Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 31  Volgende

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jun 20, 2011 18:17 

Afbeelding

Lizzy kijkt ongerust naar het meisje dat nu al een hele tijd in stukken ligt. Dan komt Lauren in actie en vind een EHBMO-koffer. Wanneer Lauren er verwoed in begint te rommelen loopt ze erheen om ook mee te kijken.

'Het is een bruine vloeistof.' zegt ze tegen Lauren.

Dan zegt iemand iets over iemand van het ministerie erbij halen. Eigenlijk vond ze dat wel een goed idee. Haar spreuken hadden blijkbaar niet het gewenste effect gehad.

'Iemand van het ministerie erbij halen is een goed idee. Is het mogelijk om vanaf het schip een patronus te versturen naar het ministerie?' vraagt ze aan Chris.

_________________
You are Braver than you Believe,
Stronger than you seem
and
Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!
_________________
I do believe in Fairy's! I do! I do!


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jun 20, 2011 19:24 

Afbeelding

Gallagher grijnst als Dominic zegt dat hij op moet houden over die kleren. Oh, jou staat heel wat te wachten. Hij wuift Dominics irritatie weg met een charmant glimlachje en volgt hem de gang in. Hij trekt zijn wenkbrauwen op wanneer hij het gegil ook hoort. Kalm loopt hij achter Dominic aan. In een oogwenk overziet hij de situatie. Vesprokkeld. Juist. Hij leunt tegen de bar aan, terwijl hij kijkt hoe de rest van de groep ofwel flauwvalt ofwel hysterisch in het rond rent ofwel het meisje daadwerkelijk probeert te helpen.

'Als jullie het niet erg vinden blijf ik even hier staan,' zegt hij tegen niemand in het bijzonder. 'Bloedvlekken zijn echt rampzalig voor zijde.' Om zijn woorden kracht bij te zetten aait hij even liefkozend over zijn zijden sjaaltje.

Licht verbaasd blijft Gallagher staan kijken hoe iedereen gestrest in het rond rent. Oké, het meisje had zichzelf in stukjes getoverd en verloor een hoop bloed, maar ze leek niet enorm veel pijn te hebben - ze glimlachte tenminste nog. Het grootste probleem was dat ze weer in elkaar gezet moest worden, een klus waarvoor ze inderdaad iemand van het ministerie nodig hadden. Maar dat bloed, dat was ook niet erg handig. Het zorgde voor vlekken en blijkbaar bij sommigen ook voor bewustzijnsverlies.

Gallagher zucht even, licht geĂŻrriteerd over het feit dat niemand anders dit heeft bedacht, en kijkt even om zich heen. Achter de bar staat een emmer met ijs en een fles champagne. Zonder pardon gooit hij de inhoud van de emmer in de gootsteen naast de bar. Met de emmer in zijn ene hand en zijn getrokken wand in de andere loopt hij rustig op het groepje rond het meisje af.

Hij richt zijn wand op de plas bloed die op de grond ligt.

'Accio bloed,' zegt hij.

Hij richt zijn wand op de emmer en het bloed dat de grond besmeurde stroomt de emmer in. Gallagher houdt zijn wand permanent op de grond gericht zodat nieuw bloed dat op de grond zou komen direct in de emmer zou stromen. Hij haalt zijn schouders op naar de anderen.

'Zou jammer zijn als jullie straks al jullie kleren weg konden gooien. Ook al zou dat in vele gevallen een verbetering betekenen.' Dan kijkt hij even naar Summer, alsof hij zich plots herinnert dat het hier eigenlijk om haar gaat. 'Oh, en ik neem aan dat jij dit straks graag weer terug wilt,' zegt hij droogjes tegen haar terwijl hij op de emmer met inhoud wijst.

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 22, 2011 7:51 

Afbeelding
Chris Robertson - Animator

Chris zit aan de bar te mokken, terwijl er in de rest van de ruimte paniek blijkt uitbreken. Er gaat zelfs iemand tegen de vlakte, maar Chris heeft niks door. Wel hoort hij zo nu en dan iemand iets zeggen over het ministerie en dat er nu echt iemand bijgehaald moet worden. Met een diepe zucht staat hij op en botst dan haast tegen Lizzie aan.
"Een Patronus versturen vanaf het schip? Ik wist helemaal niet dat je Patronussen ĂĽberhaupt kon versturen met een boodschap! Maar ik zal contact op gaan nemen met het ministerie als je dat soms bedoelt. Ik regel het allemaal wel..."
Hij wuift haar aan de kant en ondertussen probeert Chris eruit te zien alsof hij alles onder controle heeft, hoewel hier natuurlijk totaal geen sprake van is. Hoe nam je contact op met het St. Holisto? Hij vervloekt zichzelf omdat hij nooit heeft opgelet op school. Je kon er natuurlijk heen Verschijnselen, maar dat leek hem, net het oog op het hoofd dat nog steeds in het midden van de bar lag, geen goed idee. Anders kon hij dadelijk zijn hoofd bij de hare voegen!

Hij ijsbeert heen en weer door de bar. Dan valt zijn oog opeens op een stuk muur waarop allerlei Wizards of the Month hangen. Zijn ogen schieten heen en weer en dan valt zijn oog op een bekende naam: Holisto Heiligman! Was dat niet de stichter van St. Holisto? Hij kucht even om het mannetje op de foto wakker te maken en glimlacht zwak als Holisto bijna uit zijn stoel valt van schrik.


"Och, beste jongen! Er is al jaren niemand die tegen me heeft gesproken! Tragisch, tragisch... Maar niets aan te doen. Waar kan ik je mee helpen?"

"Meneer Heiligman! Er is hier iemand Versprokkelt en we weten niet hoe we het moeten oplossen... We willen contact opnemen met iemand van het St. Holisto, zou u ons daarbij kunnen helpen?"

"Versprokkelt, ha... Dat kan verschrikkelijk pijnlijk zijn. Er is zeker ook veel bloedverlies? Ik ga iemand naar jullie toe sturen. Ja.. Och, Versprokkelt..."

Opgelucht slaakt Chris een diepe zucht als hij het mannetje van het schilderij ziet verdwijnen. Dit was waarschijnlijk niet de meest praktische manier om dit te regelen, maar no way dat hij nu nog ging Verschijnselen. En verder had hij geen idee hoe hij anders contact op had kunnen nemen met het St. Holisto. Hij draait zich even van de muur af en roept: "Hulp is onderweg!"
Zo, dat had hij even mooi geregeld! Dan kon hij nu even rusten.

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


Laatst bijgewerkt door San Riddle op wo jun 22, 2011 8:03, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 22, 2011 8:03 

Afbeelding

Het team voor Magische Spoedgevallen is net in de kantine neergeploft voor een glas ijskoud pompoensap en lekkere droptoverstokken als ze opeens iemand horen roepen. Eerst weten ze niet waar het geluid vandaan komt, maar na een tijdje ontdekken ze dat het schilderij van Holisto Heiligman tegen hen aan het schreeuwen is. Dit hadden ze nog nooit meegemaakt!

Het oude mannetje schreeuwt moord en brand om de aandacht te trekken en vertelt daarna iets over een geval van Versprokkeling op een cruiseschip dat nu richting Egypte vaarde. De teamleden kijken elkaar even kort aan en beginnen zonder een woord hun uitrusting bij elkaar te zoeken. EĂ©n voor een verdwijnen de Helers uit de kamer en Verschijnselen ze op het cruiseschip.
"Zo, dit ziet er goed uit!" mompelt een van de mannen en de anderen lachen schaapachtig. Zij waren nu al zo'n acht uur non-stop aan het werk, terwijl dit stelletje niksnutten hier de hele zomer maar niks lag te doen.

Als ze de ruimte binnenkomen, zien ze het eerste moment alleen maar chaos. Er lopen allemaal mensen door elkaar heen, een of andere malloot (a.k.a Chris) zit alles rustig te bekijken en er was zelfs een MAN flauwgevallen. Ze lopen langzaam door de ruimte om te vermijden dat ze op losse lichaamsdelen stappen en zien dan het hoofd liggen. Er staan een aantal meisjes omheen.
"Goedemiddag, wij zijn het team voor Magische Spoedgevallen. Kan een van jullie ons vertellen wat er precies gebeurt is?"

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 22, 2011 10:33 

ooc: 'er is zelfs een MAN flauwgevallen' haha briljant!

Afbeelding

Summer hoort alles maar een beetje aan, ze hoort wat bezorgde stemmen die dingen aan haar vragen, maar het is allemaal veel te hectisch om antwoord te geven. Ergens tussendoor hoort ze ook nog een harde plof op de grond, er is vast iemand flauwgevallen, dankzij haar.

Dan merkt ze dat er ineens nieuwe mannen (??) zijn aangekomen op het schip en ze hoort ergens in hun zin de woorden 'team' en 'Magische Spoedgevallen'. Eindelijk, dat is vast het team van het Ministerie!

"Verschijnseld .. fout .. Versprokkeld .. " brengt Summer langzaam uit. De rest kan vast wel iets meer vertellen, maar dan kunnen ze tenminste vast gaan zoeken naar lichaamsdelen!

_________________
the pavement is my friend
it will take me where I need to go


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jun 24, 2011 16:35 

Afbeelding

Lizzy vouwt haar armen over elkaar als Chris haar wegwuift. Hij doet ook nog alsof hij alles onder controle heeft. En dat terwijl hij niet eens op het idee kwam om het ministerie in te schakelen. Maar ach, ze had hem al niet al te intelligent ingeschat. Hij moest het duidelijk van zijn looks hebben...

Als er iemand flauwvalt trekt Lizzy geamuseerd haar wenkbrauw op. Het is ook nog eens een jongen. Misschien is hij niet zoveel gewend denkt Lizzy.

Als het Versprokkel-team is gearriveerd voelt ze zich meteen een stuk beter. Opgelucht gaat ze op een barkruk zitten en slaat haar benen over elkaar. Nu gaat het allemaal goed komen, denkt ze opgelucht.

_________________
You are Braver than you Believe,
Stronger than you seem
and
Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!
_________________
I do believe in Fairy's! I do! I do!


 Profiel  

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: za jun 25, 2011 19:09 

Afbeelding

Ana kijkt op als er eindelijk iemand van het ministry komt. Snel staat ze op en stapt achteruit zodat ze erbij kunnen. Het meisje brengt langzaam uit dat ze versprokkeld is en anderen stappen opzij. Ze kijkt even naar de man die de vraag stelde.

"We verzamelden hier en plotseling was er gegil en vonden we haar op de grond. Iemand probeerde haar in elkaar te zetten, maar ze viel weer uit elkaar... En niemand van ons weet dit op te lossen, duidelijk," zegt ze dan wat zachtjes, "Door alle chaos en paniek duurde het langer voordat we jullie hulp in konden schakelen..."

Ze kijkt even naar Chris aangezien die overduidelijk in paniek was geweest. Ook Ă©Ă©n van de andere jongens is in paniek geraakt en zelfs flauw gevallen en de rest van de meiden bracht het er ook niet geweldig af.

"Alles komt toch wel goed met haar?" vraagt ze dan beleefd, maar met een wat ongeruste toon.

_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jun 27, 2011 7:22 

Afbeelding

Het team hoort de woorden van het slachtoffer aan en daarna worden ze aangesproken door een serieus meisje. Zo te zien was zij Ă©Ă©n van de weinigen die nog niet in paniek was geraakt. Thumbs up! Misschien kon zij later wel het team komen versterken.
"Maak je geen zorgen, zo te zien zijn jullie nog net op tijd geweest." zegt Ă©Ă©n van de mannen tegen Ana.
"Als je ons nu excuseert..."
Hij knikt even kort naar Ana en werpt daarna Ă©Ă©n blik op zijn collega's. Deze begrijpen direct wat hij bedoelt en met z'n allen gaan ze aan de slag. Ze zoeken alle lichaamsdelen weer bij elkaar en Ă©Ă©n van hen tovert een kamerscherm tevoorschijn. Zo kunnen ze in alle rust aan Summer werken.

[... 2 uur later ...]

Het duurt een hele tijd voordat ze het meisje weer op een stabiele manier in elkaar hebben gezet. Degene die haar in elkaar probeerde te zetten had echt de meest domme spreuk ooit uitgeprobeerd en de situatie alleen maar erger gemaakt! Ze waren echt net op tijd geweest. Hij helpt het meisje overeind en knoopt even een praatje met haar aan om te zien of alles Ă©cht in orde is.

"Nou meisje, voel je je nu weer beter? Volgende keer niet meer over zo'n grote afstand Verschijnselen hè? En ik wil dat je je volgende week nog even komt melden, zodat we kunnen kijken of je echt helemaal in orde bent."
Hij glimlacht haar vriendelijk toe en geeft haar een hand. Dan haalt hij met een zwaai van zijn wand het kamerscherm, zodat ze haar vrienden kan begroeten.

Samen met zijn collega's knikt hij de rest van de passagiers even kort toe en dan lopen ze naar het dek van het schip om weer terug te Verschijnselen naar het St. Holisto. De zon was ondertussen al onder en het uitzicht vanaf het dek was echt prachtig. Op de een of andere duistere manier had hij het gevoel dat ze hier nog een keer terug gingen komen...

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jun 27, 2011 7:57 

Afbeelding

Summer laat alles maar over haar heenkomen. De mannen beginnen haar lichaamsdelen bij elkaar te rapen en langzaam maar zeker zitten steeds meer stukjes weer aan elkaar. Rusitg wordt ze na een paar uur overeind geholpen door een van de mannen.

"Nee dit zal ik geen tweede keer doen! Één keer zoiets mee maken is wel genoeg," zegt ze met een lach naar de man, die haar een hand geeft. "Zal ik me dan maar gewoon melden bij Mr. Holisto? Een tweede keer Verschijnselen lijkt me nu geen goed idee, wel?" vraagt ze lachend aan de man, hoewel ze vrijwel zeker is dat dat ook de bedoeling was.

Als de mannen richting het dek lopen om weer te vertrekken, gaat Summer langzaam op een barkruk zitten, ze voelt zich nog steeds een beetje duizelig en haar wonden doen ook nog wel wat pijn, ookal heeft het team het ergste verholpen.
"Bedankt allemaal," zegt ze tegen haar mede-passagiers. "Ja, ik ben dus Summer Montgomery, al zullen jullie mij vooral herinneren als 'Het Hoofd', denk ik zo.." Ze hoopt dat de rest niet in een deprimerende sfeer is geraakt, dat was namelijk niet haar bedoeling.

_________________
the pavement is my friend
it will take me where I need to go


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jun 27, 2011 9:29 

Afbeelding

Gallagher had maar een Cosmo voor zichzelf gemixt terwijl het team van St. Mungo's Summer weer in elkaar aan het zetten waren. Hopelijk heeft ze niet ook nog de persoonlijkheid van een Ikea-meubel. De emmer met bloed staat naast hem op de bar en af en toe werpt hij er een onaangename blik op. Hij gaat er vanuit dat de artsen het nog wel nodig gaan hebben.

Dan verdwijnt het kamerscherm en Verschijnselen de artsen zomaar terug naar St. Mungo's. Gallagher staart even verbaasd naar de plaats waar ze stonden en dan weer naar de emmer. Hij trekt een wenkbrauw op.

'Lekker dan,' mompelt hij.

Summer gaat op een barkruk zitten bij hem in de buurt, en ze stelt zich officieel voor. Gallagher pakt de emmer op, loopt naar haar toe en schudt haar hand.

'Hai. Ik ben Gallagher. Alsjeblieft.'

En hij overhandigt haar de emmer met bloed. Dan loopt hij terug, kruipt achter de bar en mixt nog maar een Cosmo voor zichzelf.

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jun 27, 2011 12:34 

Afbeelding
Chris Robertson - Animator

In die twee uur dat de Helers bezig waren met Summer heeft Chris alleen maar cocktails naar binnen zitten werken. Nee, het was niet professioneel, maar hij was er even aan toe. Het kon gewoon niet gebeuren dat de Cruise op de eerste dag al een mislukking. Wat dus toch was gebeurd. Nu moest hij ZO zijn best doen om alles weer goed te maken en daar had hij niet op gerekend. Chris had eigenlijk verwacht dat het alleen maar party hardy zou worden als Animator.

Het is al schemerig geworden als Summer naast Chris op een barkruk komt zitten. Hij wil net een gesprek met haar aanknopen als Gallagher met een emmer vol bloed naar Summer toe komt. Vol walging kijkt Chris even van Gallagher naar de emmer en weer terug.
'Die jongen is echt niet goed!' denkt hij bij zichzelf en in gedachten maakt hij al een plan om hem morgen op te sluiten in een van de pyramides als ze op sightseeing gaan. Samen met Lizzie.

Gelukkig verdwijnt hij al snel weer zodat Chris met Summer kan praten.
"Ik ben blij dat je niet meer alleen een hoofd bent, Hoofd." grapt hij.
Je begrijpt natuurlijk wel dat hij haar de rest van de Cruise nu zo blijft noemen! "Maar je was wel een mooi hoofd, maak je maar geen zorgen."

Dan kijkt Chris op zijn horloge en hij ziet dat het al redelijk laat is. Hmm, het was vast geen goed plan om een Welkom-op-het-Cruiseship-feestje te houden na al dat gedoe met Summer. Dan moesten ze morgen maar een We-zijn-in-Egypte-so-let's-party-feestje houden. Hij kijkt even de bar rond en glimlacht nogmaals naar Summer. Dan staat hij op -dat hij bijna onderuit gaat vergeten we gewoon even- en rekt zich uit.

"Shippers, ik weet niet wat jullie gaan doen, maar ik ga slapen! Morgenochtend zullen we vroeg op pad gaan om Egypte te verkennen, dus maak het niet te laat." Hij kijkt nog even rond.

Eigenlijk had hij helemaal geen zin om in zijn eentje naar bed te gaan. Dan was het altijd zo koud D:
"Oh, en als er dames zijn die interesse hebben... Ik heb een tweepersoonsbed!"
Hij knipoogt even en loopt dan in de richting van zijn hut. Hij was benieuwd...

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 29, 2011 13:56 

Afbeelding

Al snel komt er een jongen naar Summer toe met een emmer in zijn hand. Hij stelt zich voor als Gallagher en vervolgens krijgt ze de emmer overhandigt. Als ze in de emmer kijkt, ziet ze dat het haar eigen bloed is.

"Verwacht je nu dat ik dit ga opdrinken of iets? Ik kom niet uit Twilight!" zegt ze lachend. Een beetje freaky is het wel, je eigen bloed overhandigt krijgen.. Ze zet de emmer maar weer terug op de grond, wat moet ze hier nou mee? Het kan dadelijk vast wel over de reling gekiepert worden.

Dan begint Chris tegen haar te praten. Lichtelijk aangeschoten, maar ach. Of hij zo flirterig altijd was of dat dit door de drank kwam weet Summer niet goed in te schatten.. Ze lacht vriendelijk naar Chris, ze weet niet goed hoe ze op die opmerking moet reageren. als hij aankondigt - na bijna van de barkruk te vallen - dat het tijd is om naar bed te gaan, beseft Summer eigenlijk pas dat ze niet weet waar haar kamer is.

"Eeh sorry, maar waar slaap ik? Is er ergens een lijstje ofzo voor de kamerindeling?" vraagt ze aan Chris, zijn opmerking over het tweepersoonsbed lichtelijk negerend. Het leek haar geen goed idee om al meteen de eerste nacht - zeker na haar 'ongeval' - om al bij een jongen te gaan slapen.

_________________
the pavement is my friend
it will take me where I need to go


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 29, 2011 14:30 

Afbeelding

Austin komt weer langzaam bij en kijkt Ryan even nogal vreemd aan, waarop hij binnen no time alles weer terug krijgt van wat er gebeurd is. 'Oh my god, dit was zo niet de reden dat ik ermee had ingestemd om op deze reis te gaan' brengt hij uit, als hij ziet dat Summer kennelijk nog steeds in stukjes ligt. Hij voelt zich weer ligt in het hoofd en moet even in en uit ademen om niet weer tegen de vlakte aan te gaan.

Dan komen gelukkig de redders in nood en zit Summer binnen een paar uur weer helemaal in elkaar, fantastisch. 'Ik ben hoo...euh, ik bedoel Austin' stelt Austin zich eerst soort van beleefd voor 'nu ben ik toe aan een beker warme melk met extra veel honing' zegt hij vervolgens. Eigenlijk zou hij dat nooit doen, want met zoveel honing komen de pondjes er ongetwijfeld wel bij en hij kan dus echt niet gezien worden met een blubber buikje. Hij is dan ook helemaal blij als ze het ook nog verkopen, ze keken hem dan wel aan alsof hij niet helemaal lekker was, maar ach hij had het gewoon nodig en dat sapje houd hij dan nog wel te goed.

Nou morgen word het dus vroeg opstaan, maar dat is niet erg, zo gauw Austin zijn melk opheeft gaat hij wel z'n bedje opzoeken zodat hij er morgenochtend vroeg uit is zodat hij sowieso genoeg tijd heeft om zijn gezichtsverzorging te doen.


 Profiel  

The Dark Mod

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 29, 2011 14:33 

Afbeelding

In de tijd dat de mensen met het meisje bezig zijn drinkt Alex maar een beetje en doet verder niet zoveel. De sfeer is wat grimmig, dus Alex past zich daar maar aan aan en houdt zich een beetje stil. Dan komt het meisje weer tevoorschijn en ze lijkt volledig ongedeerd, gelukkig. Ze moet hardop lachen als ze het tafereel met Gallagher en het bloed ziet en hoe Summer daarop reageert. Wie dóét dat nou?

”Zeg, je weet wel hoe je een entree moet maken hè, dat moet je mij ook es leren!” zegt ze dan tegen Summer. Ja, je kan zeggen wat je wil, maar ze had wel flink wat aandacht gekregen - iedereen wist nu al wie ze was - en ze was er nog ongedeerd vanaf gekomen ook.

”Maar wat, geen first-night-party?” zegt ze teleurgesteld. Ze grinnikt wel bij Chris’ opmerking. ”Ik denk niet dat je de meeste dames hier daar al dronken genoeg voor hebt gevoerd,” zegt ze plagend.


 Profiel  

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: wo jun 29, 2011 18:47 

Afbeelding

Ana knikt en stapt naar achteren toe als de mannen aan de slag gaan. Als het kamerscherm tevoorschijn komt loopt ze naar de bar toe en neemt plaats. Ze neemt een cocktail en neemt een kleine slok. De tijd gaat redelijk snel voorbij en uiteindelijk staat Summer weer op haar eigen benen. Ana is wel opgelucht dat alles goed is afgelopen. De emmer bloed die ana haar wordt aangeboden zorgt ervoor dat er een glimlach om de lippen van Ana verschijnt. En dan meld Chris dat het tijd is om te gaan slapen. En dat hij een tweepersoonsbed heeft. Yeah sure, alsof Ana daarin trapt. Ze neemt de laatste slok van haar cocktail en staat op. Dan hoort ze Alex zeggen dat hij de meeste dames nog niet dronken genoeg heeft gevoerd.

"Ik geloof niet dat hem dat ooit gaat lukken bij mij," zegt ze dan wat zachtjes.

_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 462 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 31  Volgende


Keer terug naar RPG
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme