeld over 3 families van hoge afkomst: de Talbots, de Boyles en de Leicesters, de Boyles verantwoordelijk zijnde voor de handel, de Talbots bezitters zijnde van de plaatselijke bank en de Leicesters vullen het volledig bestuur van het dorp.

Onlangs is de oudste en tevens rijkste inwoner, Sir William Talbot, overleden, op 86-jarige leeftijd. Zijn fortuin wordt verdeeld over 2 van de rijke families: zijn eigen nageslacht en de familie Boyle, belangrijk zakenpartner van Talbot.

De plaatselijke dorpsgek begint vreemder gedrag dan ooit te vertonen, schreeuwend van groots onheil en kwaad, en dood en verderf!

Al snel na deze ontwikkelingen is er een onnatuurlijke dode gevonden; de onfortuinlijke Elizabeth Boyle wordt dood aangetroffen in haar huis, neergeschoten. En nog geen week later wordt Thomas Talbot onthoofd in het naastgelegen woud!

Een groepje onderzoekers wordt er vanuit New York op uit gestuurd om onderzoek te doen naar deze gruwelijke moorden. De zaak krijgt de naam 'Maligni'. Wat schuilt hierachter? Wie zijn er te vertrouwen?

Waarom denk je dat deze RPG een toegevoegde waarde heeft voor het forum?:
Deze RPG biedt een gevarieerd scala aan personages. Zo kan er gesolliciteerd worden voor dorpsbewoner, onderzoeker, maar ook voor handelsreiziger, winkelier, of andere creatieve rollen die bedacht worden.

Bovendien maken we van de RPG nog een soort spel; de spelers zullen in eerste instantie gewoon solliciteren voor een normale rol, en wanneer de RPG van start gaat, wordt de spelers per PB (ter geheimhouding) vertelt of hun personage betrokken is bij het complot. Het doel van de bij het complot betrokkenen is om het complot en hun identiteit geheim te houden; voor de onwetenden is het andersom.

En wie zijn er wel en niet te vertrouwen? Zijn alle onderzoekers wel echt onderzoekers? Of zijn zelfs zij erbij betrokken?

Nota bene
Machoefel heeft al toegezegd te willen stemmen

_________________
now my life is sweet like cinnamon


 Profiel  

Citizen of the World

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: At ALL the parties.

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 23, 2011 12:57 

Een stem voor Maligni, omdat dit mij een leuke RPG lijkt waar we veel kanten mee op kunnen.

_________________
And sometimes when the world stops floating in the sky,

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Brabant
BerichtGeplaatst: wo maart 23, 2011 19:36 

Ik stem ook op Maligni, Omdat het klinkt als een spannende film die ik graag wil zien;)

_________________
    By Gryffindor, the bravest were
    Prized far beyond the rest

Sometimes the HEART
Should follow the MIND
Sometimes the HEART
Should tell the MIND to
STAY AT HOME and
STOP INTERFERING


 Profiel  

Murderer

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: di maart 29, 2011 20:12 

Ik stem ook op Maligni. Het idee is eeeerg leuk en je kunt er heel veel kanten mee op. Lekker open, enzo =)


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: HPF
BerichtGeplaatst: di maart 29, 2011 23:41 

Ik stem ook! De RPG heeft een duidelijk plot waar naar toe gewerkt kan worden. Daardoor is de kans op vastlopen kleiner, in mijn ogen.

_________________
    An expert in anything was once a beginner


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: wo maart 30, 2011 14:21 

Ik stem ook op Maligni, eigenlijk om alle redenen die hierboven genoemd zijn :) Je kan er veel kanten mee op, is heel open etc ^^

_________________

    "Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

    "Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: wo maart 30, 2011 17:00 

Ik stem ook op Maligni, het lijkt mij een leuke RPG waar je veel mee kunt doen door alle verschillende rollen.

_________________
The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it. - Thucydide


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: wo maart 30, 2011 18:08 

Ik stem ook op Maligni, het lijkt me een rpg waar echt heel veel kan gebeuren en het is een interessant verhaal.


 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Fleet Street
BerichtGeplaatst: wo maart 30, 2011 21:16 

Lijkt me leuk, zo'n The Butler Did It verhaal, maar dan toch anders. Snap je? Ik weet niet of het nog veel uitmaakt, maar ik stem voor.

_________________
Twitter
RPG Paspoort


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In the tomb along with Allison
BerichtGeplaatst: do maart 31, 2011 7:03 

Ik stem ook op Maligni, het lijkt me een geweldig verhaal waarmee je alle kanten op kan gaan!

_________________
Watch your backs. I didn't --A


 Profiel  

Wanted: Dead or Alive

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: do maart 31, 2011 18:03 

Met meer dan genoeg stemmen mag Maligni starten. Veel succes =)

Op de volgende RPG's kan nog gestemd worden;
Unbreakable: The story of the Chosen Ones || 0 stemmen
Zonnewende || 3 stemmen

_________________

Never give up on the things that make you smile


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Rapture

Houseitem
BerichtGeplaatst: do mei 05, 2011 13:57 

Naam/namen: Alice
Link naar jouw/jullie RPG-Paspoort: Here

Naam RPG: The Battle of Disney [kan nog veranderen]

Ik wil deze RPG in het Nederlands/Engels doen: Nederlands

Waar gaat je RPG over?: Het is 2011, de Disney karakters moeten vechten om te kunnen blijven bestaan. Sommige van hen zijn nieuw en minder kwetsbaar, hoewel ze misschien ook minder intelligent zijn dan de ouderen, die ervaring hebben met overleven. De wereld is alleen nog bezig met oorlogen en crisissen, steeds meer rampen nemen de gedachten over van de mens. En niet alleen Tinker Bell verdwijnt als er niet meer in magie wordt geloofd. Ze voelen zich minder belangrijk en gaan zichzelf verwaarlozen. Er is bijna niets meer over van de sprankelende wereld vol magie. Vooral de kleine Mickey Mouse heeft moeite om zich staande te houden. Ze houden zich schuil in Disneyland, waar zich de poorten tussen hun wereld en die van de mens bevinden. Hoe moeten ze de mensen weer in magie laten geloven? Ze zijn wanhopig en beginnen op te geven.

Maar er is een gerucht dat Walt Disney een object heeft gecreí«erd, speciaal voor hen. Niemand weet wat het is of wat het doet, maar het lijkt hun laatste hoop op onsterfelijkheid. Als vanzelf worden er twee groepen gevormd – goed en kwaad. Beide groepen hebben zo hun ideeí«n van wat het object kan zijn en waar het zich bevindt. Maar is Jack Sparrow wel te vertrouwen, als alles wat hij wil onsterfelijkheid voor zichzelf is? Aan wie zijn kant staat hij nu eigenlijk, of werkt hij alleen? En misschien gunt Donald Duck de nieuwe karakters het wel helemaal niet om te blijven bestaan. Kan Jack Skellington zijn ego opzij zetten om samen te kunnen werken? Moeten er spionnen undercover in het andere team om uit te vinden wat ze van plan zijn? Wat als ze samen moeten werken om het object te kunnen vinden? En in welke wereld moeten ze het object kunnen vinden?

Er zal heen en weer gereisd moeten worden tussen de Disney werelden én het hedendaagse California. Maar het zal steeds moeilijker worden om ongezien hun zoektocht vol te kunnen houden.

Waarom denk je dat deze RPG een toegevoegde waarde heeft voor het forum?: Disney is awesome. Je kunt je favoriete personage kiezen, omdat er geen standaard rollen zijn. Natuurlijk kunnen er conflicten ontstaan en niet iedereen kent elkaar. Er kunnen verraders tussen zitten en het is niet verplicht om je aan de verhaallijn van een personage te houden. Daarbij heeft iedereen wel een jeugd met zijn favoriete Disney film. Ook heeft het een beetje een Kingdom Hearts achtige stijl, omdat er verschillende werelden zijn.

Er is geen limiet aan aantal RPG spelers, maar als er meer aanmeldingen zijn voor één groep, worden ze gewoon samengevoegd. Geeft ook leuke situaties.

_________________
I am done with my graceless heart,
So tonight I'm gonna cut it out and then restart.
'Cause I like to keep my issues drawn,
It's always darkest before the dawn.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: do mei 05, 2011 23:13 

Mijn stem gaat uit naar Alice's Disney-RPG. Moet er een verklaring bij staan voor waarom ik deze weldoordachte keuze heb gemaakt, na veel wikken en wegen? Vooruit, ik geef een reden. Hier komt 'ie hoor:

Het lijkt me een toffe RPG.

_________________

    you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr mei 06, 2011 10:46 

Waah, ik stem ook voor de Disney RPG. Dat idee is made of awesome! *__*

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr mei 06, 2011 11:06 

De DisneyRPG! Die is echt tof.

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 289 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 20  Volgende


Keer terug naar RPG
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme