Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 44  Volgende

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo feb 13, 2011 15:04 

Afbeelding

Met Sem en Helena achter haar aan vervolgt ze haar weg naar het treintje. Kort kijkt Kyra nog achterom, het verbaast haar ergens dat Jade haar niet achterna is gegaan. Aan de andere kant is ze waarschijnlijk liever bij Ian dan bij haar. Ach, dat is haar zorg, zolang er maar iemand met haar mee gaat, met een brede glimlach loopt ze verder door het park. Het park blijkt in verschillende delen en daarmee thema´s opgedeeld te zijn. Het gebied waar ze nu lopen is duidelijk gewijd aan de mijnen met een licht wilde westen tintje.

"Ik denk dat het treintje hierbij hoor" zegt Kyra tegen de twee enthousiast. Het is behoorlijk druk en ze heeft lichtelijk moeite om door de massa heen te komen. Abrupt staat ze wil als ze bij een duidelijke entree komt.

"Goldmine train"
leest ze hardop voor van het bord vlak boven haar. "Dit zal het wel zijn dan, denk ik" zegt ze verlegen tint in haar stem. Haar aandacht wordt getrokken door een bord naast haar. Waarom moet je 1,50 voor een simpel treintje. Kyra haalt haar schouders op en sluit achteraan in de rij. Ze kijkt om naar Helena en Sem.

"Komen jullie ook?" zegt ze met ongeduldige, maar enthousiaste ondertoon. Wanneer de zon weer gaat schijnen, geniet ze van de warmte. Ze voelt zich net weer een klein kind zonder zorgen, al zijn die er volop.

_________________
Like thunder and lightning go in the one
Together we make a perfect storm
You're like the wind I'm like the rain
Together we both make hurricanes


 Profiel  

5e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Comfort Zone
BerichtGeplaatst: zo feb 13, 2011 19:36 

Afbeelding
    Ian Bennett - Vampire

Als Jade over huilende en gillende kinderen begint, haalt Ian nonchalant zijn schouders op. Jammer voor hen. Wie weet houden ze er wel een trauma aan over. En worden ze gillend in de nacht wakker omdat ze een flashback hebben. Hij word abrupt uit zijn gedachte gehaald als Jade vind dat hij iets verpest waar zij plezier van heeft.

"Je wilt me toch niet zeggen dat je geniet van een attractie met de snelheid van zo'n kinder draaimolen?" vroeg hij wat ongelovig en ... Oh! Hij moet wat goedmaken. Dus daar ging het om. Oké, als ze het zo wilde spelen.
"Ik moet je mijn welgemeende excuses aanbieden, Medusa. Maar ik en Jade gaan je nu heel asociaal verlaten," zegt hij dan met een kleine glimlach naar Medusa voor hij opstaat en Jade gewoon over zijn schouders legt.

"Niet tegenstribbelen, dat maakt het alleen maar lastiger voor jouw. En jij wilde dat ik het goed maakte," grijnst Ian, goed gehumeurd, voor hij op weg gaat naar iets leuks.

_________________

people are like slinkies; not really good for anything,
but you still can't help but smile when you see one tumble down the stairs.


 Profiel  

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: zo feb 13, 2011 19:46 

Afbeelding

Jade trekt haar wenkbrauw op als Ian niet wilt geloven dat Jade kan genieten van een attractie als de zweefmolen. Wacht... Natuurlijk gelooft hij dat niet, hij weet niet welk wezen ze is. Dat geeft haar toch een licht gevoel van overwinning, hij wilde het weten en nog steeds wist hij het niet. Ze wordt uit haar gedachten gehaald als hij het over welgemeende excuses heeft naar Medusa.
En voordat Jade kan protesteren of kan tegenstribbelen wordt ze opgepakt en legt Ian haar over zijn schouder heen. This is not really happening... Maar de woorden van Ian over tegenstribbelen bewijzen het tegendeel, alweer. En voor een minuut of twee is ze... sprakeloos.

"Je bent absoluut gestoord... Laat me los Ian," zegt ze dan, proberend kwaad te klinken.

Het kwaad klinken mislukt. Ze wilt het niet toegeven, maar ergens heeft dit wel iets. Nou heeft hij tenminste echt aandacht voor haar. Ze merkt dat er mensen zijn die naar hun kijken en wijzen. Het irriteert Jade. Hoewel ze er bijna zeker van is dat Ian haar niet los gaat laten probeert ze hem te irriteren door in zijn zij te prikken. Ze is niet het type dat zich totaal gewillig laat meedragen.


OOC:: OMG XD Hij is gestoord, maar stiekem vind ze 't wel leuk XD

_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: di feb 15, 2011 21:29 

Afbeelding

Sem blijft even naar het bord van de attractie kijken. Hij glimlacht even als hij de waarschuwing leest voor zwangere vrouwen welke worden afgeraden om in de attractie te stappen. Over zijn aandoening werd gelukkig niets gezegd, hij mocht de Goldmine Train in. Vanuit zijn ooghoek ziet hij een stukje verder in alle drukte iets vreemds. Maar als hij opkijkt, ziet hij dat het Vlad is, met Jade in zijn nek. Het bleef hem verbazen, maar het waren niet zijn zaken. Sem haalt zijn schouders op en kijkt dan weer naar het bord.
De vraag van Kyra doet hem weer terug bij de les roepen. Hij glimlacht naar haar en knikt.

"Ik ben benieuwd." Zegt hij als hij bij Kyra staat. "Hopelijk ben je niet zwanger?" Op het moment dat de woorden uit zijn mond zijn, schudt Sem zijn hoofd. "Dat zag ik op het bord staan, dan mag je er niet in."

_________________
Cos I am taking back what’s mine
I am taking back the time
You may call it suicide
But I’m being born again


 Profiel  

5e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Comfort Zone
BerichtGeplaatst: vr feb 18, 2011 21:28 

Afbeelding
    Ian Bennett - Vampire

Ians grijns verbreed iets als hij en Jade's klaagzang aanhoort en hij de pup hen even ziet aankijken. Goed zo, nu leerde die ook eindelijk zijn plek eens. Ian denkt wel dergelijk om Jade's veiligheid en houdt haar stevig, maar niet té stevig, vast bij haar benen. Hij grinnikt als hij door heeft dat ze kwaad had willen klinken. Ze vond het stiekem wel leuk. Hij voelt alleen haar vinger tegen zijn zij aangaan. Probeerde ze hem te porren? Dan moest ze toch wel met wat zwaarder geschut aankomen.
"Geef me één goede reden waarom ik je los zou laten?" vroeg Ian, lekker kinderachtig als hij nu was. Natuurlijk zou hij haar niet loslaten, dus bleef hij gewoon lekker doorlopen. Hij wist nog niet waarheen precies, misschien wel ergens heen om wat samen te eten of alvast naar het spookhuis. Maar van de heenweg genoot de vampier met volle teugen.

_________________

people are like slinkies; not really good for anything,
but you still can't help but smile when you see one tumble down the stairs.


 Profiel  

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: vr feb 18, 2011 22:07 

Afbeelding

Jade merkt dat het porren niet de manier is om Ian te pesten, totaal niet. Niet dat er echt op had gerekend... En dan vraagt hij om een goede reden dat hij haar los moet laten.

"Omdat ik anders de ring afpak die je van Miss Saiga hebt gekregen...?" zegt ze dan met een onschuldige ondertoon.



[8 uur 's avonds bij het spookhuis]

Miss Saiga

De groep is eindelijk compleet en ze wacht totdat ze eindelijk de aandacht heeft van alle leerlingen. Als ze de aandacht heeft kijkt ze de groep rond, ze zien er allemaal nog redelijk uit. Geen gewonden in ieder geval...

"We gaan zo het spookhuis in. Omdat jullie een verslag moeten schrijven over het pretpark geef ik als tip om goed op te letten wat er allemaal wordt gebruikt om de bezoekers bang te maken. Probeer ook mee te doen met alles en ga geen mensen laten schrikken," zegt ze dan duidelijk, "Na het spookhuis zijn jullie weer vrij om te gaan, tot 11 uur vanavond. Dan verzamelen jullie je op het grote plein bij de ingang voor de vuurwerkshow en daarna gaan we naar het pension. Duidelijk?"

Er wordt wat geknikt en ze maakt een gebaar naar de rij toe. Nu hopen dat dit allemaal goed gaat.



Jade kijkt even de rij rond, veels te lang naar haar mening. Ze moeten nog naar een binnen gedeelte van de rij en daar klinkt muziek. De hele klas staat er en Jade staat achter Kyra & Sem. Nadat ze met Ian in een achtbaan was geweest en Ian een knuffel voor haar had gewonnen hadden ze de rest weer gevonden en waren de groepjes anders geweest en was ze Ian uit het oog verloren, of hij haar. Ze haalt even een hand door haar haren heen en zucht even zachtjes. Hoe eerder ze hier doorheen zijn hoe beter.

OOC:: We staan nu allemaal in de rij van het spookhuis. Dit omdat we even moeten doorspoelen [A] De groepjes zijn 's middags weer veranderd. Ik vind dat Jade zich later heeft aangesloten bij Kyra & Sem, ofzoiets XD Bespreek met elkaar of er iets bijzonders is gebeurd <333

_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: za feb 19, 2011 22:43 

Afbeelding

Pfft, lekker dan. Charu had verwacht dat ze na het spookhuis direct weg zouden gaan, maar nee, ze moesten nog 3 uur in dat stomme park blijven. Met z'n handen in z'n zakken staat hij naast Ian.

"Ik hoop dat dit lang gaat duren." mompelt hij.

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo feb 20, 2011 21:21 

Afbeelding

Na een lange en heftige middag in het pretpark staat Kyra in de rij van het spookhuis. Aan het begin van de dag was de groep al gewaarschuwd voor het avondprogramma, maar echt voorbereid op het spookhuis is Kyra nog nog. Gelukkig is de rij nog lang en kan ze het nog even uitstellen. Ze kijkt de rij wat rond en haar blik eindigend bij Sem, die naast haar staat. Er verschijnt een kleine glimlach op haar gezicht als ze denk aan de middag. Wat is ze eigenlijk belachelijk bezig geweest.

[Eerder die middag]
Toen ze in de rij hadden gestaan van de Goldmine Train had Kyra alleen maar kunnen sputteren dat ze niet zwanger was en ze voelde zich er zwaar ongemakkelijk bij. Hoewel ze zich verheugd had op het ritje met de trein, was het ritje niet plezierig en rustig geweest. Dit had ervoor gezorgd dat de rest van de middag Kyra nog stiller was dan normaal. In lichte shock bij iedere ingang van een andere attractie had ze de slechte eigenschap gehad, om 100 keer te vragen wat voor type attractie het was.

Nu ze in deze rij staat is dat niet meer nodig. Ze weet al dat ze dit niet leuk gaat vinden. Ergens zoekt ze de kracht om moedig te blijven, maar die heeft ze nog in niets of niemand gevonden.


ooc: is dit een vage post of ligt dat gewoon aan mij? xD

_________________
Like thunder and lightning go in the one
Together we make a perfect storm
You're like the wind I'm like the rain
Together we both make hurricanes


 Profiel  

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: do feb 24, 2011 22:20 

Afbeelding

Jade merkt hoe de rij steeds een klein beetje kleiner wordt en ze steeds verder vooruit komen. De rij zigzagt en om hun heen ziet Jade nerveuze gezichten van zowel meiden als jongens. Ze grinnikt even, ze is zelf echt niet bang. Ook zijn er groepjes die stoer tegenover elkaar doen. Ze vraagt zich af of iedereen in de groep dit leuk vind en haar oog valt op Kyra. Waarschijnlijk vind zij het niet zo geweldig.

"Ik denk dat wij wel een voordeel hebben in dit spookhuis tegenover de mensen," zegt ze dan terwijl ze zich naast Sem wurmt zodat ze echt tegen Sem&Kyra praat, "Ik denk dat wij ergere taferelen hebben gezien, maar zelfs dan... Is dit allemaal nep en dat is het belangrijkste..."

Het laatste zegt ze vooral om Kyra te kalmeren, ze lijkt toch erg nerveus.


OOC:: Beetje zinloos, maar wilde posten [A] Iedereen moet snel posten o.o

_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: vr feb 25, 2011 13:34 

Afbeelding

Daar staan ze dan, met zijn allen in de rij voor het spookhuis. De dag was vlug voorbij gegaan en Thomas had zich best prima vermaakt, meer dan dat hij had verwacht. Hij kijkt eventjes om zich heen en naar het gebouw voor zich. Het was echt zo'n oud gebouw met "enge" beelden op de dak en dichtgeplakte ramen. Hij kan er wel om lachen, mensen kunnen zo bang zijn voor het donker. Gek eigenlijk, de afwezigheid van controle is wat mensen bang maken terwijl mensen in principe nooit volledige controle hebben. Thomas kijkt nog eens rond de groep. Jade, Sem en Kyra staan samen over iets te praten en Charu kinkt niet al te blij. Dan ziet hij Helena staan. "hee, heb je een beetje een leuke dag?" vraagt hij beleefd met een glimlach.

"Ben je bang voor spookhuizen of heb je erger gezien?" Hij doet alsof het een random vraag is, maar stiekem wil hij peilen of ze bang voor zijn natuurlijke vorm. Misschien moest hij het zo eens testen....

_________________
Just looking for some answers,
In a
world that answers non of them at all,


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In the tomb along with Allison
BerichtGeplaatst: za feb 26, 2011 8:25 

Afbeelding

Vin heeft zich prima vermaakt in het pretpark. Hij heeft een hele gezellige middag achter de rug. Nu staan ze in de rij voor het spookhuis. Langzaam schuiven ze steeds dichter naar de ingang toe, maar deze in nog niet echt in zich lijkt te komen. Althans zo ziet hij het, want de rij ziet er ingewikkeld uit. Het maakt verschillende bochten, waardoor het lijkt alsof er geen eind aan komt.

"Een beetje zin in het spookhuis?" vraagt hij aan Medusa, waar hij naast is gaan staan.

_________________
Watch your backs. I didn't --A


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za feb 26, 2011 12:20 

Afbeelding
    Helena Sachs


Helena staat dus inmiddels ook in de rij bij het spookhuis. Ze luistert nogmaals naar de woorden van Miss Saiga. Helena ziet nu al een beetje op tegen het verslag schrijven, ze heeft geen flauw idee wat daar allemaal in moet. Hopelijk komt het wel goed, als ze gewoon alle punten bij langs zal gaan, moet het wel goed komen toch...

Helena wordt uit haar gedachten gehaald als Thomas bij haar komt staan. Helena glimlacht als een begroeting. Ze knikt als hij vraagt of ze een leuke dag heeft. Ze heeft nooit verwacht dat een pretpark zó leuk kon zijn. Mensen hebben dus wel enig gevoel voor vermaak.
"Ik ben er nog nooit eerder in één geweest," antwoordt Helena. "Maar het kan nooit erger zijn dan wij in onze... natuurlijke vormen."
Ze grijnst even. Eigenlijk heeft ze het gevoel dat zij zo'n beetje de enige is die haar vorm al heeft laten zien. Ze kijkt weer naar Thomas.
"En jij?"


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za feb 26, 2011 13:31 

Afbeelding

Naarmate de avond begint te vallen, merkt Sem dat zijn energie opraakt. Het liefste had hij dat de avond voorbij was en hij zonder ook maar een woord te wisselen naar bed kon. Helaas zat dit er niet in, en met een gefrustreerde blik kijkt hij kort omhoog de donkere lucht in voordat hij met een zucht zich bij de rij aansluit.

Stap voor stap verschuift de rij in de richting van de ingang. Sem heeft pas door dat Jade achter hem stond, op het moment dat ze tussen hem en Kyra inschuift en begint te praten. Hij knikt bij haar woorden. Eigenlijk had hij geen flauw idee hoe de attractie er van binnen uitzag, en het enige wat hij echt eng vond, was de aankomende volle maan. Maar Kyra had na het treintje zo mogelijk nog voorzichtiger de volgende attracties uitgekozen, dus hij begreep snel dat de sussende woorden van Jade voornamelijk voor haar bedoeld waren.

"En mocht het enig verschil maken, ik wil wel bij je blijven in het spookhuis." Zegt hij dan tegen Kyra.

Hij glimlacht even licht en schuift dan weer een stukje door in de rij.

_________________
Cos I am taking back what’s mine
I am taking back the time
You may call it suicide
But I’m being born again


 Profiel  

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: zo feb 27, 2011 13:18 

Afbeelding

Jade glimlacht even naar Sem als hij tegen Kyra zegt dat hij wel bij haar in de buurt wil blijven. Ze schuiven weer wat verder en vanuit het niets schuift de rij een ruimte tien meter op. Ergens verderop ziet Jade een groepje meiden de rij verlaten, één meisje huilt zelfs. Jade haalt nonchalant haar schouders op. Terwijl ze steeds dichter bij de ingang komen ziet Jade bij de ingang een man staan. Hij was in het zwart gekleed en op zijn gezicht zaten ernstige en bloedende wonden. Af en toe maakt hij een beweging naar de mensen die vooraan staan en die lijken nogal te schrikken. Ze grinnikt even, ze heeft engere dingen gezien.

"Ik ben wel benieuwd hoe de binnenkant eruit ziet," zegt ze dan tegen Sem.

Vanuit het gebouw hoort ze vaag gegil, knallen en iets wat een kettingzaag moet zijn gokt ze.


OOC:: Iemand wel eens in een Haunted House op de Walibi Fright Nights geweest? Post dan even in 't discussietopic wat je je herinnert :')

_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo feb 27, 2011 20:19 

Afbeelding

Sem glimlacht nog even naar Kyra, om haar hopelijk iets gerust te stellen, zeker als hij vanuit zijn ooghoek huilende meisjes de rij ziet verlaten. Als hij Jade naast hem hoort grinniken, kijkt hij op en ziet een vreemd geschminkte man bij de ingang staan. De woorden van Jade, dat ze allemaal wel engere taferelen hebben gezien, komen door de aanblik van de man weer in hem op en ook Sem glimlacht even.

Haar opmerking doet hem zijn schouders ophalen. Eerlijk gezegd had Sem geen idee, maar was hij er ook niet echt nieuwsgierig naar. Maar voor hij kan antwoorden, hoort hij een knal en een vreemd aanhoudend eentonig gezoem. Afgeleid kijkt Sem even naar achter de geschminkte man naar de deur, waar echter niks te zien valt.

"Ik ben eerder benieuwd naar hoelang het allemaal duurt.." Zegt hij dan uiteindelijk tegen Jade. "Daarbinnen denk ik vooral meer te zullen zien van dit soort figuren." Zegt hij met een knik in de richting van de man.

_________________
Cos I am taking back what’s mine
I am taking back the time
You may call it suicide
But I’m being born again


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 654 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 44  Volgende


Keer terug naar RPG
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme