Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Volgende

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Rapture

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 04, 2012 18:18 

Veraa:
Net als Sjar, zit ik te twijfelen tussen Ravenklauw en Zwadderich. Aan het begin van je lijstje, dacht ik gelijk aan Ravenklauw, maar bij de laatste paar antwoorden, kwam Zwadderich meer naar voren. Ondanks dat, ga ik uiteindelijk toch voor Ravenklauw. Je lijkt ambitie te hebben, wat nooit verkeerd is en je bent medelevend en hebt fantasie. Niet dat mensen van Zwadderich geen positieve eigenschappen hebben, maar ik denk dat Ravenklauw beter past.

Quattro9:
Je eerste antwoord roept heel erg Griffoendor/Zwadderich op, je tweede is weer heel erg Ravenklauw en vervolgens zijn ze weer heel erg Griffoendor, dus het is moeilijk kiezen, maar als ik je eigen keuze er dan bij pak, zou ik je indelen bij Griffoendor.

_________________
I am done with my graceless heart,
So tonight I'm gonna cut it out and then restart.
'Cause I like to keep my issues drawn,
It's always darkest before the dawn.


 Profiel  

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 14, 2012 12:33 

Er is weer een nieuw lijstje. Je kan op dit moment dus drie mensen advies geven.

Jebo

Lees verder...
1. Wat zou je zien als in de Spiegel van Neregeb zou kijken? Mezelf met heel mijn familie compleet, (met mijn vader dus)
2. Wat zijn je drie beste karaktereigenschappen en waarom? Behulpzaam, help mensen meestal al hebben ze het moeilijk. Vrolijk, ben altijd druk en vrolijk, het is echt moeilijk mij boos te krijgen.
3. Wat zijn je drie slechtste minst goede karaktereigenschappen en waarom? Irritant, vind het grappig af en toe mijn zus te plagen ofzo :D Voorderest weet ik het niet zo zeer.
4. Als je een baan in de Tovenaarswereld zou moeten zoeken, wat zou je kiezen? Ik zou willen werken in Zweinstein, waarschijnlijk gewoon als leraar, weet niet voor welk vak.
5. Welke 'Reliek van de Dood' zou jij kiezen? de mantel van onzichtbaarheid
6. Wat is jouw favoriete les op Zweinstein? gedaanteveranderingen
7. Welke afdeling zou je zelf kiezen? Griffoender

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  

Death Eater



Offline

Woonplaats: Amsterdam

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 21, 2012 8:31 

Veraa
Lees verder...
1. Wat zou je zien als in de Spiegel van Neregeb zou kijken?
Ik zou mezelf zien als grootste en slimste tovenaar van 'de wereld'
2. Wat zijn je drie beste karaktereigenschappen en waarom?
- Ik luister
- Ik heb veel fantasieen
- ik ben meelevend

3. Wat zijn je drie slechtste minst goede karaktereigenschappen en waarom?
- ik zeg wat ik denk
- ik kan heel onaardig zijn
- ik kan onwijs chagrijnig zijn

4. Als je een baan in de Tovenaarswereld zou moeten zoeken, wat zou je kiezen?
leraar Verweer tegen de Zwarte Kunsten
5. Welke 'Reliek van de Dood' zou jij kiezen?
Het dagboek van Tom Riddle
6. Wat is jouw favoriete les op Zweinstein?
Toverdranken
7. Welke afdeling zou je zelf kiezen?
Zwadderich!!


Ik zou jou in Ravenklauw plaatsen. Je hebt veel fantasieën en bent erg meelevend. Dit zijn pure eigenschappen van een Ravenklauwer. Maar je kan ook onaardig en chagrijnig zijn. Je hebt iets met Slytherin. Maar ik denk niet dat je daar thuis zou voelen.

Quattro9
Lees verder...
1. Wat zou je zien als in de Spiegel van Neregeb zou kijken?
Mezelf als een grootse tovenaar.
2. Wat zijn je drie beste karaktereigenschappen en waarom?
-Leergierig. Ik leer graag dingen en ik heb een fotografisch geheugen, waardoor ik ook veel onthoud.
-Grote fantasie. Daardoor raak ik helemaal in een soort trance als ik Harry Potter kijk.
-Behulpzaam. Als het kan, help ik mensen altijd.
3. Wat zijn je drie slechtste minst goede
karaktereigenschappen en waarom?

-Ongeduldig. Ik heb niet altijd genoeg geduld. Als iets dan te lang duurt, kan ik ook geïrriteerd raken.
-Eigenwijs. Soms wil ik iets niet van iemand aannemen en blijf ik bij mijn eigen standpunt.
-Ik zeg soms te snel wat ik denk.
4. Als je een baan in de Tovenaarswereld zou moeten zoeken, wat zou je kiezen?
Leraar op Zweinstein of op het Ministerie van Toverkunst.
5. Welke 'Reliek van de Dood' zou jij kiezen?
De Steen van Wederkeer. Ik heb mensen te vroeg verloren die ik graag terug zou willen zien.
6. Wat is jouw favoriete les op Zweinstein?
Verweer tegen Zwarte Kunsten
7. Welke afdeling zou je zelf kiezen?
Griffoendor


Griffoendor! Overduidelijk. Je bent erg behulpzaam. Erg leergierig. Hebt grote fantasie. Je hebt paar karaktereigenschappen die een Slyth ook heeft, maar daar hoor je totaal niet thuis. Je hebt iets met VTZK en dat hebben de meeste Griffoendors ook. En bovendien vind je zelf ook dat je daar thuishoort. Goeie keuze!

Jebo
Lees verder...
1. Wat zou je zien als in de Spiegel van Neregeb zou kijken? Mezelf met heel mijn familie compleet, (met mijn vader dus)
2. Wat zijn je drie beste karaktereigenschappen en waarom? Behulpzaam, help mensen meestal al hebben ze het moeilijk. Vrolijk, ben altijd druk en vrolijk, het is echt moeilijk mij boos te krijgen.
3. Wat zijn je drie slechtste minst goede karaktereigenschappen en waarom? Irritant, vind het grappig af en toe mijn zus te plagen ofzo :D Voorderest weet ik het niet zo zeer.
4. Als je een baan in de Tovenaarswereld zou moeten zoeken, wat zou je kiezen? Ik zou willen werken in Zweinstein, waarschijnlijk gewoon als leraar, weet niet voor welk vak.
5. Welke 'Reliek van de Dood' zou jij kiezen? de mantel van onzichtbaarheid
6. Wat is jouw favoriete les op Zweinstein? gedaanteveranderingen
7. Welke afdeling zou je zelf kiezen? Griffoender

Ook zou jij het beste thuishoren in Griffoendor. Je bent erg behulpzaam, vrolijk en mensen krijgen jou moeilijk boos. Ook heb je totaal geen slechtheid in je, op basis van je antwoorden. Je kan irritant zijn, maar ook wel heel aardig en grappig-pesterig overkomen. Dit is totaal niet erg. Ook heb je iets met de dingen die veel Griffoendor-gerelateerd zijn. Overduidelijk een Gryff dus. (:


 Profiel  

Headhunter

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Kruideniersstraat 71

Houseitem
BerichtGeplaatst: za maart 31, 2012 23:30 

Bellatrix Lestrange schreef:
Ik adviseer alle volbloeden om zich bij Zwadderich aan te sluiten. Halfbloeden worden onder streng toezicht geplaatst en Modderbloeden worden per direct verwijderd van deze Hogeschool.

_________________
now my life is sweet like cinnamon


 Profiel  

The Phoenix Admin

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Austin, TX

Houseitem
BerichtGeplaatst: do mei 24, 2012 18:27 

Iedereen die de afgelopen maand om advies heeft gevraagd bij Eva, maar wiens lijstje nog niet in dit topic is verschenen, kan dit lijstje naar mij sturen per PB. Ik zal ervoor zorgen dat het dan alsnog zo snel mogelijk in dit topic verschijnt, zodat je advies kan krijgen.

De nog openstaande lijstjes zullen zo snel mogelijk worden verwerkt, al kan je natuurlijk zelf je conclusies al trekken! Ook zullen de punten snel vergeven worden voor de personen die zo nobel bereid waren hun advies te geven.

Mocht je geen advies meer nodig hebben, aarzel dan vooral niet om je aan te melden bij een Afdeling!


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Schuilen voor de regen

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jun 25, 2012 18:21 

Jebo: Griffoendor
Veraa: little bit Griffoendor/ niet zo veel Zwadderich/ best veel Ravenklauw
Quattro9: heel klein beetje Ravenklauw, maar als ik jou was zou ik toch voor Griffoendor gaan.

_________________
    Green is the color of Mother Nature
    That's why I love that color

    Eppur si muove

    En toch beweegt (Galileo Galilei)


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jun 25, 2012 18:50 

Quatro9: ik denk dat Ravenklauw het beste bij je past, leergierig, dat is zeker al 1 eigenschap van Ravenklauw, en voor Professor ben je meestal ook wel slim, maar dit is uiteraard jouw keuze.

Veraa: ik zie je niet onmiddelijk bij Zwadderich, ik zie je eerder bij Ravenklauw, grootste en slimste tovenaar van de wereld, bv. Maar dit blijft jouw keuze.

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  

The Phoenix Admin

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Austin, TX

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 08, 2012 0:54 

Sikkels en Afdelingspunten voor de laatste adviezen zijn uitgereikt. Iedereen enorm bedankt voor zijn/haar inbreng!


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: zo aug 12, 2012 7:30 

Even een huishoudelijke mededeling. Vanaf heden neem ik het sorteer advies over. De PBtjes kunnen voortaan naar mijn PB-box ;)

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: ma okt 08, 2012 19:03 

En ik heb weer een kandidaat voor jullie! :D

Hanne

Spoiler:
1. Wat zou je zien als in de Spiegel van Neregeb zou kijken? Een lachende heks, die goed is in haar eigen ding, met een vriendje en een hoop trouwe vrienden om haar heen. En natuurlijk ook haar familie.
2. Wat zijn je drie beste karaktereigenschappen en waarom?
Vergevingsgezind: Ik kan nooit lang boos blijven. Ik vergeef enorm snel en maak daardoor ook niet snel ruzie met mijn vrienden.
Trouw: Als er iemand iets in vertrouwen aan me verteld, hou ik dat ook voor mezelf. Ik kan erg goed luisteren en mensen weten ook dat ze bij mij terecht kunnen met van alles en nog wat. Of het nu hulp of een luisterend oor is, ik sta altijd klaar.
Doorzettingsvermogen: Ik laat me door niet veel meer stoppen tegenwoordig. Dit is lang anders geweest, maar nu heb ik meer zelfvertrouwen en ben ik dan ook gelukkiger. Ik heb ontdekt dat ik doorzettingsvermogen heb door in minder dan een jaar mijn zelfbeeld van categorie depressie naar categorie gelukkig kunnen brengen en ben daar behoorlijk trots op. De doorzetting die je daarvoor nogig hebt is enorm en ik denk dat er alleen maar mensen zijn die dat kunnen beamen.
3. Wat zijn je drie slechtste minst goede karaktereigenschappen en waarom?
Snel afgeleid: Ik heb dyslexie en kan me daarom niet lang op een ding consenteren...
Flapuit: Soms zeg ik in aanwezigheid van volwassenen (leraren...) dingen die je beter op een andere manier zou moeten aanbrengen of beter gewoon niet zou zeggen.
soms is de zelfdiscipline ver zoek: Het gaat dan vooral om dingen die ik absoluut niet graag doe. Ik ken mezelf nu wel al goed genoeg om te weten dat ik beter niet uitstel, maar soms gebeurd het toch nog...
4. Als je een baan in de Tovenaarswereld zou moeten zoeken, wat zou je kiezen?
Heler. Ik ben in het echte leven ook van zin verpleegkunde te kiezen. Al zou ik tijdens mijn vakanties wel het avontuur nog steeds opzoeken. Mijn leven draait rond avontuur (vrijheid) en het helpen van mensen.
5. Welke 'Reliek van de Dood' zou jij kiezen?
De onzichtbaarheidsmantel, zonder twijfelen. Mensen uit de dood terughalen, wil ik niet. Voor iedereen komt de tijd om heen te geen. De zegevlier moet ik ook niet hebben. Ik ben niet echt zo voor macht. Geef mij maar een leven waarin je rustig oud kan worden en dan de dood omhelzen als een oude vriend.
6. Wat is jouw favoriete les op Zweinstein?
Hmm moeilijk. Ik zou kiezen voor fabeldieren, heelkunde, verweer tegen de zwarte kunsten; bezweringen of transfiguratie. Fabeldieren, omdat dat buiten is en met dieren. Heelkunde, omdat ik dat interessant vind. VTZK omdat dat uiterst handig is in de harde toverwereld. Bezweringen omdat je die altijd zou kunnen gebruiken. Transfiguratie omdat ik dat best cool vind. Zelf zou ik ook graag willen kunnen transformeren. (een hond, wolf of arend)
Ik denk dat ik uiteindelijk toch voor fabeldieren ga gaan.
7. Welke afdeling zou je zelf kiezen?
Zwadderig niet. Ik ben totaal geen competitiebeest.
Griffoendor misschien, aangezien ik mezelf er nog wel in terug vind (moed, trouw...)
Ravenklauw niet, ik denk dat ik misschien wel slim genoeg zou kunnen zijn, maar dan heb ik nog steeds die consentoratiestoornis...
Huffelpuff zou ik ook nog wel kiezen. Sommige zeggen dat daar de mensen in terecht komen die niet goed genoeg zijn voor de andere drie, maar ik zie dat anders. Het is een plek voor mensen met mooie persoonlijke eigenschappen. Iedereen is ergens goed in en Huffelpuffers zijn goed in hun eigen ding, net als mensen uit Griffoendor, Zwadderich en Ravenklauw.
Wanneer ik de sorteerhoed opzet, zal ik echter nooit zeggen 'niet zwadderich' of iets in die aard. Ik kan elke keuze aanvaarden. Ik blijf toch steeds mezelf. ;)

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma okt 08, 2012 19:18 

Hanne

1. Dit vind ik een Huffelpuf antwoord, ik weet niet waarom, ik vind dat gewoon.

2. Dit is duidelijk ook een Huffelpuf antwoord! Het trouw zijn, vergevingsgezingheid, en ijverheid, zijn kenmerken van Huffelpuffers.

3. Over dit antwoord, weet ik niet in welke afdeling. Laat het ons maar op Pas
houden XD

4. Huffelpuf, duidelijk!

5. Ravenklauw of Huffelpuf, het hangt ervan af hoe je het intepreteerd

6. Dit antwoord, daar kan ik niets van afdeling uit afleiden. Laat het ons ook op Pas houden.

7. Ik heb je ooit horen zeggen dat je Huffelpuf de mooiste vind om in te zitten, laat het ons daar dan maar op houden XD

Besluit:
ik heb hier dus vijf Huffelpuf antwoorden, en 1 Ravenklauw. Daarom denk ik dat je het best in Huffelpuf past.

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Godric's Hollow

Houseitem
BerichtGeplaatst: do okt 11, 2012 18:46 

Oke, dan ben ik zeker! Huffelpuff wordt het!

_________________
I'm proud on my little baby: Wolvenpracht!
Music was my first love and it will be my last!


 Profiel  

Death Eater



Offline

Woonplaats: Amsterdam

Houseitem
BerichtGeplaatst: do okt 11, 2012 18:50 

Hanne

Spoiler:
1. Wat zou je zien als in de Spiegel van Neregeb zou kijken? Een lachende heks, die goed is in haar eigen ding, met een vriendje en een hoop trouwe vrienden om haar heen. En natuurlijk ook haar familie.
2. Wat zijn je drie beste karaktereigenschappen en waarom?
Vergevingsgezind: Ik kan nooit lang boos blijven. Ik vergeef enorm snel en maak daardoor ook niet snel ruzie met mijn vrienden.
Trouw: Als er iemand iets in vertrouwen aan me verteld, hou ik dat ook voor mezelf. Ik kan erg goed luisteren en mensen weten ook dat ze bij mij terecht kunnen met van alles en nog wat. Of het nu hulp of een luisterend oor is, ik sta altijd klaar.
Doorzettingsvermogen: Ik laat me door niet veel meer stoppen tegenwoordig. Dit is lang anders geweest, maar nu heb ik meer zelfvertrouwen en ben ik dan ook gelukkiger. Ik heb ontdekt dat ik doorzettingsvermogen heb door in minder dan een jaar mijn zelfbeeld van categorie depressie naar categorie gelukkig kunnen brengen en ben daar behoorlijk trots op. De doorzetting die je daarvoor nogig hebt is enorm en ik denk dat er alleen maar mensen zijn die dat kunnen beamen.
3. Wat zijn je drie slechtste minst goede karaktereigenschappen en waarom?
Snel afgeleid: Ik heb dyslexie en kan me daarom niet lang op een ding consenteren...
Flapuit: Soms zeg ik in aanwezigheid van volwassenen (leraren...) dingen die je beter op een andere manier zou moeten aanbrengen of beter gewoon niet zou zeggen.
soms is de zelfdiscipline ver zoek: Het gaat dan vooral om dingen die ik absoluut niet graag doe. Ik ken mezelf nu wel al goed genoeg om te weten dat ik beter niet uitstel, maar soms gebeurd het toch nog...
4. Als je een baan in de Tovenaarswereld zou moeten zoeken, wat zou je kiezen?
Heler. Ik ben in het echte leven ook van zin verpleegkunde te kiezen. Al zou ik tijdens mijn vakanties wel het avontuur nog steeds opzoeken. Mijn leven draait rond avontuur (vrijheid) en het helpen van mensen.
5. Welke 'Reliek van de Dood' zou jij kiezen?
De onzichtbaarheidsmantel, zonder twijfelen. Mensen uit de dood terughalen, wil ik niet. Voor iedereen komt de tijd om heen te geen. De zegevlier moet ik ook niet hebben. Ik ben niet echt zo voor macht. Geef mij maar een leven waarin je rustig oud kan worden en dan de dood omhelzen als een oude vriend.
6. Wat is jouw favoriete les op Zweinstein?
Hmm moeilijk. Ik zou kiezen voor fabeldieren, heelkunde, verweer tegen de zwarte kunsten; bezweringen of transfiguratie. Fabeldieren, omdat dat buiten is en met dieren. Heelkunde, omdat ik dat interessant vind. VTZK omdat dat uiterst handig is in de harde toverwereld. Bezweringen omdat je die altijd zou kunnen gebruiken. Transfiguratie omdat ik dat best cool vind. Zelf zou ik ook graag willen kunnen transformeren. (een hond, wolf of arend)
Ik denk dat ik uiteindelijk toch voor fabeldieren ga gaan.
7. Welke afdeling zou je zelf kiezen?
Zwadderig niet. Ik ben totaal geen competitiebeest.
Griffoendor misschien, aangezien ik mezelf er nog wel in terug vind (moed, trouw...)
Ravenklauw niet, ik denk dat ik misschien wel slim genoeg zou kunnen zijn, maar dan heb ik nog steeds die consentoratiestoornis...
Huffelpuff zou ik ook nog wel kiezen. Sommige zeggen dat daar de mensen in terecht komen die niet goed genoeg zijn voor de andere drie, maar ik zie dat anders. Het is een plek voor mensen met mooie persoonlijke eigenschappen. Iedereen is ergens goed in en Huffelpuffers zijn goed in hun eigen ding, net als mensen uit Griffoendor, Zwadderich en Ravenklauw.
Wanneer ik de sorteerhoed opzet, zal ik echter nooit zeggen 'niet zwadderich' of iets in die aard. Ik kan elke keuze aanvaarden. Ik blijf toch steeds mezelf. ;)


Je hebt duidelijk veel kenmerken van een Huffelpuffer. Je hebt veel ambities en hebt veel verlangen om in die afdeling te zitten. Je bent een rustig persoon, met veel wijsheid. Ik zou zeggen: je maakt een goeie keuze om voor Huffelpuf te kiezen.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Godric's Hollow

Houseitem
BerichtGeplaatst: do okt 11, 2012 19:12 

Bedankt, Oscar. Ik heb me er al aangemeld. Nu wachten op het moment dat ik aanvaard hordt... ;)

Neville: en Hanne is nu inderdaad een Huffje!

yes yes, and I'm proud to be!

_________________
I'm proud on my little baby: Wolvenpracht!
Music was my first love and it will be my last!


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: vr nov 30, 2012 19:42 

En Mara wil ook graag sorteer advies:

Spoiler:
1. Wat zou je zien als in de Spiegel van Neregeb zou kijken?
Ik zou mijn overleden kat weer in leven in mijn armen zien en mijn familie en vrienden, die dan allemaal gelukkig zijn, om me heen.
2. Wat zijn je drie beste karaktereigenschappen en waarom?
Zorgzaam, omdat ik altijd probeer te zorgen dat al mn vrienden zich goed voelen en er zo goed als altijd voor ze ben.
Lief, omdat iedereen die me echt kent me de hele tijd lief noemt.
Eerlijk, omdat ik absoluut niet kan liegen.
3. Wat zijn je drie slechtste minst goede karaktereigenschappen en waarom?
Verlegen, omdat ik alleen echt mezelf durf te uiten tussen mensen die ik vertrouw.
Eigenwijs, omdat als ik iets op een bepaalde manier in mijn hoofd heb, het ook op die manier uit moet voeren.
Dromerig, omdat ik heel snel met mijn gedachten ergens heel anders ben.
4. Als je een baan in de Tovenaarswereld zou moeten zoeken, wat zou je kiezen?
Docente Verzorging van Fabeldieren, omdat ik erg veel van dieren houd en erg geïnteresseerd in ze ben.
5. Welke 'Reliek van de Dood' zou jij kiezen?
onzichtbaarheidsmantel, omdat ik soms echt graag onzichtbaar wil zijn.
6. Wat is jouw favoriete les op Zweinstein?
Verzorging van Fabeldieren zie vraag 4
7. Welke afdeling zou je zelf kiezen?
Ik denk aan Huffelpuf

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 250 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Volgende


Keer terug naar Zweinstein
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme