Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 31  Volgende

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma mei 30, 2011 18:45 

Afbeelding

Meteen als hij zich heeft voorgesteld, grijpt een andere jongen zijn hand en stelt zich voor als Gallagher. Hij ziet er aardig uit met die brede grijns op zijn gezicht, maar dan krijgt Dominic het gevoel dat Gallagher hem uitgebreid staat te bekijken. Eh oké. Hij grijnst snel naar hem, maar is blij als hij zijn hand los laat.

De jongen in het vreselijke t-shirt begint een praatje te houden over het schip, wat voor Dom een hoop blabla is. Maar dan begint hij over kamerindeling. No way, denkt Dom als Chris zijn naam en die van Gallagher in één zin noemt. Hij moet een kamer delen met Mr. Subtiel? Oh, dit gaat nog leuk worden.

Dom kijkt hoe nog een meisje en jongen het dek op komen lopen (dus zo laat was hij ook weer niet). Dan zegt Chris iets over een welkomstdrankje en daar heeft Dominic eigenlijk wel zin in. Maar eerst moet hij van zijn tas en gitaar af. "Dus, waar zijn die kamers eigenlijk?"

_________________
Life's too short to even care at all.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Mystic Falls

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma mei 30, 2011 19:05 

Afbeelding
Leonard Bradley

Leo heeft uiteindelijk ook zijn koffer het schip op gezeuld. Hij beseft dat hij echt vreselijk laat is en wanneer hij dan eindelijk de groep bereikt heeft, hoort hij nog net de kamerindeling. Right, samen op de kamer met Ryan en Austin in room 005, dat zal hij voorlopig wel niet vergeten. Hij kijkt de groep even rond. Er zijn precies meer jongens dan meisjes aanwezig.

'Sorry dat ik wat vertraging had,' zegt hij snel met een kleine glimlach. Dan hoort hij langs zich een jongen een gesprek aanknopen met een ander. Hij stelt zichzelf voor als Austin. 'Hé, ik geloof dat ik met jou een kamer deel,' zegt hij nadat hij zich heeft omgedraaid. 'Ik ben Leonard,' voegt hij er dan snel aan toe, anders was zijn eerdere mededeling vrij nutteloos.


Laatst bijgewerkt door Margo op ma mei 30, 2011 20:05, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

The Dark Mod

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma mei 30, 2011 19:30 

Afbeelding

Alex kijkt op als Gallagher zich bij het gesprek voegt en een verhaal begint over zijn t-shirts. Ook zij kan het niet laten in lachen uit te barsten na zijn verhaal; hij heeft duidelijk geen gevoel voor humor. Dan begint Chris een heel verhaal te houden over kamerindelingen en dergelijke, hij was dus een van de animators. Hij noemt namen van nogal wat mensen die er duidelijk nog niet eens waren, zo ook haar kamergenoot. Dan komen er nog wat nieuwe mensen bij, waaronder nog een jongen die zich ook erg apart gedraagt.

"We hebben wel behoorlijk euh... interessante reisgenoten hí¨," zegt ze met een grijnsje tegen Chris terwijl ze met haar hoofd naar Austin gebaart. Dan stelt een meisje zich voor aan de groep als Lizzy. Ah, dat moet haar kamergenoot zijn. "Hi roomy!" zegt ze vrolijk tegen haar. "Ik ben Alex en ik heb net gehoord dat we met elkaar opgescheept zullen zitten de komende tijd. Ik hoop dat je niet snurkt, want dan heb je kans dat je zo nu en dan per ongeluk een straal water over je heen krijgt," zegt ze plagend.


 Profiel  

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: ma mei 30, 2011 20:01 

Afbeelding

Ana kijkt op als één van de jongens vertelt wat de kamerindeling is. Ze deelt de kamer met ene Emily, maar ze heeft nog geen Emily gezien. Hun eerste stop is Egypte en ze glimlacht, dat klinkt geweldig. Er komen nog een paar mensen aanlopen en ze glimlacht wat. Ze kijkt even weg, nar het water waar ze straks over zullen varen als ze een stem hoort die haar bekend voorkomt. Ze draait zich om, de stem zoekende bij de persoon. Eén van de jongens stelt zich voor als Leonard en even knippert ze met haar ogen.

"Leonard?" vraagt ze wat verbaasd.

Ze stapt naar Leonard toe en de twee jongens waar hij bij staat. Niet precies wetende wat ze moet zeggen. Leonard en zij hebben elkaar al een jaar niet gezien en dit is bijna te toevallig...

_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma mei 30, 2011 20:23 

Afbeelding

Nadat ze zich heeft voorgesteld kijkt ze voor het eerst eens goed om zich heen naar de rest van de groep. En dan vooral naar de mannen. Ze glimlacht goedkeurend.
Een heleboel mannelijk schoon. Dat is mooi.
Dan wordt ze aangesproken door Alex. Ze wordt meteen aangestoken door diens vrolijkheid.

'Voor zover ik weet snurk ik niet maar wie weet slaapwandel ik wel.' grapt ze.
'Maar ik weet zeker dat het gezellig wordt. Tenminste, als het aan mij ligt wel.' zegt ze vriendelijk tegen Alex.
'Ik heb trouwens echt zin om te gaan vertrekken. Egypte lijkt me geweldig.'

_________________
You are Braver than you Believe,
Stronger than you seem
and
Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!
_________________
I do believe in Fairy's! I do! I do!


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma mei 30, 2011 20:25 

Afbeelding
Chris Robertson - Animator

Net als Chris klaar is met zijn praatje, komen er nog een aantal nieuwe mensen het dek op. Hij kan het niet laten om even diep te zuchten. Hoe moeilijk was het nou om op tijd te komen? No way dat hij de gang van zaken hier op het schip nog eens uit ging leggen, hoor!
Glimlachend kijkt Chris op als hij Alex opeens weer naast zich hoort. "Dat kun je wel stellen, ja! Ik ben benieuwd wat we allemaal mee gaan maken met dit stelletje malloten. Misschien kunnen we één van hen wel stiekem opsluiten in een piramide?"
Het leek er wel op dat Alex het leuk zou vinden om hem mee te helpen met zijn snode plannetjes...

Als er een meisje met blond, krullend haar zichzelf komt voorstellen, maakt Chris gebruik van de situatie om zich los te maken van de groep. Hij maakt even het ik-ben-zo-terug-gebaar naar Alex en loopt in de richting van een random deur. Whoops! Denkt hij als hij Dominic hoort vragen waar de kamer eigenlijk zijn. Hij tikt hem op z'n schouder en wijst naar een lange gang. Dan geeft hij hem een knipoog en loopt hij weer verder. Als hij over een half uur die welkomstdrankjes klaar zou moeten hebben, kon hij weleens beginnen met het klaarzetten ervan. En deze deur zag er wel uit als een plaats waar de drank opgeslagen kon zijn.

Met een zwaai gooit hij de deur open en tot zijn verbazing ziet hij een groot dek dat deels overdekt is. Hij kan nog net de kade in de verte zien. Stiekem voelt Chris vlinders in zijn buik. Eindelijk waren ze dan vertrokken! Even droomt hij weg, terwijl hij aan alle wilde avonturen denkt waarvan hij hoopt dat hij ze komende maanden mee gaat maken, tot hij opeens een meisje op een bank langs de muur ziet zitten. Hé, was dat niet zijn collega? Hij herkende haar vaag van de kennismakingsavond die de animators moesten volgen om toegelaten te moeten worden.

"Lauren, ben jij het? Waarom ben je niet gewoon op het voordek? Ik dacht al dat je niet meer kwam..."


OOC: Ik twijfelde er even aan om de kapitein om te laten roepen dat ze vertrokken waren, maar dat merken ze vanzelf wel, right? [a]

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: ma mei 30, 2011 20:34 

Afbeelding
Ryan

Ryan kijkt hoe er steeds meer mensen zich bij hun voegen. Sommigen knikt hij toe, naar de meeste meisjes werpt hij nog een glimlachje. Hij gaat wat dichter naar één van de Animatoren toe, Chris. Hij hoort ook de mededeling aan en komt erachter dat hij op een kamer slaapt met Austin en Leonard. Ryan haalt zijn schouders op - dat komt wel goed. Het kenningsmakingsgebeuren klinkt veel leuker, vooral omdat het in de bar zal plaatsvinden!

Ryan pakt zijn koffers op en is net van plan om naar zijn kamer te gaan, als hij wordt aangesproken door een jongen. Ryan zet zijn koffers weer naar en schudt ook de hand, van Austin.
"Ik ben Ryan," zegt Ryan, die hem een redelijk stevige handdruk teruggeeft. "Dat betekent dat we roommates zijn!"
Dat lijkt Ryan tot nu toe nog geen probleem, Austin lijkt hem wel oké.
"En ja, Egypte klinkt geweldig. En de alcohol ook, natuurlijk."
Ryan grijnst en een andere jongen voegt zich bij hun, die zich voorstelt als Leonard.
"Nou, dat is dan opgelost," zegt Ryan. "Want ik ben Ryan en dat betekent dat wij met z'n drieí«n een kamer gaan delen."
Ryan grijnst even en gebaart naar de trappen, die hun naar een ander dek zullen leiden en ook naar de slaapplekken, neemt Ryan aan.
"Zullen we alvast naar onze kamer gaan dan? Bagage dumpen enzo."


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma mei 30, 2011 21:02 

Afbeelding

Gallagher steekt wijs een vinger op na Chris' opmerking over het belang van lachen in het leven.

'Je vergeet dat mode een treetje hoger staat dan lachen. Kijk maar naar Sa Majesté Anna Wintour.'

Hij besluit maar helemaal niet te reageren op het 'vrouwen'-onderdeel van Chris' antwoord. Dat was niet echt zijn domaine d'expertise.

Er verschijnen nog wat meer gasten en Gallagher wil net zijn enthousiaste begroeting op hen loslaten wanneer Chris in belangrijke-mededelingen-modus overschakelt. Hij luistert aandachtig wanneer de kamerindeling wordt voorgelezen. Met Dominic op een kamer, met Dominic op een kamer, met Dominic op een kamer ALSJEBLIEFT MET DOMINIC OP EEN-

Wow.

Gallagher kan het niet geloven - zei Chris dat nou echt? Zat hij met Dominic op een kamer? Zonder anderen? PERFECT. Ongelooflijk! Oké, kalmeeeeeeeer. Gallagher zorgt ervoor dat zijn innerlijke euforie niet te zien is en loopt naar Dominic toe.

'Hai, roomie!' zegt hij met een grijns.

Dominic vraagt zich af waar de kamers eigenlijk zijn en voordat Gallagher kan melden dat hij geen flauw idee heeft (zijn gevoel voor richting is ramp-za-lig), komt Chris hen redden en meldt dat ze de gang door moeten. Gallagher grijnst naar Dominic.

'Ik ga de kast die we waarschijnlijk moeten delen volstoppen met mijn helaas nogal beperkte collectie designerkleding, dus als jij ook nog een plank wilt claimen zul je sneller moeten zijn dan ik.'

En met een glimlachje is hij weg.

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma mei 30, 2011 21:57 

Afbeelding

Aangezien Manouk tentamens heeft, zit Lauren nog steeds sip op een bankje. Het schip is inmiddels vertrokken en ze staart naar de kade, die steeds kleiner wordt.

Dan komt er ineens iemand binnen. Iemand die haar toch wel bekend voorkomt. Als hij begint te praten, weet ze het ineens weer.
'Chris! Ik kon het niet vinden, heb me echt helemaal rot gezocht joh.'
Opgelucht komt ze overeind en ze begint al haar tassen weer op te pakken.
'Zullen we maar snel de mededelingen doen dan? Zometeen denkt men nog dat ze aan hun lot zijn overgelaten!'
Lauren wandelt al richting de deur waar Chris net uit kwam, totaal onbewust van het feit dat ze de hele introductie gemist heeft.

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

The Dark Mod

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma mei 30, 2011 23:36 

Afbeelding

Mensen opsluiten in een piramide, daar had Alex nog niet eens aan gedacht! Ze glimlacht, Chris lijkt duidelijk een zeer geschikte partner in crime. "I'm in," antwoordt ze dan ook, waarna hij weggaat. Ze richt zich dan volledig op Lizzy, die so far nog wel oké lijkt. In ieder geval was het geen chagrijn, dat scheelt een hoop.

"Slaapwandelen is oké, zolang je geen herrie maakt," zegt ze. "En natuurlijk wordt het gezellig, duh, zolang ik er ben kan dat nou eenmaal niet anders!"

Ze kijkt opzij en ziet langzaamaan dat het vaste land opzij begint te bewegen. "Hé, we zijn vertrokken!" roept ze vrolijk uit terwijl ze wat meer naar de rand van het schip loopt en er overheen kijkt naar de kade. Ze kijkt toe hoe ze de viskraampjes langzaam voorbij ziet komen en degenen waar ze langs gekomen was toen ze aan boord kwam uit het zicht ziet verdwijnen.


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 31, 2011 8:24 

Afbeelding
Chris Robertson - Animator

Chris luistert hoofdschuddend naar Lauren die uitlegt dat ze hier al de hele tijd zat, maar het niet kon vinden. Hij legt even kort zijn hand op haar schouder. "Jemig Lau, ik dacht al dat je was afgehaakt ofzo! Dan had ik de hele reis in mijn eentje moeten gaan leiden!"
Lees: dan had Chris alle verantwoordelijkheid op zich moeten nemen als er iets mis ging. En dan had hij vast niet zoveel tijd gehad om bier en cocktails te drinken.

"Ik heb de introductie net al gedaan, heb je dat niet gehoord? We moeten er nu alleen heel snel voor zorgen dat alle welkomstdrankjes klaarstaan voordat ze terugkomen vanuit de hutten. Heb je trouwens gezien dat wij bij elkaar op een kamer slapen?" Hij grijnst even breed naar Lauren. Natuurlijk had hij daar persoonlijk voor gezorgd. De rest van de passagiers lagen allemaal bij hun eigen sekse, maar hij vond dat de animators daar wel een uitzondering op waren.

Hij sleept Lauren mee naar de bar die zich ook ergens in het schip bevindt. Op één van de hoge krukken ploft hij neer en dan ziet hij pas dat er geen barmannen oid aanwezig zijn. Grmbl, moest hij hier dan ook alles zelf doen? Chris springt op en neemt plaats achter de bar. Hij haalt zijn wand tevoorschijn en mompelt "Accio alcohol" - dat was altijd al één van zijn lievelingsspreuken geweest. Vanuit alle kastjes en deurtjes komen flessen tevoorschijn die zichzelf op de bar plaatsen.
Chris pakt twee cocktailglazen en gooit daar van alles en nog wat in. Het ene glas schuift hij door naar Lauren en de andere neemt hij zelf. "Proost! En nu maar wachten tot de anderen binnenkomen!"

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 31, 2011 13:59 

Afbeelding

Voordat hij antwoord krijgt van Ryan reageert eerst een andere jongen op hem en hoe toevallig wil je het hebben, het is Leonard één van zijn roomies en als dat al niet toevallig genoeg was had Austin zijn andere roommate aangesproken. Maar zie je wel dat Leonard een jongen is en Ryan is geen meisje, het is een mannelijke Ryan. 'Ik ben werkelijk verbijsterd dat je dat zegt Ryan, want alcohol kan zo'n slechte invloed op je hebben, er zijn mensen die daardoor zo ongelofelijk gíªnant worden dat ze het absoluut zelf niet in de gaten hebben, maar wat een afknapper als ze daar de volgende dag achter komen' zegt hij, terwijl hij z'n arm om Ryan heeft geslagen als hij die woorden uitspreekt.

'Goed idee, want deze koffer is echt zo zwaar en pijnlijke spieren kan ik er dus echt niet bij hebben. Kom je Leonardje?' vraagt hij het laatste en alvast begint te lopen richting de slaapvertrekken.


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 01, 2011 0:00 

Afbeelding

Lauren is een beetje teleurgesteld dat ze de introductie gemist heeft. Nu weet niemand wie ze is! Maar dat komt straks vast goed. Ze laat zich meeslepen naar de bar en neemt een slokje van de cocktail van Chris.
'Ew! Je moet er ook iets non-alcoholisch doorheen doen.'
Ze springt van haar barkruk en loopt naar achter de bar. Ze trekt wat jus d'orange en cola van onder de bar vandaan. Vervolgens begint ze dat met verschillende alcoholische dranken in glazen te schenken.
'Zo, dat is beter!' zegt ze, terwijl ze Chris een glas aanreikt.

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Rapture

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jun 02, 2011 14:06 

Afbeelding

Emily zit zachtjes neuriend ergens aan de andere kant van het schip. Pas als het schip begint te bewegen, dringt het tot haar door dat de anderen dan ook al gearriveerd moeten zijn. Rustig staat ze op van de strandstoel en vist ze haar koffer van de stoel er naast. Bijna automatisch wandelt ze naar de meest algemene ruimte van het schip - de bar.

Vrolijk zet ze haar koffer half in het pad en geeft ze Lauren een knuffel. "Wauw, jullie zijn de eerste mensen die ik tegenkom!" Ze laat haar ogen even over Chris glijden en haalt haar schouders op. Hij krijgt ook een enthousiaste knuffel van Emily. Dan schuift ze zichzelf op een barkruk. "Dit is allemaal zo groot!" Ze wiebelt blij met haar benen. "Oh! Ik ben Emily, trouwens." Ze grijnt en speelt wat met haar haren, terwijl ze geduldig wacht op een reactie.

_________________
I am done with my graceless heart,
So tonight I'm gonna cut it out and then restart.
'Cause I like to keep my issues drawn,
It's always darkest before the dawn.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Mystic Falls

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jun 12, 2011 20:41 

Afbeelding
Leonard Bradley

Leo begroet zijn twee kamergenoten en wil net mee met hen naar hun kamer gaan als hij een bekende stem zijn naam hoort zeggen. Hij draait zich en ziet daar voor zich... Ana. Wat doet zij hier? Verbaasd knippert hij met zijn ogen. 'Jongens, ik kom zo meteen wel,' zegt hij snel tegen Ryan en Austin voordat hij zich weer op Ana richt.

'Ana White,' brengt hij dan uit, nog steeds verbaasd. 'Dat ik jou hier tegenkom.' Het is alweer even geleden sinds... achja, het was een heel drama geweest en hoewel het toen niet grappig was, kan hij er nu wel om lachen. 'Nog vele harten gebroken in de tussentijd?'


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 462 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 31  Volgende


Keer terug naar RPG
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme