Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 17  Volgende

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: wo nov 30, 2011 13:57 

CPT UFO:
Je eigenschappen hebben veel van die van een Griffoendor. Maar ook Huffelpuf vind ik er goed bij je passen, gelet op de positieve eigenschappen. Toch ben ik eerder geneigd om Griffoendor toe te wijzen. Al is het maar om de favoriete les en het beroep dat je gekozen hebt. Dat vergt een mate van uithoudingsvermogen, toewijding en doorzettingsvermogen.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: wo nov 30, 2011 19:09 

Jordiv:
Ik bespeur zowel Slytherin als Gryffindor bij jou. Eigenwijs zijn vind ik namelijk een echt Gryff eigenschap. Maar toch zet ik je bij Slytherin. Je lijkt heel veel ambitie te hebben.

CPT UFO:
Loyaal, Medelevend en behulpzaam, die drie eigenschappen schreven gewoon Hufflepuff. Maar ongeduldig en eigenwijs vind ik weer typisch bij Gryffindor passen. Toch ga ik voor Hufflepuff. Waarom? Ik vind barman in een gezellige kroeg typisch iets voor een Hufflepuff.

Profiel  

Magic is Might

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo nov 30, 2011 19:27 

Jordiv:
Oh, dit is voor mij geen moeilijke keuze. Altijd gelijk hebben, koppig zijn en niet bang zijn voor een beetje macht. Jij past wel in Zwadderich!

CPT UFO:
Volgens mij ben jij een echte mensen-mens.. (of ben ik de enige die die term kent?). Je bent loyaal, behulpzaam, maar ook ongeduldig. Ik vind eigenlijk dat alles slaat op Hufflepuff. Maar als jij graag in Ravenclaw wilt zitten, denk ik dat je het daar ook wel goed doet!

Where your treasure is, there will your heart be also

Profiel  

6e jaars

BerichtGeplaatst: vr dec 09, 2011 0:58 

CPT UFO
Als ik naar je karaktereigenschappen kijk, beste en minder goede, zou ik je sorteren in Griffoendor. Je kiest ook de zegevlier wat wel past bij Griffoendor en Zwadderich, maar de rest past weer niet bij Zwadderich vind ik. Je zou zelf voor Ravenklauw kiezen, maar ik raad je aan om ook Griffoendor te overwegen.

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jan 06, 2012 20:20 

En ik heb weer een aantal nieuwe lijstjes. Ik zal zo snel mogelijk de afdelingspunten en de sikkels verwerken. Iedereen zal vanaf nu (incl. de mensen die al adviezen gegeven hebben en nog verwerkt moeten worden) 5 afdelingspunten per sorteeradvies krijgen.

magic_twins
Lees verder...
1. Wat zou je zien als in de Spiegel van Neregeb zou kijken?
Mezelf, met mijn vriend, en alle andere mensen die me na staan, natuurlijk in een gezonde toestand en een mooie toekomst.

2. Wat zijn je drie beste karaktereigenschappen en waarom?
- luisterend oor, ik luister goed naar andere mensen en probeer ze ook altijd te helpen.
- creatief, ben altijd aan het knutselen, maak zelfs mijn eigen kerstkaarten en fotoalbums.
- leergierig, probeer altijd het beste uit mezelf te halen en als ik een keer een slecht punt haal probeer ik de keer erna een hoog punt te halen.

3. Wat zijn je drie slechtste minst goede karaktereigenschappen en waarom?
- faalangst, ik ben heel onzeker over mezelf, in het sociale leven en kan slecht contacten leggen.
- gebruik mijn vrienden voor spot, maak grapjes over mijn vrienden (ze kunnen er gelukkig wel tegen), maar als t te erg wordt bied ik ook mijn verontschuldigingen aan.
- Ik uit geen gevoelens, wacht tot het teveel wordt en dan komt alles in tranen eruit.

4. Als je een baan in de Tovenaarswereld zou moeten zoeken, wat zou je kiezen?
uhm.. ik denk docent aan zweinstein en dan het vak voorspellend rekenen (ook al is mijn favoriete vak vliegles), aangezien ik graag wiskunde docent wil worden.

5. Welke 'Reliek van de Dood' zou jij kiezen?
ik denk de onzichtbaarheidsmantel. Dan zou ik me rustig terug kunnen trekken wanneer ik dat wil.

6. Wat is jouw favoriete les op Zweinstein?
vliegles, maar er zijn genoeg leuke vakken op zweinstein... ze zijn beter dan in de dreuzelwereld!

7. Welke afdeling zou je zelf kiezen?
hmm.. moeilijk, ik zou het niet zo goed weten. Ik laat het geheel aan jullie over en luister goed naar jullie adviezen.

Succes voor het sorteren en alvast bedankt voor alle adviezen!

Karen Corvus
Lees verder...
1. Wat zou je zien als in de Spiegel van Neregeb zou kijken?Ikzelf, 100% gelukkig met wie ik ben en wat ik doe
*Empathie: Ik voel sterk mee met mensen, waardoor ik graag raad geef als ik denk dat dat zou helpen
*Leergierigheid: ik leer uit elke situatie wel iets bij, zelfs al was het maar dat iets de moeite niet waard is.
*Ik probeer Open-Minded te zijn: wij mensen worden sterk gestuurd door vooroordelen, eerste indrukken,... ik probeer dit zo veel mogelijk opzij te zetten om een eerlijker en objectiever beeld te hebben van mensen en situaties. Zo krijgt alles en iedereen een eerlijke kans bij mij.
Ik ben een...
*Escapist: als iets me van streek maakt, zal ik het gaan vermijden. Ook als deze dingen aandacht NODIG hebben (ruzie, een moeilijk telefoongesprek,...) waardoor veel situaties alleen maar neteliger worden.
*Perfectionist:Ik wil alles perfect krijgen, waardoor ik aan veel dingen niet begin of ze raken nooit af omdat ik ze niet krijg zoals ik wil. Drives me crazy.
*Betweter: ik geef het toe :D Er zit zo veel info in mijn hoofd dat er vaak ongevraagd eens iets uit ontsnapt.
Da's een moeilijke. Ik ga gewoon heel cliché 'leraar op Zwijnstein'zeggen.
Mantel!Imagine all the possibilities!
Spreuken :)
Ravenklauw!

Caitlina
Lees verder...
1. Wat zou je zien als in de Spiegel van Neregeb zou kijken? Mijzelf levend in de 70's, compleet met lang haar zonder model en broeken met olifantenpijpen.
2. Wat zijn je drie beste karaktereigenschappen en waarom? Ik ben heel meelevend, als ik heel gemotiveerd ben voor iets ga ik er ook voor en werk ik er voor, en ik zie meestal het goede in mensen.
3. Wat zijn je drie slechtste minst goede karaktereigenschappen en waarom? Ik stress heel snel, ben koppig en als iemand het verkorven heeft bij mij, vind ik het moeilijk om hem/haar te vergeven.
4. Als je een baan in de Tovenaarswereld zou moeten zoeken, wat zou je kiezen? Journaliste voor The Quibbler.
5. Welke 'Reliek van de Dood' zou jij kiezen? De mantel, omdat die mij gewoon immens handig lijkt. Ik heb niet zoveel nood aan macht en van de dood blijf ik zo ver mogelijk uit te buurt.
6. Wat is jouw favoriete les op Zweinstein? Verweer tegen de zwarte kunsten of waarzeggerij omdat dat zo grappig is
7. Welke afdeling zou je zelf kiezen? Ravenklauw of Huffelpuf

Marnix Ikink
Lees verder...
b]1. Wat zou je zien als in de Spiegel van Neregeb zou kijken?[/b]
mezelf met de zegevlier

sluwheid, daar los ik veel problemen mee op, vertrouwen, ik zie overal wel een goed iemand in, en dapperheid, ik durf bijna alles.

impulsifiteit, ik zeg mijn ideen bijna altijd meteen, hebberigheid, ik wil de beste dingen hebben, en loslippigheid, ik kan geen geheimen bewaren.

secretarisgeneraal va de minister.

de zegevlier

transfugiratie

zwadderich

Zvatochna
Lees verder...
Mijzelf in mijn eigen bibliotheek met alle boeken van de Verboden Afdeling en ongepubliceerde manuscripten.

- Ik zeg altijd precies wat ik denk en/of vind. Zelf vind ik dat een erg goede karaktereigenschap en als iedereen dat zou doen, kom je nooit voor verrassingen te staan.
- Ik kan erg goed geheimen bewaren. Je hebt alleen jezelf er maar mee als het uitkomt dat je geheimen door hebt verteld.
- Ik ben erg op mezelf. Ik val anderen niet lastig met mijn sores en ik verwacht dat anderen dat ook niet bij mij doen.

- Ik ben erg nieuwsgierig. Ik wil altijd alles over alles weten en dat kan anderen soms irriteren.
- Ik ben soms vrij egoïstisch. Niet altijd bewust, maar ik kies altijd, in iedere situatie, voor mezelf. Ik ben tenslotte de enige persoon die mijn hele leven bij me zal blijven.
- Ik kan niet tegen dingen die onjuist zijn. Ik verbeter alles en iedereen, wat niet altijd goed valt bij anderen.

Dat is een moeilijke vraag. Ik denk dat ik graag een baan zou hebben waarbij je veel invloed hebt op anderen. Dus ik zou waarschijnlijk op Het Ministerie van Toverkunst naar een baan zoeken.

Ik zou voor de toverstok gaan. Het idee van een stok die machtiger is dan alle anderen intrigeert mij.

Toverdranken en Verweer Tegen de Zwarte Kunsten.

Ravenklauw of Zwadderich.

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: vr jan 06, 2012 21:10 

Magic_twins: Creatief en leergierig zijn al Ravenclaw eigenschappen. Daarnaast heb je faalangst, wat een eigenschap is die ik ook bij veel Ravi's tegengekomen heb (hoewel dat ook vaak met perfectionisme te maken heeft). Niet dat dat nou per definitie een Ravi-kenmerk is, maar het is wel iets dat me opvalt. Dat je docent zou willen zijn vind ik ook erg Ravenclaw-achtig. Dus ja, lijkt me duidelijk: Ravenclaw.

Karen Corvus: leergierigheid is een Ravenclaw eigenschap, maar empathie en open-minded zijn vind ik weer typische Hufflepuff eigenschappen. Ook escapisme (ontwijken van confrontatie) vind ik een beetje een Hufflepuff eigenschap. Daarentegen ben je wel een perfectionist en een betweter, zou je docent willen zijn en zou je ook zelf voor Ravenclaw kiezen. Dus ik zie je een beetje als een Ravenpuff, maar omdat ik vind dat je eigen keuze de doorslag geeft: Ravenclaw.

Caitlina: again, meelevendheid vind ik een Huff-eigenschap. Ook het gemotiveerd voor iets zijn en er dan hard voor werken. Je keuze bij de Spiegel van Neregeb is echter wel iets dat vrij excentriek is en bij Ravenclaw past. Hetzelfde met het journalist voor de Quibbler willen zijn. Het koppige vind ik meer Gryffindor-achtig. Dus ja, volgens mij ben je best wel well-rounded. xD Je geeft voor mij toch iets meer een Ravenclaw vibe af, en aangezien dat ook een van jouw eigen keuzes is: Ravenclaw.

Marnix Ikink: jou zie ik meer als een Slytherin/Gryffindor mix, is weer even iets anders dan Ravenclaw. xD Sluwheid, je gekozen reliek, hebberigheid en je verlangde beroep (als secretaris-generaal oefen je misschien niet alle macht uit, maar je weet wel alles wat er gebeurt en hebt wel veel invloed) wijzen heel duidelijk naar Slytherin. Dapperheid en impulsiviteit zie ik echter meer als Gryffindor eigenschappen. Maar je geeft zelf Slytherin aan, dus daar houd ik het ook bij.

Zvatochna: hm, weer zo'n twijfelgeval. Je hebt erg duidelijk Slytherin kenmerken, zoals je fascinatie met de Elder Wand, het feit dat je een baan wilt met veel invloed, en je gevoel voor zelfbehoud. Ook dat je op jezelf bent. Dat je in de Spiegel van Neregeb jezelf zou zien in een bibliotheek vind ik dan wel weer heel Ravenclawlike, net als je nieuwsgierigheid. Uiteindelijk denk ik dat je toch meer Slytherin eigenschappen hebt.

were mine.

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jan 07, 2012 15:23 

En ik heb weer een nieuw lijstje erbij.

flipenflip
Lees verder...
1. Wat zou je zien als in de Spiegel van Neregeb zou kijken?Mij met een vuurflits
2. Wat zijn je drie beste karaktereigenschappen en waarom?Trouw omdat ik nooit iemands geheim aan ieman anders doorvertellen. leergierig Als ik iets interessants hoor wil er gelijk alles over weten. Enthousiast. Als ik iets leuk vind dan laat ik het niet snel los.
3. Wat zijn je drie slechtste minst goede karaktereigenschappen en waarom?Koppigheid soms ben ik het ergens niet over eens en blijf ik maar zeggen dat het niet zo is. Ik kan slecht tegen kritiek, want als ik iets leuk vind en en iemand zegt dat hij er iets stom aan vind dan word ik gelijk helemaal boos. Dit klinkt een beetje raar, maar ik heb als ik iets niet ken van eten dan durf ik het nooit te eten, omdat ik bang ben dat ik het vies vind.
4. Als je een baan in de Tovenaarswereld zou moeten zoeken, wat zou je kiezen? Ik zou graag op een departement willen werken dat iets met fabeldieren te maken heeft.
5. Welke 'Reliek van de Dood' zou jij kiezen?de steen der wederkeer
6. Wat is jouw favoriete les op Zweinstein?spreuken en bezweringen
7. Welke afdeling zou je zelf kiezen?Huffelpuf

Profiel  

Zielig Dichtertje

BerichtGeplaatst: zo jan 08, 2012 13:40 

magic_twins
Na het lezen van de eerste twee vragen en antwoorden, dacht ik aan Huffelpuf.
Maar dat strookt niet met het vervolg.
Ravenklauw lijkt dan het best bij je te passen. Je bent leergierig en creatief. En met je minst goede karaktereigenschappen pas je volgens mij daar gewoon het beste.

Karen Corvus
Je geeft zelf aan voor Ravenklauw te kiezen, maar toch maak ik bijna uit alle antwoorden die je geeft op dat Huffelpuf misschien toch net meer bij je past. Vooral je empathie en open-minded zijn. Alsook dat je confrontaties liever schuwt.
Dus voor jou zeg ik Huffelpuf.
Maar de uiteindelijke keuze ligt helemaal bij jezelf.

Caitlina
Jouw positieve eigenschappen zijn heel Huffelpuf. En je negatieve zijn dan weer alles behalve Huffelpuf. Wat je in de spiegel zou zien, is zo buiten de lijntjes gekleurd, dat ik niet goed weet wat ik ermee moet.
Je wil journaliste worden, wat misschien wel Ravenklauw is en je keuze voor de mantel sluit vooral Zwadderich helemaal uit.
Vooral afgaande op je positieve punten, zeg ik Huffelpuf.

Marnix Ikink
Jij bent overduidelijk een Griffoendor/Zwadderich mix. Het impulsieve, je dapperheid zijn heel herkenbare dingen voor een griffoendor. Dat je graag aan de macht zit associeer ik dan weer met Zwadderich. Zelf kies je daarvoor; Dus dan denk ik dat dat ook het beste voor je is.
Zwadderich dus. Als bij de laatste vraag een ander antwoord had gestaan, had ik denk ik Griffoendor genomen

Zvatochna
Je antwoord op de laatste vraag geeft duidelijk aan wat ik zelf al bij de vorige zag. Ravenklauw of Zwadderich. En het stemt ook erg overeen met je allereerste antwoord. Toch vind ik je het meest naar de Ravenklauw kant neigen. Je bent behoorlijk op jezelf, maar toch er nieuwsgierig. (Lijkt me ook wel wat tegenstrijdig, maar je nieuwsgierigheid zal dan op wereldse dingen slaan)En dat je niet tegen onjuiste dingen kan, gaf voor mij de doorslag om je bij Ravenklauw te plaatsen en niet in Zwadderich.

flipenflip
Jezelf met een vuurflits zien, lijkt me een teken te zijn dat je behoorlijk avontuurlijk bent. En ook je koppigheid en enthousiasme vind ik best wel dingen die goed in Griffoendor zouden passen.
Zelf zou je voor Huffelpuf kiezen, en dat is ook een goede keuze voor je, want je geeft aan trouw te zijn.
Omdat je bent duidelijk geen durfal bent (je eet liever geen dingen die je niet kent) denk ik dat Huffelpuf wel goed bij je past.

Laatst bijgewerkt door Pieper op zo jan 08, 2012 15:42, in totaal 2 keer bewerkt.

Profiel  

3e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 08, 2012 15:39 

magic_twins
Jouw karakter-eigenschappen passen naar mijn idee precies bij Ravenklauw. Je bent leergierig, creatief en je houd van kennis. Dat komt in ieder geval op mij zo over omdat je zegt graag docent te worden op Zweinstein. Toch kun je Huffelpuf ook overwegen, gezien het beeld dat jij zou zien als je in de spiegel kijkt.
Ik hou het bij Ravenklauw omdat je naar mijn idee met je gesloten karakter en honger naar kennis niet erg goed in Huffelpuf zou passen. De keuze echter, is geheel aan jezelf.

Karen Corvus
Je zegt zelf graag in Ravenklauw te zitten, maar jouw antwoorden op de vragen schreeuwen bijna 'HUFFELPUF!'. Het komt op mij over dat je erg rechtvaardig bent. Je kan niet tegen onrecht en ziet iedereen als gelijke wezens. Je leeft mee met mensen en je zou graag leraar op Zweinstein worden, wat kan betekenen dat je een honger naar kennis hebt (en dat is inderdaad heel Ravenklauw-achtig), maar het kan ook betekenen dat je andere mensen graag een dienst wilt bewijzen en dat past dan weer precies bij Huffelpuf.
Ik hou het bij Huffelpuf, maar de keuze is geheel aan jou om te maken.

Caitlina
Ik kan hier een heel verhaal van maken, maar het is eigenlijk heel simpel. Jouw karaktereigenschappen passen precies bij Huffelpuf. Je bent meelevend en ziet het goede in de mens. Ondanks dat je hen slecht kan vergeven als zij het bij jou hebben verkorven. Ik hou het bij Huffelpuf.

Marnix Ikink
Je bent ambitieus, dat is een ding dat duidelijk is en dat lijkt me inderdaad iets wat precies in Zwadderich past. Maar tegelijkertijd heb jij snel vertrouwen in iemand, ben je impulsief en dapper. Dat zijn allemaal dingen die ik zonder twijfel in Griffoendor zou terug zien. De keuze is geheel aan jou en als jij gelukkiger denkt te zijn in Zwadderich, moet je dat zeker doen.
Ik echter, ga toch voor Griffoendor omdat je daar naar mijn idee meer bij past.

flipenflip
Ik ben het met je eens dat Huffelpuf een goede keuze zou zijn. Toch zou ik ook Griffoendor nog even overwegen. Je houd van avontuur, bent enthousiast, leergierig en niet bang om je mening te geven. Uiteindelijk is de keuze geheel aan jou, maar ik ga nu toch voor Griffoendor. Overweeg het eens en maak dan je keuze :]

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 08, 2012 21:43 

magic_twins
Creatief en leergierig waren de eerste woorden die ik zag, toen ik Eva's bericht uitklapte. Dus dat slaat absoluut op Ravenclaw. Ook toen ik verder las, bleef ik bij Ravenclaw steken. Daarom denk ik ook dat je daar het beste bij past.

Karen Corvus
Ik zie weer een heleboel Ravie eigenschappen. Leergierig, empathie, open-minded. Je goede eigenschappen vind ik al heel erg passen bij Ravenclaw. En dan gaan we naar je slechte eigenschappen. Daar zie ik betweterig en perfectionist staan. Dan wil je leraar worden op Zweinstein en Spreuken is je favo vak. En daar bovenop geef je ook aan in Ravenclaw te willen. Ravenclaw it is!

Caitlina
Tsch, kom jij eens snel in Slyth! xD Nee? Dan ga ik voor Hufflepuff. Ik vind je heel laid back en vriendelijk overkomen. Verder zie je in mensen het goede, wat ik ook heel Huffelig vind. Ik zie ook wel wat Slyth hoor (het moeilijk vergeven) en wat Raaf (Journaliste), maar ik denk dat jij je wel thuisvoelt in Huff.

Marnix Ikink
Toevallig heb ik jou van de week in Slyth toegelaten :') Ik vind je lijstje iets teveel Slyth schreven, alsof je er echt heel graag in wil. En das natuurlijk prima. De dapperheid slaat natuurlijk op iets meer Gryff, maar Slyths zijn ook dapper, alleen wat egoïstischer vaak. Ik mag ook zeggen dat je lijstje nou niet precies bescheiden overkomt xD Dus ja, Slytherin.

Zvatochna
Ook jou heb ik toegelaten tot Slyth en ik vind dat je het heel goed doet :) Al lekker ideetjes verteld en gaat prima toch :P Ik ben er erg blij mee. Ik vind dat je lijstje veel Slyth en veel Raaf heeft. Maar je vind invloed uitoefenen op anderen wel leuk en volgens mij ben je ook niet op je mondje gevallen. Niet negatief bedoeld hoor, juist goed. Op jezelf zijn vind ik ook meer Slyth dan Raaf. Ik denk dat je het in allebei goed zou doen, maar ik hou je toch lekker in Slytherin!

flipenflip
Ik zie wel wat Gryffindor in jou. Beetje een mengelmoes, maar toch denk ik dat je het in Gryff niet slecht zou doen! Ik zou dat maar overwegen. (zoals ik zie dat Zvatochna ook al zei). Al is Huff natuurlijk ook prima, ook omdat Gryff vaak dapper zijn en jij dat niet als voornaamste eigenschap hebt. Dus ik zeg Gryffindor, omdat dat misschien toch wel onverwachts goed bij je kan passen. Natuurlijk moet je het uiteindelijk zelf weten.

Profiel  

2e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jan 09, 2012 16:53 

magic_twins
Bij de tweede vraag stuit ik al meteen op karaktereigenschappen die perfect bij Ravenklauw passen. Leergierig & creatief. Je wilt graag docent worden op Zweinstein, wat mijn keuze uiteindelijk doet vallen op Ravenklauw! Jouw karaktereigenschappen passen er perfect bij.

Karen Corvus
Een ook hier lees ik weer de leergierigheid, open-minded en perfectionist, wat mij doet neigen naar Ravenklauw. En ook wanneer ik verder las, bleef mijn keuze vallen op Ravenklauw!

Caitlina
Doorzettingsvermogen en koppig. Dit doet me denken aan Griffoendor. Maar ook Huffelpuf zou een goede keuze kunnen zijn, door het inzien van het goede in mensen. Zelf zou je jezelf in Huffelpuf indelen. En ik denk dat ik dan ook met deze keuze mee ga.

Marnix Ikink
Sluw, maar ook dapper. Griffoendor en Zwadderich zijn beide wel keuzes om te overwegen. Maar toch lijk je meer power te willen hebben, dus ga ik toch voor Zwadderich, terwijl de karaktereigenschappen meer Griffoendor zijn.

Zvatochna
Het meeste van jouw eigenschappen doen met denken aan Huffelpuf, maar er zit ook wel wat Zwadderich in. Als reliek kies jij de toverstok, die best wel veel power kan geven aan een tovernaar. Daardoor zal ik toch gaan voor Zwadderich.

Flipenflip
Enthousiast en leergierig, dat doet met denken aan Ravenklauw. Het lijkt ook een beetje alsof je onzeker bent, wat doet neigen naar Huffelpuf. Het is een moeilijke keuze, maar ik denk dat je het beste thuis hoort in Huffelpuf.

Aanmeldtopic RPG, Overslept, one more vote!

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jan 10, 2012 20:47 

magic_twins
Jij bent duidelijk een Ravenclaw! Ravenclaw's zijn erg leergierig en creatief. Daarnaast geef je aan faalangst te hebben, wat zowel een Ravenclaw als Slytherin eigenschap is in mijn ogen. Van alle afdelingen vind ik de Ravenclaw's ook het meest onafhankelijk en teruggetrokken zijn. Daarnaast wil je jouw wijsheid graag op anderen over brengen. Het lijkt me duidelijk!

Karen Corvus
Je geeft zelf al aan jezelf in Ravenclaw te plaatsen en dat is ook waar ik je plaats. Ravenclaw's zijn open-minded (ze willen zoveel mogelijk weten en van alle kanten bekijken) en leergierig. Daarnaast ben je ook nog eens perfectionistisch en een betweter. Volgens mij spreekt het voor zichzelf.

Caitlina
Ik vind het lastig om jou te plaatsen. Er komt niet echt iets heel duidelijks naar voren. De vibe die ik echter krijg is dat je gezellig, maar ook gemotiveerd bent. Ik vind je daarom een mix, namelijk een Ravenpuff.

Marnix Ikink
Jij bent duidelijk een Slytherin! Je bent sluw, dapper, ambitieus en hebberig.

Zvachtona
Je bent zeer nieuwsgierig en egoïstisch. Je wilt heel graag invloed hebben en macht spreek jouw aan. Zoals ik het lees wil je graag de geheimen van de wereld weten, maar zal dit nooit voor iets slechts gebruiken. Dit laat mij erg tussen de afdelingen Ravenclaw en Slytherin in. Uiteindelijk besluit je zelf. Ik vind je een Slytherclaw!

flipenflip
Als ik jouw eigenschappen zo lees, dan vind ik dat je in Gryffindor het beste past. Je bent trouw, enthousiast, koppig en kan slecht tegen kritiek. Ik vind dat een mix tussen Gryffindor en Slytherin. Daarnaast zie ik inderdaad ook wel een beetje Hufflepuff in jou. Iets met fabeldieren spreekt jou aan (Hufflepuff's zijn echte verzorgers en beschermers) en je kiest voor de Steen der wederkeer, wat ook echt aantoont dat je liever iemand die je lief hebt terug brengt dan naar de macht te grijpen. Alles bij elkaar maakt jou het meest een Gryffindor, zoals ik al eerder aan gaf.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 11, 2012 12:20 

En ik post weer een lijstje er tussendoor. Er zijn nu dus zeven lijstjes waar je advies voor kunt geven.

Chambers
Lees verder...
ik zou mezelf zien met een diploma. een leuk baantje en gelukkig zijn met mijn vriend.
vrolijk. ik kan heel vrolijk zijn, en ook mensen opvrolijken als je zich niet goed voelen.
trouw. ik laat mensen niet in de steek.
creatief. ik hou er van om dingen te verzinnen. zoals verhalen.
eigenwijs. ik doe vaak de dingen zoals ik denk dat ze moeten.
ongeduldig. ik heb heel weinig geduld als ik iets wil moet het vaak ook direct gebeuren.
slechte concentratie. ik heb bijna geen concentratie. om de 5 minuten moet ik wel even wat anders doen.
waarschijnlijk zou ik dan bij de Daily Prophet gaan werken, als fotograaf.
ik zou kiezen voor de onzichtbaarheidsmantel, omdat ik het soms fijn vind om ergens te lopen en dan niemand je kan zien.
Bezweringen. ik vind het leuk om nieuwe spreuken te leren
geen Slytherin, de rest is prima.

Profiel  

3e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 11, 2012 12:52 

Chambers
Jij bent voor mij een echte Huffelpuffer. Je bent trouw, vrolijk, je lijkt me heel erg vriendelijk en ik heb het idee dat je niets liever doet dan samen met je vriend of vrienden gezellig op de bank hangen. Jij zegt creatief te zijn, iets wat goed bij Ravenklauw zou passen, maar tegelijkertijd kun jij je niet goed concentreren en dat past er dan helemaal niet meer bij. Je wilt graag dat dingen op jouw manier gebeuren, wat misschien wel iets weg heeft van Griffoendor en Zwadderich, maar ik hou het toch bij Huffelpuf omdat ik denk dat jouw eigenschappen daar het best tot zijn recht zullen komen.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 11, 2012 14:06 

Chambers
Jij bent voor mij een Gryffindor. Niet alleen Hufflepuff's zijn vrolijk en trouw, ook Gryffindors zijn erg sociale en loyale mensen. Daarnaast ben je ook ongeduldig, eigenwijs en hebt slechte concentratie. Dat zijn op zich ook Gryffindor eigenschappen, dus daar zul je je prima thuis voelen.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 250 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 17  Volgende

Keer terug naar Zweinstein
Ga naar: