Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44  Volgende

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: di jan 07, 2014 20:04 

Afbeelding

Jade glimlacht als Kyra verteld dat ze uitkijkt naar vanavond. Mooi. Het zou vast niet lastig zijn om haar ook werkelijk over te halen mee te doen, ze had Merle ook over gehaald. Als Kyra dan vertrekt komt enkele secondes later Allen binnenstormen en Jade trekt kort haar wenkbrauw op als hij tegen Ian schreeuwt. Als hij dan opmerkt dat ze terug is en haar vragend aankijkt zegt ze niets. Wat valt er te zeggen? Jade is absoluut niet van plan om ook maar met hem te praten, laat staan over hem te praten.
Als de deur weer opengaat kijkt ze op en als Sem binnenkomt glimlacht ze. Hij is precies diegene die ze wilt zien, maar als ook Sem Ian opmerkt kijkt Jade kort naar Merle en haalt kort haar schouders op. Die heeft ook werkelijk geen idee waar ze zojuist in beland is. Dan kijkt ze weer naar Sem en rolt met haar ogen als hij hem fifi noemt. Ze loopt langs hem heen, naar Sem toe.

"Hey," zegt ze met een glimlach, "Kom, ik moet met je praten voordat je eventueel naar de les gaat."

Zonder aandacht aan Ian te besteden pakt ze de hand van Sem vast en pakt de klink van de deur vast. En of Sem het nou leuk vind of niet, Jade trekt hem licht dwingend mee de gang op naar een rustige hoek waar twee banken staan. Ze gaat zitten en kijkt Sem aan.

"Je begrijpt hopelijk wel dat wat er gebeurd is absoluut niet jouw schuld is," zegt ze dan en ze legt de nadruk op het woord 'niet', "Dus, hoe voel je je?"

Jade weet maar al te goed dat Sem zich wel schuldig voelt over wat er gebeurd is en het enige wat ze nu echt wilt is dat Sem begrijpt dat het niet zijn schuld is. En dat ze het hem absoluut niet kwalijk neemt. Het enige wat ze nog niet weet is hoe ze hem daarvan precies kan en gaat overtuigen...

_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: wo jan 08, 2014 12:03 

Afbeelding

Gabriella glimlacht, maar haalt haar schouders op als Kyra vraag of ze goed geslapen heeft. "Vooral onrustig," zegt ze, "maar dat komt wel goed."

Dan komt er een knappe bleke jongen binnen. Een nieuwe jongen die Gabriella nog niet kent. Hij loopt op hen af en groet hen en Gabriella glimlacht even. "Goedemorgen," zegt ze vriendelijk. Ze wil zich eigenlijk gelijk voorstellen, maar het wordt al snel duidelijk dat Kyra en de jongen elkaar niet aardig vinden. Even weet ze niet goed hoe ze moet reageren. Zouden ze elkaar van vroeger kennen?

Wanneer Jade samen met Merle binnenkomt, wordt Gabriella's glimlach nog breder. Bijna iedereen was weer bij elkaar en dan zou weer heel veel gezelligheid betekenen. Helemaal als Jade aankondigt dat er vanavond iets leuks gaat gebeuren. Waar iets leuks te doen is, is Gabriella te vinden. Ze heeft er nu al zin in.

Dan vraagt Kyra of ze meegaat ontbeten. "Ja, dat lijkt me een goed idee," zegt ze vrolijk, "Laten we gaan." Ze volgt Kyra de kamer uit en kijkt nog even over haar schouders naar de anderen. "Zie jullie straks!"

Terwijl ze met Kyra meeloopt, hijst ze haar tas wat over haar schouder. Ze is eigenlijk wel heel nieuwsgierig naar die nieuwe jongen. "Kyra," vraagt ze vrolijk, "Wie was die jongen vanochtend?"


Afbeelding

Een enorme knal zorgt ervoor dat Charu hardhandig wakker wordt gemaakt. Wanneer hij zijn hoofd door de gordijnen steekt zie hij Ă©Ă©n van de bedden ondersteboven liggen. Woedend geschreeuw van Allen geeft aan wie hier achter zit. Hij grijnst. Heerlijk om anderen ruzie te horen maken.

Charu trekt zijn uniform aan en loopt in rustig tempo de slaapzaal uit. Zijn gedachte was juist, Ian zat hierachter. Hij blijft even kijken, maar ziet dat Ian en Allen niet de enige in de kamer zijn. Jade is terug en daarmee ook Merle... Zijn blik blijft even op haar hangen. Zijn poging om haar te vermoorden stond nog op zijn netvlies. Ze is menselijk, maar toch is ze op Yokai. Ze kan niets anders dan een heks zijn. Demonen en heksen werken regelmatig samen, maar tegelijkertijd was er regelmatig een strijd over dominantie tussen de twee. Zelf heeft hij in zijn hele leven nooit voor een heks gewerkt, dus veel ervaringen heeft hij niet met dat slag mensen, maar tegelijk heeft hij niet zoveel tegen hen. Tenminste, niet zoveel als tegen andere mensen. Toch had zijn hongerige demonenkant de overhand genomen op het eiland.

Hij besluit haar voor nu te negeren. Zonder verder ook maar iemand aan te kijken, loopt hij in Ă©Ă©n keer door. Hier zou hij later nog wel op terug komen.

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 08, 2014 13:52 

Afbeelding

Merle heeft geen flauw idee waar Jade die paddenstoelen vandaan had; bij haar in het bos had ze dit soort in ieder geval nog nooit gezien. Maar als ze had geweten hoe leuk ze waren, was ze er misschien eerder naar op zoek gegaan. De volgende ochtend voelt ze zich nog wel een beetje wazig, maar ze doet alsof er niets aan de hand is. Ze gaat niet nog een nacht op de ziekenzaal doorbrengen, zeker niet als ze daar alleen moet liggen.

Ze glimlacht dankbaar naar Jade die op haar staat te wachten. Samen lopen ze naar de woonkamer. Ze ziet Kyra, Gabriella en een onbekende jongen staan. Jade negeert de jongen en praat kort even met de twee meiden. Het duurt niet lang voordat ook Allen, Sem en uiteindelijk Charu in de kamer zijn. Er wordt geschreeuwd, maar Merle heeft geen flauw idee waar het over gaat. Ze gedraagt zich zo onopvallend mogelijk en blijft in een hoekje staan. Ze voelt zich direct weer ongemakkelijk in de nabijheid van Charu en ze besluit Kyra en Gabriella te volgen. Ze hoorde hen iets zeggen over ontbijt? Dat kon ze zelf ook wel gebruiken. Misschien verdween het wazige gevoel in haar hoofd dan. Merle wilt eigenlijk aan Jade vragen of zij er ook last van heeft, maar die is alweer met hele andere dingen bezig.

Merle heeft geen idee waar ze heen moet voor ontbijt, maar ergens in de verte hoort ze de stemmen van de andere twee. Ze maakt wat meer vaart en dan komen de meiden in het zicht. Even twijfelt ze of ze ze wel aan moet spreken, maar ze besluit het toch te doen. Anders blijft ze voor altijd eenzaam op Yokai.
”Kyra… Gabriella… Hoi. Mag ik met jullie mee ontbijten?” vraagt ze zacht.

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: ma jan 13, 2014 20:28 

Afbeelding

Nog voordat Sem ook maar iets terug kan grommen in de richting van de knoflookvreter staat Jade voor hem. Ze glimlacht naar hem en pakt zijn hand vast. Perplex laat Sem zich door haar meevoeren. Pas als ze gaat zitten en hem aankijkt beseft hij dat ze in orde was. Hij wilt opgelucht ademen als het volgende tot hem doordringt. Voor zover het nu duidelijk kon zijn.. Wat als ze door zijn toedoen straks in een zelfde monster zou veranderen?

Ze zegt dat het niet zijn schuld is, maar Sem wist wel beter. Natuurlijk was het zijn schuld. En hij zou het zichzelf nooit kunnen vergeven dat hij een van de weinige die hem wel dierbaar was, zo in gevaar heeft gebracht, of dat misschien nog steeds is.

Sem beseft ook dat de docent gelijk had naar Jade toe, ze had uit zijn buurt moeten blijven, dan was haar leven nu niet in gevaar geweest. Maar zelfs nu was ze nog vriendelijk tegen hem, zocht ze hem op en vraagt ze naar hoe het met hem gaat.

"Ik begrijp niet hoe je dat kunt zeggen.." Zegt hij met een rauwe stem. "Ik ben de enige die hier schuld aan heeft.."

Zijn blik glijdt over de plek waar hij haar gebeten had en zijn kaken spannen zich kwaad aan.

"Tenslotte dacht ik dat ik hier op school geholpen kon worden.. En juist niet een gevaar voor de omgeving."

Met de laatste zin beseft Sem weer waarom hij tot aan Yokai niemand dicht bij toe liet. Precies hierom. En door de veilige omgeving hier was hij dat belangrijke onderdeel vergeten en nu hard weer terug bij de les geroepen.

_________________
Cos I am taking back what’s mine
I am taking back the time
You may call it suicide
But I’m being born again


 Profiel  

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: di jan 14, 2014 15:46 

Afbeelding

Jade schud met haar hoofd als ze zijn woorden hoort. Natuurlijk geeft hij zichzelf de schuld, maar Jade weet beter. Hij had er niets aan kunnen doen, niemand van hun had geweten dat ze hun ware vorm zouden aannemen op het eiland.

"Sem, je bent niet de enige die een gevaar was voor de rest," zegt ze dan, "En nee, dat wetende zorgt er niet voor dat jij je beter voelt, maar het is wel belangrijk om te onthouden. Je ging amper vrijwillig mee naar het eiland. Je wist niet wat er zou gebeuren en als je het wel had geweten was je niet meegegaan. Je kon er niets aan doen."

Ze kijkt hem aan. Hij was kwaad over wat hij had gedaan, op zichzelf. En tegelijkertijd voelt hij zich enorm schuldig.

"Je bent bang dat de beet meer schade heeft aangericht dan alleen littekens..." zegt ze dan, "Dat heeft het niet Sem en die littekens zijn waarschijnlijk ook met een paar weken verdwenen, als het niet eerder is."

Jade heeft niet echt 100% zekerheid, maar dit is niet de eerste keer dat ze in een soortgelijke situatie zit en toen was het ook goed gekomen. Ze kent haar krachten en ze heeft er absoluut meer vertrouwen in dan sommige andere. Ook nu gaat ze ervan uit dat er verder niets ernstigs gaat gebeuren.

_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


 Profiel  

5e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Comfort Zone
BerichtGeplaatst: do jan 16, 2014 14:30 

Afbeelding
    Ian Bennet

Aaaawh. Nog voor Fifi hem kon bespringen, had Jade hem al weggetrokken. Jammer, Ian kon wel een goed gevecht gebruiken nu. Nu zou hij hem met gemak aan kunnen. Anders ook, maar dat zou het iets meer moeite kosten en het was juist leuk een gevecht winnen wat geen moeite kosten. Ah well. Dan moet hij zich maar met iets anders vermaken. Het komt geen moment in hem op dat Jade Sem weg trok voor andere reden behalve om over huiswerk of iets anders nutteloos te praten. Want waarom zou ze vallen voor een hond? Eewl.

De overige meiden waren er stiekem tussen uit geglipt. Wat natuuuuurlijk iets te maken had met Kyra die zo niet blij was hem te zien. Dus kon Ian zich maar op een ander persoon richting.
"Allen, wat zie je eruit! Het lijkt wel alsof je uit bed bent gevallen!" roept Ian vrolijk. Hij zag totaal geen bedreiging in Allen en trouwens, na gisteren had hij het toch sowieso verdient.

_________________

people are like slinkies; not really good for anything,
but you still can't help but smile when you see one tumble down the stairs.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: di jan 21, 2014 18:01 

Afbeelding

Kyra wist al precies wat Jade wilde, privacy. Tijd om met Sem te praten, daar was geen plek voor haar bij. Als ze samen met Gabriella over de gang loopt duurt het niet lang voordat de vragen over Ian komen. Met een klein glimlachje kijkt ze haar aan.

"Die jongen is de -weet ik het hoe oude- Ian Bennet, een vampier" antwoord ze haar vraag. Even laat ze een stilte vallen, maar ze weet dat dat dit niet genoeg informatie is. "Hij is een oud klasgenoot van ons. Hij maakte mijn leven behoorlijk zuur, maar Jade was dol op hem." Ze lacht zachtjes. "Niet dat ze dat ooit toe zal geven. Een paar maanden geleden.."

Onverwachts voor Kyra onderbroken in haar verhaal door een bekende stem. Als ze opkijkt ziet ze Merle.
"Hey" zegt ze vrolijk tegen haar. Vroeger was zijn het die dit soort vragen stelden aan andere. "Maar natuurlijk." antwoord ze met lichte verbazing in haar stem. Hadden ze ooit de indruk gegeven dat dit niet okay was? Een verschrikkelijk gevoel van schuld overvalt haar, maar ze probeert zo normaal mogelijk naar haar te glimlachen. Vervolgens kijkt ze weer naar Gabriella. Juist, Ian.

"Een paar maanden geleden.." vervolgt ze haar verhaal. "verdween Ian, zonder enig bericht. Niemand wist waar hij heen was en of ĂĽberhaupt nog wel leefde. Hoewel ik ervan overtuigd ben dat het schoolbestuur vast meer heeft geweten dan wij." Ze zucht even terwijl ze de cafetaria inlopen en sluit achteraan in de rij om wat ontbijt te pakken. "Ik had ook zeker geen behoefte om hem te gaan zoeken, ik heb hem niet gemist"

Afbeelding

Allen gooit een geĂŻrriteerde blik naar Ian als hij hem een goede morgen wenst. Zijn blik trekt weer neutraal als Jade begint te praten tegen Sem. Het was duidelijk dat ze niet alleen Ian negeerde, maar ook hem. Allen tast totaal in het duister waarom er niet eens een hallo vanaf kon wanneer Sem in de picture was.

"Ook een goede morgen" mompelt hij wat geĂŻrriteerd als ze samen de deur uit gaan. Snel verlaten Merle en haast onopgemerkt ook Charu de kamer.
"Ik zal nog eens dat draken jong bezighouden, zodat iedereen elkaar dan kan negeren." Ok hij heeft Blake niet kunnen tegenhouden, maar enige credit voor de moeite mocht hij toch wel krijgen. Een diepe zucht aan adem laat hij uit zijn longen ontsnappen terwijl zijn rug recht. Verschillende losse papieren vliegen door de kamer en dwarrelen door de kamer. Yup het deed nog steeds pijn. Ongemakkelijk realiseert hij zich dat Ian en hij de enige over zijn in de kamer. Nog voordat hij kon ingrijpen was Ian alweer begonnen het vervolg van zijn pesterij.

"Ach ja, dat kan gebeuren met bedden. Met doodskisten is dat wat onwaarschijnlijker. Wanneer ga je daar weer in liggen trouwens?" Vraagt hij hem terwijl hij zich weer omdraait en op de vampier richt. Hij loopt terug de slaapkamer in en pakt zijn tas met spullen voor de les. Als hij terug komt kijkt hij Ian weer aan en haar een hand warrig door zijn haar. Vogelnest als model voor zijn haar paste toch het beste bij hem.

"Gelukkig hoef ik het niet te hebben van mijn uiterlijk." en tikt vervolgens zachtjes op zijn hoofd. "Ik ga naar de les, ciao!" Allen wist niet of Ian van plan was naar de lessen te gaan en hij was zeker niet van plan op hem te wachten.


_________________
Like thunder and lightning go in the one
Together we make a perfect storm
You're like the wind I'm like the rain
Together we both make hurricanes


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: wo jan 22, 2014 15:37 

Afbeelding

Gabriella luistert naar het verhaal over Ian. Aha, vampier, niet geliefd door Kyra, wel door Jade, zomaar verdwenen en nu onverwachts weer terug. Interessant. Al snel voegt Merle zich bij hen en Gabriella kan het niet laten te glimlachen als ze vraagt of ze mee mag.

"Tuurlijk," zegt ze gelijk, "dat is alleen maar gezellig!"

Gabriella luistert verder naar het verhaal, terwijl ze haar ontbijt bij elkaar verzamelt. Ze vult een bakje met kwark en rozijnen en pakt er nog een flesje water bij.

"Als iemand je het leven zuur maakt kan ik me voorstellen dat je niet echt op die persoon zit te wachten," zegt ze, als conclusie van Kyra's verhaal, terwijl ze haar dienblad optilt en mee naar een tafeltje neemt. Zelf zou ze nog even wachten tot ze zelf met Ian gesproken had. Tot nu toe had hij haar vriendelijk begroet.

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: ma jan 27, 2014 14:49 

Afbeelding

Sem luistert naar Jade, maar hij schudt uiteindelijk zijn hoofd. Nee hij wilde er niet heen, en ja hij was niet de enige wie een gevaar voor zijn omgeving had gebleken. Maar hij had Jade aangevallen en was met momenten hier zelfs zich bewust van geweest. En had het toen nog niet kunnen voorkomen.

"Zo denk je er nu over.. Maar als het een volgende volle maan mis gaat.." Hij stopt en haalt verwoed een hand door zijn haren. "Als je dan veranderd in dat wat ik zelf het meest veracht.. Hoe kan je ook maar zeggen dat het niet mijn schuld is.."

De woorden van de docent schieten tegelijkertijd weer door zijn hoofd. Had hij wel moeten leren hoe hij dat monster kon worden? Zou hij het dan wel hebben kunnen voorkomen?

Hij schudt nogmaals zijn hoofd en gaat uiteindelijk op de bank naast haar zitten.

"Het spijt me zo erg Jade.." Zegt hij zacht en kijkt haar aan. Verder wist hij even niks te zeggen, het schuldgevoel overheerste alles.

_________________
Cos I am taking back what’s mine
I am taking back the time
You may call it suicide
But I’m being born again


 Profiel  

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: do jan 30, 2014 20:35 

Afbeelding

Jade luistert naar de woorden en het doet haar vooral pijn om Sem zo te zien. Ze wilt niet dat hij zich zo voelt en ze haat het dat ze er niets echt aan kan doen. Als Hij dan naast haar komt zitten, haar aankijkt en zacht zegt dat het hem spijt kijkt ze hem aan. Dan legt ze zacht haar hand op de zijne.

"Sem, luister heel goed naar me," begint ze zacht, "Enkele maanden voordat ik naar Yokai kwam is er een soortgelijk incident gebeurd. Ik had iemand ontmoet en het was leuk, maar niet blijvend en toen ik een einde eraan maakte was hij niet erg blij. Hij was ervan overtuigd dat ik zijn zielsverwante was..." Ze zucht even en onderdrukt de neiging om met haar ogen te rollen. "Hij wist precies waar hij mee bezig was Sem, het was niet de eerste keer dat hij iemand in een vampier probeerde te veranderen... En toch faalde hij."

Ze produceert een flauwe glimlach. Dit moest wel een beeld van haar geven...

"Hij faalde niet omdat hij iets verkeerd deed, maar omdat hij geen rekening had gehouden met mijn krachten. Op het moment dat gif mijn lichaam indringt worden mijn healing abilities actief. Zijn poging om mij te veranderen werd teniet gedaan door mijn krachten en dat is ook wat er is gebeurd na jouw beet. Vanaf het moment van de beet zijn mijn krachten bezig geweest met het tegengaan ervan en het zal net zo aflopen als die andere beet. Zonder gevolgen."

Kort kijkt ze even naar haar arm, ze heeft nog steeds de neiging om het verband eraf te halen. Dan kijkt ze Sem weer aan en glimlacht.

"Ik vertel je dit niet om je gerust te stellen of om je te overtuigen dat het niet jouw schuld is," zegt ze dan, "Het enige wat ik nu van je vraag is om mij te vertrouwen op mijn woord. Om te vertrouwen op mijn krachten die niemand beter kent dan ik. Vertrouw mij..." zwijgend kijkt ze hem aan, wachtend op een reactie.

_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 10, 2014 16:27 

Afbeelding

Merle glimlacht opgelucht als allebei de meiden haar positief aanspreken. Het duurt niet lang meer voordat ze bij de ontbijtzaal aankomen en ook Merle begint wat eten te verzamelen. In de ziekenzaal heeft ze maar dan voldoende te eten gekregen, dus ze houdt het deze ochtend bij slechts wat yoghurt met fruit.

Ondertussen hebben Kyra en Gabriella het over de onbekende jongen die ze in de woonkamer heeft zien staan. Schijnbaar is hij een tijdje geleden verdwenen en is hij nu weer opgedoken. Merle vindt het hele verhaal een beetje vreemd.
”Gaat hij goed met Charu om?” vraagt ze. Ze is van plan ver bij Charu uit de buurt te blijven de komende periode en misschien is het verstandig om ook al zijn vrienden uit de weg te gaan.

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: ma feb 10, 2014 21:07 

Afbeelding

Rustig begint Kyra met het even van haar ontbijt terwijl de meiden reageren op haar verhaal over Ian. Gabriella heeft uiteraard een punt. Gelukkig is Kyra nu wat sterker geworden en hopelijk sterk genoeg om Ian zijn treiteringen te negeren. Het helpt al veel dat Jade geen enkele seconde aandacht aan hem heeft gegeven. Ze hoopt maar dat dit zo blijft. Kyra glimlacht naar Merle als ze vraag naar Charu.

"Het zijn twee duivels uit de onderwereld." antwoord ze haar na een hap van haar eten door geslikt te hebben. "dus ja dat gaat behoorlijk goed. Of wij er blij van moeten worden is nog maar de vraag" . Kyra denkt kort terug aan het uitje naar het pretpark. Ze is er nog steeds van overtuigd dat zij er iets mee te maken hebben dat het ritje bleef hangen, al was dit nooit bewezen.

Ze laat haar blik hangen op Merle terwijl ze verder eet. Ze kent haar nauwelijks, maar de dag op het eiland heeft toch een band geschapen. Met beide meiden eigenlijk. Hoeveel wisten zij eigenlijk nog van het eiland, van haar ware vorm. Het feit dat ze er niets meer over gezegd hebben baart haar meer zorgen dan dat het haar geruststelt.

"Je was toch niet van plan weer contact te zoeken met Charu?" zegt ze terwijl ze haar laatste hap eten doorslikt en aan haar drinken begint.

_________________
Like thunder and lightning go in the one
Together we make a perfect storm
You're like the wind I'm like the rain
Together we both make hurricanes


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: za feb 22, 2014 22:55 

Afbeelding

Gabriella luister tijdens het eten naar wat Kyra over Charu en Ian te vertellen heeft. Als Ian net zo wreed was als Charu kon zijn, dan zou het haar niet verbazen dat ze het goed konden vinden met elkaar. Toch besluit nog geen persoonlijk oordeel te vellen over Ian. Ze kent hem immers niet.

Even is ze stil, maar als Kyra daarna vraagt of Merle nog contact met Charu gaat zoeken, schudt ze wat bezorgd haar hoofd. Hoe mooi en onschuldig Charu er ook uitzag, zijn ware aard was heel gevaarlijk. Dat was haar op het eiland wel duidelijk geworden.

"Blijf alsjeblieft bij ons in de buurt," zegt ze dan, "Het zal me verbazen als hij iets zal proberen met de leraren in de buurt, maar breng jezelf niet onnodig in gevaar."

Tenminste, ze hoopt maar dat hij niets zal proberen.


Afbeelding

Wanneer Charu de eetzaal binnenkomt lopen ziet hij de meiden zitten. Oh ja, daar had hij ook zo lekker veel zin in. Het zou hem niets verbazen als Merle nu doodsbang voor hem was. Dit bracht nadelen met zich mee, want ergens had hij gehoopt op een nieuwe bondgenoot, want daarvoor was hij immers op Yokai.

Aan de andere kant, Ian was terug en dat was tot nu toe de persoon met wie hij het meeste klikte. Daarnaast was er de optie van Blake binnenkort weer bij zou komen. Dan zou hij Merle niet persee meer nodig hebben.

Charu fronst en gelijk begint zijn neus weer te kloppen. Terwijl hij een stuk rauw vlees en wat wortelen op zijn bord legt, besluit hij wat de meest tactische plek zou zijn om te gaan zitten. Bij de meiden was geen optie, dus gaat hij alleen aan een tafel aan de andere kant van de zaal zitten.

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: do feb 27, 2014 17:24 

Afbeelding

Sem kijkt naar haar hand op de zijne en luistert naar haar woorden. Als ze over het andere incident praat en er een vampier in naar voren komt, spant zijn hand zich licht aan. Owja, Vlad was er ook weer..

Sem schudt zijn hoofd en kijkt weer op naar Jade en knikt uiteindelijk voorzichtig. Hij kon slechts hopen, met zijn hele hart, dat ze inderdaad ongedeerd zou blijven.

"Ik hoop het echt.. Want ik wens dit niemand toe." Dit klinkt vol afgunst en walging en zijn blik glijdt over zichzelf heen. "Ik heb altijd al gewalgd van het monster wat er in me schuilt, maar die walging is niets in vergelijking met wat het nu is.. Ik hoop het echt Jade.." Eindigt hij en kijkt haar weer aan.

_________________
Cos I am taking back what’s mine
I am taking back the time
You may call it suicide
But I’m being born again


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: ma maart 10, 2014 20:23 

Afbeelding

Terwijl Kyra luistert naar de reactie van Gabriella ziet ze Charu in de verte met eten lopen. Ze ziet wel dat hij deze kant op kijkt, maar gelukkig besluit hij zich niet te bemoeien met hen. Ze ziet hem weglopen naar de andere kant van de zaal. Rustig neemt ze een slokje van haar drinken en besluit zich weer op de meiden te richten.

"Onnodig in gevaar brengen" mompelt ze zachtjes Gabriella na. Ze kan het niet helpen direct aan Sem te denken. Ergens voelde het rot dat hij niet meer hem kan betekenen hij toch bij Jade terecht komt voor hulp. Of was zij zelf niet voortvarend genoeg geweest. "Als we ongelukken kunnen voorkomen moeten we dat zeker doen." sluit ze daar uiteindelijk nog op aan. Kyra neemt haar laatste hap van haar eten en spoelt het weg met een laatste slok drinken.

"Laten we naar de les gaan anders komen we te laat."

ooc: tijd om door te spoelen?

_________________
Like thunder and lightning go in the one
Together we make a perfect storm
You're like the wind I'm like the rain
Together we both make hurricanes


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 654 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44  Volgende


Keer terug naar RPG
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme