Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31  Volgende

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 30, 2013 15:24 

Afbeelding

Claire zwaait de hotelmedewerker met een glimlach uit en opent dan de deur van haar kamer. Nou ja, haar kamer
 Volgens de man delen alle vrouwen van de cruise samen een kamer en daar hoort zij vanaf nu ook bij. Ze gooit haar koffer bij de deur neer en loopt de kamer even rond. De kamer is heel ruim en ze moet lachen om de spullen die er rondzwerven. Ze wil net op zoek gaan naar een briefje als ze een ander meisje ziet staan.

”Hoi, ik ben Claire,” zegt ze direct. Ze steekt haar hand uit naar het meisje en ziet dan dat zij een briefje heeft. ”Oh, ze zijn in Disneyland! Daar kwam ik als kind altijd,” roept ze enthousiast uit. ”Zullen we ze gaan zoeken? Het is nog vroeg, dus misschien zijn ze nog in de buurt van de ingang
 En ik weet volgens mij nog wel hoe de Animator eruit ziet; zijn foto stond in de brochure.” Zonder op antwoord te wachten, grijpt ze het meisje bij haar hand en vertrekken ze samen richting het park.

[
]

De glimlach op Claire’s gezicht wordt steeds groter wanneer ze het park binnenlopen. Ze ziet het kasteel boven de winkelstraat uitsteken en haar hart maakt een sprongetje. Na al die jaren vindt ze Disneyland nog steeds een magische plek! Ze heeft al een heel lijstje in haar hoofd met alle attracties waar ze in wilt (het liefst zoveel mogelijk achtbanen!), maar haar eerste prioriteit was het zoeken van de groep.

Ze werpt even een glimlach op het meisje. ”Volgens mij staan ze een stukje verderop.”
Met een stevige pas loopt Claire door en wanneer ze de groep nadert, herkent ze inderdaad de Animator. Ze legt haar hand op zijn schouder om zijn aandacht te trekken. ”Hoi, ik ben Claire!” zegt ze met een glimlach. ”Wij komen de groep vergezellen met onze aanwezigheid. Zo, nu alle formaliteiten achter de rug zijn
 Wie gaat er mee naar de eerste achtbaan?”

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: di sep 10, 2013 20:31 

Afbeelding

Ana kijkt even kort naar Chris als die - bijna gelijk na haar woorden - meld dat ze als groep gaan. Oké, dat was duidelijk. Ze kijkt Misha even aan en haalt haar schouders op. Ze weet zelf niet echt wat ze met deze situatie aanmoet. Niet veel later komen er twee meiden bij en de ene spreekt Chris aan. Ana hoort dat ze zichzelf voorstelt als Claire en dat zij de groep komen vergezellen met hun aanwezigheid. Claire zag er wel vriendelijk uit, de andere weer ze nog niet wat ze ervan moet vinden. Die heeft nog niets gezegd. Als Claire dan vraagt wie er meegaat naar de eerste achtbaan kijkt ze Misha kort aan.

"Wij willen alle achtbanen afgaan," zegt ze dan terwijl ze kort naar Misha en zichzelf wijst en ze produceert een kleine glimlach.

_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


 Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo sep 11, 2013 11:17 

Afbeelding

Net als Summer op de vraag van Chris antwoord wil geven, wordt de groep vergroot door de komst van 2 nieuwe meisjes. De een is erg aanwezig en de ander houdt zich meer op de achtergrond. Ana reageert meteen dat Misha en zij ook alle achtbanen af willen en daar is Summer het helemaal mee eens.

"Ik ook! Al dat prinsessen gedoe hoeft van mij niet, laat die actie maar komen!" zegt ze vrolijk. Summer is nooit zo van de meisjes dingen geweest, geef haar maar lekker veel actie en snelle achtbanen, dat vindt ze veel leuker.

_________________
the pavement is my friend
it will take me where I need to go


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo sep 15, 2013 18:39 

Afbeelding

Claire glimlacht als ze enthousiaste reacties krijgt van de andere groepsleden. Zo op het eerste gezicht lijkt het Claire een gezellige groep met veel verschillende persoonlijkheden. Ze kijkt een beetje verrast naar het blonde meisje dat uitroept dat ze niet van prinsessengedoe houdt. ”Ik ook niet!” zegt Claire enthousiast. ”Ik ben meer van de actie, herrie en snelheden. Daarom is Halloween misschien ook wel mijn favoriete feestdag.”

Ondertussen loopt ze enthousiast in de voorhoede van de groep. Wanneer de Animator de verkeerde afslag wilt nemen, wijst Claire hem vriendelijk de goede richting op en het duurt niet lang voordat ze voor Big Thunder Mountain staan. En tot Claire’s grote vreugde is de wachtrij maar 25 minuten. Vroeger heeft ze wel eens tweeĂ«nhalf uur in de rij gestaan voor deze achtbaan


”Zo, de rij is hartstikke kort! Wie gaat er mee?” roept ze enthousiast. Ze loopt alvast een stukje de rij in en wacht tot ze vergezeld wordt door wat andere groepsleden.


Afbeelding
Chris Robertson - Animator

Niemand reageert op zijn vraag, maar gelukkig wordt Chris uit de ongemakkelijke situatie gered door een wel heel enthousiast meisje dat zich voorstelt als Claire en dat vervolgens uitroept dat ze zin heeft in een achtbaan. Er is nog een ander meisje bij, maar tot nu toe heeft ze nog geen woord gezegd


De komst van Claire leidt zijn gedachten heel even van Ana af. Claire zag er leuk uit, al voelt hij persoonlijk meer voor vrouwen met langer haar. Wanneer hij Ana naar Claire ziet lachen, schieten zijn gedachten weer terug naar zijn crisis met Ana en wat hij nou precies moet doen. Hij is zo diep in gedachten verzonken dat hij de plattegrond in zijn kontzak is vergeten en dat hij de groep per ongeluk de verkeerde kant op leidt. Claire wijst hem subtiel op de goede richting en hij schenkt haar een glimlach.

Eenmaal bij de achtbaan aangekomen, gaat hij bij Claire in de rij staan. ”Kom, dames!” roept ook hij enthousiast. Hij hoopt dat Ana snel reageert en dat Misha het bij deze achtbaan laat afweten. Chris moest en zou naast Ana in het karretje komen te zitten


_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Schuilen voor de regen

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma sep 16, 2013 19:49 

Afbeelding
Nina Liv

Nina liep stil achter de groep aan. Ze was heel erg enthousiast, maar wilde graag haar stem bewaren voor de achtbanen. Summer en dat nieuwe meisje, Claire, beweerden dat ze niet zo van dat prinsessengedoe was. Ze glimlachte en knikte kort. 'Ik ben ook niet bepaald fan van die prinsessendingen.' zei ze snel. Nina gaat achter Chris staan, hopend dat ze niet door andere bezoekers de rij uitgedrukt werd. Ze was niet vaak in Dreuzel-pretparken geweest. Ze keek rustig om zich heen, terwijl haar mond steeds verder open zakte van verbazing, aangezien ze eerst altijd dacht dat Dreuzels alleen maar suffe pretparken konden maken.

_________________
    Green is the color of Mother Nature
    That's why I love that color

    Eppur si muove

    En toch beweegt (Galileo Galilei)


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: ma sep 16, 2013 20:45 

Afbeelding

Een nieuw meisje voegt zich bij de groep en stelt zichzelf voor als Claire. "Misha," zegt hij, als wijze van voorstelling.

Na een tijdje lopen komen ze bij de eerste achtbaan aan. Big Thunder Mountain. Mooi, gelijk wat actie. Het weer is goed, de mensen om hem heen waren goed gehumeurd, met andere woorden, hij vermaakte zich prima. Misha glimlacht als Chris gelijk de dames erbij roept. Even kijkt hij naar Ana. "Behoefte om een karretje met mij te delen?" vraagt hij aan haar, terwijl hij zijn arm naar haar uitsteekt.

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: do sep 19, 2013 21:31 

Afbeelding

Ana hoort hoe Summer zich er ook mee mengt en roept dat de actie mag komen. Claire benadrukt die gedachte nog door te vertellen dat ze van actie, herrie en snelheden houdt. Terwijl ze naar de achtbaan lopen kijkt Ana wat rond en ze wordt uit haar gedachtes gehaald als Claire roept wie er meegaan. Als Misha dan zijn arm uitsteekt en vraag of ze behoefte heeft om een karretje met hem te delen glimlacht ze.

"Dat lijkt me een hele eer," zegt ze met een plagende glimlach terwijl ze haar arm in de zijne haakt.

Het was sowieso beter dan een karretje met Chris delen, want Ana weet dat ze dat heel subtiel gaat ontwijken vandaag. Samen lopen ze achter de rest van het groepje aan en Ana is blij dat de rij maar 25 minuten is. Ze snapt niet zo goed waarom mensen langer kunnen en willen wachten voor een attractie.

"Maar jij bent dus een echte achtbanen fan?" zegt ze dan met een glimlach, "Hoe is dat zo gekomen?"

_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo sep 22, 2013 15:43 

Afbeelding
Chris Robertson - Animator

Als Misha en Ana arm in arm de rij in stappen kijkt Chris zuur toe. Dit was echt zijn naarste nachtmerrie die nu uitkwam. Dadelijk vindt Ana de achtbaan eng en kan Misha zo zijn arm om haar heen slaan! Even werpt hij een veelbetekenend blik in de richting van het tweetal en dan draait hij zich om in de richting van Claire. Tijd om de nieuwste vrouwelijke aanwinst wat beter te leren kennen!

Hij steekt zijn hand uit. ”Volgens mij had ik me nog niet voorgesteld. Ik ben Chris,” zegt hij terwijl hij charmant naar haar lacht. ”Vertel eens iets meer over jezelf? Waar kom je vandaan, wat zijn je hobby’s en het belangrijkste
 heb je op dit moment een liefde in je leven?” Hij glimlacht naar haar terwijl hij op antwoordt wacht.


Afbeelding

Claire kijkt met een glimlach toe hoe de rest van de groep zich in de wachtrij voegt. Ze probeert de verhoudingen in de groep een beetje te peilen. Het tweetal dat nu arm in arm de wachtrij in loopt, is dat een setje? De andere jongen kijkt een beetje jaloers toe, maar lijkt zich te vermannen en richt zich dan tot haar.

”Hoi Chris,” zegt ze vriendelijk terwijl ze zijn hand schudt. Ze luistert naar zijn vragen en moet lachen. Direct was hij wel. Het is maar goed dat Claire altijd heel open over zichzelf is, anders had ze zich nu behoorlijk geïntimideerd gevoeld. ”Ik kom uit Frankrijk, vandaar mijn prachtige achternaam en mijn accent. Ik houd van motor rijden, Quidditch en dansen. Praktisch van alles dat herrie maakt of snel gaat dus,” Ze lacht even om zichzelf. Ze probeert even tijd te rekken, omdat ze nu bij het laatste onderwerp zijn aangekomen. Na al die jaren vind Claire het nog steeds heel moeilijk om in te schatten hoe iemand gaat reageren wanneer vertelt over haar geaardheid.

”En een liefde
 Ik ben heel gelukkig samen met mijn kat sinds mijn laatste vriendin het uitmaakte,” beantwoordt ze zijn laatste vraag. Ze glimlacht even en probeert zijn reactie te peilen. Diep van binnen hoopt Claire dat ze snel door iemand uit deze gĂȘnante situatie komt redden.


OOC: Gezellig met mezelf RPG’en :’) Maar op deze manier blijft Chris wel bij Claire uit de buurt.

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: wo okt 16, 2013 23:39 

Afbeelding

Misha glimlacht als Ana graag een karretje met hem wilt delen. Dan vraagt ze heb waar zijn achtbaanliefhebberij vandaan komt. Even lacht hij.

"Ik heb nogal wat muggle familieleden en mijn oom en tante namen mijn zusjes en ik iedere zomer mee naar een pretpark, zodat mijn moeder af en toe een dag voor haarzelf had," vertelt hij, "Vooral Daisy, mijn oudste zus, was helemaal gek van achtbanen, dus op een gegeven moment sloeg de verslaving over op mij."

De rij beweegt zich langzaam richting de attractie.

"Voor ik het wist ging ik ook in attracties waar zij niet in durfde."

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: vr nov 08, 2013 16:52 

Afbeelding

Ana knikt bij de woorden van Misha en ze probeert zich te bedenken hoe het is om zusjes te hebben of broers, zelf is ze altijd enig kind geweest en haar ouders waren niet bepaald de types die naar een pretpark gingen. Ze glimlacht even als Misha afsluit met dat hij erna ook in attracties ging waar zijn zus niet in durfde.

"Klinkt in ieder geval wel erg leuk," zegt ze dan, "Met familie naar een pretpark gaan."

Ze kijkt de groep nog even rond en hoort nog net hoe Chris aan de nieuwe vraagt of ze een liefde in haar leven hebt. Ze rolt kort met haar ogen, wauw Chris. Die heeft zich duidelijk snel over het gesprek van vanochtend heengezet. Ze probeert wat mee te luisteren met de antwoorden van Claire, de eerste indruk was best goed. Ze lijkt aardig te zijn. Als Ana dan opvangt dat Claire heel gelukkig is met haar kat om erna te benadrukken dat haar vorige vriendin het uit had gemaakt kijkt Ana even aan en kan een kleine glimlach niet onderdrukken. Een hele subtiele manier om duidelijk te maken dat ze niet echt geĂŻnteresseerd was in Chris. Ze vind het wel amusant.


[[...]]


Met een grijns op haar gezicht stapt Ana uit het karretje en loopt ze met de rest het perron af. Ze vind de achtbaan zeker leuk en ze weet ook zeker dat ze nog wel een paar achtbanen wilt proberen. Ze wilde nog naar die 'Crush Coaster', maar ze heeft geen flauw idee waar die zich bevind. Ze kijkt even naar diegene die nu naast haar loopt en ziet dat het, het nieuwe meisje is. Vlak achter haar loopt Misha.

"Dit was wel heel erg gaaf," zegt ze dan en ze glimlacht kort naar Misha en dan kijkt ze Claire aan, "Ik ben overigens Ana." stelt ze zich dan voor.


OOC:: Met toestemming van San, we hebben net de achtbaan gehad:D

_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


 Profiel  

5e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Comfort Zone
BerichtGeplaatst: zo nov 10, 2013 20:31 

OOC: Ik ben er vanuit gegaan dat de meeste, dus ook Summer, mee is gegaan in de achtbaan. Als dat niet erg is [a]

Afbeelding
    Dean Williams

Ziels ongelukkig loopt Dean door Disneyland. Hij had gehoopt, na een vlucht van een paar uur, bij het schip aan te komen en in zijn cabine te vluchten. Maar helaas. Bij aankomst bij het schip werd hem verteld dat er momenteel problemen waren en dat ze als vergoeding een verblijf in Disneyland kregen. Waarom er problemen waren wilde het bemanningslid niet kwijt maar Dean had in een oogopslag wel al mannen met zwarte geblakerde meubels gezien en ook meubels met duidelijke waterschade.

En bij overmaat van ramp werd hem ook nog verteld dat hij zich kon melden bij de animatoren zodat hij zich bij de groep kon voegen. En Ă©Ă©n animator was vrouwelijk. En juist die had het bemanningslid zo uitvoerig beschreven dat zelfs Dean er niet om heen kon. En nu was hij dus opzoek naar die animatoren, hopend dat hij eerst die man tegen zou komen. Maar helaas.
Als hij voor de tweede voorbij de Big Thunder Mountain loopt, komt er net een groep uit. En een vrouw was onmiskenbaar de vrouw die het bemanningslid had beschreven. Dean slikt moeizaam en zonder uit te kijken loopt hij op ze af. En botst in het proces tegen een 5 jarige meisje aan waardoor haar ijsje op de grond viel.

”Oh, sorry, sorry!” roept hij snel, met een beschaamt gezicht naar het meisje dat in janken uitbarstte. Maar voor hij tegen de ouders uberhaupt zijn excuses aan kan bieden of kan opperen voor een nieuw ijsje, trekt de moeder het meisje met een kwaad gezicht snel bij hem weg. Dean blijft nog even onhandig staat en hervat zijn pad, wat voorzichtiger, naar de groep toe.
”Sorry maar zijn jullie van het cruiseship? vraagt hij aan de groep als hij aangekomen is. Hij ontwijkt de blikken van de vrouwen. Waarvan er veel zijn in de groep. Oh merlijn, hoe zou hij dit heelhuids overleven?

_________________

people are like slinkies; not really good for anything,
but you still can't help but smile when you see one tumble down the stairs.


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo nov 10, 2013 22:33 

Afbeelding
Chris Robertson - Animator

Als Chris het woordje ‘vriendin’ hoort, kijkt hij haar even verbaasd aan. Dan begint het tot hem door te dringen wat dat echt betekent. Ondertussen is hij zich er heel bewust van dat Claire waarschijnlijk op een soort reactie van hem wacht.
”Oh,” weet hij uit te brengen. ”Misschien kunnen we dan een keer op vrouwenjacht?” Inwendig slaakt hij een zucht van opluchting. Daar heeft hij zich mooi uit gered. Gelukkig duurt het daarna niet lang voordat ze kunnen plaatsnemen in de achtbaan en hij wisselt verder geen woord meer met Claire.

[
]

Met een glimlach op zijn gezicht loopt Chris de achtbaan uit. Hoewel ze hier en daar een beetje te hard de bocht door schoten, heeft hij er wel van genoten. Die Muggles weten toch geweldige dingen te bouwen! Hij kijkt even om zich heen om te beslissen waar ze daarna heen gaan als zijn blik valt op een jongen van zijn leeftijd die een klein meisje omverloopt. Chris grijnst, maar deze verzwakt een beetje als de jongen vervolgens naar de groep toeloopt en vraagt of ze van het Cruiseship zijn. Weer een nieuwkomer en het was een man ditmaal. Dat betekent nog meer concurrentie
 Al ziet de jongen er wel een beetje socially awkward uit.
”Hoi, ik ben Chris. En je hebt inderdaad de goede groep voor je,” zegt hij terwijl hij zijn hand schudt. Dan draait hij zich om naar de rest van de groep en roept:
”Luister even allemaal! We hebben weer een nieuwkomer! Zeg even hallo!”

Met de nieuwe jongen naast zich stuurt Chris de groep in de richting van het spookhuis. Het ziet er dreigend uit en er klinkt een spannend muziekje in de wachtrij, maar vergeleken met de Shrieking Shack is het er niks bij. Als ze eenmaal in de rij staan, valt zijn blik weer op Ana, die nu met Claire in gesprek is. Hij hoopt dat het hem ditmaal wel lukt om zich bij Ana in het karretje te manoeuvreren.


Afbeelding

Claire is niet verbaasd als ze Chris’ reactie hoort. Zo reageren veel mannen op haar. Ze besluit zich er verder niks van aan te trekken en een paar minuten later zit ze met een grote glimlach op haar gezicht in een karretje.

[
]

Wanneer ze richting de uitgang lopen, hoort ze iemand uitroepen dat het heel erg gaaf was. ”Daar sluit ik me bij aan,” zegt ze enthousiast. Het meisje stelt zich voor als Ana en Claire glimlacht vriendelijk naar haar. ”Ik ben Claire, maar dat had je vast al door. Wat vind je van Disney tot nu toe?”

Ze blijft bij Ana lopen en wanneer er nog een nieuwkomer aangekondigd wordt, zwaait ze enthousiast naar hem. ”Gezellig, ik ben ook net nieuw.” zegt ze tegen hem. Dan ziet ze dat ze in de richting van het spookhuis lopen en Claire begint te huppelen.
”Vet, dit is een van mijn lievelingsattracties!” roept ze uit. Ze kan niet wachten tot ze naar binnen mogen en ze vraagt zich af of de rest de attractie eng gaat vinden.

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Schuilen voor de regen

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma nov 11, 2013 16:28 

Afbeelding
Nina Liv

Nina hoorde dat Claire en Chris aan het praten waren. Er kwam een glimlach op haar gezicht. 'Probeert Chris haar ook al te versieren?' denkt Nina bij zichzelf. Ze luistert nog een tijdje en haar grijns wordt langzaam groter als ze het woord vriendinnetje in Claire's zin hoort.

[...]

Zodra Nina uit de achtbaan komt struint ze als een pinguĂŻn over het perron. Haar haren zijn helemaal door de war, omdat ze probeerde niet te gillen, aangezien er nog andere mensen in de attractie waren. Ze wist, dat als ze ging gillen, niemand dat leuk zou vinden. Ze heeft dus de hele tijd aan haar haren getrokken, die allemaal helemaal verkeerd waren gaan zitten. Ze keek naar haar mobieltje, die ze gebruikte als zwarte spiegel, aangezien ze hem toch uit had gezet. Ze fatsoeneerde haar haar een beetje en liep achter de groep aan. Er was een nieuwe jongen!

Ze liep langzaam naar de jongen toe. 'Hoi! Ik ben Nina. Hoe heet jij?' vraagt ze.

_________________
    Green is the color of Mother Nature
    That's why I love that color

    Eppur si muove

    En toch beweegt (Galileo Galilei)


 Profiel  

5e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Comfort Zone
BerichtGeplaatst: di nov 12, 2013 12:01 

Afbeelding
    Dean Williams

”Dean,” stelt Dean zich wat onbeholpen voor aan Chris. Hij was allang blij dat de jongen hem gelijk aansprak en niet een ander. Chris kwam wel als een aardige gast over maar toch krimpt Dean iets ineens als hij naar de rest van de groep roept dat er een nieuwkomer is en dat ze hallo moeten zeggen. Liever had Dean gehad dat niemand hallo zei dat hij zich onopvallend er tussen in kon mengen. Vooral bij het mannelijke gedeelte van de groep. Een meisje roept naar hem dat ze ook nieuw is en Dean wendt zijn blik snel af. Oke, concentreer op je voeten en diegene die voor je lopen. Niet struikelen.

Maar dit kleine beetje geluk hield snel op. Als ze in de rij staan, wat Dean herkent als de Haunted Mansion, komt er iemand op hem af. Een meisje. Dat zich voorstelt als Nina.
”MijnnaamisDean,” mompelt Dean te snel en schuifelt iets van haar af, zodat hij ruimte kan creĂ«ren. Wat hij echter niet gezien had, was dat hij in de buurt van zo’n ijzer paaltje stond. Die verbonden was met een andere ijzer paaltje door middel van een stang, om de rij te leiden naar de attractie en om voordringers tegen te gaan. Hele handige uitvindingen maar niet voor Dean. Want doordat hij naar achter schuifelt, stoten zijn benen tegen die stang aan en zo kukelt hij achterover. Met alle geluk waren ze nog in het begin van de rij en stond er niemand maar Dean lag wel op zijn rug, met zijn benen ietwat raar omhoog tegen die stang aan.

”Oempf.”

_________________

people are like slinkies; not really good for anything,
but you still can't help but smile when you see one tumble down the stairs.


 Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di nov 12, 2013 17:15 

Afbeelding

[...]

Eenmaal uit Big Thunder Mountain volgt Summer de rest richting de volgende attractie. Stiekem hoopt ze dat dat geen achtbaan is, want de croissantjes van vanmorgen beginnen lichtelijk omhoog te komen. Stilletjes loopt Summer even achteraan de groep, om haar misselijkheid wat in bedwang te krijgen.

Van een afstandje hoort ze Chris zeggen dat ze een nieuwkomer hebben en een aantal van de groep stelt zich al voor. Er komt ineens een vlaag van misselijkheid over haar heen, wat haar niet echt leuk lijkt voor de nieuwkomer als ze moet overgeven voor zijn neus, 'Hoi, ik ben Summ- blegh'. Als ze voorbij een kraampje komen verlaat ze de groep even kort om een flesje water te kopen. Als ze zich omdraait en zich weer bij de groep in de rij aansluit, valt de nieuwkomer over de hekjes en ligt vervolgens op zijn rug. Haar vrije hand steekt ze uit naar beneden, om de nieuwkomer omhoog te helpen. "Heb je je bezeerd?" vraagt ze bezrogd.

_________________
the pavement is my friend
it will take me where I need to go


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 462 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31  Volgende


Keer terug naar RPG
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron

Powered by phpBB :: FI Theme