Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44  Volgende

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma dec 02, 2013 11:06 

Afbeelding

Merle weet niet wat voor reactie ze van Jade verwacht had, maar dit in ieder geval niet… Ze weet niet goed hoe ze moet reageren. Als het iemand van haar coven was geweest die dit tegen haar gezegd had, was Merle helemaal uit haar stekker gegaan. Maar Merle voelt dat haar krachten nog niet helemaal zijn aangesterkt; ze lag niet voor niets op een ziekenzaal.

’Gedraag je niet als een klein kind wat zijn zin niet krijgt.’
Deze woorden van Jade blijven bij Merle door haar hoofd rondspoken. Enkele tranen weten te ontsnappen en woest veegt Merle ze weg. Ze huilt niet omdat Jade haar gekwetst heeft, maar omdat ze zo ongelofelijk boos is en ze geen idee heeft hoe ze daar hier in dit stomme ziekenhuisbed vorm aan moet geven. Ze voelt zich zo machteloos. Kyra probeert ondertussen de vrede in de groep te bewaren.
Het duurt vrij lang voordat Merle met een reactie komt. En het is een reactie die zelfs haar verrast.

”Ik weet het niet, Jade, want niemand heeft de moeite genomen om iets over zichzelf te vertellen. De groep bestaat uit allemaal kleine groepjes en als nieuwkomer is het haast onmogelijk om ertussen te komen,” begint ze beheerst. Ze voelt zich zo kalm dat het bijna eng wordt. ”Ik dacht dat ik geaccepteerd werd door Charu, maar die heeft me gisteren geprobeerd te vermoorden. Dus nu ben ik alleen. Alweer. Maar ik zal je raad opvolgen en proberen om er iets van te maken.”

Merle kan zich de laatste keer niet herinneren dat ze zoveel achter elkaar gesproken heeft en ze is nog niet klaar met haar verhaal. Ze kijkt van Kyra naar Gabriella en weer terug naar Jade.
”Ik ben Merle Ellis en ik ben 17 jaar oud. Ik stam van een Duitse coven af en ik ben dus een heks. Maar ik ben ook een control freak en een chagrijn af en toe. Al hadden jullie dat vast al door.”

Maakt ze nou een grapje? Ze kan het haast zelf niet geloven. Haar ouders zouden trots op haar geweest zijn als ze haar zo gezien hadden.

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: ma dec 02, 2013 11:58 

Afbeelding

Gabriella's armen worden hardhandig weggeslagen en ergens kan ze dat ook wel begrijpen. Zelf hield ze heel veel van het aanraken en knuffelen van anderen, maar ze kan zich voorstellen dat dat niet voor iedereen geldt.

Als Merle en Jade dan tegen elkaar tekeer gaan, kijkt Gabriella alleen maar toe. Ze houdt niet van ruzie, en is dus opgelucht als Kyra de boel een beetje sust. Als Merle dan haar problemen uitlegd en zichzelf voorstelt glimlacht ze bemoedigend.

"Wat goed van je, dat je dit zo vertelt," zegt ze iets vrolijker dan daarnet. Even is ze stil, maar besluit dat het tijd is om ook iets over zichzelf te vertellen. Tenslotte was ze hier ook nog maar net.

"Zal ik mezelf ook maar even voorstellen? Aangezien ik ook een nieuweling ben?" Met een grote glimlach kijkt ze de andere meiden aan. "Gabriella Morgan, 18 jaar, waterspirit, al mogen we eigenlijk hier niet zeggen wat we zijn, zoals je aan mijn accent hoort kom ik uit Schotland. Ik ben nogal wispelturig en heb 1 oudere halfzus, 1 oudere volle zus en twee jongere halfzusjes. En voor de rest... verzamel ik armbanden." Ze houdt haar linkerpols op om een deel van haar collectie te laten zien. Ze glimlacht even naar Merle, "Ik zou graag een vriendschap met je willen aangaan. Als jij dat tenminste ook goed vindt."


Afbeelding

Charu rolt met zijn ogen als Allen zegt dat hij Jade gaat bezoeken.

"Je hoeft je niet te haasten," roept hij hem na, "Toen ik wegging lag ze nog knock out!"

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

5e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Comfort Zone
BerichtGeplaatst: ma dec 02, 2013 13:11 

Afbeelding
    Ian Bennet

Een eiland? Het zou Ian niets verbazen als al die leraren dat eiland expres hebben gebouwd om af en toe de scholieren wat te pesten. Maar dat is niet het enige waar Ian aan denkt. Hij beseft nu dat de rest allemaal van elkaar weet wat voor een monster die is. En hij niet. Dat gaf hem toch een zwakte tegenover de rest. Dat betekende dat hij iemand moest overhalen om die informatie met hem te delen. Misschien 1 van de meiden die hij kon misleiden.

Pas als Allen zegt dat hij naar de ziekenzaal gaat, kijkt Ian op. Geërgerd. Hij mompelt onder zijn adem allemaal verwensingen naar Allen maar hij blijft zitten. No way dat hij naar de ziekenzaal zou gaan om Allen te laten zien dat hij misschien wel geeft om J- Nee. Dat doet hij niet. Punt.
"Wat denk je ervan om de drankvoorraad van onze geliefde leraar te plunderen en een klein feestje te geven dat iedereen het overleefd heeft?" stelde Ian na een tijdje voor aan Charu. Hij kon wel wat drank gebruiken ook al zou hij toch niet dronken worden.

_________________

people are like slinkies; not really good for anything,
but you still can't help but smile when you see one tumble down the stairs.


 Profiel  

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: di dec 10, 2013 12:04 

Afbeelding

Jade negeert de opmerking van Kyra om geen ruzie te maken en te rusten. Ze wilt niet rusten. Ze haat het om hier te liggen. Ze peutert nog steeds aan het verband en als Merle weer begint te praten kijkt ze niet op, maar luistert wel. Ah, het feest. Jade had niet echt tijd gehad om een nieuw iemand op te merken, zoals meerdere... Als Merle dan een officieel voorstelrondje begint en Gabriella erop door gaat zucht Jade geĂŻrriteerd en rolt met haar ogen.

"Is dit plots de kleuterklas geworden..." mompelt ze sarcastisch.

Haar woorden zijn duidelijk te horen voor de rest en het deert haar niet echt. Dan krijgt ze eindelijk het verband los en zonder aandacht te besteden aan de rest of na te denken of dit een goed idee is haalt ze het verband eraf. Het verband laat ze naast zich vallen en kort bestudeerd ze haar arm. Verse littekens tekenen haar arm en het is duidelijk te zie dat het een bijtwond was, maar de wonden zijn dicht en haar huid zit overal netjes aan elkaar. Sommige kleine littekens zien er zelfs al uit alsof ze weken oud zijn. Ze grijnst even kort. Dat is tenminste wel iets wat goed gaat. Ze kijkt weer op en realiseert zich weer dat er een soort voorstelrondje was begonnen.

"Jade, 18. Voorstelrondjes zijn kinderachtig en als iets me niet bevalt dan zeg ik het."

Dan richt ze haar aandacht weer op haar arm en glijd met haar vingertoppen over de littekens heen. Natuurlijk heeft ze dit verwacht, ze kent haar healing abilities beter dan andere.Dit betekent dat ze hier bijna weg kan. Mooi.

_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: do dec 12, 2013 21:41 

Afbeelding

Wat afwachtend kijkt Kyra naar de twee meiden en ze haalt even opgelucht adem als Merle uiteindelijk geen ruzie zoekt. Gelukkig is hetgeen wat Merle verteld iets over hoe ze zich voelt want ze heeft echt geen zin in ruzie. De eerdere gedachtegang van Kyra wordt bevestigd als Merle toegeeft dat ze een heks is en Kyra glimlacht even kort. Dit is veel beter dan ruzie maken. Gabriella volgt als tweede met voorstellen en het verbaasd Kyra niets als Jade tussendoor opmerkt dat ze in een kleuterklas terecht zijn gekomen. Kort kijkt ze naar Jade, maar glimlacht dan bemoedigend naar de andere twee om aan te geven dat ze zich niets van Jade moeten aantrekken.

Pas als Jade toch mee doet met het voorstelrondje kijkt Kyra naar haar en tot haar verbazing ziet ze hoe het verband naast haar ligt. Met grote ogen kijkt ze haar even aan.

"Jade! Dat verband mocht er niet af met een reden!" zegt ze met een wat boze toon. Ze stapt naar Jade toe en dan realiseert ze zich dat ze eigenlijk niet weet wat ze ging doen. Zij kan geen verband leggen. "Je moet niet zomaar een wond blootleggen!"

Vol ongeloof kijkt ze naar Jade en dan naar haar arm. Haar mond valt bijna open van verbazing als ze ziet hoe de wond al dicht is en er slechts littekens te zien zijn. Niet zo goed wetend wat ze moet zeggen kijkt ze Jade aan en dan kijkt ze de andere twee meiden aan. Misschien moet ze maar het voorstelrondje voortzetten?

"Nou... uhm... Ik ben Kyra. Ik ben negentien jaar en ik hou van spannende dingen zoals van kliffen duiken," zegt ze dan wat twijfelend. "Als jullie op het eiland hebben opgelet weten jullie wat voor monster ik ben, zo niet dan heb je pech want ik ga het niet delen." zegt ze vervolgens stug er achteraan.

Afbeelding

Met een grijns op zijn gezicht loopt Allen door de gangen heen. Ian was duidelijk niet geamuseerd door zijn woorden en Allen vind het alleen maar hilarisch. Het enige minpuntje is dat hij niet zo goed weet hoe Jade zal reageren. Nonchalant schud hij zijn hoofd, voor nu was dat nog geen probleem. Als hij uiteindelijk bij de ziekenzaal aankomt blijft hij even naast de deur staan en luistert naar de stemmen achter de deur. Het klinkt in ieder geval een stuk levendiger dan eerst. Dan herkent hij de stem van Jade. Een aangenaam glimlachje verschijnt op zijn gezicht. Ze is wakker.

"Weer terug onder de levenden zie ik" onderbreekt hij het gesprek terwijl hij naar binnen loopt. Als hij bij de dames is glimlacht hij kort naar ieder en laat zijn blik bij Jade hangen.

"Het is goed om je stem weer te horen."
zegt hij tegen haar , zonder enige schaamte negeert hij de rest. Hij moest net iets meer onder haar huid kruipen om enige toekomstig vermaakt te garanderen. Welke vorm dat ook moge zijn...

_________________
Like thunder and lightning go in the one
Together we make a perfect storm
You're like the wind I'm like the rain
Together we both make hurricanes


Laatst bijgewerkt door Tengaar op vr dec 27, 2013 14:03, in totaal 2 keer bewerkt.

 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: zo dec 15, 2013 18:27 

Afbeelding

Allen vertrekt toch en even pijlt Charu Ian's reactie. Het maakt hem nieuwsgierig... Waarom die felle reacties? Als Ian dan voorstelt om de drankvoorraad van de leraren te gaan plunderen, staat hij op.

"Dat lijkt me een goed idee," zegt hij, terwijl hij zijn vingers knakt, "Alles beter dan hier blijven zitten en niets te doen."

Zonder er verder nog woorden aan vuil te maken loopt hij de leerlingenkamer uit. Hij weet dat de lerarenkamer zin twee verdiepingen lager bevindt en het zou hem niets verbazen als daar de drankvoorraad lag. Veel moeite zou hij er niet voor hoeven doen. Hij kon vast wel de docenten misleiden of weglokken.


Afbeelding

Wanneer Jade haar voorstel nogal hard afwijst, haalt Gabriella haar schouders op. Ze heeft geen zin in discussies en als Jade zo naar reageerde moest ze het zelf weten. Als Kyra ook wat over zichzelf vertelt reageert Gabriella nieuwsgierig. Ze had gezien dat Kyra in een hondachtig wezen veranderde, maar ze had nog nooit zoiets gezien. Misschien kon ze in de bibliotheek wat informatie vinden, maar dat is iets van latere zorg is.

Jade maakt haar verband los fronst ze even. Littekens, maar geen wonden. "Oh..." zegt ze, "Dat is wel heel snel genezen." Zou dat aan Yokai liggen of aan het wezen dat Jade is?

Dan richt ze haar aandacht weer op Merle. "Weet je wat?" zegt ze, "Misschien is het een idee als we je een goede rondleiding zouden mogen geven? Zodat je je misschien wat beter op je plek voelt! Als je dat natuurlijk zou willen, tenminste." Ja, dat zou een goed idee zijn. Gabriella zou niet willen dat Merle zich hier niet op haar gemak zou voelen en als ze haar daarin kon helpen, dan wilde ze dat graag doen. Met een vriendelijke glimlach kijkt ze haar aan.

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: ma dec 23, 2013 20:32 

Afbeelding

Jade hoort wel wat Gabriella zegt, maar ze reageert er niet op. Ze is teveel bezig met het feit dat haar arm er prima uitziet en dat ze weg wilt uit die ziekenzaal. Als er dan plotseling een bekende stem zegt dat ze weer terug is onder de levende kijkt ze op. Natuurlijk weet zet dat Allen tegen haar praat en als hij dan zegt dat het goed is om haar stem te horen trekt ze kort haar wenkbrauw op.

"Zo makkelijk komen mensen niet van me af," zegt ze dan op een bijzonder kalme toon.

Als Jade nu ergens geen behoefte aan heeft is het teveel aandacht en dan vooral kleffe aandacht. Het is ook niet alsof het echt ooit serieus is geweest tussen haar en Allen.


[[...]]


Iedereen was uiteindelijk weggestuurd en ze heeft net een kort gesprek met de zuster gehad. Haar humeur is erdoor eigenlijk verpest. Haar arm was weer verbonden en ze heeft te horen gekregen dat ze de volgende dag pas weg mag. En ze moet zich met volle maan melden omdat ze zeker wilde zijn dat ze geen gevaar zou zijn. Als ze ook zeker weet dat de zuster bij Merle is geweest stapt ze uit bed, duwt het gordijn open en kijkt haar aan.

"Dus, ga je dood?" vraagt ze nonchalant terwijl ze op het voeteneinde gaat zitten, "Want dan moeten we even regelen dat je laatste uren het waard waren."

Ze kijkt Merle aan, wachtend op een reactie. Eigenlijk wilt ze vooral even afleiding van het feit dat ze hier nog een nacht moet doorbrengen... En Merle moest dat sowieso ook dus dat komt mooi uit.


OOC:: Korte tijdsprong [A] Merle&Jade zijn nu echt alleen op de ziekenzaal en de rest mag doen wat ze willen. We gaan waarschijnlijk redelijk snel naar een volgende dag waar iedereen (behalve Blake) weer van de ziekenzaal is.

_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: vr dec 27, 2013 15:50 

Afbeelding

Het is 's ochtends vroeg en Kyra ligt met onrustige benen in bed. Gisteren was ze nog blij dat Jade en Merle weer bij bewust zijn waren en alles weer normaal leek te worden. Hoe erg ze er wel niet naast kon zitten kwam ze achter toen ze terug naar de huiskamer ging en daar Ian aantrof. Helaas was haar vermoeden die middag in de gang correct geweest. Hij is terug. Waarom weet ze niet, maar haar leven lastiger maken is vast Ă©Ă©n van de doelen. Een paar keer draait ze zich om in haar bed. Van stomheid geslagen heeft ze niets tegen hem gezegd. In haar hoofd heeft ze de gebeurtenis zo vaak voorbij laten komen wat ze had willen zeggen, maar nu ze de kans had heeft ze niets gezegd. Rustig gaat ze rechtop zitten. Hoe moet Jade zich hierbij wel niet voelen? Misschien is zij wel de enige die echt boos mag zijn en is haar frustratie wel misplaatst. Kyra is Ian tenslotte liever kwijt dan rijk, maar ze weet dat dat voor Jade anders ligt.

Zachtjes stapt ze uit bed om de andere niet wakker te maken. Na een verfrissende douche kleed ze zich aan in haar schooluniform. Ze kijkt nog even over haar schouder naar Gabriella, ze heeft nooit meer iets gezegd over haar ware vorm, maar Kyra zelf ook niets over de monstervorm van Gabriella, ze zal wel doodsbang zijn geweest voor haar. Kort haalt ze haar schouders op, misschien is het wel beter om het niet meer over het eiland te hebben. Zachtjes opent ze de deur en gaat naar de woonkamer.

De kamer is nog stil en begint door de ochtend zon al aardig op te warmen. Ze loopt naar het raam en opent hem voor wat frisse lucht. Een koel briesje komt haar te gemoed en speelt met haar haar. Ze laat haar blik glijden over het schoolgebied en slaakt vervolgens een zucht. Lilith die verdwenen is, het eiland, Sem onvindbaar, Meerle, Blake en Jade in de ziekenzaal en Ian die terug komt....

"Wat een zooitje" mompelt ze zachtjes hardop.

Afbeelding

Allen glimlacht als Jade zegt dat mensen niet zomaar van haar afkomen.

"Alleen mensen?" vraagt hij haar bijdehand. Het was duidelijk dat Jade geen zin heeft in deze poppenkast. Een gemis voor haar, hij kan een hele goede verzorger zijn. Hij kan het niet helpen te glimlachen om zijn eigen gedachtegang. Vervolgens kijkt hij naar de andere meiden.

"Het is ook goed om te zien dat jullie in Ă©Ă©n stuk van het eiland zijn gekomen" zegt hij tegen Kyra en Gabriella terwijl hij nonchalant een arm over hun schouders legt. Vervolgens kijkt hij naar Merle, hij kent haar helemaal nog niet dus hij besluit haar nog even met rust te laten.

"En jij natuurlijk ook Merle." terwijl hij haar een goed bedoeld en beleefd knikje geeft. De meiden overgoten bijeenkomst is helaas snel over met de komst van de zusters die hun wegstuurde. Terwijl Allen de zaal verlaat kijkt hij nog eens over zijn schouder. "Wordt snel beter jullie twee"

[....]

Een lichtstraat schijnt de kamer van Allen die hem die hem wekt. De avond was snel gegaan en veel behoefte om zijn bed uit te komen heeft hij duidelijk niet. Eigenwijs draait hij zich nog eens om en valt weer in slaap.

_________________
Like thunder and lightning go in the one
Together we make a perfect storm
You're like the wind I'm like the rain
Together we both make hurricanes


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: za dec 28, 2013 13:37 

Afbeelding

Gabriella glimlacht even als Allen een arm om haar heen slaat. Even schiet haar blik naar Blake's bed, iets zegt haar dat hij niet heel blij zal worden als hij zou zien dat ze zo bij Allen zat. Maar Blake lag nog steeds doodstil en het zag er naar uit dat hij voorlopig nog wel zo zou blijven. Gabriella zucht even, maar glimlacht dan even kort en flauw naar Allen. Hij was best aardig.

Voor ze nog iets tegen de anderen kan zeggen, komt de zuster binnen die hen nogal dwingend wegstuurt. "Doei," zegt ze gauw, terwijl ze ze achter zich kijkt naar Jade en Merle, "Wordt maar snel beter!" Ze loopt ze met Kyra en Allen de gang door.

[...]

Gabriella had slecht geslapen. Ze was erg onrustig en dat was ongebruikelijk voor haar. Ze sliep meestal diep en vooral rustig, maar door dat hele gedoe met Blake was dat heel anders.

Het zonlicht valt tussen de gordijnen door en ze had Kyra al door de kamer horen rommelen. Tijd om uit bed te komen dus. Een korte douche en omkleedsessie later loopt de de woonkamer in. Eigenlijk vond ze het uniform maar niets. Ze hield er niet van om er precies hetzelfde uit te zien als de rest, daarom had ze de mouwen opgerold en het rokje zo hoog op getrokken als toegestaan was, dit alles afgemaakt met haar armbanden.

Als ze Kyra ziet staan, gaat ze gelijk op haar af. "Hai!" zegt ze nieuwsgierig, "wat ben je aan het doen?"


ooc: Charu ligt nog te pitten op het moment, afhankelijk van hoeveel hij en Ian hebben gezopen. XD

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo dec 29, 2013 19:30 

Afbeelding

Het voorstelrondje wordt redelijk enthousiast opgepakt, behalve door Jade en ze besluit haar maar even links te laten liggen. Ze werpt een geforceerde glimlach naar Gabriella en ziet dan hoe Allen de zaal binnenkomt. Merle blijft het gesprek wel volgen, maar mengt zich er verder niet in.

Een aantal uren later zijn de anderen weggestuurd en zijn Merle en Jade samen achter gebleven. De zuster is bij haar langs geweest om haar wonden te controleren en het ziet er naar uit dat ze volledig zal genezen, al moet ze nog wel een tijdje rustig aan doen. Merle voelt zich opgelucht door het goede nieuws. Dat ze nog een nachtje moet blijven vind ze eigenlijk helemaal niet erg. Hier lag ze tenminste veilig. Wanneer Jade op haar voeteneinde komt zitten verwelkomt ze deze met een kleine glimlach.

”Neuh…” zegt ze vaag. ”Dit is vast mijn straf voor het vermoorden van al die insecten en knaagdieren toen ik nog thuis woonde.” voegt ze eraan toe. Dan kijkt ze zo onopvallend mogelijk naar Jade. Die weet natuurlijk al dat ze een heks is, maar over haar krachten heeft Merle verder nog niks losgelaten.

”Maar we kunnen er alsnog een leuke avond van maken?”
Merle is al lang blij dat Jade normaal tegen haar doet, dus ze besluit om op haar opmerking in te gaan. Ze heeft geen idee hoe ze dat moeten doen, hier op de ziekenzaal, maar Jade heeft vast meer ervaring in het geven van spontane feestjes en het doen van gekke dingen dan zij zelf.

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

5e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Comfort Zone
BerichtGeplaatst: ma dec 30, 2013 15:15 

Afbeelding
    Ian Bennet

En daarom mocht Ian Charu graag. Hij was gelijk voor zijn plan. En iedereen die voor Ian is, is iemand die hij mocht. Soort van. In ieder geval was het inbreken in de lerarenkamer een koud kunstje geweest en hadden ze way more drank gevonden dan er werd beweert door de roddels over de leraren. Gelukkig is het ook nodig om veel drank te drinken wil je een vampier echt dronken krijgen. Na hun sporen uitgewist te hebben, al zou het overduidelijk zijn wie de daders waren geweest, hielden Ian en Charu een bro-drinking-night. Met de nodige kapotte glazen en omgevallen flessen Whiskey tot gevolg.

[...]

Nog steeds overgevoelig door de hoeveelheid mensenbloed in zijn maag/aderen, word Ian uit zijn dronkenmansslaap wakker door stemmen. Voor zijn gehoor leek het alsof ze praktische naast zijn bed stonden maar in praktijk kwam het uit de woonkamer. Hij hoort daarna iemand naast zich omdraaien op een krakend bed en daarmee heeft Ian de hoop opgegeven nog door te slapen. Hij was toch niet echt 'het lange slapen' type. Binnen een halve seconde staat Ian naast zijn bed en knijpt met zijn ogen als hij de zonnestralen in de kamer ziet. Natuurlijk zou hij rondom Yokai niet in as veranderen maar toch. Als het aan hem lag doof de zon en was het voor eeuwig donker. Proberend zijn humeur niet al te slecht te worden loopt Ian naar de badkamer en bekijkt de ravage die de alcohol aan zijn uiterlijk heeft gedaan. Haar dat overeind steekt, een niet-zo-fijne geur en wat vuile kleding.

Na een lange douche, trekt Ian het algemene uniform aan maar laat de blazer en stropdas achterwege. Want zo rebels is hij wel, d'oh. Als Ian richting de woonkamer loopt kan hij niet de neiging onderdrukken om Allen te pesten. En in een tel heeft Ian het voor mekaar gekregen om Allen zijn bed om te draaien. Met Allen er natuurlijk onder. Dan maakt hij zich snel uit de voeten en vlucht naar de woonkamer, zeker wetend dat dit het begin is van een mini oorlog.
"Goedemorgen dames," groet hij Kyra en een meisje dat hij niet kent opgewekt. Zijn dag werd alleen maar beter. Daar was Kyra, die gister geen woord durfde te zeggen. Oh, misschien was zijn terugkeer Yokai toch niet geheel gedoemd om te mislukken.

_________________

people are like slinkies; not really good for anything,
but you still can't help but smile when you see one tumble down the stairs.


 Profiel  

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: ma dec 30, 2013 21:31 

Afbeelding

Jade knikt even bij de woorden van Merle en kan een kleine grijns niet onderdrukken als die opmerkt dat het vast haar straf is. Als dit een straf was dan zouden sommige het vast wijten dat het komt door Jade's geflirt. Als Merle dan vraagt of ze er alsnog ene leuke avond van kunnen maken knikt Jade. Er lijkt 's nachts toch geen wacht te zijn.

"Dat moet lukken... Er is toch geen wacht hier, misschien kunnen we wat leuk gezelschap regelen," zegt ze terwijl ze betekenisvol haar wenkbrauw optrekt. Maar de blik in Merle's ogen verteld haar eigenlijk gelijk dat het geen goed idee is. "Nee, laten we dat maar niet doen," zegt ze dan met een flauwe glimlach.

Ze kijkt even kort rond en het is duidelijk dat de zuster niet meer in de ziekenzaal is. Ze staat op en zonder wat te zeggen loopt ze naar de medicijnkast. Met wat moeite lukt het haar om het slot te openen, dit is niet de eerste keer dat ze sloten opent zonder sleutel, en bekijkt de inhoud van de kast. Er staan allemaal potten en doosjes met teksten. Sommige dingen herkent ze, andere herkent ze absoluut niet. Terwijl ze de kast doorzoekt luistert ze of ze iemand hoort aankomen en uiteindelijk vind ze precies waar ze op hoopte. Vlug opent ze de glazen pot en haalt er wat uit. Dan zet ze alles zorgvuldig terug en sluit de kast en doet die weer op slot. Als ze terug bij het bed is kijkt ze Merle aan met een kleine glimlach.

"Ik weet niet of je dit wel eens geprobeerd hebt, maar het is veilig, het is hilarisch en het maakt de wereld een stuk vrolijker," zegt ze terwijl ze de inhoud van haar hand laat zien, "Doe je mee?"


[[...]]

Na een gezellige en vooral hilarische nacht wacht Jade wat ongeduldig totdat de laatste controles zijn gedaan en ze eindelijk wordt ontslagen van de ziekenzaal. Ze is het hier absoluut zat. Ze wacht ook totdat Merle eindelijk ontslagen wordt en staat gelijk al klaar bij de deur.

"Laten we gaan, eens zien wat we gemist hebben..." zegt ze dan.

Samen met Merle gaat ze terug naar de woonkamer, ze wilt andere kleding aan en naar buiten toe om daar de hele dag te vertoeven. De zuster had toch gezegd dat ze rustig aan moesten doen, dus Jade besluit dat ze de lessen maar overslaat. Het is niet alsof ze iets nieuws zal leren... Als ze de deur openduwt, naar binnen stapt en ziet wie er in de woonkamer staan duurt het slechts een seconde voordat ze doorheeft wie er staat. Kort verstard ze. Wat deed hij hier...?
Nog een seconde twijfelt ze over haar reactie, maar dan loopt ze zonder hem aan te kijken naar Kyra toe. Ze glimlacht flauw en negeert Ian volledig.

"Hey," zegt ze, "Klaar voor de lessen zo te zien? Ik heb nog een extra dag vrij dus zou je me vanmiddag op de hoogte willen brengen van wat ik gemist heb? Niet dat het extreem veel zal zijn... Maar het zou fijn zijn en dan kan Merle ook gelijk alles overnemen."

Ze glimlacht naar haar en ze knikt ook kort naar Gabriella, maar ze negeert hem zonder schaamte en kijkt hem niet eens aan.

"Oh en vanavond gaan we wat leuks doen," sluit ze af met een glimlach.

_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za jan 04, 2014 0:54 

Afbeelding

Aangenaam hangt Kyra uit het raam. Ze heeft uitgekeken naar de komst van de lente. Hopelijk brengt het meer mooie dingen dan de laatste weken. Ze kijkt om als ze de stem van Gabriella hoort.

"Hey, niet veel" groet ze haar terug met een kleine glimlach. "Goed geslapen?" vraagt ze haar terwijl Kyra zich wegdraait van het en raam en haar aankijkt. Vluchtig bekijkt ze haar van top tot teen. Ze ziet er leuk uit, niet dat ze het anders had verwacht. Er waren veel dingen die Gabrielle goed leken te staan.

Niet veel later komt Ian uit het slaapvertrek van de jongens. Helaas het was geen droom. Verbaast haalt Kyra haar wenkbrauw lichtjes op als ze ziet hoe vrolijk hij lijkt te zijn. "Goeie morgen" groet ze wat aarzelend terug. "Eerste nacht in Yokai weer overleeft zie ik." zegt ze vervolgens tegen hem "Helaas" mompelt ze erachteraan. Maar veel tijd om in problemen te komen is er niet. Tot haar verbazing stappen Jade en Merle de kamer binnen.

"Iets leuks?" herhaalt ze vragend. Het gaat Kyra niet onopgemerkt hoe Jade Ian volledig negeert. "Ik kijkt er naar uit." zegt vervolgens een grijns "Ik ga ontbijten en gelijk door naar de les, ga je mee Gabriella?" Zonder iets te zeggen loopt ze langs Ian en langs Allen die ook ondertussen de kamer is ingestormd. Met een grijns loopt ze de kamer uit. Ja, de lente ging vast een zeker leuke dingen brengen


Afbeelding

De verlenging van Allen zijn nachtrust duurt niet lang. Zonder echt te begrijpen wat er gebeurd voelt hij de koele vloer. Hij kreunt heftig en het is lastig om te bewegen. Dit was slecht nieuws voor zijn rug. Voorzichtig kruipt hij onder het bed vandaan en kijkt naar de ravage dat nauwelijks nog herkenbaar is als bed. Woest haalt hij een hand door zijn haar en kijkt de kamer rond. Het bed van Ian was leeg en hij hoeft niet lang te gissen naar antwoorden. Vluchtig trekt hij wat kleding aan en stormt de woonkamer in.

"Wat denk je wel niet, idioot!" schreeuwt hij tegen Ian als hij de kamer in loopt. Nog vele woorden liggen op zijn tong, maar deze lijken zijn mond niet uit te komen als hij ziet dat ook Jade en Merle in de kamer zijn.
"oh..." mompelt hij zachtjes. Was hij te laat, had hij hun eerste wederontmoeting gemist. Allen had niet verwacht dat Jade zo snel al terug zou zijn. Blijkbaar was er wel iets gezegd, want Kyra verlaat de kamer met dat ze ergens naar uitkijkt. Vragend kijkt hij haar aan terwijl ze voorbij loopt. Zonder woorden staart hij daarna naar Jade, in de hoop dat ze iets tegen hem zou zeggen die zijn lichte verwarring zou verbreken.

_________________
Like thunder and lightning go in the one
Together we make a perfect storm
You're like the wind I'm like the rain
Together we both make hurricanes


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: ma jan 06, 2014 17:25 

Afbeelding

Sem wilde het niet. Maar hij moest wel. Hij had het monster wat hij was altijd al gehaat, maar nu hij op klaarlichte dag zomaar was veranderd en Jade had aangevallen walgde hij zo veel van zichzelf dat het bijna niet te bevatten was. De woorden van de docent in het gesprek wat voor zijn gevoel net zo goed jaren geleden had kunnen zijn maakte dit alleen nog maar erger. Hij kon dat leren, hier op Yokai.. Verwoed schudt hij zijn hoofd terwijl hij door de gangen heen loopt. Hij had de afgelopen vierentwintig uur zeker niemand gezien, maar had ook geen idee hoe het nu met Jade was.

Het feit dat zijn nekharen omhoog komen naarmate hij dichter in de buurt van de woonkamer komt, schrijft hij toe op het feit dat hij zenuwachtig is. Wat als Jade door zijn toedoen ook zou veranderen in een weerwolf? Als Sem de deurklink in zijn hand heeft, slaakt hij een zucht en sluit een seconde zijn ogen. Hij wist niet wat hij dan zou doen. Hij schudt nogmaals zijn hoofd, opent zijn ogen en opent de deur.

Hij ziet Jade en wilt voorzichtig glimlachen. Maar, een instinct neemt het over, welke hij op een ander moment zeker had herkent, en zijn kaken spannen zich strak aan. De bloedzuiger was terug, stond hier midden in de woonkamer. En elke vezel in zijn lijf is hier alert op.

"Goh." Gromt hij uiteindelijk. "Onkruid blijft inderdaad terugkeren.."

_________________
Cos I am taking back what’s mine
I am taking back the time
You may call it suicide
But I’m being born again


 Profiel  

5e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Comfort Zone
BerichtGeplaatst: di jan 07, 2014 13:30 

Afbeelding
    Ian Bennet

Ian grijnst breed als Kyra tegen hem praat. Niet dat ze heel blij klonk, maar dat was juist de reden waarom Ian er zo van genoot om Kyra een beetje op stang te jagen.
"Geef maar toe dat je me gemist hebt, dat kan je bange façade niet verbergen," knipoogt Ian naar haar. Natuurlijk was ze niet echt bang. Op dit moment. Maar hij hield ervan om haar te stangen, te pesten of gewoon bang te maken. Dat laatste zou nog wel komen, maar voor Ian verder in gedachten een plan kon maken om Kyra bang te maken zwaait de deur open. Aaah. Jade. Natuurlijk is Ian een jongen en jongens zijn onnozel, dus grijnst hij breed en wil haar begroeten als hij merkt dat ze hem compleet negeert. Ze kijkt hem niet eens aan. Hee! Dat is niet lief! Maar veel tijd om zich een nieuwe houding te geven heeft hij niet want dan komt er een schreeuwende maniak de woonkamer binnen.

Allen. Het bed. Oja. Ian grijnst breed naar hem als hij zich zijn actie van vanochtend weer herinnert.
"Ook een goedemorgen, Allen," zegt hij arrogant. Hij was erg in zijn nopjes met zichzelf, het enige minpuntje was dat Jade hem negeerde. Maar waar hij dus geen aandacht van haar kreeg, kreeg hij genoeg aandacht van de mannen. Want er kwam weer iemand de woonkamer binnen lopen met een ondragelijke stank rond zich. Uch, honden.
"Kalm maar Fifi, je kwispelende staart verraad je enthousiasme" grijnst Ian, Sem overduidelijk behandelend als een hond. Normale mensen zouden depressief worden als ze zo'n hartelijk ontvangst kregen zoals Ian kreeg. Maar Ian genoot er alleen maar van.

_________________

people are like slinkies; not really good for anything,
but you still can't help but smile when you see one tumble down the stairs.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 654 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44  Volgende


Keer terug naar RPG
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme