Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 20  Volgende

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: di aug 14, 2012 7:06 

Nog een stem op Cladis Creek...!

_________________
,,The novelist is an ever-wakeful creator,
carefully monitoring those characters who might foil his design,
run away with his themes,
step out of their own atmosphere,
and make their way
in the void between the stars.
’’


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: di aug 14, 2012 11:20 

Ik stem ook op Cladis Creek.

_________________

    "Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

    "Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: di aug 14, 2012 15:52 

Ik stem ook op Cladis Creek :D

_________________
Cos I am taking back what’s mine
I am taking back the time
You may call it suicide
But I’m being born again


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ergens, maar waar is ergens? Ergens.
BerichtGeplaatst: di aug 14, 2012 17:19 

Een stem voor Charming

_________________


    Slytherin! That's the word were you're searching for!


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bij An!

Houseitem
BerichtGeplaatst: di aug 14, 2012 18:23 

Hier zo nog een stem voor Cladis Creek ;D

_________________
2 seconds ago via HPF · Like · Comment


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: di aug 14, 2012 22:45 

Oeh horror, ik stem ook op Cladis Creek ^^

_________________
Like thunder and lightning go in the one
Together we make a perfect storm
You're like the wind I'm like the rain
Together we both make hurricanes


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Schuilen voor de regen

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 19, 2012 11:29 

Naam/namen: Ropandinaa
Link naar jouw/jullie RPG-Paspoort: OMG OMG OMGGGGG :D
Naam RPG: Een grote bruiloft
Ik wil deze RPG in het Nederlands/Engels doen: Nederlands

Waar gaat je RPG over?: Twee mensen gaan trouwen, iedereen -de RPGers- is uitgenodigd. De bruid loopt over het tapijt, ze tilt haar jurk op. Als ze eenmaal op het altaar is laat ze haar jurk hangen. De bruid en de bruidegom hebben het jawoord gezegd en ze lopen naar elkaar toe, als opeens haar jurk ontploft. Een stuk of 20 mensen kunnen nog net ontsnappen, maar ze hebben wel een eeuwig trauma. De politie onderzoekt alles, maar dan ook alles. Iemand uit deze groep vermoord mensen doormiddel van iets waardoor als er over de stof gewreven wordt met andere stof dat het ontploft.

Iedere keer als de groep overlevenden ergens komen gaan er tijdens de dagen dat ze er zijn mensen dood door ontploffing. De groep word gearresteerd, wanneer blijkt dat de meest aardige, meest hulpvaardige de dader is.
Waarom denk je dat deze RPG een toegevoegde waarde heeft voor het forum?: Omdat het me een leuke RPG lijkt en het is gebaseerd op een aflevering van een tvserie.

_________________
    Green is the color of Mother Nature
    That's why I love that color

    Eppur si muove

    En toch beweegt (Galileo Galilei)


 Profiel  

Queen of Babylon

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Shiz
BerichtGeplaatst: di aug 28, 2012 19:02 

Naam/namen: Lana & co.
Link naar jouw/jullie RPG-Paspoort: Lana
Naam RPG: The Blood Of Sado
Ik wil deze RPG in het Nederlands/Engels doen: Nederlands

Waar gaat je RPG over?: De RPG situeert zich in mei 1998, in een klein tovenaarsdorpje – Sado dus – gelegen op de Schotse heuvels, waarin het “Hoe zuiverder van bloed, hoe beter”-principe nog sterk van kracht is. Er zijn conservatieve bewoners enerzijds, progressieve bewoners anderzijds. En aan elke kant zijn er zowel Vol-, Half- als de zogenaamde Modderbloedjes te vinden. De één komt openlijk uit voor zijn afkomst, terwijl de ander zijn/haar afkomst zo veel mogelijk probeert te verbergen of zijn/haar leven volledig bij elkaar liegt. En allemaal leven ze samen in hetzelfde dorp, de één al liever dan de ander.

De zogenaamde bloedhaat is al zolang Sado bestaat een hekelpunt geweest in het dorp, maar tot op heden kon iedereen, kleine akkefietjes buiten beschouwing gelaten, nog met elkaar leven. Toen Voldemort terug aan de macht kwam, is de onrust, haat en voorzichtigheid tussen de bewoners enkel toegenomen. Soms gebeurden er eerder onschuldige dingen, maar steeds vaker kenden gebeurtenissen een wrede en gruwelijke afloop.

Voldemort is dan echter door toedoen van Harry Potter aan zijn einde gekomen. Iedereen ter wereld haalt opgelucht adem en viert feest! Ook in Sado wordt een groot dorpsfeest gehouden ter ere van de val van Voldemort. Zullen de inwoners van Sado weer rust vinden? De gruwelijke moord op die jonge “Modderbloed”vrouw van twee weken geleden, ligt echter nog vers in het geheugen.

Er zijn allicht oplettenden onder jullie bij wie dit verhaal een belletje doet rinkelen. De bedoeling is dan ook dat de RPG die reeds bestaat, terug heropend kan worden en er gewoon kan verder gespeeld worden waar er gestopt is.

Waarom denk je dat deze RPG een toegevoegde waarde heeft voor het forum?: Omdat deze RPG te beschouwen is als een spin off van de Harry Potter – wereld, maar zich niet focust op het tienerleven op Hogwarts. Wel baseren we ons op de wetten, magie, spreuken en de sfeer e.d. zoals ons bekend is van Harry Potter. En ik geloof dat de bloedhaat, wat eigenlijk hét grote thema is in deze RPG, interessant genoeg is om met zijn allen een verhaal rond te creëren.



Heb je toestemming om deze RPG te herstarten?: Blijkbaar xD

Waarom wil je deze RPG graag opnieuw opstarten?: Omdat een aantal mensen aangegeven hebben dat ze de RPG graag terug open willen zien gaan. Zoals ik eerder al aangaf, is het een interessant thema. Wij weten uit ervaring dat het werkt, maar dan alleen met genoeg spelers. Voorlopig zijn we echter met te weinig om er iets leuks van te kunnen maken, daarom deze aanmelding.

_________________
    ..*Eleka nahmen nahmen ah tum ah tum eleka nahmen*..


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Wonderland

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo sep 02, 2012 19:41 

Ik stem op The Blood of Sado~

_________________
    Que sera, sera.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Abbey Road

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo sep 02, 2012 20:40 

Ik stem op The Blood of Sado (:. Mysteries en een eenvoudig concept :') hopelijk komt er ook veel nieuw bloed bij als de RPG kan herstarten (:


 Profiel  

Lioness of Casterly Rock

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: King's Landing
BerichtGeplaatst: zo sep 02, 2012 20:46 

Ik stem ook op The Blood of Sado! Zeer leuke RPG die zeker een herstart verdient.

_________________
I remember the color of music
and how forever
all the trembling bells of you
were mine.


 Profiel  

Citizen of the World

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: At ALL the parties.

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma sep 03, 2012 9:10 

Nog een stem voor the Blood of Sado :)

_________________
And sometimes when the world stops floating in the sky,

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo sep 05, 2012 21:50 

Ooh ik dacht dat we al in de eerste post stonden. Ik stem natuurlijk ook voor Sado <3

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Aboard of the SAR 19D 3360 Shaun

Houseitem
BerichtGeplaatst: do sep 06, 2012 15:12 

+6 voor Sado :')

_________________

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Schuilen voor de regen

Houseitem
BerichtGeplaatst: di sep 11, 2012 18:36 

Naam/namen: Ropandina
Link naar jouw/jullie RPG-Paspoort: Klikky
Naam RPG: Maridian
Ik wil deze RPG in het Nederlands/Engels doen: Nederlands
Waar gaat je RPG over?:

Op een eiland dat de naam Maridian draagt, omringd door niets dan diepe wateren, woont alleen een Magische gemeenschap. Maar al jaren maakt daar de duistere magiër Grunthor de dienst uit. Er is niets of niemand dat hem en zijn macht lijkt te kunnen ondermijnen. Mensen die getracht hebben het tegen hem op te nemen, verdwijnen in stilte of werden in het openbaar verslagen. Hulp van buitenaf kunnen ze niet krijgen, aangezien men nog niet kan Verschijnselen en het eiland eenzaam en alleen in de oceaan ligt.

Maar een groep vastbesloten mensen is van plan om het eiland per schip te ontvluchten. Hun doelen lopen uiteen: gaan ze hulp zoeken? Of stichten ze een nieuwe kolonie? En hoe verlopen de onderlinge relaties binnen de groep vluchtelingen? Ze zullen goed samen moeten werken willen ze het overleven, maar dan nog zal het lastig zijn. Ze hebben namelijk geen idee waar ze terecht gaan komen, zonder enkele kennis van aardrijkskunde. Wat zal er van ze worden...

Op een gegeven moment is de RPG inmiddels al een tijdje op gang, en de groep is erin geslaagd na een explosieve afleidingsmanoeuvre uit te voeren met een schip weg te voeren van het eiland. Maar dat betekent niet dat ze nu geen gevaar meer lopen. Zitten er dienaren van Grunthor achter hen aan? Waarschijnlijk wel. En onderling, loopt dat een beetje lekker? De verschillen in karakters van de personages zorgen ervoor dat het regelmatig botst... En wat gebeurd er ales ze het vasteland bereiken?

Waarom denk je dat deze RPG een toegevoegde waarde heeft voor het forum?: Omdat ik denk dat het een humoristische, leuke RPG is, met ook natuurlijk tragedieën
Heb je toestemming om deze RPG te herstarten?: Pfoeh, geen idee
Waarom wil je deze RPG graag opnieuw opstarten?: Omdat het me superleuk lijkt, en eigenlijk van het vorige forum is volgens mij.

_________________
    Green is the color of Mother Nature
    That's why I love that color

    Eppur si muove

    En toch beweegt (Galileo Galilei)


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 289 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 20  Volgende


Keer terug naar RPG
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme