Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: wo nov 13, 2013 14:51 

Afbeelding

Ana glimlacht even bij de woorden van Claire als ze zcih voorstelt en zegt dat ze vast al doorhad dat zij Claire was. Als ze dan vraagt wat ze tot nu toe van Disney vind kijkt Ana haar aan met een glimlach.

"Echt geweldig," antwoord ze, "Dit is pas de tweede keer ooit dat ik in een pretpark ben geweest en het bevalt me echt zo goed."

Er komt een nieuwe jongen bij die niet qua naam wordt voorgesteld en Ana besluit zich later voor te stellen. Hij ziet er niet uit alsof hij het type is die ervan houdt om gelijk te besprongen worden met dringende vragen. Daarnaast houdt Ana niet van heel opdringerig gedrag. Als Claire dan uitroept dat dit een van haar lievelingsattracties is kijkt Ana naar het gebouw voor hun. Het zag er niet heel spannend uit, maar Ana is wel benieuwd naar wat het precies moet voorstellen. Moesten ze zelf door de attractie lopen of zouden ze weer in een karretje terecht komen? Door haar gedachtes mist ze totaal dat de nieuwe jongen achterover valt over hekjes.

"Ik ben benieuwd naar deze attractie, ik heb geen idee wat ik moet verwachten," zegt ze tegen Claire, "Wat voor soort is het?"

Als dit Claire's favoriete attractie was dan kan ze Ana vast wel een beetje vertellen wat deze attractie in ging houden. Want ze kan hier niet zien wat er gebeurd, zoals bij de achtbaan.

_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr nov 15, 2013 20:47 

Afbeelding
Chris Robertson - Animator

Chris is zo gefocust op Ana en Claire dat het hem helemaal ontgaat dat de nieuwe, die zich had voorgesteld als Dean, over de hekjes valt. Ze waren dan wel in the happiest place on earth, maar zo happy voelt Chris zich op dit moment niet. Hij voelt zich een beetje 
 alleen. Ja, dat was het. Zijn best vriendinnetje Lauren was nooit meer terug gekomen nadat ze op de ziekenzaal was beland, Ana had hem diezelfde ochtend nog afgewezen en hij kon zelfs niet meer met Leonard om Ana concurreren. In gedachten verzonken ondergaat hij de rest van de wachtrij.


Afbeelding

Claire glimlacht terug naar Ana. ”Ik ben ook echt dol op pretparken. Ik weet natuurlijk niet hoe het zit met het schema van het schip, maar misschien kunnen we ook wel andere pretparken bezoeken.” stelt ze enthousiast voor. Dan bedenkt ze dat ze dan waarschijnlijk met Chris in gesprek moet
 Dat maakt haar iets minder enthousiast. Maar dat is een zorg voor later. Ze zijn nu in Disney, dus moeten ze ervan genieten.

Als Ana vraagt wat voor soort attractie het is, begint Claire te ratelen.
“Phantom Manor is een darkride gebouwd door Vekoma, maar er is eerst een stukje walkthrough met een lift. De attractie vertelt het verhaal van Henry Ravenswood en speelt zich af rond 1800. Wat veel mensen niet weten, is dat het verhaal samenhangt met het verhaal van Big Thunder Mountain, de achtbaan waar we net vandaan komen.”
Verwachtingsvol kijkt Claire naar Ana, maar dan dringt het pas tot haar door wat ze eigenlijk allemaal gezegd heeft. Ze barst in lachen uit. ”Sorry, daar begreep je vast weinig van. Ik heb me zo verdiept in de geschiedenis van Disneyland dat ik soms wel eens vergeet dat andere mensen zulke dingen niet weten.” verontschuldigt Claire zich. ”Het is een spookhuis en je gaat er grotendeels met een karretje doorheen.” legt ze kort uit. ”En zo te zien kunnen we bijna naar binnen!”

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: ma dec 02, 2013 12:14 

Afbeelding

Misha laat de gesprekken in de groep een beetje begaan en concentreert zich op de muziek in de wachtrij. Ja, dit was iets wat hij kon waarderen. De spookachtige muziek ligt lekker in het gehoor en is een goede aanvulling op de attractie.

Dan hoort hij een klap achter zich en ziet de andere nieuwkomer over een hekje vallen. Hij wil hem helpen, maar Summer is hem voor. Prima, zo zou die jongen zich wel redden.

Hij richt zijn aandacht dan maar op Claire's verhaal over de attractie. Interessant... "Dus Ana, durf je nog naar binnen?" vraagt hij lachend, nadat Claire uitgesproken is. Dan ziet hij dat ze bijna naar binnen kunnen. Mooi, hij kon zich deze attractie eigenlijk niet zo goed meer herinerren.


ooc: De laatste keer dat ik in Disney was, was ik 8 jaar oud, dus sorry als er fouten in staan T_T

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

5e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Comfort Zone
BerichtGeplaatst: ma dec 02, 2013 13:32 

Afbeelding
    Dean Williams

En als je net dacht alles gehad te hebben. Dean kijkt met een rood hoofd omhoog als een ander meisjes aan hem vraagt of het gaat en haar hand uitsteekt. Licht paniekerig kijkt Dean naar haar hand. Ha ha. Dean had nog nooit uit zichzelf, vrijwillig een meisjes aangeraakt. Ja, wel is per ongeluk omver gegooid of een mep in het gezicht verkocht. Maar dat was niet vrijwillige en al helemaal niet expres. Wijs negerend, wie weet wat voor ongelukken er nog meer kunnen gebeuren, probeert Dean zich uit zijn ongemakkelijke situatie te verlossen. Omdat hij nogal onhandig met zijn benen omhoog lag, duurt het daarom ook even. Maar uiteindelijk weet hij weer te staan. Aan de verkeerde kant van het hekje.

Voorzichtig en met een geconcentreerd gezicht klimt Dean over het hekje terug naar de goede kant. Ondertussen het arme meisjes negerend. En als het Dean lukt zonder kleur scheuren weer te staan op de plek waar hij een kwartier geleden ook stond, beseft hij ineens dat hij best asociaal is naar het meisje toe. En al voelt hij zich helemaal niet op zijn gemak bij haar, zijn vader had hem wel iets van manieren bijgebracht.
"Sorry, dat was niet de bedoeling," mompelt hij, een beetje naar een punt naast haar kijkend want hij durfde niet rechtstreeks in haar ogen te kijken.

_________________

people are like slinkies; not really good for anything,
but you still can't help but smile when you see one tumble down the stairs.


 Profiel  

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: di dec 03, 2013 10:59 

Afbeelding

Ana luistert naar het verhaal van Claire en als ze dan in lachen uitbarst en zich verontschuldigd glimlacht Ana licht. Nee, ze had er inderdaad niet heel erg veel van begrepen. Als ze dan nog toelicht dat het een spookhuis is en je er met een karretje doorheen gaat knikt ze even. Als Misha zich dan in het gesprek mengt en vraagt of ze nog durft glimlacht ze kort.

"Na zeven jaar dagelijks spoken te zien is een spookhuis waarschijnlijk niet heel eng meer," antwoord ze dan met een kleine lach.

Ze doelt natuurlijk op haar zeven jaar op Hogwarts en de spoken die daar rondzwierven. Gelukkig zijn er geen Muggles die haar gehoord hebben, want dat zou wel heel vreemd klinken voor hun. Ze kijkt naar de ingang en ze mogen dan na even toch echt naar binnen toe. Ondanks dat Ana nu weet dat het een spookhuis is, voelt ze toch wat kriebels in haar buik omdat ze toch niet precies weet wat haar te wachten staat.

"Je snapt natuurlijk wel dat je de lat hoger hebt gelegd nu je hebt gezegd dat dit een van je favoriete attracties is," zegt ze dan tegen Claire, "Dus ik ben heel benieuwd."

_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do dec 12, 2013 18:21 

Afbeelding

Met een huppeltje loopt Claire het spookhuis binnen. Ze glimlacht vriendelijk naar de ‘enge’ man die bij de deur staat en kijkt even om zich heen. Heerlijk. Ze lacht om Ana’s opmerking dat spookhuizen niet meer zo heel eng zijn als je een leven in de toverwereld leidt en Claire lacht. ”Daar heb je wel gelijk in
 Het gaat vooral om de sfeer die ze weten te creĂ«ren. Heeeeerlijk,” zucht ze, terwijl de vloer van de ruimte waarin ze staan als een langzame lift naar beneden begint te zakken.

Het duurt niet lang voordat ze in een lange donkere hal uitkomen en Claire ziet in de verte de karretjes al rijden. Ze draait zich helemaal rond om haar omgeving goed in zich op te nemen en dan pakt ze Ana bij haar hand.
”Wij gingen samen toch?” lacht ze en ze trekt Ana mee een karretje in. Zodra ze in het karretje springt, laat ze Ana’s hand weer los. Ze geeft zichzelf mentaal een schop; ze kon Ana nog maar net en wist vrijwel niets van haar. Misschien was ze wel helemaal niet gediend van zulke gebaren
 Even blijft Claire in haar negatieve gedachten hangen, maar wanneer het karretje een duistere kamer binnen rijdt laat Claire het los en kan ze niets anders dan glimlachen.


Afbeelding
Chris Robertson - Animator

Als een van de laatste van de groep betreedt Chris het spookhuis. Hij heeft alles wat er in de wachtrij gebeurd is gezien: van de val van de nieuwe jongen en het awkward gesprek met Summer dat hij nu probeert te voeren tot de vriendschap die lijkt te ontstaan tussen Ana en Claire. Normaal zou Chris overal als een wervelwind tussendoor vliegen; had hij al lang die nieuwe jongen uitgelachen en belachelijk gemaakt en daarna had hij zichzelf tussen Ana en Claire in gegooid en misschien zelfs wel een trio voorgesteld (hij moet licht glimlachen bij deze gedachte – Ana had hem echt een klap voor zijn kop verkocht als hij zoiets had gezegd). Nu houdt hij zich afzijdig en daar is hij zelf ook een beetje verbaasd over.

Hij ziet hoe het groepje van Misha het spookhuis betreedt en hij loopt snel naar voren. De man die bij de deur staat geeft hem the creeps en hij gaat dan ook dicht bij het groepje staan. Daarnaast maakt hij zo misschien toch nog een kans om bij Ana in een karretje te komen.

Plotseling voelt Chris de vloer onder zijn voeten vandaan zakken en hij realiseert zich dat ze in een lift staan. Een duistere stem begint te praten en hij kijkt om zich heen
 Dit hele huis is behoorlijk creepy en hij zal blij zijn als ze eruit zijn. Uiteindelijk staat de kamer (of lift, hoe je het wilt noemen) weer stil en ze lopen een lange gang door. Aan het einde van deze gang ziet Chris de karretjes waarover hij Claire hoorde praten. Hij maakt aanstalten om Ana aan te spreken, maar net voor zijn neus stapt ze bij Claire in het karretje.

Hij kijkt om zich heen en ziet alleen Misha nog staan. Dat meen je niet, hĂš? denkt Chris boos. Met een frons stapt hij in een karretje en wacht tot Misha bij hem komt zitten. Natuurlijk kan Misha er ook voor kiezen om alleen te gaan, maar stiekem hoopt Chris van niet, want dat betekent dat hij ook alleen moet en hij houdt niet van enge, donkere attracties als er geen vrouwelijk schoon bij is waar hij zijn arm omheen kan slaan.


OOC: Ik hoop dat alles een beetje duidelijk is (; Ik wilde graag Chris en Misha samen in Ă©Ă©n karretje, dus de rest van de groep is al voor Ana en Claire in de attractie of is ergens in de hal achtergebleven. Dat is aan jullie!

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: za dec 14, 2013 23:19 

Afbeelding

misha moet even lachen om Ana's gevatte opmerking en hij knikt. "Ja, daar heb je toch wel gelijk in," zegt hij vrolijk, "Maar ja, dit zijn muggle ideeën van geesten, die zijn toch net even anders, nietwaar?"

En hij kon het weten, met een halve Muggle familie. Één van zijn neven was een enorme horrorfan en hij merkte al snel dat de geesten in films toch net even anders waren dat die op Hogwarts.

En zo gaat de groep naar binnen. De show begint met een introductie in Ă©Ă©n of andere kamer met schilderijen. Een duistere stem klinkt en niet veel later voelt hij de vloer bewegen. Aha, blijkbaar is dit een lift. Hij kijkt rond als hij merkt dat de schilderijen van schattige tafereeltjes veranderen in ironische spookachtige beelden. Als ze de lift uitkomen en ook in de gang de schilderijen veranderen weet Misha dat dit nog wel eens interessant zou worden. Dit is niet een stander mugglespookhuis.

Bij de karretjes aangekomen ziet Misha hoe Ana opnieuw door Claire geclaimd wordt en dat er voor hem niets overblijft dat naast Chris te gaan zitten. Daar had hij geen probleem mee. Zover was Chris als een beste gozer overgekomen. Daarom gaat hij in alle rust naast hem zitten en het karretje vertrekt.


Ooc: serieus, die schilderijen zijn het enige wat ik nog van die attractie weet. En de spiegels op het einde. XD

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 08, 2014 14:08 

Afbeelding
Chris Robertson - Animator

Misha neemt inderdaad bij Chris in het karretje plaats. Goed. Het karretje rijdt door het donker en alhoewel er nog niets te zien is, gaan bij Chris z’n nekharen al omhoog staan. Het karretje gaat een bocht om en opeens is er een jonge vrouw in een trouwjurk te zien. Hij heeft geen idee waarom, maar Chris maakt een sprongetje van schrik. Beschaamd kijkt hij even naar Misha. Hij kucht zacht voordat hij zegt: ”Ik ben niet zo’n held in het donker.”

Chris bekijkt een orgel die bespeeld wordt door een onzichtbaar persoon. Daarna komen ze in een donkere gang en zijn gedachten dwalen weer af. Zat hij hier nou maar met Ana
 Hij werpt nog een blik op Misha. Eigenlijk kon hij het best goed met hem vinden. Ze zouden best vrienden kunnen zijn als Misha niet zo achter Ana aan zou zitten. Chris kan op het moment eigenlijk wel een vriend gebruiken
 Hij zucht diep.

”Ben jij wel fan van spookhuizen?” vraagt hij Misha dan in een poging een normaal gesprek te voeren.

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: ma jan 13, 2014 14:04 

Afbeelding

Ana had de zakkende vloer niet geheel verwacht, maar ze laat niets merken en kijkt dan nieuwsgierig naar de schilderijen die een verhaal vertellen. Als ze dan in een donkere hal uitkomen weet Ana niet zo goed wat ze nu moet verwachten, maar voordat ze de kans krijgt om iets te doen grijpt Claire haar hand vast en wordt ze meegetrokken in een karretje. Ana weet niet heel goed wat ze moet doen omdat ze normaal gezien wat meer afstand neemt van andere mensen. In het karretje laat Claire haar hand weer los en Ana probeert ze normaal mogelijk haar handen op haar schoot te leggen. Ze wilt niet de verkeerde impressie geven...

Het karretje gaat ondertussen rustig verder en het duurt even voordat Ana het gevoel van zich af kan zetten en echt rond kijkt om te zien wat er allemaal gebeurd. Ze vind het absoluut niet eng, maar het geheel heeft wel iets interessants. De combinatie van de muziek, de lichtflitsen en alle andere effecten creëren zeker wel een leuke sfeer. Toch gokt ze dat ze liever een achtbaan heeft, iets met meer spanning dan iets wat rustiger is.

"Het voelt alsof er eigenlijk teveel gebeurd om in een keer te kunnen zien," zegt ze dan, "Maar de sfeer is inderdaad wel leuk en toch totaal anders."


OOC:: Sorry dat het zo lang duurde x.x Ik had echt geen tijd en inspiratie

_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: di feb 04, 2014 12:03 

Afbeelding

Misha kijkt rustig om zich heen als het karretje vertrekt. Het ene na het andere stereotype griezeltafereel komt voorbij. Als Chris zegt dat hij geen held in het donker is, glimlacht hij even. Hij had een flauwe opmerking kunnen maken maar hij besluit zijn mond te houden.

Als hij hem dan vraagt of hij wel een fan is van spookhuizen, glimlacht hij opnieuw. "Fan is een groot woord," zegt hij lachend, "Maar ja, ik vind ze wel leuk. Ik ben niet zo snel bang, maar ik vind de visie van muggles op geesten en monsters vooral heel grappig."


ooc: Sorry voor het lange wachten, maar Misha is d'r weer XD

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 18, 2014 20:13 

Afbeelding
Chris Robertson - Animator

Na Phantom Manor gaat de groep in nog veel meer verschillende attracties. Chris’ absolute favoriet is Pirates of the Carribean. Hij had zelf ook wel als piraat willen leven; elke dag was er een overvloed aan rum. Wat wil je als man nou nog meer? Helaas lukt het hem nergens om zich bij Ana in het karretje te wurmen.

De dag vliegt voorbij en het lijkt veel te vroeg wanneer de groep zich na het prachtige vuurwerk naar de uitgang begeeft. Ze volgen de mensenstroom door de Main Street en met een kleine glimlach kijkt Chris nog Ă©Ă©n keer om naar het kasteel. Het klonk een beetje sentimenteel, maar de hele dag was echt magisch geweest. Er waren momenten waarop hij heeft gelachen en niet heeft gedacht aan alle verschrikkelijke dingen die nog maar zo kort geleden gebeurt zijn.

Hij zorgt ervoor dat de hele groep bijeen blijft en eenmaal op een donker achteraf plekje, Verdwijnselen ze Ă©Ă©n voor Ă©Ă©n naar het hotel. Chris heeft afgesproken dat ze daar in de lobby weer bijeenkomen, want hij heeft een mededeling voor de groep.

[
]

Eenmaal in de lobby ziet Chris dat iedereen al op hem staat te wachten.
”Sorry dat ik zo laat ben,” verontschuldigt hij zich. ”Er waren nog een aantal dingen die ik moest regelen. Ik hoop dat jullie niet al te moe zijn van vandaag, want ik heb nog iets voor jullie georganiseerd
”
Hij gebaart dat iedereen hem moet volgen en hij loopt naar de ontbijtzaal. Hij heeft de manager overgehaald om de zaal aan hem uit te lenen vanavond. In de tijd dat de rest op hem stond te wachten heeft hij de zaal omgetoverd in een soort sprookjesbos. Er staan overal lage struikjes, paddenstoelen en bloemen. In het midden staat een grote tafel vol met drankjes en kleine hapjes. Vol verwachting kijkt hij naar de gezichten van de anderen om hun reactie te peilen.

”Welkom op ons Disney-feest!” glundert hij. ”Iedereen krijgt even de tijd om een passende outfit aan te trekken. Zullen we afspreken dat we elkaar hier over een half uur weer zien?” Chris kan niet wachten tot de rest zijn outfit ziet! Hij grijnst breed en loopt dan naar zijn kamer om zich om te kleden.


OOC: Een kleine flash forward om de activiteit weer omhoog te gooien. Maar dat maak ik goed door een Disney themed party [a]

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: di apr 08, 2014 9:20 

Afbeelding

Misha kijkt de zaal rond. Het ziet er erg goed uit en het is duidelijk dat Chris ontzettend zijn best gedaan heeft. Wanneer hij hoort dat er vanavond een Disney feest wordt gegeven, knikt hij kort. Niet dat hij heel veel passende kleding heeft, maar hij had vast wel iets mee wat hij kon gebruikten.

Even pakt hij zijn telefoon en zoekt een aantal figuren op. Dan krijgt hij een idee.

"Dames," zegt hij, "heeft Ă©Ă©n van jullie een rode sjaal voor mij te leen?"

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 462 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31


Keer terug naar RPG
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme