Welkom op Harry Potter Forum! 


Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo maart 24, 2013 12:34 

Afbeelding


Brian glimlacht wrang. Ja dat was precies waar die informateur last van leek te hebben; hij voelde zich superieur. En ergens had Brian het idee dat deze man wist wie, nee wat Brian was.

Ze zijn bijna bij de bibliotheek en bij haar laatste woorden over betrouwbare informatie haalt hij zijn schouders op.

"Informatie die gekocht dient te worden, daar zal ik nooit helemaal van honderd procent betrouwbaarheid uitgaan.." Zegt hij en stopt als ze voor de bibliotheek staan. Hij kijkt haar aan. "Maar in elke goede leugen is een kern van waarheid opgenomen. En hoe aannemelijker het verhaal klinkt, hoe meer energie de verteller erin heeft gestopt om het echt te doen laten lijken." 'Zoals je zelf maar al te goed weet' Flitst er door hem heen en hij glimlacht.

Brian opent de deur en laat Kali voor hem naar binnen toe lopen.

"Maar wie weet is er wel gewoon genoeg te vinden zonder dat we er onkosten voor hoeven te maken." Zegt hij als de deur achter hem dicht valt.

_________________
Cos I am taking back what’s mine
I am taking back the time
You may call it suicide
But I’m being born again


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: ma maart 25, 2013 23:32 

Afbeelding

Becky glimlacht als Caine haar idee goed blijkt te vinden. Perfect, iemand die het met haar eens is. Ze kijkt even de omgeving rond om te zien welk gebouw het meest geschikt is. Niet heel ver van hen vandaan is een hoog gebouw. "Dat daar!" zegt ze, terwijl ze naar het gebouw wijst. "Laten we daarheen gaan."

Over het muurtje loopt zich zo ver mogelijk richting het gebouw. Aan het einde klimt ze er weer af en loopt richting de ingang van het gebouw, terwijl ze probeert de grond zo min mogelijk te raken. "Okay," zegt ze tegen de groep, "Wie van jullie durft het eerst naar binnen?"

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: di apr 02, 2013 15:19 

Afbeelding

Kali knikt bij de woorden van Brian. Ja, hoe aanlokkelijker het verhaal klonk, hoe meer moeite er was ingestoken. Als hij de deur opent en haar voor laat gaan glimlacht ze licht. Als ze dan beide binnen staan kijkt Kali even rond en luistert naar de woorden van Brian. Ja, gratis informatie was ook nog een optie. Als het aan Kali ligt zal de informatie sowieso gratis zijn. Daar had ze haar eigen manieren voor... Net zoals Brian dat had gokt ze...

"Waar zullen we beginnen?" vraagt ze dan wat zachter.

Ze loopt verder de hal in van de Bibliotheek. Het gebouw was vooral vergane glorie, maar het was duidelijk te zien dat dit ooit een majestueus gebouw was geweest. Ze ziet verschillende mensen zitten waar ze al vaker mee heeft gesproken en kort valt haar blik op een kale man met een opvallende tatoeage bij zijn oor. Hij zit aan een tafel waar wat boeken op liggen, enkele meters bij hun vandaan. Ze kijkt Brian weer aan. Ja, als er iemand is die ze liever niet bezoekt is het hem wel.

"Opsplitsen, bij elkaar blijven? Ik ben zelf niet zo goed met deze mensen, dus ik weet niet of opsplitsen een goed idee is..."

Ze veegt zenuwachtig een plukje achter haar oor en kijkt hem aan. Het deert haar weinig dat Brian hoogstwaarschijnlijk al weet dat dit niet haar echte persoonlijkheid is. Ze zou zichzelf pas verraden als ze dat wilde.

_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di apr 02, 2013 18:21 

Afbeelding

Als Becky naar een gebouw wijst, bevestigt dat zijn vermoedens. Hij bekijkt het gebouw even. Het was inderdaad een van de hogere gebouwen in de buurt, dus vanaf het dak zouden ze goed zicht hebben op de rest van de stad. ”Goed,” zegt Caine kort en hij volgt Becky in haar weg er naar toe.

Wanneer ze voor de ingang staan, begint Becky weer te praten. ”Willen we met z’n allen naar binnen of blijven er mensen op wacht staan? In dit geval lijkt het me verstandiger om ons op te splitsen. Een groep mensen die een willekeurig gebouw binnen stapt zonder goede reden is nogal verdacht. Ik vind het sowieso niet erg om te gaan, wie wilt er mee?”

Hij kijkt Becky even aan en hoopt dat ze het niet erg vind dat hij de leiding heeft genomen. Daarna werpt hij een blik op de rest van de groep en wacht hij op reacties.

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za apr 06, 2013 14:36 

Afbeelding

Brian haalt zijn schouders licht op als Kali vraagt waar ze zullen beginnen, maar loopt dan door naar de centrale hal van de bibliotheek. Kali laat haar blik door de ruimte heen schieten, maar haar blik blijft een fractie van een seconde ergens langer op hangen voordat ze hem weer aankijkt.

'Niet goed, je doet jezelf tekort. Je bent hier juist erg goed in..' Denkt hij "Dan blijven we bij elkaar. Ik begrijp het. Zolang je je zenuwen maar iets de baas blijft als we wel iemand aan moeten spreken" Zegt hij.

Brian glimlacht licht naar haar en kijkt de ruimte door. Natuurlijk had hij de kale man gezien, maar hij kijkt er geen seconde langer naar dan de rest van de personen in de ruimte. Hij kon zich niet meer herinneren wanneer hij hier voor het laatste was geweest om daadwerkelijk informatie te vergaren. De keren dat hij hier was geweest waren allemaal voor een heel ander doel geweest, namelijk om zijn donkere diepste behoeftes te vervullen. En de bibliotheek was daar in deze vervallen staat en de vele lugubere types een waar walhalla voor.

"Waar wil je beginnen?" Vraagt hij uiteindelijk aan Kali.

_________________
Cos I am taking back what’s mine
I am taking back the time
You may call it suicide
But I’m being born again


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo apr 07, 2013 11:52 

Afbeelding

Hayden is blij dat ze eindelijk dat donker pakhuis hebben verlaten, en ze nu buiten zijn in de Gevarenzone. Alles ligt er in puin, maar hij had ook niets anders verwacht aangezien de huidige situatie.
Hij laat zijn ogen gespannen de omgeving rond gaan op zoek naar mogelijke punten die de aandacht kunnen trekken, en dan hoort hij Becky opteren dat ze misschien het hoogste gebouw kunnen zoeken om daar een beter zicht op te hebben. Dat klinkt meer dan een uitstekend idee.

Daarna kijkt hij Caine aan. Opsplitsen. Ja, dat lijkt ook een goed plan.
'Ja, het is beter dat er misschien twee beneden blijven om alles in de gaten te houden. En anderen kunnen naar boven gaan.'
Hij kijkt even zwijgend naar de anderen en vervolgt dan: 'Ik blijf anders wel beneden. Aangezien mijn Ras denk ik dat dit het beste is, aangezien we nu in de Gevarenzone vertoeven.'


 Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do apr 18, 2013 10:06 

Afbeelding

Dean volgt het gesprek van Caine en Becky, maar heeft er verder zelf niks op te zeggen. Het lijkt hem een goed idee om naar het hoogste gebouw te gaan zoeken. Als ze eenmaal bij een hoog gebouw staan wat Becky heeft uitgekozen, stelt Caine voor om op te splitsen. Dean weet niet zo goed wat voor hem de slimste aanpak is, aangezien zijn boog vrij duidelijk aangeeft dat hij een Mens is.

"Mij maakt het niet uit of ik mee naar binnen ga of buiten blijf. Mijn boog geeft zowel binnen als buiten toch wel weg welk ras ik ben, dus zeggen jullie het maar," zegt hij vastberaden. Door zichzelf open te stellen en de anderen te laten kiezen, hoopt hij ook meteen een beetje hoogte te krijgen wat ze van hem verwachten.

_________________
the pavement is my friend
it will take me where I need to go


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: do apr 25, 2013 22:20 

Afbeelding

Becky, nog steeds staand op het muurtje, knikt als Hayden voorstelt beneden te blijven. "Ik vind dat eigenlijk niet zo'n slecht plan," zegt ze, "Maar jij gaat daar niet alleen staan."

Ze kijkt even naar haar mede Engelen. Wie van hen zou zich het beste kunnen redden tegenover deze demon? Ze fronst even, maar komt dan toch de conclusie dat er eigenlijk maar Ă©Ă©n iemand voor is. "Ik blijf wel." zegt ze scherp, "Als jullie dan naar binnen gaan om te kijken?"

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: zo apr 28, 2013 11:48 

Afbeelding

Kali probeert een niet-nerveuze glimlach te produceren als Brian zegt dat ze bij elkaar blijven en ze haar zenuwen te baas moet blijven als ze iemand aanspreken. Als hij dan vraagt waar ze wilt beginnen kijkt ze weer rond. Haar blik valt op een kleine, bredere man. Ze had nooit met hem gepraat, ze kende zijn reputatie. De Leugenaar. Hij stond erom bekend om nooit de waarheid te spreken en wezens af te leveren bij hoge heren. Maar ze wist ook dat er in zijn leugens een kern van waarheid zat.

"Wat dacht je van die man?" vraagt ze Brian zacht, terwijl ze naar de man knikt, "Hij ziet er niet zo dreigend uit als de rest..."

Samen met Brian loopt ze naar de man toe, proberend niet te zenuwachtig over te komen. Of beter gezegd, niet te zelfverzekerd overkomen. Dit was haar wereld en onderhandelen was zeker niet een van haar zwakke punten, maar ondanks dat Brian haar (hoogstwaarschijnlijk) al door had, is dit een rol waar ze van geniet. Bij de man kucht ze even en als hij opkijkt probeert ze haar 'zenuwen' onder controle te houden.

"We zoeken informatie over Lord Byron..." zegt ze dan.



Kleine, bredere man
Als iemand zijn aandacht vraagt kijkt hij op van het oude krantenartikel wat hij bestudeerde. Een kleine grijns verschijnt er op zijn gezicht als hij het blonde meisje voor hem ziet staan. Als hij echter de man naast haar ziet staan verdwijnt de grijns. Als ze dan vraagt naar Lord Byron hoort hij haar zenuwachtige toon. Dit meisje was dit absoluut niet gewend... en zo jong nog... Lord Byron zou hem goed betalen voor zo'n mooi ding.

"Lord Byron is een goede man, zeer charismatisch en vriendelijk..." zegt hij dan, "Ik zou ervoor kunnen zorgen dat jullie hem persoonlijk ontmoeten..."

Hij zou een mooie prijs krijgen voor haar, misschien een kleine prijs als hij voor een vermakelijke marteling kon zorgen... Maar misschien kon hij nog wat extra krijgen als hun hem zouden betalen voor deze dienst.

_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: ma apr 29, 2013 13:54 

Afbeelding

Het verbaast Brian niets dat de man grijnst als een idioot bij het horen en zien van Kali. Zodra de man hem echter ook ziet en de grijns verdwijnt, kan Brian het niet laten en krult zijn mondhoek iets omhoog. Heerlijk, hoe voorspelbaar men kon zijn.

Al bij de eerste woorden proeft Brian de leugen en intentie van de man en jeukt zijn hand om deze verachtelijke persoon om te brengen. Hoe heerlijk het zou zijn om het scherpe lemmet van zijn mes door de borstkas van dit kleine vieze mannetje heen te duwen en ervoor te zorgen dat hij nooit meer zo zou kunnen grijnzen. Maar helaas, nu niet.

"Hoe vriendelijk ook, maar dan nog is het informatie wat we zoeken. Maar u kent de nobele man?" Brian glimlacht even zwak. "Dan kunt u ons vast wel iets meer over hem vertellen. Het laatste wat we willen is een edele heer beledigen terwijl we dit hadden kunnen voorkomen als we beter waren ingelicht."

_________________
Cos I am taking back what’s mine
I am taking back the time
You may call it suicide
But I’m being born again


 Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za mei 04, 2013 19:53 

Afbeelding

Becky stelt voor om beneden te blijven met Hayden, waardoor Dean met Caine en Vera naar boven zal gaan. "Als we over een half uur niet terug zijn, gaan jullie dan zelf verder?" vraagt Dean, hoewel hij eigenlijk niet echt op een antwoord wacht. Het lijkt hem vrij duidelijk wanneer ze niet zullen terug keren - wat hopelijk niet gaat gebeuren - dat Becky en Hayden verder op missie gaan.

Dean haalt zijn boog van zijn rug en legt een pijl op de pijloplegger, wat hem in de gelegenheid stelt om snel te reageren mochten ze binnen iets of iemand tegenkomen. Hij besluit het voortouw te nemen en als eerste het gebouw binnen te gaan. Het ziet er vervallen, oud en vies uit, wat ook niet anders te verwachten was in deze buurt. Overal ligt puin en ze moeten goed uitkijken waar ze lopen, zodat ze niet over verbrokkelde stenen struikelen. Achterin lijkt Dean het trappenhuis te zien en wenkt Caine en Vera die kant op te gaan. Hij wacht even tot zij ook binnen in het pakhuis zijn voor hij verder het gebouw in loopt. Het lijkt niet verstandig om elkaar hier te verliezen.

_________________
the pavement is my friend
it will take me where I need to go


 Profiel  

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: do mei 16, 2013 19:01 

Kleine, bredere man
De man hapt niet gelijk en het mooie ding blijft stil. gedoe, nu moest hij iets anders verzinnen. "Nou, zoals ik al zei is Lord Byron een erg charismatische en vriendelijke man," zegt hij dan, "En hij helpt graag diegene die zijn hulp vragen." Hij kijkt even naar het meisje. Hij zou niets liever dan haar eerst voor zichzelf te houden en dan pas af te leveren bij Lord Byron, maar dat zou hem niet ongestraft blijven. Hij vloekt van binnen. "Oh, ik heb wel een foto voor jullie," zegt hij dan. Hij pakt zijn tas erbij en haalt er een boek uit. niet veel later haalt hij een foto tevoorschijn en geeft die aan het mooie meisje.



Afbeelding

Kali kan precies aflezen wat deze man van haar wilt en het bevalt haar niet. Hij moest eens weten wat ze werkelijk was... Dan zou hij gillen als een speenvarken. Het idee alleen al maakt haar enthousiast, maar ze houdt zich in. Als hij dan uiteindelijk zegt dat hij een foto heeft, die tevoorschijn haalt en aan haar geeft bekijkt ze de foto even. Het was een knappe man, maar Kali vond hem verder niet bijzonder.

"Het is een erg knappe man," zegt ze met een nerveuze stem.

Ze geeft de foto aan Brian en haalt snel haar hand door haar haren heen. Dan plukt ze wat nerveus aan het vest wat ze draagt. Dan kijkt ze de man aan en glimlacht wat nerveus.

"U zei dat u een ontmoeting kon regelen...?" vraagt ze dan zacht.



Kleine, bredere man
Natuurlijk viel het meisje gelijk voor het uiterlijk van Lord Byron. Ze was waarschijnlijk niets gewend en zou zich zo het bed in laten praten door Lord Byron. Als ze dan zacht vraagt of hij een ontmoeting kon regelen knikt hij. "Ja, ik kan dat voor jullie regelen als jullie dat willen..." zegt hij dan en hij richt zijn blik op de man.



Op het moment dat er drie mensen ergens naar binnen gaan en er twee buiten blijven, vind er een grote explosie plaats in de straat ernaast. Alles trilt en in de verte is geschreeuw en het geluid van geweren te horen.

OOC:: Nu heeft de groep in de Gevarenzone ook wat actie (;

_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: za mei 18, 2013 10:28 

Afbeelding

Als Dean voorstelt dat zij en Hayden na een half uur moeten vertrekken indien ze niet terug zijn, knikt Becky. Ja, dat klinkt haar redelijk in de oren. De groep vertrekt en Becky leunt wat tegen de muur aan.

Voor ze ook maar iets van een gesprek met Hayden kan starten klinkt er een ontploffing en geweerschoten. Geschrokken kijkt Becky opzij. "Wie zouden dat zijn?" vraagt ze. Dan beginnen de radartjes te draaien. Hier waren twee opties. Demonen of mensen. Bij de eerste groep had zij als engel op het eerste gezicht waarschijnlijk een probleem. Met de tweede groep viel nog te onderhandelen. Onmiddellijk pakt ze Hayden's pols vast. "Grijp me beet," sist ze hem toe, "Doe alsof je me net overmeesterd hebt."

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo mei 19, 2013 19:14 

Afbeelding

Hayden wil net verveeld tegen de muur van het gebouw gaan leunen, want hij verwacht niet echt dat er meteen iets gaat gebeuren, als er een luide knal wordt veroorzaakt in de straat. Een explosie als het ware.

Snel recht hij zich en kijkt de straat in waar nu allerlei brokstukken en scherven van glas liggen, en in de verte meent hij ook nog geweerschoten te horen.
Hij voelt hoe Becky zijn pols vastneemt en snel kijkt hij haar aan. Grijp me beet.
Sterk plan. En dat moet ze ook geen twee keer zeggen.

Ruw grijpt hij haar, drukt haar rug tegen zijn voorlichaam aan en werkt zijn arm rond haar nek. 'Een beetje bloed kan geen kwaad.' mompelt hij snel, haalt een zakmes uit zijn broekzak en trekt een snee in haar wang voor ze kan reageren.


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: zo mei 19, 2013 20:08 

Afbeelding

Onmiddellijk grijpt Hayden haar vast. Precies zoals ze zei, alsof hij haar overmeestert heeft. Op het mes heeft ze echter niet gerekend en ze maakt een pijnlijk geluid als ze voelt hij het staal in haar wang snijdt. Een dikke druppel bloed glijdt langs haar kaak. Precies op dat moment komt de reden dat Hayden haar zo hardhandig vast heeft de hoek om.

Scott
Met een grijs draait hij de hoek om. Die groep mensen had hij mooi een lesje geleerd en hun wapens kwamen zijn team goed van pas. Hoe meer binnendringers ze van kant maakte hoe groter hun beloningen zouden zijn.

Zijn oog valt op een klein tafereel even verderop. Een halfengel die in stevige greep wordt gehouden door een van hem. Wat een plaatje, zeker als hij ziet hoe haar bloed langs haar kaak loopt. Met een grijns loopt hij op het tweetal af.

"Leuk grietje heb je daar," zegt hij, terwijl zijn team achter hem gaat staan, "Wat ben je daarmee van plan?"


Becky's ogen worden groot en ze probeert zichzelf los te rukken. Tenminste... zou ziet het er voor toeschouwers uit. Iets zegt ze dat ze deze opschepper wel aan kan.

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 111 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende


Keer terug naar RPG
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme