Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 32  Volgende

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 14, 2013 13:15 

Afbeelding

Benicio is niet verrast. Hij wist dat dit gesprek eraan zat te komen. Maar dat betekent niet dat hij erg veel zin heeft om het te voeren, zeker niet op dit moment. Aan de andere kant, hier zou nooit echt een goed moment voor zijn. Hij haalt diep adem, waar hij direct spijt van heeft - zijn hand schiet naar zijn middenrif en hij krimpt enigszins ineen als het paard tegelijkertijd een extra wiebelige stap zet. Hij vloekt binnensmonds en wacht tot de doffe pijn een beetje wegtrekt. Dan schraapt hij zijn keel en staart recht vooruit.

'Die man in Cinn was de vader van Louisa. Als ik het me goed kan herinneren had hij zijn charmante vrouw bij zich.' Hij snuift even. 'Haar buitengewoon lieflijke stem is moeilijk te vergeten,' mompelt hij er achteraan, zich het viswijfachtige gekrijs voor de geest halend.

'Louisa was een... vriendin... In Sterrenstad. Ik woonde een tijd in Sterrenstad. Ze was verliefd op me. Daar ben ik nu vrij zeker van. Het was een lieve meid, maar ik voelde niet hetzelfde voor haar als zij voor mij.'

Hij schraapt zijn keel weer. Nu komt het vervelende gedeelte. Hij verwacht niet dat Jessa hem hierna nog vertrouwt, maar hij kan nu ook niet meer terug. Lieg. Lieg tegen haar. De waarheid is te lelijk. Ze zal je haten. Hij schudt zijn hoofd bijna onmerkbaar.

'Hoewel ik op dat moment wist van haar gevoelens voor me, en hoewel ik deze gevoelens niet deelde, heb ik haar toch van haar maagdelijkheid beroofd. Ze... ze raakte zwanger. Ik vertelde haar de waarheid. En ik vertrok.'

Zoals ik altijd doe. Zijn stem is monotoon en de laatste drie korte zinnen komen er gehaast uit. Dan blijft Benicio stil en staart hij wederom voor zich uit.

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: do feb 14, 2013 22:08 

Afbeelding

Jessa zit in stilte achterop, wachtend op Benicio's antwoord. Wanneer hij plotseling ineen krimpt legt Jessa voorzichtig haar handen op zijn rug en begint zij zachtjes te wrijven. Dan begint hij te vertellen. Onzeker begint Jessa aan haar mouw te plukken.

Louisa was een vriendin van Benicio en ondanks dat hij geen gevoelens voor haar had, heeft hij toch met haar geslapen... En raakte ze zwanger van hem... Jessa bijt op haar lip. Dit gesprek zou haar van haar onzekerheid moeten af helpen en deze juist niet moeten verergeren. Wat als hij haar nu ook gaat verlaten? Dat gaat hij. Als hij zijn eigen bastaardkind verlaat, dan zou hij jou al zeker verlaten.

Ze zucht, niet goed wetend wat ze met deze stomme situatie aan moet. Benicio was flink de fout in gegaan, maar wie is zij om hem te veroordelen? Ze wil eigenlijk hem van al het advies van de wereld geven, maar het voelt vreemd. Ze is niet boos, niet verdrietig... maar ze voelt een grote vorm van medelijden. Voor Benicio, omdat hij in deze rotsituatie zit, voor Louisa, al ken zij haar niet, omdat ze heel slecht behandelt is, maar de persoon met wie Jessa het meeste medelijden voor voelt is Louisa's kind. Als Jessa Ă©Ă©n ding heel goed weet dan is het wel de manier waarop sommige mensen met bastaardkinderen om gaan...

Het paard houdt halt en er valt een pijnlijke stilte. Zeg iets Jessa, zeg dat je hem niet veroordeeld, of geef hem advies, of wordt boos, maar zegt iets. "Oh..." zegt Jessa zachtjes, terwijl ze probeert om haar stem zo neutraal mogelijk te houden en daarin grandioos faalt, "Dus... dus je hebt een kind?"


Afbeelding

Na een paar minuten op bed te hebben gelegen, is Levi het eigenlijk wel zat. Hij kan slecht tegen niets doen, en hey, wie weet, misschien valt er in dit gehucht nog wat te halen? Hij werpt een blik uit het raam en zo eens een mooi beeld van de stad te krijgen. Zijn ogen vernauwen zich als hij even verderop iemand ziet lopen. Luc... Die hier vandaan kwam.

Maar waarom gaat Luc ineens in zijn eentje de stad in? Dit maakt Levi verschrikkelijk nieuwsgierig. Hij opent zijn raam en klimt naar buiten. Een klein sprongetje en hij staat op het dak van een schuurtje. Een tweede sprong en hij staat weer met beide benen op de grond.

Zo nonchalant als hij kan sluipt hij achter Luc aan. Wat was hij van plan?

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za feb 16, 2013 15:37 

Afbeelding

Na een stuk op zijn gemak weg gelopen te hebben van de herberg slaat Luc snel een hoek om en versnelt zijn pas door het dorp heen. Hij heeft een paar plekken te bezoeken en niet veel tijd. Hij pakt zichzelf nog wat dieper in zijn kledingstukken, naast de kwestie van tijd was het ook niet nodig voor iemand om hem te herkennen. Althans sommige van hen. Een paar keer links afslaan en rechts en nogmaals links. Hier was duidelijk niet veel veranderd. De vorige keer dat de groep hier was heeft het bezoek uitgesteld, maar nu was zijn kans om het alsnog te doen. Eenmaal bij zijn bestemming tuurt hij bij het raam naar binnen, er was niemand te zien. Waren ze niet thuis? Met lichte aarzeling stapt hij naar de voordeur van het huis.

"Heey, iemand thuis? "
vraagt hij terwijl hij op deur klopt. In eerste instantie gebeurd er niets. Luc twijfelt of hij moet blijven staan en kijkt wat zenuwachtig om zich heen. Hij draait zich om en staat nu met zijn rug naar de deur. De weinige mensen die hier op straat lopen lijken geen aandacht te schenken aan zijn aanwezigheid. Opgelucht zucht hij even, maar als snel staan zijn zintuigen weer op scherp als hij gerommel hoort achter de deur. Vluchtig draait hij zich om terwijl een vrouw de deur opent. Kort wisselen ze een blik uit terwijl hij glimlacht, waarnaar zij hem daarna om zijn nek vliegt.

"Mam" weet hij zacht uit brengen. Opnieuw kijkt hij achterom. "Kunnen we alsjeblieft naar binnen." Hij wilde niet te veel opvallen, zijn aanwezigheid in het dorp blijkt nog steeds niet gewenst te zijn. Zijn moeder knikt, laat hem los en laat hem naar binnen. Nog voordat Luc een stap verder kan zetten hoort hij een mannen stem vanuit de kamer komen.

"Maria? Wie is dat aan de deur?"

Luc verstijft in de deur opening als zijn vader de gang in komt. Hij had niet verwacht dat hij hier zou zijn. Hij wisselt een blik met hem en het is Luc als snel duidelijk dat er voor hem niets veranderd is. Zijn vader is bijna 2 meter en flink gespierd, de bouw van veel van de huizen in het dorp staan op zijn naam en zo te zien is hij daar de afgelopen jaren niet mee gestopt. Het warme welkom dat zijn moeder hem gaf ging hij van zijn vader duidelijk niet krijgen.

Thomas Christopher

"Wat doe je hier?" vraagt hij Luc terwijl hij de gang in loopt. "Je hebt wel lef om hier nog je gezicht te laten zien zonder enig plan op klaarlichte dag." Thomas ziet hoe Luc zijn gezicht betrekt door zijn opmerking. "Dacht je werkelijk dat ik je niet wist van je eerdere bezoeken aan je moeder, midden in de nacht." Thomas kan het niet helpen te grijnzen om te zien hoe zijn zoon blijkbaar toch het lef had hier te zijn en te blijven staan of was hij simpel weg bevroren door angst. Terwijl hij verder de gang in loopt pakt hij de bijl die in de gang hangt en legt hem op zijn schouder. "Je weet best dat ik je hier niet levend weg kan laten gaan, ik heb je nachtelijke bezoekjes gelaten voor wat het is, maar nu laat je mij geen keus."


Een grijns verschijnt op het gezicht van Luc als hij ziet hoe zijn vader nog steeds vast houdt aan oude idiote regels van het dorp. Alsof zijn hoofd eraf hakken echt iets ging oplossen. Het ging Melina zeker niet terug brengen, aangezien hij nog de enige is de hoop niet had opgegeven. Als hij niet meer zoekt wie dan wel? Gelukkig weet Luc weer controle te krijgen over zijn lichaam en doet een paar stappen achteruit. Die bijl was geen grapje en zijn vaders bedreigingen net zo min.

"Moeder, zorgt goed voor jezelf en die oude met die belachelijke bijl daar". zegt hij tegen zijn moeder terwijl hij nog paar stappen achteruit doet. Nu dat zijn vader en hij beide buiten staan wilde hij niet te lang meer blijven hangen, de ophef zou te groot worden. Hij grijnst nog Ă©Ă©n keer naar zijn vader en zet het daarna op een rennen richting de rand van het dorp.

occ; sorry de post werd iets langer dan verwacht haha

_________________
Like thunder and lightning go in the one
Together we make a perfect storm
You're like the wind I'm like the rain
Together we both make hurricanes


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 17, 2013 14:14 

Afbeelding

Emma luistert naar Julius. Hij heeft gelijk, het zou heel onverstandig zijn om door te gaan zoals ze een paar dagen terug geëindigd waren. Zeker zoals ze zich nu voelde.

”Ik geloof dat ik het vandaag maar houd bij soep. Misschien gaat mijn buikpijn dan eindelijk over…” antwoordt ze op Julius’ vraag. Ze bestelt de dagsoep bij de barman en al snel staat er een dampende kom voor haar neus. In - een voor Emma ongebruikelijke - stilte eet ze haar soep op. Ze neemt net haar laatste hap als Mel voor haar neerploft. ”Mel!” begroet ze haar met een glimlach. ”Een douche klinkt inderdaad als een goed idee,” zegt ze dan. Ze pakt de sleutel van haar aan, verzamelt haar spullen bij elkaar en verdwijnt dan ook naar boven.

Emma gooit haar spullen op het bed dat nog onbezet is en loopt daarna direct door naar de badkamer. Haar kleren gooit ze op een hoopje op de grond en dan zet ze de douche aan. De warme straal doet haar goed; ze voelt haar buikpijn langzaam maar zeker voor het eerst in dagen minder worden.

Na een minuut of twintig komt ze weer onder de douche vandaan. Ze slaat een handdoek om zich heen en gaat op haar bed zitten. Uit haar tas haalt ze een notitieboekje, dat ze in de afgelopen dagen ergens op de kop had getikt, en begint te schrijven…

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo feb 17, 2013 16:12 

Afbeelding

Mel volgt Emma met haar ogen als ze de sleutel pakt en naar boven loopt. Daardoor vangt ze de blik van Caleigh ook op en ze knikt licht met een glimlach. Ze wacht nog even totdat de barman de thee geeft die ze zojuist bij hem had bestelt en glimlacht naar Julius.

"Ziet er lekker uit." Zegt ze met oog op de soep en het brood en haar maag knort ervan.

Ze grijns, haalt verontschuldigend haar schouders op en wenkt de barman nogmaals om ook soep te bestellen. Ze wijst naar de tafel waar Caleigh zit om duidelijk te maken dat als het klaar is, ze daar zit.

Mel lacht nogmaals naar Julius. "Ik ga Caleigh even lastig vallen." Zegt ze en loopt dan met haar thee naar Caleigh toe.

Ze zet haar beker op tafel, ploft op de stoel naar Caleigh neer en slaakt een zucht.

"Ik geloof dat ik vanavond maar eens op tijd naar bed moet."



Afbeelding

Beneden was ook niet de gezelligheid welke hij voor ogen had gehad. Alleen Julius en Emma zaten aan de bar. Hij mocht Emma graag, maar ondanks de tijd die verstreken was, had hij nog steeds niets met Julius op. Sterker nog, hij vertrouwde hem nog niet eens de wacht toe.

Eric loopt daarom door naar een van de nisjes in de herberg, gaat daar op een van de gemakkelijke stoelen zitten en pakt zijn notitieboekje erbij.

_________________
Cos I am taking back what’s mine
I am taking back the time
You may call it suicide
But I’m being born again


 Profiel  

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: zo feb 17, 2013 17:29 

Afbeelding

Caleigh weet dat Mel haar heeft gezien en ze richt haar blik op de menukaart. Ze moet iets eten van zichzelf. De afgelopen dagen had ze op veel te weinig geleefd en dat merkte ze nu. Ze geeft haar bestelling door aan een serveerster en vlak erna ploft Mel op de stoel naast haar neer. Als die zegt dat ze vanavond maar eens op tijd naar bed moet glimlacht ze flauw.

"Ik denk dat dat voor de meeste geld," zegt ze dan, "Iedereen ziet er moe en vooral levenloos uit. Ik ben zelf ook niet van plan om het te laat te maken. Zolang de rest nog niet aankomt hebben we genoeg tijd om te rusten en even goed bij te komen."

Ze neemt een slok van haar glas whisky en laat haar blik even door de herberg glijden. De herberg zat bijna voor de helft vol, maar het is drukker dan voordat ze naar boven was gegaan. Toch gokt ze dat de herberg vanavond niet vol zal zitten. Ze zucht even. Het is goed dat er gene verplichtingen waren en dat iedereen kon doen zoals hij of zij wilde. Verplichtingen kwamen weer als de rest zich bij hun zou aansluiten. De vraag naar welke stad ze moesten gaan en ergens hoopt Caleigh... dat het niet Hoderan wordt. Ze kijkt op als de serveerster terug komt en bij Mel een kom soep neerzet met brood en bij haar een bord. Ze knikt even naar de serveerster en pakt dan haar bestek en begint het vlees te snijden.

"Als we hierna nog honger hebben, dan klopt er iets niet," zegt ze met een flauwe glimlach, "Eet smakelijk."

Ze neemt ene hap van haar vlees. Het smaakt goed en ze weet zeker dat er meer dan genoeg op het bord ligt om een volle maag te krijgen. Voor nu is ze vooral blij dat ze weer iets door haar keel krijgt zonder al te veel moeite. De gebeurtenissen in Chevney hadden het haar niet makkelijker gemaakt om te eten..

_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 18, 2013 20:01 

Afbeelding

Benicio weet dat hij meer aandacht moet hebben voor Jessa's reactie op zijn verhaal, maar hij kan zichzelf er niet toe brengen. Hij is kapot. Pas na een paar seconden dringt het tot hem door dat Jessa hem een vraag heeft gesteld. Hij fronst.

'Ik... Ik heb geen idee.'

Hij weet het echt niet. Hij is nooit teruggegaan naar Sterrenstad. Hij heeft Louisa nooit weer gezien. Hij heeft geen flauw idee of Louise het kind heeft gehouden. Het idee dat hij misschien een vader is overspoelt hem. Hij begint te hoesten en hoe langer de hoestbui aanhoudt, hoe hysterischer zijn ademhaling wordt.

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: ma feb 18, 2013 21:31 

Afbeelding

In spanning wacht Jessa het antwoord van Benicio af. Het feit dat niet gelijk antwoord, baart haar zorgen. Benicio's houding spreekt boekdelen, hij is uitgeput, maar ze wil de waarheid gewoon weten, hoe egocentrisch ze dit op dit moment van zichzelf vindt.

Hij weet niets van het kind. De enige conclusie die ze kan trekken is dat de situatie zich meer dat 9 maanden geleden heeft afgespeeld. Er kan in de tussentijd heel veel gebeurt zijn. De zwangerschap kan misgelopen zijn, Louisa kan de zwangerschap afgebroken hebben of het kindje te vondeling gelegd hebben bij een weeshuis of een tempel. Tijdens haar leven in de tempel heeft Jessa vaak genoeg gezien dat er een mandje met een baby op de trappen stond of er een wanhopige hoogzwangere vrouw aanklopte en een paar dagen later zonder kind weer naar huis ging.

Voor Jessa deze gedachte met Benicio kan lastig vallen begint haar weer te hoesten en zijn ademhaling begint ronduit hysterisch te worden. "Rustig..." zegt ze terwijl ze hem op zijn rug klopt, "rustig, maar..." Ze haakt haar armen onder zijn oksels, als Benicio onwel zou worden zou hij misschien van het paard vallen. Haar ogen schieten naar Isra. "Isra, help me."


Afbeelding

Zo stil als hij kan volgt hij Luc. Hij klopt aan bij een huis en de vrouw die open doet omhelst hem gelijk. Zijn moeder... en een grote man voegt zich bij hen. Er ontstaat een ruzie tussen hen en de man komt op hem af met een bijl. Even legt Levi zijn hand op zijn wand. Als deze man van plan was om Luc aan te vallen, moet Levi bijspringen.

Dan zet Luc het op een lopen en Levi vloekt zachtjes. Zo kon hij hem toch nooit bij houden? Hij trekt een sprintje in de richting waarin Luc is verdwenen. Mooi, hij is nog niet al te ver... En zou blijft hij verder gaan met zijn achtervolging.

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: di feb 19, 2013 23:19 

Afbeelding

Regelmatig kijkt Luc achterom terwijl hij wegrent van zijn ouderlijke huis. Het duurde niet lang voordat zijn vader de achtervolging had gestopt. Hij had ook niet anders van hem verwacht. Wel krijgt Luc sterk het vermoeden dat zijn vader niet de enige is die hem zojuist achtervolgde. Hij besluit het gevoel op het moment te negeren. Hij nog heeft nog een andere belangrijke bestemming tijdens hun korte verblijf.

Zijn sprint had hem naar de rand van het dorp van gebracht en de begraafplaats van het dorp. Ondanks dat Luc ervan overtuigt is dat Melina niet dood is, heeft het dorp haar een graf gegeven. Hij begreep het wel, hij heeft tenslotte zelf ook behoefte aan de plek waar hij aan haar kan terug denken. Eenmaal bij het haar graf ziet hij dat iemand hem voor is geweest, zelf met bloemen. Luc gaat door zijn hurken en bekijkt de bloemen, bloedrode rozen. Kort haalt hij zijn wenkbrauw op, een merkwaardige keuze vond hij persoonlijk. Luc sluit zijn ogen en denkt terug aan de dag dat Melina onder zijn neus verdween. Opnieuw voelt hij de emotie van machteloosheid zoals hij dat die dag zelf had gedaan. Hij heeft veel meegemaakt in de periode dat hij naar haar opzoek is, maar een overduidelijk teken van leven van haar was er niet.

Tussen zijn gedachte door hoort hij geluiden verderop en met een verdachte blik kijkt hij op.

"Wie is daar?" Roept hij hard op uit. "Laat jezelf zien, als je ook maar een beetje lef in hebt zitten in plaats van iemand te bespioneren." De kans was groot dat het iemand uit het dorp is. De locatie van de begraafplaats had zo zijn voordelen, hier kon hij nog makkelijk wegkomen en hij kon makkelijk bluffen.

_________________
Like thunder and lightning go in the one
Together we make a perfect storm
You're like the wind I'm like the rain
Together we both make hurricanes


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: wo feb 20, 2013 8:14 

Afbeelding

Mel grijnst als haar eten neer wordt gezet.

"Eet smakelijk," Zegt ze met een lach naar Caleigh, begint met eten en na de eerste hap vult ze die aan. "Mmmmmmm."

Ze scheurt een stuk van het brood af, haalt deze door de soep en stopt deze vervolgens ook in haar mond. Haar maag was nu even intens gelukkig. Mel kijkt opzij naar Caleigh en glimlacht nogmaals.

"Ik heb altijd honger, dat klopt sowieso al niet."

Haar blik glijdt door de redelijk gevulde herberg heen. Ondanks dat het vrij vol was, was het toch nog best wel stil. Iedereen leek meer met zichzelf bezig dan hier echt voor de gezelligheid te zijn. Bijvoorbeeld Julius, welke ze alleen aan de bar had achter gelaten, maar ook Caleigh leek het liever nergens over te hebben. En Mel vond het vandaag ook wel best. Nog steeds was het enige waar ze nu echt naar uit keek dat Jessa, Isra en Bennie hier snel zouden zijn.

Ze scheurt nog een stuk van het brood af, doopt het gedachteloos in haar soep en stopt het in haar mond terwijl haar ogen verder door de herberg heen glijden. Waar was Luc eigenlijk? bedenkt ze, als ze verderop Eric alleen meent te zien zitten. Ze had hem helemaal nog niet gezien in de herberg. Mel haalt haar schouders onbewust op en kijkt dan weer naar Caleigh.

"Heb jij Luc nog gezien?" Vraagt ze dan toch, haar nieuwsgierigheid voor de verandering weer niet te kunnen onderdrukken.

_________________
Cos I am taking back what’s mine
I am taking back the time
You may call it suicide
But I’m being born again


 Profiel  

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: wo feb 20, 2013 14:54 

Afbeelding

Caleigh glimlacht flauw. Dat is waar, Mel leek inderdaad altijd honger te hebben. Caleigh daarentegen was het tegenovergestelde. Ze had nooit echt honger. Ze eet rustig en als Mel haar vraagt of ze Luc nog heeft gezien kijkt ze wat verbaasd op. Haar blik glijd door de herberg heen en dan kijkt ze Mel weer aan. Ze schud haar hoofd.

"Nee, ik heb hem eigenlijk niet meer gezien," zegt ze dan, "Misschien heeft hij geen honger en blijft hij in zijn kamer? Of hij is het dorp aan het verkennen, niet dat het erg groot is.."

Ze haalt nonchalant haar schouders op. Het dorp is neutraal gebied en ze gokt dat er niet heel erg veel gevaarlijke plekken kunnen zijn. Dat was onmogelijk in zo'n klein dorp. Ze eet door en als ze vol zit, er liggen nog wat dingen op, maar ze zit echt vol. Ze schuif het bord weg en pakt haar glas op. Ze neemt een slok van haar whisky.

"Ik ben kapot van de reis," zegt ze dan, "Ik denk dat mijn bed heerlijk ligt vannacht, wat denk jij?"

En ze kijkt Mel aan met een kleine glimlach.

_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Aboard of the SAR 19D 3360 Shaun

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 20, 2013 16:21 

Afbeelding

Nog voor Julius gevolg had kunnen geven aan Emma haar antwoord, heeft ze de barman al laten weten ook soep te willen. "Verstandige keuze, bon appetit!" antwoordt Julius kort naar Emma. Hij roert door de kom soep en breekt een stuk van het brood af. Een paar eetlepels soep wisselt Julius af met brood die hij doopt in de soep. Nadat de kom tot op de bodem leeg is gegeten, maakt Julius een begin met het bord. In de tussentijd is Mel naast hem en Emma komen zitten, waar zij Emma attent erop maakt dat de douche vrij is. Eric loopt zwijgzaam voorbij en zoekt een eigen plek op verderop in de herberg.

"Ziet er lekker uit en het smaakt ook lekker." zegt Julius in antwoord op Mel haar opmerking. Als hij hoort dat ze Caleigh lastig gaat vallen glimlacht hij vriendelijk: "Veel plezier daarmee!" Nu kende Julius Caleigh nog helemaal niet zo lang, dat gold eigenlijk voor alle anderen, maar hij had wel de indruk dat Mel Caleigh nooit ergens mee lastig kon vallen. Op de een of andere manier leken die twee zich wel naar elkaar toe als grote zus, kleine zus te gedragen. Hij schudt zijn hoofd bij die gedachtegang en eet het stuk stoofvlees met groenten wat op het bord lag op.

_________________

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: wo feb 20, 2013 20:39 

Afbeelding

Levi houdt de achtervolging nog even vol. Bij de begraafplaats aangekomen besluit hij zich te verschuilen achter een imposant graf van een of andere Jeston Gale. Aangezien de steen vrij groot is en hijzelf niet bepaald lang, past hij er prima achter. "Sorry, man." fluistert hij tegen het portretje van de roodharige man dat op de steen staat. Hij houdt zijn blik gericht op Luc.

Hij kan niet goed zien waar hij mee bezig is, maar hij zijn aandacht ligt op het graf. Even vraagt hij zich af van wie het is, maar dan hoort hij de woorden van Luc. Hij lacht even. "Je bent goed, Luc." zegt hij, terwijl hij achter het imposante graf vandaan stapt, "Ik word bijna nooit betrapt." Hij loopt naar het graf waar Luc bij staat en ziet dan ineens de naam. "Oh." zegt hij. Was Luc's meisje dan toch dood?

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: za feb 23, 2013 10:19 

Afbeelding

Benicio voelt hoe Jessa haar armen onder zijn oksels haakt om hem op z'n plaats te houden. Piepend zuigt hij lucht naar binnen in een vergeefse poging zijn ademhaling weer normaal te krijgen. Hij begint stippen te zien die over zijn netvlies dansen en hij weet dat dit niet veel langer meer gaat duren. Hij heeft nog net de ingeving om zich iets naar voren te laten zakken zodat hij over de nek van zijn paard komt te liggen voordat hij het bewustzijn verliest.


Afbeelding

Isra reed een eindje vóór Benicio en Jessa, niet alleen om hen wat privacy te gunnen maar ook omdat ze gewoon heel graag wilde dat ze sneller konden reizen. Ze weet dat ze rekening moeten houden met Benicio maar het tempo begint haar zo langzamerhand te irriteren. Ze rijdt op zo'n afstand van Benicio en Jessa dat ze niet kan horen waar ze het over hebben, maar ze hoort dat ze aan het praten zijn. Dan hoort ze Jessa haar naam zeggen. Ze draait Vaskur en ziet dat de situatie er niet erg goed uitziet. Ze rijdt naar hen toe zodat Vaskur rug aan rug loopt met hun paard, waarna Isra voorzichtig afstapt.

'Laat hem rustig zakken, dan til ik hem zo goed en kwaad als het gaat naar beneden,' instrueert ze Jessa.

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: za feb 23, 2013 15:11 

Afbeelding

Stevig blijft Jessa Benicio vasthouden. Ze voelt hoe zijn lichaam naar een hevige hoestbui wat naar voren leunt en zich daarna ontspant en ze weet dat hij het bewustzijn heeft verloren. Ze bijt op haar lip. Nee, niet weer... Ze kijkt opzij en ziet dat Isra haar roep om hulp gehoort heeft. Ze doet wat ze haar vraag en laat Benicio langzaam van het paard afglijden, richting Isra.

Even blijft ze zitten, kijkend naar het tavereel. Hij is buitenwesten en nu zijn ze weer gedwongen om te stoppen. "We zullen hier nu wel moeten stoppen, lijkt me..." zegt ze zacht terwijl ze zich van het paard af laat glijden. Eigenlijk wil ze gelijk haar excuus maken. Het is nooit haar bedoeling geweest dat zij of Benicio Isra zo tot last zouden zijn. Het bevalt haar niet dat ze misschien hier moeten overnachten. Ze had vaker in het bos overnacht, maar nooit op deze manier. Alleen Isra, een bewusteloze Benicio en zijzelf, een heel kwetsbare groep.

Ze knielt naast Benicio neer, knoopt zijn blouse wat open en legt haar oor op zijn borstkas om te luisteren naar zijn hart en longen. Zijn longen zijn nog steeds wat hysterisch bezig, maar langzaam beginnen ze tot rust te komen. Ze zucht... De onzekerheid van het gesprek van net, de mededelingen die hij deed en het plotselinge verlies van zijn bewustzijn maakte het het er voor haar ook inet makkelijker op. Ze is moe, maar hier mag ze nu niet aan toegeven.

"We moeten een tent opzetten." zegt ze, "Dan hoeft hij in ieder geval niet op de grond te blijven liggen."

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 467 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 32  Volgende


Keer terug naar RPG
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme