Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17  Volgende

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Schuilen voor de regen

Houseitem
BerichtGeplaatst: za apr 06, 2013 17:49 

Eigenlijk is dit niet de bedoeling MagicalMe, maarja, nu hij er staat kan ik 'm net zo goed beantwoorden ;D.

Ik zou jou bij Griffoendor plaatsen, aangezien je trouw bent en je bent koppig. De mantel. Ja. Wat valt daar over te zeggen... Nou ja, met andere woorden; Griffy!!

_________________
    Green is the color of Mother Nature
    That's why I love that color

    Eppur si muove

    En toch beweegt (Galileo Galilei)


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Godric's Hollow

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 08, 2013 9:44 

MagicalMe: Voor mij ben je overduidelijk een huffie! Trouw en sociaal en volgens mij ook niet bang om de handen uit de mauwen te steken. Ik kan hier geen andere afdeling op plakken dan Huffelpuff en zou dan ook heel blij zijn jou bij ons te verwelkomen. ;)

_________________
I'm proud on my little baby: Wolvenpracht!
Music was my first love and it will be my last!


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 08, 2013 10:35 

MagicalMe:

Huffelpuf, erg duidelijk! Je bent trouw, je vind geen afdeling minderwaardig dan een anderen, je geeft veel om je vrienden en familie,...
Het enige dat geen Huff-eigenschap is is bevooroordelend zijn, maar ik denk dat iedereen dat wel is, en dat weegt helemaal niet op tegen je andere eigenschappen.
Huffelpuf!

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jun 01, 2013 18:52 

MagicalMe:
Je past echt bij Huffelpuf! Trouw, Sociaal en volgens mij ook Slim, ja! Jij past bij Huffelpuf!

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: do aug 22, 2013 8:07 

Dylan wil graag gesorteerd worden.

Dylan schreef:
1. Wat zou je zien als in de Spiegel van Neregeb zou kijken?
Mijn famillie allemaal samen en gelukkig.

2. Wat zijn je drie beste karaktereigenschappen en waarom?
Behulpzaam - Zit gewoon in mij, ik heb een luisterend oor en als iemand problemen heeft of iets nodig heeft kan diegene altijd op mij rekenen.
Beheerst - Ik ben iemand die gemakkelijk onder stress kan presteren, mijn hoofd koel-houden in moeilijke situaties is een van mijn goede eigenschappen.
Positief - Ik ben ook iemand die positief is ingesteld, als ik een doel heb dan ga ik er volledig voor en dan kan niets me tegenhouden.

3. Wat zijn je drie slechtste minst goede karaktereigenschappen en waarom?
Naïef - Ik zie meestal eerst het goede in personen en daarna het slechte, waardoor dit ook vaak misbruikt word.
Eigenwijs - Ik ben soms ook wel wat eigenwijs, ik doe altijd eerst wat ik denk dat goed is.
Nieuwsgierig - Ik ben altijd heel graag over van alles op de hoogte!

4. Als je een baan in de Tovenaarswereld zou moeten zoeken, wat zou je kiezen?
Schouwer

5. Welke 'Reliek van de Dood' zou jij kiezen?
Een moeilijke, ik zou eerst gaan voor de steen van wederkeer om mensen terug tot leven te laten komen maar dan te weten komen dat ze hier niet gelukkig zijn is ook geen oplossing.

Ik ga voor de Zegevlier, in de bedoeling om mensen te beschermen.

6. Wat is jouw favoriete les op Zweinstein?
Zwerkbal

7. Welke afdeling zou je zelf kiezen?
Wel ik sluit Zwadderich al zeker uit en ik ben ook niet een van de intelligentste dus ik denk dat ik bij Ravenklauw ook niet zou thuishoren.

Dus dan blijft er nog Griffoedor en Huffelpuf over, twee fantastische afdelingen.

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: do aug 22, 2013 14:01 

@Dylan ik begon met lezen over dat je positief bent en beheerst.. Je wil niet bij Ravenklauw of bij Zwadderich dus bij positief en beheerst denk ik aan Huffelpuf omdat je een aardig positief persoon bent. Je wilt wel Schouwer worden en je bent nieuwsgierig ik vind dan toch uiteindelijk je het meest bij Griffoendor passen.....
Dus mijn advies is: Griffoendor!

_________________
Griffoendor!


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 22, 2013 16:02 

Dylan:

ik denk dat jij het beste bij Huffelpuf past. Je bent behulpzaam, positief ingesteld, beheerst, ... Maar langs de andere kant kun je ook best bij Griffoendor horen!
Je bent eigenwijs, iets dat typisch is voor Griffoendor, je wilt schouwer worden.
Dit is natuurlijk je eigen keuze (:

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 22, 2013 20:56 

@Dylan: Ik twijfel want je bent idd eigenwijs en zo, maar ook nieuwsgierig, je wilt schouwer worden, dus eigenlijk Huffelpuf en Griffoendor door elkaar. Maar ik zou je uiteindelijk toch in Griffoendor plaatsen, want daar pas je naar mijn mening net iets beter bij... Ik hoop dat ik je terug kan zien!

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Zwik en Zwachtels Zwerkbalpaleis
BerichtGeplaatst: vr aug 23, 2013 7:12 

Sarah schreef:
@Dylan: Ik twijfel want je bent idd eigenwijs en zo, maar ook nieuwsgierig, je wilt schouwer worden, dus eigenlijk Huffelpuf en Griffoendor door elkaar. Maar ik zou je uiteindelijk toch in Griffoendor plaatsen, want daar pas je naar mijn mening net iets beter bij... Ik hoop dat ik je terug kan zien!

Sarah haalt me de woorden uit de mond, precies!

_________________
'Follow the Spiders, Follow the Spiders',
'If Hagrid ever comes back out Azkaban, I kill him!'


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Godric's Hollow

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 23, 2013 13:00 

@Dylan. Als ik zie wat je over jezelf vertelt zou ik inderdaad eerder Huffelpuf of Griffoendor denken.

Waarom Huffelpuf?
Je hebt erg behulpzaam en dat is een eigenschap die de huffies toebehoord. Daarnaast is Familie erg belangrijk voor jou. Huffelpuf huis kan een heel goed tweede thuis voor je worden. Ook zijn Huffies over het algemeen eerder positief ingesteld. Naïef, wel ja, dat is iets dat ik ook in mezelf herken. Ik zie net als jou het goede in een mens. Misschien is dat ook wel iets typisch Huffelpuf.... Of gewoon toeval.

Waarom Griffoendor?
Het is gekend dat ook Griffoendor zeer trouw is aan zij die zijn trouw verdiend. Beheerst zijn is daarnaast misschien ook wel een eigenschap die je bij dapperheid kan plaatsen en dat je nieuwsgierig bent: dat kan je pas zijn als je niet bang bent dat de waarheid te pijnlijk of te gevaarlijk of zwaar is. Dat bewijst ook van een zekere dapperheid. Als schouwer moet je ook wel enigszins sterk van hart zijn, want als je tegenover dooddoeners komt te staan... Daarnaast is het ook eerder in de aart van iemand van grifoendor om zelf op te staan en te vechten en zijn dierbare te beschermen dan eerder weg te lopen en te hopen dat een ander het voor je opneemt.

Dat je dapper bent is wel erg duidelijk. Al kan ieder persoon eigenschappen van elke afdeling in zich hebben. Kijk maar naar Harry Potter zelf of Hermelien Griffel. Uiteindelijk allebei Griffoendor geworden. Maar het is niet omdat Griffoendor de meest gewilde afdeling is dat die ook de beste voor jou is. het is niet omdat je dapper bent dat je daar meteen thuis hoort. Je hebt nog vele andere kwaliteiten. Er zijn ook mensen uit Huffelpuf die erg dapper waren. kijk naar Tops en Carlo Kannewasser. De een zat in de orde van de feniks en de ander was uitgekozen voor het toverschoolkampioenschap. Je zou in de beide afdelingen een goed thuis vinden.

Mijn voorkeur gaat natuurlijk altijd uit naar Huffelpuf, op dat vlak ben ik bevooroordeeld. Maar ik zeg het nog eens: Grifoendor zou je ook niet misstaan. Als ik uiteindelijk voor jou de beslissing zou moeten maken, als ik de sorteerhoed was... Ik zou denk ik uiteindelijk Grifoendor kiezen. Maar weet dat je zeker en vast welkom bent in Huffelpuf en dat de sorteerhoed ook rekening houd met je eigen wil... :p

_________________
I'm proud on my little baby: Wolvenpracht!
Music was my first love and it will be my last!


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Godric's Hollow
BerichtGeplaatst: vr aug 23, 2013 22:55 

Dan word het griffoendor denk ik, dankje voor al de reacties! :)

_________________
"Dying? Not at all," said Sirius. "Quicker and easier than falling asleep."


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: wo okt 09, 2013 8:32 

Linda wilt graag gesorteerd worden :)

LindaWeasley schreef:
1. Wat zou je zien als in de Spiegel van Neregeb zou kijken?
Mij met mijn familie gelukkig en wel, of de jongen waar ik verliefd op ben :D
2. Wat zijn je drie beste karaktereigenschappen en waarom?
1. Ik kom vaak op voor kinderen die gepest worden.
2. Moed; Ik durf echt wel wat.
3. Doorzetter; Ik zal iets echt niet zo snel opgeven.
3. Wat zijn je drie slechtste minst goede karaktereigenschappen en waarom?
1. Koppig; Ik ben best koppig en wil vaak gelijk hebben.
2. Kort lontje; Ik irriteer me best gauw aan iets.
3. Totaal niet ordelijk; Ik ben erg Rommelig en Warrig en kan totaal niet ordelijk zijn.
4. Als je een baan in de Tovenaarswereld zou moeten zoeken, wat zou je kiezen?
Professioneel Zwerkbal speelster (Als dat kan) :) Of werken in de winkel van Fred en George Wemel lijkt me eigenlijk nog leuker. De hele dag liefdes drankjes uit proberen op mensen :lol:
5. Welke 'Reliek van de Dood' zou jij kiezen?
De Steen van Wederkeer. Om nog één keer iemand te spreken die we verloren zijn. Of om degene voor altijd bij je te houden.
6. Wat is jouw favoriete les op Zweinstein?
Waarzeggerij, Maar volgens mij begint dat pas in je 3e jaar. Dus anders Toverdranken.
7. Welke afdeling zou je zelf kiezen?
Hm, moeilijk. Ik denk puur om mijn eigenschappen Griffoendor. Maar ik laat de keuze aan de rest wel een beetje over.

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Godric's Hollow

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo okt 09, 2013 12:55 

Hmm, deze is inderdaad best een moeilijke. Je bent een familiemens, wat je wel bij meerdere afdelingen kan zetten. Wanneer ik je positieve eigenschappen zie, zou ik eerder Huffelpuf willen zeggen. Doorzetten en hard werken is een echte Huffelpuf-eigenschap. (aan de andere hand doen de zwadderaars er ook alles aan om hun dool te bereiken...) Ook het opkomen voor de zwakkeren is typisch Huffelpuf: voor ons ik er plaats voor iedereen, dus dat ik ook weer een gedeelde eigenschap met de huffies. Verder is Moed inderdaad wel iets Griffoendors. Koppigheid dan weer, kan je ook wel bij de griffoendors zetten, maar eigenlijk past het al even goed bij Zwadderich. Best snel geïrriteerd zijn is dan weer een eigenschap die niet echt bij de huffies past. Huffelpuf is ook wel gekend om zijn geduld. Niet ordelijk zijn, welja, dat kan bij alles wel gaan. Misschien iets minder bij ravenklauw... Je hebt grote ambities aan de ene kant, wat wel iets is voor zwadderich. Maar een fopwinkel openhouden lijkt je nog iets fijner. Daar kan ik niet meteen een afdeling op plakken... Het reliek vind ik ook iets waar ik niet meteen een afdeling op kan plakken. Ook met de lessen kan ik niet meteen veel. jou eigen stem weegt ook door. Jij kiest het liefst woor Griffoendor en daar kan rekening mee gehouden worden.
Laat ons dan eens kijken naar de tussenstand:
Griffoendor:5
Huffelpuf:3
Zwadderich:5
Ravenklauw:1
Hieruit besluit ik: Niet echt Ravenklauw, Huffelpuf misschein nog wel en Griffoendor en Zwadderich hebben de meest doorwegende stem. Het gaat dus tussen Griffoendor en Zwadderich volgens mij. Maar laat mij jou 1 tip geven: laat je niet leiden door vooroordelen over de afdelingen. Elke afdeling is even goed en ik ben er zeker van dat je in beide huizen je thuis zal voelen.

_________________
I'm proud on my little baby: Wolvenpracht!
Music was my first love and it will be my last!


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo okt 09, 2013 16:02 

Hanne schreef:
Hmm, deze is inderdaad best een moeilijke. Je bent een familiemens, wat je wel bij meerdere afdelingen kan zetten. Wanneer ik je positieve eigenschappen zie, zou ik eerder Huffelpuf willen zeggen. Doorzetten en hard werken is een echte Huffelpuf-eigenschap. (aan de andere hand doen de zwadderaars er ook alles aan om hun dool te bereiken...) Ook het opkomen voor de zwakkeren is typisch Huffelpuf: voor ons ik er plaats voor iedereen, dus dat ik ook weer een gedeelde eigenschap met de huffies. Verder is Moed inderdaad wel iets Griffoendors. Koppigheid dan weer, kan je ook wel bij de griffoendors zetten, maar eigenlijk past het al even goed bij Zwadderich. Best snel geïrriteerd zijn is dan weer een eigenschap die niet echt bij de huffies past. Huffelpuf is ook wel gekend om zijn geduld. Niet ordelijk zijn, welja, dat kan bij alles wel gaan. Misschien iets minder bij ravenklauw... Je hebt grote ambities aan de ene kant, wat wel iets is voor zwadderich. Maar een fopwinkel openhouden lijkt je nog iets fijner. Daar kan ik niet meteen een afdeling op plakken... Het reliek vind ik ook iets waar ik niet meteen een afdeling op kan plakken. Ook met de lessen kan ik niet meteen veel. jou eigen stem weegt ook door. Jij kiest het liefst woor Griffoendor en daar kan rekening mee gehouden worden.
Laat ons dan eens kijken naar de tussenstand:
Griffoendor:5
Huffelpuf:3
Zwadderich:5
Ravenklauw:1
Hieruit besluit ik: Niet echt Ravenklauw, Huffelpuf misschein nog wel en Griffoendor en Zwadderich hebben de meest doorwegende stem. Het gaat dus tussen Griffoendor en Zwadderich volgens mij. Maar laat mij jou 1 tip geven: laat je niet leiden door vooroordelen over de afdelingen. Elke afdeling is even goed en ik ben er zeker van dat je in beide huizen je thuis zal voelen.


Dankje, ik wacht nog even de andere stemmen af maar ik weet nu welke ongeveer. Als je bij Zwadderich zit hoef je toch niet perse slecht te zijn? Want ik had bij een andere test ook Zwadderich maar ik vind mezelf niet slecht.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo okt 09, 2013 17:07 

LindaWeasley schreef:
Hanne schreef:
Hmm, deze is inderdaad best een moeilijke. Je bent een familiemens, wat je wel bij meerdere afdelingen kan zetten. Wanneer ik je positieve eigenschappen zie, zou ik eerder Huffelpuf willen zeggen. Doorzetten en hard werken is een echte Huffelpuf-eigenschap. (aan de andere hand doen de zwadderaars er ook alles aan om hun dool te bereiken...) Ook het opkomen voor de zwakkeren is typisch Huffelpuf: voor ons ik er plaats voor iedereen, dus dat ik ook weer een gedeelde eigenschap met de huffies. Verder is Moed inderdaad wel iets Griffoendors. Koppigheid dan weer, kan je ook wel bij de griffoendors zetten, maar eigenlijk past het al even goed bij Zwadderich. Best snel geïrriteerd zijn is dan weer een eigenschap die niet echt bij de huffies past. Huffelpuf is ook wel gekend om zijn geduld. Niet ordelijk zijn, welja, dat kan bij alles wel gaan. Misschien iets minder bij ravenklauw... Je hebt grote ambities aan de ene kant, wat wel iets is voor zwadderich. Maar een fopwinkel openhouden lijkt je nog iets fijner. Daar kan ik niet meteen een afdeling op plakken... Het reliek vind ik ook iets waar ik niet meteen een afdeling op kan plakken. Ook met de lessen kan ik niet meteen veel. jou eigen stem weegt ook door. Jij kiest het liefst woor Griffoendor en daar kan rekening mee gehouden worden.
Laat ons dan eens kijken naar de tussenstand:
Griffoendor:5
Huffelpuf:3
Zwadderich:5
Ravenklauw:1
Hieruit besluit ik: Niet echt Ravenklauw, Huffelpuf misschein nog wel en Griffoendor en Zwadderich hebben de meest doorwegende stem. Het gaat dus tussen Griffoendor en Zwadderich volgens mij. Maar laat mij jou 1 tip geven: laat je niet leiden door vooroordelen over de afdelingen. Elke afdeling is even goed en ik ben er zeker van dat je in beide huizen je thuis zal voelen.


Dankje, ik wacht nog even de andere stemmen af maar ik weet nu welke ongeveer. Als je bij Zwadderich zit hoef je toch niet perse slecht te zijn? Want ik had bij een andere test ook Zwadderich maar ik vind mezelf niet slecht.


Laat me dit even heel duidelijk maken: Zwadderich is níet slecht. Zwadderich is even goed als de andere afdelingen. De goede en grootse tovenaar Merlijn komt eruit.
Zwadderaars zijn ambitieus en sluw. Beiden geen slechte eigenschappen, je kunt sluw zijn op de goede manier, het is maar te zien aan welke kant je staat. En Zwadderaars zijn grootse leiders. En niet altijd grootste leiders van de slechte kant ^^
Zwadderaars zijn op z'n minst even goed als Griffoendors, Huffelpuffers of Ravenklauwers.

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 250 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17  Volgende


Keer terug naar Zweinstein
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron

Powered by phpBB :: FI Theme