Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 31  Volgende

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: zo jun 12, 2011 20:56 

Afbeelding

Ana glimlacht lichtelijk als Leonard haar herkent. Hoe kan het ook anders, zes jaar zaten ze bij elkaar op school en woonden ze in dezelfde common room. Als hij dan vraagt of ze nog vele harten heeft gebroken haalt ze een hand door haar haren en haar glimlach wordt wat onzekerder.

"Zou best eens kunnen, ik heb het nooit echt bijgehouden," zegt ze dan, haar stem klinkt zeker, "Maar het is raar om jou hier te zien. Van alle plekken in de wereld komen we elkaar tegen op hetzelfde cruiseschip."

Ze denkt even terug aan hun schooltijd samen. In haar zesde jaar had ze een relatie gehad met zijn beste vriend, iets wat uiteindelijk op een hoop drama was uitgelopen.

"En hoe is het met jou verlopen in het afgelopen jaar?" vraagt ze dan met een wat nieuwsgierige ondertoon.

_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Mystic Falls

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jun 12, 2011 21:11 

Afbeelding
Leonard Bradley

'Ik dacht dat ik Schouwer wilde worden,' antwoordt hij haar, 'en ik ben ook gestart met die opleiding, maar- tja, het is even tijd voor wat anders dan school.' Hij glimlacht naar haar. Het is echt vreemd. Maar ook wel leuk dat hij hier toch al iemand kent.

'Geen drama meer,' voegt hij er nog met een grijnsje aan toe. 'Hoewel iedereen samen op één cruise niet meteen dramaloos zal blijven, lijkt me...' Hij heeft in ieder geval wel zin om er even tussenuit te zijn, weg van al wat hij al kent. 'Anywayz, heb je er zin in? Ik verlang er echt naar even geen verantwoordlijkheden meer te moeten dragen. Gewoon vrijheid.' En de wind die nu door zijn haren wappert, die geeft perfect weer wat hij bedoeld. Even zorgeloos zijn.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jun 14, 2011 12:45 

Afbeelding

Dominic staart Gallagher met opgetrokken wenkbrauwen na. Oké, dit ging nog leuk worden. Blijkbaar moet hij een kamer delen met een hyperactieve fashionista. Hij tilt zijn tas op en volgt de andere jongen naar de kamers.

"Oh, maak je maar geen zorgen," zegt hij als hij Gallagher heeft ingehaald. "Ik heb waarschijnlik genoeg aan mijn nachtkastje." Hij heeft letterlijk maar twee jeans, vijf shirts, een trui en wat ondergoed meegenomen. Oh en zijn leren jack, natuurlijk.

Hij zwaait de deur van hun kamer open en fluit tussen zijn tanden door. Whoa, dat ziet er goed uit. Mooie, grote bedden, geweldig uitzicht en zover hij kan zien, een luxe badkamer. Awesome.

Dom claimt een bed door zijn tas erop te gooien en zet dan heel voorzichtig zijn gitaar tegen de muur. "Mijn gitaar? Off-limits," zegt hij tegen Gallagher.

_________________
Life's too short to even care at all.


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jun 14, 2011 19:23 

Afbeelding
Chris Robertson - Animator

Chris neemt de cocktail van Lauren aan en schattert. "Oops, ik geloof dat ik een beetje te enthousiast was... Maar jij hebt hem perfect gemaakt." Hij geeft Lau even een flirterig klopje op haar schouder. Hij kan het niet helpen, hij was gewoon geboren om te flirten!

Dan komt een ander meisje de bar binnen stappen. Ze geeft Lauren een knuffel en goedkeurend kijkt Chris toe. Hij neemt haar van top tot teen op en komt tot de conclusie dat ze er wel een beetje vreemd uit ziet. Alsof het deze ochtend haar missie was om zoveel mogelijk verschillende kleurtjes en dingetjes uit de kast te trekken. Maar zover hij kon zien, zag ze er onder al die laagjes prima uit...
Dan wordt hij ook opeens vastgepakt door het meisje. Natuurlijk maakt hij even gebruik van de situatie om ronde vormen te onderzoeken.
"Ik ben Chris," zegt hij charmant, "en dat is Lauren. Wij zijn de animatoren op dit schip! Dus als je vragen of andere dingen hebt die je met ons wilt delen..." Hij kijkt Emily even aan en zet dan een drankje voor haar op de bar.

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Rapture

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 15, 2011 2:09 

Afbeelding

Wauw, thanks!" Giechelt Emily enthousiast als Chris zich voorstelt. Ze geeft hem blij een kusje op zijn wang. "Ja, ik heb vragen! Waar zijn de anderen? Heb ik een grote kamer? Mag ik de kast magisch vergroten? Ik heb nogal veel kleding bij me.." Ze bijt even bedenkelijk op haar lip, terwijl ze in haar hoofd opsomt wat ze allemaal mee heeft genomen.

Dan pas dringt het tot haar door dat Chris een drankje voor haar neus neer heeft gezet. Enthousiast neemt ze een slok. "Wauw, dit is echt lekker!" Tevreden giet ze de rest van het glas naar binnen.

_________________
I am done with my graceless heart,
So tonight I'm gonna cut it out and then restart.
'Cause I like to keep my issues drawn,
It's always darkest before the dawn.


 Profiel  

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: wo jun 15, 2011 8:02 

Afbeelding

Ana knikt even als Leonard vertelt dat hij dacht dat hij schouwer wilde worden en dat hij ook was gestart met de opleiding. Als hij begint over drama glimlacht ze een beetje, ze gelooft nooit dat deze cruise dramaloos zal verlopen. Een groep als deze, allemaal onbekende mensen van elkaar, dat gaat nooit goed. Dan vraagt hij of ze er zin in heeft en ze knikt.

"Ik heb er zeker zin in, even weg van huis en weg van alles om me heen," zegt ze dan met een glimlach.

Ze kijkt even rond, de rest heeft zich al naar de kamers begeven en daarna naar de ontmoeting met een drankje. Ze haalt een hand door haar haren heen.

"Misschien moeten we onze spullen maar gaan wegbrengen en ons zo bij de rest voegen?" zegt ze dan met een licht vragende blik in haar ogen, "Anders hebben we straks geen idee waar we slapen en met wie we deze reis maken."

Er speelt een glimlach om haar lippen.

_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 15, 2011 12:10 

Afbeelding

Lauren heeft net de cocktail op de bar gezet als ze wordt geknuffeld door een erg kleurrijk meisje. Ze lacht. Chris stelt hen al voor en daarom gaat Liz vrolijk verder met het schenken van cocktails.

Ze voelt zich gevleid als Emily haar cocktail lekker vindt en daarom zet ze gelijk nog een glas voor haar neus.
'Alsjeblieft!' zegt ze vrolijk. 'Er hangt een lijst met de kamerindeling op het mededelingenbord. En wat je met die kast doet kan me niet schelen.'
Ze heft haar glas om te proosten.

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Mystic Falls

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 15, 2011 13:38 

Afbeelding
Leonard Bradley

Leo knikt als ze voorstelt van hun spullen weg te brengen naar de kamers. 'Oké, goed, ik zie je dan straks nog wel,' zegt hij vrolijk, terwijl hij zijn spullen op zijn rug zet en de jongens naar de kamer volgt. Wanneer hij daar aankomt, merkt hij echter dat zijn naam niet bij die kamer hangt. Hij steekt zijn hoofd door de deuropening en kijkt vragend naar Austin en Ryan. 'Hmm, blijkbaar lig ik toch niet met jullie op de kamer,' zegt hij aarzelend. 'Anyway, dan ga ik even op zoek naar waar ik dan wel lig.'

Hij zwaait even naar de twee jongens en gaat verder op zoek. Uiteindelijk vindt hij de kamer waar hij ligt. Blijkbaar samen met een Summer. Haar heeft hij nog niet gezien. Hij haalt zijn schouders op en dropt zijn zakken op het bed het verst van de deur. Daarna loopt hij weer naar het dek en gaat op het geluid van de anderen af. Met een glimlach loopt hij binnen en ziet dat er twee meisjes en de jongen die de mededeling had gedaan daar zijn. 'Hoi,' zegt hij, wanneer hij zich bij dat groepje voegt.


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 15, 2011 14:56 

Afbeelding

Gallagher wil net geschrokken vragen of Dominic echt meent dat hij niet meer dan een nachtkastje nodig heeft voor zijn kleding, en hoe hij van plan is de cruise te overleven met zo'n extreem gelimiteerde garderobe, wanneer de jongen de deur van hun kamer open zwaait.

Gallagher's ogen worden groot.

'Fabuleux,' fluistert hij verbaasd.

Hij huppelt zonder pardon de kamer binnen, claimt het bed bij het raam en springt face forward in de hoop kussens die zich erop bevindt.

'Dit ligt gewoon lekker dan m'n eigen bed!' zegt hij, zijn stem gedempt door de kussens.

Hij draait zich om, kruist zijn armen onder zijn hoofd en kijkt opzij als Dominic over zijn gitaar begint.

'Oui, monsieur,' zegt hij met een engelachtige glimlach op zijn gezicht.

Zo lang hij er zelf maar op regelmatige basis op speelt wanneer ik in de buurt ben. Gallagher grijnst en staat op. Met een paar simpele zwaaien van zijn wand hangen zijn kleren netjes en op kleur geordend in de grote kast die zich tegen de muur tegenover de bedden bevindt.

'Mijn garderobe is overigens ook een no-go area, tenzij ik toestemming heb gegeven. Ik moet zeggen dat jij overigens best eens wat uit mijn kast zou kunnen gebruiken, als ik eerlijk ben,' zegt hij, terwijl hij, aan zijn kin krabbend, Dominic nog eens van top tot teen kritisch bekijkt. Dan haalt hij zijn schouders op. 'Ach, dat is van later zorg. Hee, hadden ze het niet over drankjes? Ik hoop dat ze Cosmo's hebben!'

En Gallagher staat alweer te springen bij de open deur van hun kamer, hopend dat Dominic de weg weet want hij heeft zelf geen flauw idee. Zijn oriëntatie is nu al volledig verdwenen en hij weet gewoon zeker dat hij 67203947 keer gaat verdwalen op het schip tijdens de cruise. Maar dat geeft hem een goeie reden om vooral dicht bij Dominic te blijven (volledig buiten beschouwing latend of Dominic over betere navigatiekunsten beschikt dan Gallagher of niet).

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: wo jun 15, 2011 15:35 

Afbeelding

Ana gata in haar eentje naar haar kamer toe. Ze hoopt dat het andere meisje er is, zodat ze zichzelf kan voorstellen. Maar als ze de deur openduwt is de kamer verlaten. 'Jammer,' denkt ze bij zichzelf. De kamer is mooi en Ana legt haar koffer op één van de twee bedden. Ze kijkt even rond en vind de kledingkast. Ze gokt dat ze hem moet delen dus ze haalt haar wand tevoorschijn en met een kleine beweging vliegen haar kledingstukken haar koffer uit en ordenen zich perfect in de kast, de helft laat ze over voor het andere meisje. Een lading boeken beland er op het nachtkastje en het bed. Dat moet ze later maar opruimen.

Uiteindelijk loopt ze de kamer uit, sluit de deur achter zich en loopt ze naar de bar, waar ze zouden verzamelen. Ze ziet de animator, Chris was het dacht ze, en nog drie anderen staan, waaronder Leonard. Ze haalt een hand door haar blonde haren heen en glimlacht.

"Hey," zegt ze dan met vrolijke glimlach.

_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


 Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 15, 2011 21:02 

Afbeelding
Summer Montgomery

Langzaam rekt Summer zich uit. Hoe laat zou het eigenlijk zijn? Het feestje van haar broers gisteravond heeft nog iets te lang naar haar zin geduurd, maar het was natuurlijk ook veel te gezellig om al op tijd naar bed te gaan. Maar wat was de reden ook alweer om vroeg naar bed te gaan ... ?
DE CRUISE!
Verschrikt kijkt Summer op de klok en natuurlijk is het al VÉÉL te laat en is het cruiseship al vertrokken. Wat nu?! Ze schiet overeind en ziet dat haar koffer gelukkig nog steeds in de hoek van haar kamer staat, wat een geluk dat ze die gisteren al in had gepakt. Snel trekt ze een broek en een shirt aan, schiet in haar Vans en rent met de koffer achter haar aan naar beneden. Daar treft ze de grootste bende ooit aan, wat een feest moet dat zijn geweest zeg. Dan pas merkt Summer wat voor een koppijn ze eigenlijk heeft. 'Ik zei nog zo tegen mezelf, niet te veel drinken Sum...' mompelt ze tegen zichzelf. Ze ziet haar broer James versuft op de bank liggen, terwijl Roy, een van haar oudere broers, met zijn toverstok staat rond te zwaaien om alles aan kant te brengen.
"Ben jij niet veel te laat?" vraagt Roy. "Ja weet ik, volgens mij is die boot al lang vertrokken!" roept Summer met een aarzelende stem. "Wat moet ik nu?"
"Je kunt natuurlijk verschijnselen, als je maar genoeg aan die boot denkt, kom je er vast wel op." Summer weet dat er maar een kleine kans is dat dit goed zal gaan met die hoofdpijn, maar een andere optie heeft ze niet.
"Thanks Roy," zegt ze terwijl ze haar broer een dikke knuffel geeft. "Geef de rest een knuffel van me, moet nu echt gaan!"

Summer pakt haar koffer beet en denkt aan de plek waar ze nu het liefste naar toe wil, het cruiseship. Maar hoe zag dat ding er ook alweer uit? Ze vist een folder uit het voorvak van haar koffer en ziet een foto van de bar op de voorkant. Het ziet er uit als een unieke plek, in tegenstelling tot het dek van het schip. Wie weet hoeveel boten zo'n dek hebben. Ze stop de folder terug en denkt alleen nog maar aan de bar.

Dan klinkt er een krakend geluid. Summer wordt ontzettend misselijk en heeft het idee niet te kunnen ademen. 'Dit gaat niet goed...'

Even later ziet ze gelukkig een plafond en barkrukken. Als het nou ook nog eens het goede schip is, kan er niks meer mis gaan! Als Summer wil opstaan, merkt ze dat ze haar lichaam kwijt is. 'gedoe!' Ze probeert wat om te rollen om te kijken of er mensen in de buurt zijn. Jammer genoeg zijn er nogal wat mensen!
"Eeehm, sorry. Ja, dus.. Ik was dus te laat en probeerde toen te Verschijnselen.. en nouja.. Dat is dus mislukt. Ligt mijn lich- ... is de rest van mij ook gearriveerd?" AWKWARD! Verderop ziet ze een been liggen en vlak naast haar ligt een arm. Hopelijk is alles ... aanwezig. Er ligt wel een hoop bloed though.. hoe komt dit nou weer goed?
"Is .. is dit het Paradise Cruiseship? Ik ben Summer Montgomery, of wat er nog van over is.." Stiekem hoopt ze dat ze op een verkeerd schip is aangekomen en dat ze deze mensen niet veel hoeft te zien. En als het wel het Cruiseship is waar ze behoort te zijn, dan was het maar hopen om mensen met gevoel voor humor. "Kunnen jullie misschien even een eeh- handje helpen?" Zelf heeft ze geen idee hoe dit verholpen kan worden..

_________________
the pavement is my friend
it will take me where I need to go


Laatst bijgewerkt door Indian Violet op do jun 23, 2011 17:39, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: do jun 16, 2011 0:05 

Afbeelding
Ryan

Leonard gaat niet mee, want hij ziet een bekend gezicht, dus dan moeten Ryan en Austin maar alleen op pad. Ook geen probleem. Met behulp van Wingardium Leviosa laat Ryan zijn koffers achter zich aanzweven. Als ze net in de kamer zijn, deelt Leonard mee dat hij toch niet bij hun op de kamer slaapt.
"Eh, oke..."
Hij is al snel weer vertrokken.

Ryan pakt zijn spullen vluchtig uit en ploft even op zijn bed neer. Zoveel heeft hij niet bij zich. Hij kijkt naar Austin.
"Waarom ben jij op dit cruiseship?" vraagt hij tenslotte, om een gesprek te beginnen.


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jun 16, 2011 9:26 

Afbeelding
Chris Robertson - Animator

Chris heft zijn glas als hij ziet dat Lau dat ook doet. Samen met Emily en Lauren proost hij.
"Op de beste cruise aller tijden!" roept hij vrolijk. Hij was alweer helemaal in zijn element. De rest van de reizigers komen langzaamaan binnen stromen en Chris begroet ze allemaal met een lach en stelt zich voor aan de mensen bij wie hij dat nog niet had gedaan. Dan ziet hij opeens midden in de bar een hoofd liggen. Hij begint te lachen en wijst. "Kijk jongens, hier ligt een hoofd!"

Wacht, wat? Hij had nog niet zoveel gedronken dat hij dingen begon te zien die er niet waren. Dat betekende dus... dat daar een echt hoofd lag. Een levend hoofd!
"Het leeeeeeft!" brult hij. Voorzichtig neemt hij een paar stappen dichterbij om het hoofd eens goed te bekijken. Nu hij wat dichterbij staat, ziet hij ook een been en een paar armen liggen. Het duurt even, maar dan begint het tot Chris door te dringen dat het iemand moet zijn die zichzelf Versprokkelt heeft. Als je dat over een te grote afstand probeerde, dan bestond er de mogelijkheid om jezelf te Versprokkelen.

"Dit kan niet waar zijn," mompelt hij zacht. Hij trekt een beetje wit weg als het hoofd ook nog eens begint te praten. Als er íets was dat hij niet aankon, dan waren het crisissituaties wel. Hulpeloos kijkt hij even om zich heen. "Assistentie? Iemand?"
Dan beseft hij zich opeens weer dat hij Animator is en dat hij het waarschijnlijk in zijn eentje moet klaren. Hij haalt diep adem en knielt naast het hoofd neer. Vanaf hier ziet hij pas dat het best een leuk meisje is om te zien. Als je zou vallen op alleen hoofden...

"Je bent nu op Paradise, ja. Al zou dat voor je niet zo aanvoelen, denk ik. Haha. Sorry. De rest van je ligt ook hier alleen... Tja... Zit het niet allemaal meer aan één stuk. Dus we moeten nu even wachten op iemand die ons kan helpen. Ik ben Chris trouwens. Ja. Okee."

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jun 16, 2011 10:13 

Afbeelding

Lizzy heeft intussen kennis gemaakt met haar kamergenote dus vind ze het tijd om dan ook kennis te maken met hun kamer. Ze laat haar koffer voor zich uit zweven en kijkt Alexis aan. 'Zullen we onze kamer eens gaan inspecteren?' vraagt ze aan haar. Ze begint alvast te lopen en gaat op zoek naar de kamer.

Wanneer ze die heeft gevonden en de deur open doet knikt ze goedkeurend bij wat ze aantreft. Ze bergt haar kleren op in de kast en probeert even hoe het bed ligt. Perfect. Ze gaat weer staan, trekt haar jurkje recht en besluit om dan maar eens op zoek te gaan naar de rest. Ze zullen wel in de bar zitten, bedenkt ze.

Ze loopt de bar in en krijgt daar meteen de schrik van haar leven. Op de grond ligt een hoop bloed en her en der liggen de ledematen van, aan het hoofd te zien, een meisje. Aan haar bewegende ogen en mond te zien leeft ze nog!

'OMG!' gilt Lizzy. 'Wat is er gebeurt?' Ze kijkt om zich heen en ziet Chris staan.
'We moeten iets doen!' roept ze. Maar eigenlijk weet ze niet zo goed wat.

_________________
You are Braver than you Believe,
Stronger than you seem
and
Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!
_________________
I do believe in Fairy's! I do! I do!


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jun 17, 2011 16:27 

Afbeelding

Austin zet keurig zijn koffer op de grond en zijn handtas zet hij voorzichtig op het bed neer dat hij zojuist heeft ge-claimt. Dan doet Leonard de mededeling dat hij toch niet bij Ryan en hem op de kamer slaapt. 'Nou ja, wij gaan het uiteraard ook super gezellig met z'n tweetjes hebben' zegt Austin tegen Ryan en dan ziet dat z'n nagel is gescheurd 'ahw mijn nagel is gescheurd, daar gaat mijn manicure die ik als verjaardagscadeau van mijn tante Zoey heb gekregen' hij inspecteert de rest van z'n nagels die er gelukkig nog wel goed uitzien en kijkt dan weer terug naar Ryan die hem wat vraagt.

'Ik ben hier om mijn geest te verruimen, nou het zit zo mijn ouders denken dat als ik mijn geest verruim dat ik dan is eindelijk weet wat ik met mijn leven wil gaan doen. Maar om eerlijk te zijn vind ik dat maar onzin en wat brengt jou hier?' kaatst hij de vraag ook terug.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 462 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 31  Volgende


Keer terug naar RPG
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme