Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo okt 09, 2013 17:14 

Lilly schreef:
LindaWeasley schreef:
Hanne schreef:
Hmm, deze is inderdaad best een moeilijke. Je bent een familiemens, wat je wel bij meerdere afdelingen kan zetten. Wanneer ik je positieve eigenschappen zie, zou ik eerder Huffelpuf willen zeggen. Doorzetten en hard werken is een echte Huffelpuf-eigenschap. (aan de andere hand doen de zwadderaars er ook alles aan om hun dool te bereiken...) Ook het opkomen voor de zwakkeren is typisch Huffelpuf: voor ons ik er plaats voor iedereen, dus dat ik ook weer een gedeelde eigenschap met de huffies. Verder is Moed inderdaad wel iets Griffoendors. Koppigheid dan weer, kan je ook wel bij de griffoendors zetten, maar eigenlijk past het al even goed bij Zwadderich. Best snel geïrriteerd zijn is dan weer een eigenschap die niet echt bij de huffies past. Huffelpuf is ook wel gekend om zijn geduld. Niet ordelijk zijn, welja, dat kan bij alles wel gaan. Misschien iets minder bij ravenklauw... Je hebt grote ambities aan de ene kant, wat wel iets is voor zwadderich. Maar een fopwinkel openhouden lijkt je nog iets fijner. Daar kan ik niet meteen een afdeling op plakken... Het reliek vind ik ook iets waar ik niet meteen een afdeling op kan plakken. Ook met de lessen kan ik niet meteen veel. jou eigen stem weegt ook door. Jij kiest het liefst woor Griffoendor en daar kan rekening mee gehouden worden.
Laat ons dan eens kijken naar de tussenstand:
Griffoendor:5
Huffelpuf:3
Zwadderich:5
Ravenklauw:1
Hieruit besluit ik: Niet echt Ravenklauw, Huffelpuf misschein nog wel en Griffoendor en Zwadderich hebben de meest doorwegende stem. Het gaat dus tussen Griffoendor en Zwadderich volgens mij. Maar laat mij jou 1 tip geven: laat je niet leiden door vooroordelen over de afdelingen. Elke afdeling is even goed en ik ben er zeker van dat je in beide huizen je thuis zal voelen.


Dankje, ik wacht nog even de andere stemmen af maar ik weet nu welke ongeveer. Als je bij Zwadderich zit hoef je toch niet perse slecht te zijn? Want ik had bij een andere test ook Zwadderich maar ik vind mezelf niet slecht.


Laat me dit even heel duidelijk maken: Zwadderich is níet slecht. Zwadderich is even goed als de andere afdelingen. De goede en grootse tovenaar Merlijn komt eruit.
Zwadderaars zijn ambitieus en sluw. Beiden geen slechte eigenschappen, je kunt sluw zijn op de goede manier, het is maar te zien aan welke kant je staat. En Zwadderaars zijn grootse leiders. En niet altijd grootste leiders van de slechte kant ^^
Zwadderaars zijn op z'n minst even goed als Griffoendors, Huffelpuffers of Ravenklauwers.


Ik meld me aan bij Zwadderich!


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: vr okt 11, 2013 21:53 

Ik zie moed, behulpzaamheid, koppigheid en een kort lontje. Als er 1 afdeling bij die eigenschappen past, dan is het wel Griffoendor!

Edit: oh... ik zie dat je je al bij Zwadderich aangemeld hebt. (Stiekem vind ik Gryffindor beter passen, namelijk XD )

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za okt 12, 2013 10:12 

Ja, dacht ik ook al. Was al verbaasd dat bij Pottermore ik bij Zwadderich kwam. Ik denk nog even na dus accepteer me verzoek nog maar niet.


 Profiel  

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: za okt 12, 2013 11:31 

Ik ga iedereen die Slytherin zegt tegenspreken, moed, koppigheid, behulpzaam zijn en een kort lontje zijn typische eigenschappen voor een Gryffindor. Daarnaast denk ik dat je in Gryffindor een hoop leeftijdsgenootjes zult vinden waar je het goed mee zal vinden. En aangezien je zelf toch ook wat voorkeur geeft aan Gryffindor, denk ik dat Gryffindor de beste afdeling is voor jou.

_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za okt 12, 2013 16:22 

Ok dan word het Gryffindor.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo okt 13, 2013 17:41 

Ik zei ook niet dat je bij Slytherin zou passen, ik wou gewoon iedereen die een "slecht" op Zwadderich plakt duidelijk maken dat ze er goed naast zitten ^^

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: vr okt 25, 2013 13:47 

Nimbus Tweeduizend wil graag gesorteerd worden:

nimbus tweeduizend schreef:
1. Wat zou je zien als in de Spiegel van Neregeb zou kijken?

dit is een lastige, het zou voor nu (dit moment in mijn leven) het gemakkelijkste zijn om mezelf te zien met mijn diploma, of met een vast contract in mijn hand.

maar uiteindelijk kíes je niet wat je wilt zien, dus denk ik dat ik mezelf in de spiegel zal zien naast mijn beste vriendin en haar dan zien zoals ze was vóórdat ze een ongeluk kreeg.

2. Wat zijn je drie beste karaktereigenschappen en waarom?

ik ben creatief, zoek altijd vernieuwende en aparte oplossingen. ik kan niet omgaan met 'standaarden'.

eigenwijs, hoewel anderen dit ook wel als negatieve eigenschap zullen zien. ik ben eigenwijs, wil alles eerst zelf zien en ontdekken, neem niet zomaar iets van anderen aan. daarbij houd ik van uitdagingen. ik daag graag mensen uit en wordt zelf ook graag uitgedaagd.

loyaal. als ik om iemand geef (wat ik overigens niet gemakkelijk doe), dan zou ik een kogel voor diegene vangen.

3. Wat zijn je drie slechtste minst goede karaktereigenschappen en waarom?

eigenwijs, omdat ik door mijn 'eigenwijsheden' ook vaak in de problemen kom.

druk. ik heb altijd drukte om mij heen nodig, dit zoek ik ook op. enerzijds zorgt dit voor een heel dynamisch leven, aan de andere kant zorgt het voor veel verkeerde planningen, onbegrip bij mensen om mij heen en veel slapeloze nachten.

ik ben een flapuit, dit zorgt vaak voor veel gezeur. mensen die zich gekwetst voelen of dingen die ik niet had mogen/moeten zeggen.

4. Als je een baan in de Tovenaarswereld zou moeten zoeken, wat zou je kiezen?

ik denk dat ik voor een combi-baan zou gaan, professioneel zwerkbalspeler in combinatie met een baan op zweinstein.

tenzij dat niet kan, dan zou ik 'verweer tegen de zwarte kunsten' willen geven op zweinstein. ik zou een goede docent zijn, ik houd van onderwijs. ik houd ook van uitdagingen in het onderwijs, theorie versus praktijk. ja, laat mij dan maar lesgeven. (daarbij komt dat ik dan op zweinstein mag wonen, yay.)

5. Welke 'Reliek van de Dood' zou jij kiezen?

de onzichtbaarheidsmantel, zonder twijfel.
een 'onverslaanbare' staf stelt niet veel voor, je bent zelf namelijk niet onverslaanbaar en lokt alleen maar vijandige reacties uit wanneer mensen ervan 'weten'.
de steen zou ik niet willen, simpelweg omdat ik het niet aankan om iemand, waar ik om gerouwd heb, weer terug te zien. er komt dan altijd weer een moment waarbij je diegene nóg een keer moet verliezen.

6. Wat is jouw favoriete les op Zweinstein?
oeh, verweer tegen de zwarte kunsten en vliegles. ik wil graag toveren, een beetje uitdagingen aangaan doe ik ook graag.

7. Welke afdeling zou je zelf kiezen?
griffoendor.
ik zou ook best bij zwadderich passen, maar dat komt mijn persoonlijkheid vast niet ten goede.

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Godric's Hollow

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma okt 28, 2013 14:03 

Hmm, dit is een heel moeilijke. Zwadderich was eigenlijk absoluut niet het eerste dat in mij opkwam. Ik dacht eerder aan Ravenklauw, Gryfoendor of Huffelpuf. Ravenklauw omdat je zeer slim en pienter overkomt. Griffoendor omdat je niet bang bent van een uitdaging en ook loyaliteit vertoont tegenover je vrienden. Dat laatste licht misschien ook een beetje in de lijn van Huffelpuf. Je bent een appart persoon en zo lopen er nog wel rond in huffelpuf. Diversiteit alom.
Ik denk toch eerder Ravenklauw te zeggen... Je bent leergierig en je bent slim genoeg om zelf opzoek te gaan naar de waarheid en niet alles klakkeloos aan te nemen. Daarbij is de keuze van jou reliek ook een slimme keuze in mijn ogen. Ravenklauw lijkt mij wel best geschikt. Al neemt de sorteerhoed altijd jou eigen keuze mee in beraad... ;)

_________________
I'm proud on my little baby: Wolvenpracht!
Music was my first love and it will be my last!


 Profiel  

Dreuzel



Offline
BerichtGeplaatst: di okt 29, 2013 22:06 

ravenklauw? wat grappig! daar heb ik nog nóóit over nagedacht :) bij ravenklauwers denk ik altijd ook aan personen die goed dingen/beslissingen doordenken en dat doe ik nauwelijks. ik ben van het "eerst doen, dan denken".
maar leuke uitleg, thanks!


 Profiel  

3e jaars



Offline

Woonplaats: Weverseind
BerichtGeplaatst: do jan 09, 2014 17:42 

Nimbus Tweeduizend.

Ik zie eigenschappen uit Griffoendor , maar ook uit Ravenklauw. Ik denk dat je het beste in Griffoendor past, vooral door je eigenwijzigheid en loyaliteit. Ook het eerst doen en dan denken, zal hier het beste bijpassen.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 250 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17


Keer terug naar Zweinstein
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron

Powered by phpBB :: FI Theme