Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr dec 27, 2013 17:22 

Afbeelding

Hanne ziet hoe Bryan aantekeningen aan het maken is. Ze slaat haar ogen ten hemel. Zelfs al zou dit zeer zeker een leerrijk tripje worden, het is absoluut niet nodig de nerd uit te hangen voor de ogen van een stuk of wat medestudenten. Haar manier van leren lag niet bij alles ijverig opschrijven en er daarna toch niets meer van kunnen lezen, maar bij onthouden. Dat ging veel makkelijker, en was lang niet zo vermoeiend als wat Bryan aan het doen was. Ach ja, Huffelpuffers waren ook een apart ras. Eentje dat ze nooit geheel zou begrijpen.

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: ma jan 20, 2014 22:03 

Afbeelding

Als er geen vragen volgen, glimlacht Professor Taviles. Hij had het zijn leerlingen uiteraard goed uitgelegd.

"Mooi," zegt hij, "geen vragen zo te horen? Dan ga ik jullie alleen laten. Neem wat te drinken en ga vooral even het huis bekijken. Ik kom morgenavond weer even langs om te kijken hoe het gaat. Als er echt iets aan de hand is kunnen jullie me altijd via de haard bereiken."

Met die woorden en een klein gebaar richting de haard staat hij op en verlaat hij het huis. De leerlingen zouden zich vast wel kunnen redden.


Afbeelding

Oliver zet een punt achter zijn aantekeningen en rolt het perkament op. Deze stopt hij in zijn tas. Dan kijkt hij de groep rond. Eigenlijk kende hij de rest niet zo goed. Hij is de enige Zwadderaar in de groep en zag de andere leerlingen eigenlijk alleen maar tijdens de dreuzelkunde lessen.

Hij schraapt zijn keel. Dat drankje kon later wel, het leek hem voor het leerproces eerst handiger dat hij een kamer zou vinden.

"Ik ga een kamer zoeken," zegt hij, terwijl hij zijn tas over zijn schouder hijst.

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: wo jan 22, 2014 16:03 

Afbeelding
Bryan staat meteen op als de professor weggaat, en loop richting de keuken. hij hoort achter zich Oliver zeggen dat hij een kamer gaat zoeken. "Wacht even, dan kom ik mee!" roept Bryan naar Oliver. Voordat hij achter hem aan rent kijkt hij snel rond in de keuken. Hij ziet meteen allemaal apparaten staan, sommige herkent hij... Maar niet allemaal. De keuken is bedekt met mooie gekleurde tegels. "Dit is wel wat anders dan Zweinstein" grinnikt Bryan terwijl hij naar Oliver rent. Bryan hangt zijn spullen aan de houten kapstok die in de hoek van de gang staat voordat hij naar de trap loopt. "Oliver ken ik eigenlijk niet zo goed, lijkt me wel een aardige gast. denkt Byran als hij even naar Oliver kijkt. Na nog een blik in de gang geworpen te hebben, loopt Byran de trap op....

_________________
Griffoendor!


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 30, 2014 22:29 

Afbeelding
Damaya fronst haar wenkbrauwen als ze de opdracht hoort. Kon die gast niets beters verzinnen? denkt ze bij haarzelf. Ze zucht diep en staat meteen op als de professor klaar is met uitleggen en weggaat. In de keuken treft ze Bryan aan, maar die gaat meteen weer met die jongen uit Zwadderich mee. Stalker. Langzaam trekt Damaya de koelkast open. Ze zucht. Er staat alleen Ă©Ă©n fles cola in. "Iemand ooit nagedacht over hoe we aan dat geld komen?" vraagt ze geĂŻriteerd. "Of moeten we hier gaan werken... Dit is echt het saaiste project ooit." Ze loopt de keuken uit, naar de woonkamer. Er staan allemaal standaard meubels, helemaal geen kaarsen of bloemen of zo. Wat een saai huis. De komende dagen gaan echt een hell worden. Als ze hier echt moet werken, dan zou ze gewoon weglopen...

Off topic: Natuurlijk loopt ze dan niet echt weg, maar dat denkt ze gewoon.


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: do nov 06, 2014 20:06 

Afbeelding

"Wowww.." zegt Bryan enthousiast wanneer hij een kamer binnenloopt. In het midden van de kamer staat een groot bed en de kamer is aan alle kanten versierd met allemaal verschillende posters. Aan de andere kant van de kamer staat een bureau met een apparaat erop. "Oliver, is dit niet een computer? Daar had Professor Taviles het toch laatst over? roept Bryan naar Oliver. Toen bedacht hij zich dat hij natuurlijk snel een kamer moest gaan uitzoeken voordat de rest de mooiste kamers inpikken. Snel loopt hij naar de volgende kamer.

_________________
Griffoendor!


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Keer terug naar RPG
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme