Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17  Volgende

The Phoenix Admin

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Austin, TX

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 03, 2011 20:19 

De nieuwe lading:

LUPOS
Lees verder...
1. Wat zou je zien als in de Spiegel van Neregeb zou kijken?
Mezelf als dierenarts , een gezinnetje ergens op een rustig landelijk gelegen plekje...
2. Wat zijn je drie beste karaktereigenschappen en waarom?
Leergierig: Ik leer heel graag bij, zeker over dingen die me heel erg interesseren.

Optimist: Ik zie meestal altijd het goede in een situatie , en ben niet vlug verdrietig of van men stuk gebracht. Elke situatie heeft volgens mij altijd een lichtpuntje, al is dat soms moeilijk te zien! Vaak ben ik hierdoor ook wel wat dromerig.

Luisteren: Ik kan goed luisteren naar andere mensen hun problemen, ik onderbreek ze niet en laat ze vertellen en dat lucht vaak op. Vaak probeer ik ze dan ook weer op te vrolijken!

3. Wat zijn je drie slechtste minst goede karaktereigenschappen en waarom?
Altijd gelijk willen hebben: Ik geef niet makkelijk toe, als er een discussie is , kan je me moeilijk van iets anders overtuigen. Ik zal pas iemand anders gelijk geven als die met zeer goede bewijzen of argumenten afkomt.

Babbelen: soms babbel ik echt te veel, vooral in de klas dan xD

Niet alles durven: Er is vaak vanalles nodig om mij iets te laten doen zoals enge attracties enz. Ze moeten me altijd hard overtuigen , maar meestal doe ik het wel. Toch zou ik nooit benjispringen of parachutespringen xD
4. Als je een baan in de Tovenaarswereld zou moeten zoeken, wat zou je kiezen? waarschijnlijk iets met magische dieren ofzo lijkt me fantastisch!
5. Welke 'Reliek van de Dood' zou jij kiezen? Mantel, die is zeker het handigst.
6. Wat is jouw favoriete les op Zweinstein? Transfiguratie met een beetje twijfel want care of magical vreatures lijkt me ook leuk.
7. Welke afdeling zou je zelf kiezen? Euhm ik denk zelf Ravenclaw, maar ben erg benieuw naar jullie advies


LUNA
Lees verder...
1. Wat zou je zien als in de Spiegel van Neregeb zou kijken?
Mijn eigen boek, uitgegeven en wel! Waar het over gaat weet ik niet precies, want ik heb veel ideeí«n en nog meer dingen die me interesseren.
2. Wat zijn je drie beste karaktereigenschappen en waarom?
Ik ben bedachtzaam, leergierig, en, uit goede bronnen vernomen, kennelijk ook wijs. Dat wil zeggen dat ik nadenk voordat ik iets zeg, wat bijdraagt aan diplomatie, en ik probeer dingen ook altijd zo te brengen dat het zo overkomt bij mensen als ik bedoel. Natuurlijk is leergierigheid goed; zonder die eigenschap zou niemand zich nog verder ontwikkelen, en ontwikkeling is belangrijk voor ons voortbestaan, in de algemene en persoonlijke zin. Ik zou zeggen dat wijsheid voor zich spreekt!
3. Wat zijn je drie slechtste minst goede karaktereigenschappen en waarom?
Ik vind het lastig grenzen aan te geven; ik zeg niet graag nee tegen mensen. Ik ben een "nachtuil", en moet er op letten dat ik echt op tijd m'n bedje in ga! En soms ben ik niet streng genoeg voor mezelf.
4. Als je een baan in de Tovenaarswereld zou moeten zoeken, wat zou je kiezen?
Ik denk dat ik graag les zou geven op Hogwarts, omdat ik het belangrijk vind dat kennis wordt overgedragen.
5. Welke 'Reliek van de Dood' zou jij kiezen?
De Onzichtbaarheidsmantel. De toepassing van de mantel is veel groter dan van de steen, en de staf roept te veel aandacht over zichzelf af. Er kunnen in het verborgene veel goede dingen gedaan worden.
6. Wat is jouw favoriete les op Zweinstein?
Ik heb een brede interesse, en wil graag van alles weten, dus ik vind dit een lastige vraag; het is een gelijke strijd tussen Charms, Potions en Transfigurations.
7. Welke afdeling zou je zelf kiezen?


HARRY_JAMES_POTTER
Lees verder...
1. Wat zou je zien als in de Spiegel van Neregeb zou kijken?
:arrow: Ik zou mezelf zien als leerkracht.

2. Wat zijn je drie beste karaktereigenschappen en waarom?
:arrow: vrolijk, ik ben eigenlijk altijd vrolijk.
:arrow: behulpzaam, ik help graag andere mensen.
:arrow: ik wil graag dingen goed doen, ik ben perfectionistisch.

3. Wat zijn je drie slechtste minst goede karaktereigenschappen en waarom?
:arrow: wil graag alles zelf doen, omdat ik alles goed wil doen, doe ik vaak dingen liever zelf, dan dat ik ze uit handen geef.
:arrow: Ik kan geen nee zeggen, dit heeft ook weer met perfectionisme te maken.
:arrow: Ik ben niet goed geordend, ik raak vaak dingen kwijt of weet niet waar het dan nog ligt.

4. Als je een baan in de Tovenaarswereld zou moeten zoeken, wat zou je kiezen?
:arrow: leerkracht op Zweinstein

5. Welke 'Reliek van de Dood' zou jij kiezen?
:arrow: de onzichtbaarheidsmantel

6. Wat is jouw favoriete les op Zweinstein?
:arrow: Bezweringen

7. Welke afdeling zou je zelf kiezen?
:arrow: Griffoendor[/quote]


MOMENTO MORI
Lees verder...
1. Wat zou je zien als in de Spiegel van Neregeb zou kijken?
Ik denk dat ik mezelf zou zien, en, al klinkt het heel cliché, met ongelooflijk veel rijkdom.

2. Wat zijn je drie beste karaktereigenschappen en waarom?
Ik denk dat ik best aardig ben, niet altijd, maar wel meestal. Ook heb ik een goed gevoel voor humor, en ben ik altijd wel in voor iets leuks. Ik ben, al zeg ik het zelf, best slim. Ook ben ik erg ijdel, maar volgens mij is dat meer neutraal dan goed?

3. Wat zijn je drie slechtste minst goede karaktereigenschappen en waarom?
Ik kan soms nogal brutaal overkomen, omdat ik precies zeg wat ik denk, zonder erbij stil te staan hoe dit voor een ander kan aankomen. Ik heb een vreselijk slecht concentratievermogen. Het ene moment ben ik totaal met je in gesprek, het andere moment ben ik gefascineerd door een voorbij vliegende vogel. Ook ben ik erg koppig, ik geef niet snel mijn ongelijk toe.

Als je een baan in de Tovenaarswereld zou moeten zoeken, wat zou je kiezen?
Hmm. Ik zou leraar op Zweinstein een ontzettend leuke baan vinden. Maar dan zou ik, natuurlijk, wel les willen geven in een leuk vak. Ook lijkt professioneel Zwerkballer me wel tof, maar dat zal niet goed komen met mijn hoogtevrees.

5. Welke 'Reliek van de Dood' zou jij kiezen?
De onzichtbaarheidsmantel. Het lijkt me geweldig om ongezien overal heen te kunnen!

6. Wat is jouw favoriete les op Zweinstein?
Ik twijfel tussen Toverdranken en Verzorging van fabeldieren. Maar ik ga denk ik toch voor VVF. Ik hou van dieren, en ik kan ook goed met ze omgaan. Al lijkt Transfiguratie me ook ontzettend tof!

7. Welke afdeling zou je zelf kiezen?
Ravenklauw of Zwadderich. In ieder geval geen Griffoendor, dat vind ik zo vreselijk standaard.


ANTHAROTH
Lees verder...
1. Wat zou je zien als in de Spiegel van Neregeb zou kijken?
Mezelf... zonder enig ander... kompleet gelukkig

2. Wat zijn je drie beste karaktereigenschappen en waarom?
1: Leergierig: Nieuwe dingen uitvoeren, testen en de hersenen stimuleren.
2: Moedig: Ga voor niets uit de weg... Altijd nieuwe dingen proberen, en opkomen voor de anderen.
3: Vriendelijk: Altijd proberen anderen te helpen...

3. Wat zijn je drie slechtste minst goede
karaktereigenschappen en waarom?

1: Eigenwijs: Soms iets te veel naar eigen wensen willen laten gaan.
2: ?
3: ?

4. Als je een baan in de Tovenaarswereld zou moeten zoeken, wat zou je kiezen?
Professor op Zweinstein
5. Welke 'Reliek van de Dood' zou jij kiezen?
Mantel van onzichtbaarheid...

6. Wat is jouw favoriete les op Zweinstein?
Potions, ik zou graag uit het niets dingen maken.

7. Welke afdeling zou je zelf kiezen?
Griffoendor


IRON BARBARIAN
Lees verder...
1. Wat zou je zien als in de Spiegel van Neregeb zou kijken?
Mezelf als goede vader voor mijn dochtertje en eigenaar van een goedlopende shop.
2. Wat zijn je drie beste karaktereigenschappen en waarom?
Vriendelijk, begripvol, humor..waarom? geen idee, dat zijn gewoon de beste denk ik
3. Wat zijn je drie slechtste minst goede karaktereigenschappen en waarom?
ongeduldig, haatdragend, pietje precies. Als mensen me ooit iets gedaan hebben, dan ben ik niet snel van vergeven. Zeker als ze geen verontschuldiging hebben aangeboden.
4. Als je een baan in de Tovenaarswereld zou moeten zoeken, wat zou je kiezen?
Ik zou in Diagon Alley met (of tegen) Olivander werken
5. Welke 'Reliek van de Dood' zou jij kiezen?
Ressurection Stone, om mensen te helpen met het verwerken van oud verdriet.
6. Wat is jouw favoriete les op Zweinstein?
Transfiguration. Eens iets zijn wat je normaal niet bent, heerlijk lijkt me dat.
7. Welke afdeling zou je zelf kiezen?
Ravenclaw of Gryffindor


ROPANDINA
(Heeft boek 7 nog niet gelezen, vandaar geen antwoord op vraag 5)
Lees verder...
1. Wat zou je zien als in de Spiegel van Neregeb zou kijken? Ik met een klein babytje in mijn armen en een kat naast mij, omdat ik veel van katten en babys hou.

4. Als je een baan in de Tovenaarswereld zou moeten zoeken, wat zou je kiezen? Schouwer, want dan moet ik belangrijk werk doen: Dooddoeners oppakken en in een cel stoppen, want dat doen de Dementors niet meer. En heel misschien moet ik ze maken, maar dat laat ik dan maar over aan de andere Schouwers.

6. Wat is jouw favoriete les op Zweinstein? Verweer tegen Zwarte Kunsten, omdat je dan leert hoe je je moet leren verdedigen, dat is in bijna ieder jaar het leukste van op Zweinstein( behalve dan in het 5e leerjaar).

7. Welke afdeling zou je zelf kiezen? In eerste instantie Griffoendor. Zwadderich staat op de laatste plaats, ook vanwege het verleden, want toen waren Griffoendor en Zwadderich beste vrienden, totdat ze ruzie kregen en Zwadderich weg ging.
Ravenklauw komt op mijn 2e plek, en op de derde, (ook een belangrijke plek ) Huffelpuf.


DARREN
Lees verder...
1. Wat zou je zien als in de Spiegel van Neregeb zou kijken?
Gelukkig zijn met zij die belangrijk voor mij zijn, zelfs al hebben we weinig rijkdommen. Dat is het eerste. Eventueel ook een verandering/invloed hebben op de wereld.
2. Wat zijn je drie beste karaktereigenschappen en waarom?
Impulsiviteit - Ik denk niet, ik doe. Ik doe wat mijn hart mij ingeeft, zonder er verder bij na te denken.
Rechtvaardigheid - Onrecht is iets waar ik absoluut niet tegen kan en waar mijn impulsiviteit ook erg duidelijk in is: bij onrecht reageer ik meteen. Ik haat het als mensen ongelijk behandeld worden.
Doorzetter - Hoe erg alles ook is, ik kom altijd weer weer overeind en probeer het opnieuw. Niet alleen met problemen, maar ook in kleine zaken zoals spelletjes stop ik niet tot ik gewonnen heb. Als iemand wint, blijf ik doordrammen tot ik nog een kans krijg om me te bewijzen.
3. Wat zijn je drie slechtste minst goede karaktereigenschappen en waarom?
Woede - Ik wordt te snel boos om niets. Dit waait vaak wel weer over zodra ik gekalmeerd ben, maar soms kan ik iets te agressief reageren. Dit gaat nooit heel goed samen met mijn impulsiviteit.
Arrogantie - Zo nu en dan kijk ik neer op mijn medemens omdat ik sommige figuren zo vreselijk dom vind, dat het mij gewoon irriteert.
Koppigheid - Hoewel ik dit zelf niet perse als een slecht iets zie, zijn er mensen die er anders over denken. Ik kan er slecht tegen ongelijk te hebben, zelfs als ik het overduidelijk wel heb. Vaak probeer ik mezelf alsnog te verdedigen/mijn gelijk te behalen. Als er echt geen uitweg meer is, heb ik echter geen keus. Leuk is het niet, maar met vrienden doe ik er altijd lacherig/plagerig over. Met mensen die gewoon zwaar irritant zijn, ga ik me irriteren.
4. Als je een baan in de Tovenaarswereld zou moeten zoeken, wat zou je kiezen?
Schouwer. Actie, avontuur, rechtvaardigheid. Is er iets wat beter is? Ik houd niet van rustig aan doen. Alles moet hard, snel. Ik moet leven, op het randje van de dood, en weer terug.
5. Welke 'Reliek van de Dood' zou jij kiezen?
Moeilijk.. Als een geliefde was gestorven waarschijnlijk de steen, maar als ik de gevolgen wist.. Ik weet het niet zeker. De stok lijkt me ook geweldig, maar ik denk dat je aan de mantel het meest hebt.. Lastig.
6. Wat is jouw favoriete les op Zweinstein?
DADA.
7. Welke afdeling zou je zelf kiezen?
Well, Gryff. Maar ik vond het wel grappig om dit even te doen en te kijken of men ook denkt dat ik daar echt thuis hoor.


 Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 03, 2011 23:13 

Lupos
Leergierig, optimistisch en altijd gelijk willen hebben: ik denk dat jij inderdaad goed bij Ravenclaw past. Er zit een stukje Hufflepuff in, maar ik denk dat Ravenclaw de overhand heeft.
Ik kies dus voor Ravenclaw.

Luna
Wijs, leergierig, schrijft graag, wil kennis doorgeven en je hebt brede interesses, ik kan niks anders zeggen dan Ravenclaw.

Harry_James_Potter
Je wilt dingen graag goed doen, je kunt geen nee zeggen, je bent behulpzaam, ik zou zo zeggen Hufflepuff. Dingen zelf willen doen wijst ook wel weer op Gryffindor, dus tja. Ik zou gaan voor Hufflepuff, maar als je zelf graag Gryffindor wil, moet je dat doen ofcourse.

Momento Mori
Rijkdom, altijd in voor een lolletje, soms wat brutaal, I'd say Slytherin! Je hebt ook wel wat Ravenclaw in je, maar ik ga denk ik voor het totaal plaatje toch voor Slytherin.

Antharoth
Eigenlijk vond ik het wel moeilijk omdat je al 2 eigenschappen mistte en er ook niet zo veel uitleg bij je antwoorden stond. Ik ben uitgegaan van je eigen keus, Gryffindor en ben daarbij eigenschappen gaan "Ëœzoeken'. Je geeft aan moedig te zijn, wat natuurlijk een belangrijk punt is in Gryff. Eigenwijs, vriendelijk, ja jij past wel bij Gryffindor, dus dat is mijn "Ëœadvies'.

Iron Barbarian
Ik denk dat ik bij jou zou gaan omdat ik altijd heb gevonden dat Gryffindor een beetje van alles wat was. Bij jou zie ik eigenlijk van iedere afdeling wel iets terug en je gehele plaatje past naar mijn idee goed genoeg bij Gryffindor, dus daar ga ik voor (:

Ropandina
Je maakt het ons wel lastig door 3 vragen minder te beantwoorden! :P Je lijkt me wel iemand die moedig is, aan het beroep wat je zou willen worden en je uitleg bij je favoriete les. Daarom ga ik voor Gryffindor!

Darren
Ik denk dat jij wel op je plek zit bij Gryffindor. Je positieve eigenschappen zijn sowieso erg Gryff naar mijn idee, maar ook je negatieve eigenschappen passen wel. Schouwer is naar mijn idee ook Gryff-like, dus ik ga bij jou voor Gryffindor (:

_________________
the pavement is my friend
it will take me where I need to go


 Profiel  

Citizen of the World

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: At ALL the parties.

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr feb 04, 2011 10:40 

Lupos
Ik voel dat jij bij Ravenclaw hoort. Je bent heel erg leergierig en wilt altijd gelijk hebben. Luna was ook een dromer en hierdoor denk ik dat je je prima thuis zal voelen in Ravenclaw!

Luna
Jij bent een echte Ravenclaw! Er is geen twijfel mogelijk met iemand die wijs, leergierig en dol op kennis is.

Harry_James_Potter
Jij bent een twijfel geval tussen Gryffindor en Hufflepuff. Toch denk ik dat je meer een Hufflepuff bent. Je bent vrolijk, behulpzaam en kan niet goed nee zeggen. Hufflepuff's zijn lieve en gezellige mensen. Ik denk dat je je hier wel thuis zal gaan voelen.

Momento Mori
Jij springt er bij mij uit als een Slytherin. Je hebt de ambitie om rijk te worden, je zegt wat je denkt en bent erg koppig. Je lijkt me wel een pittige tante en daarom deel ik je in bij Slytherin.

Antharoth
Lastig... zeer lastig. Maar Gryffindor's staan toch wel bekend als vriendelijke en populaire mensen. Daarnaast ben je toch ook heel moedig geef je aan. Gryffindor's zijn eigenwijs en dat ben jij ook. Ja ik deel je in bij Gryffindor!

Iron Barbarian
Ik zie in jou een Slytherin en Gryffindor. Toch pas je meer bij Gryffindor, omdat je vriendelijk en humoristisch bent. Gryffindor's zijn ook wel een beetje ongeduldig en als iemand ze kwaad heeft gedaan, nemen ze dat niet in dank af.

Ropandina
Uit de weinige informatie die je hebt gegeven, ben je volgens mij een Gryffindor. Voor de baan en het vak op Hogwarts die je gekozen hebt, is moed zeker vereist.

Darren
Bij jou druipt er een en al Gryffindor van af. Daarnaast ken ik je persoonlijk en ik zou je nergens anders plaatsen!

_________________
And sometimes when the world stops floating in the sky,

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: vr feb 04, 2011 10:55 

Lupos
Hoewel ik even aan Huffelpuff dacht, lijken de eigenschappen van een Ravenklauwer toch de overhand te nemen. Dromerig en kritisch, iemand die nadenkt, Ravenklauw!

Luna
Brede interesse, leergierig, hecht veel waarde aan kennis en wijsheid. Overduidelijk: Ravenklauw!

HARRY_JAMES_POTTER
Ik zie een down to earth, zelfverzekerd en actief iemand die graag het voortouw neemt en anderen helpt, Griffoendor!


MOMENTO MORI
Ik zie in jou een echte Zwadderaar. Je bent niet bang om voor jezelf te kiezen en te zeggen wat je denkt, ook al wordt dat je mogelijk niet in dank afgenomen. Intelligent, koppig en ijdel wijzen ook in de richting van Zwadderich!

ANTHAROTH
Je zegt het zelf al; Gaat niets uit de weg, moedig, eigenwijs en niet bang om voor anderen op te komen, een echte Griffoendor!.

IRON BARBARIAN
In eerste instantie dacht ik meteen aan Huffelpuf, maar toen zag ik dat je ongeduldig bent en wrok kunst koesteren. Verder lijk je me een onafhankelijk iemand die het leuk vindt nieuwe dingen uit te proberen, maar anderen ook graag helpt, Griffoendor!

ROPANDINA
Ik moest even twijfelen, maar ik zie dat de strijdlust bij jou de overhand neemt. Je wilt graag het kwaad bestrijden en bent niet bang om daarin een actieve rol te spelen, Griffoendor!

DARREN
Ook bij jou dacht ik even een rasechte Huffelpuf te zien, maar toen ik wederom bij de slechte karaktereigenschappen kwam en het duidelijk werd dat je een echte avonturier bent die actie in strijd voor rechtvaardigheid niet uit de weg gaat werd het duidelijk, Griffoendor!

_________________
____________________________________________________________________
___________________________________________________________________
____________________________________________________________________
___________________________________________________________________
____________________________________________________________________


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr feb 04, 2011 11:56 

LUPOS
Ik herken veel Hufflepuff in jou, maar ook veel Ravenclaw. Toch denk ik dat Ravenclaw overheerst. Dromerig, leergierig, niet tevreden met loze argumenten voor de goede vrede... Ravenclaw is ook mijn advies.

LUNA
Jij lijkt me duidelijk heel erg Ravenclaw. De drang naar kennis en wijsheid en het belang daarvan komen heel sterk naar voren in jouw stukje.

HARRY_JAMES_POTTER
Je komt op mij over als een mix tussen Hufflepuff, Ravenclaw en Gryffindor. Ik vind het erg moeilijk om jou in één van die afdelingen te sorteren, dus denk ik dat het het beste is om voor jouw eigen keuze te gaan: Gryffindor. Want uiteindelijk is het de keuze die het belangrijkst is.

MOMENTO MORI
Zoals je zelf al aangeeft, zou je je volgens mij zowel bij Ravenclaw als bij Slytherin thuisvoelen. Toch denk ik dat vooral Slytherin overweegt. Slim, ijdel, direct...

ANTAROTH
Voor mij ben je heel duidelijk een Gryffindor. Moedig, eigenwijs, vriendelijk... ik denk dat je je bij de Gryffs wel thuisvoelt!

IRON BARBARIAN
Dit vind ik een moeilijke. Je lijkt me eigenlijk overwegend Hufflepuff. Mensen helpen lijkt erg belangrijk te zijn voor jou en de meeste van je antwoorden staan ook in het teken daarvan.

ROPANDINA
Je lijkt me overduidelijk Gryffindor: Schouwer worden, DADA, mensen verdedigen en beschermen is belangrijk voor jou.

DARREN
Jij bent echt heel erg Gryffindor. Je verlangt naar actie, avontuur, rechtvaardigheid. Je bent impulsief en koppig. Je zet door, je geeft niet op. Duidelijker kan haast niet.

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: vr feb 04, 2011 12:14 

Sirhena: Jouw eigenschappen komen vooral overeen met die van een Huffelpuffer. Je bent trouw, luistert naar anderen. Aan de ene kant zeg je geen sociaal wezen te zijn, maar toch heb je ervoor gekozen om caféhouder of bediende te worden. Dat is ook wel weer een vorm van socialiteit.

Lily: Ik vind je een combinatie tussen een Huffelpuffer en een Griffoendor, op basis van je eigenschappen. Ergens nog een tikje Ravenklauw. Toch ben ik van geneigd je in verhouding met het totaalplaatje in Griffoendor in te delen.

James-Potter: Alleen al naar aanleiding van de keuze van je naam zou ik je al in Griffoendor plaatsen. Maar de eigenschappen die je beschrijft, benadrukken die keuze nogmaals. Arrogantie wil niet per sé zeggen dat je het in Zwadderich goed zou doen.

Phoenix: Moeilijke keuze. Zelf geef je Griffoendor aan, maar je eigenschappen vind ik meer lijken op die van een Huffelpuffer. Vandaar dat ik toch de keuze van Huffelpuf.

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: St. Vladimir's Academy
BerichtGeplaatst: vr feb 04, 2011 17:40 

Lupos: Hm. Je zegt dat je leergierig bent en dat je altijd je gelijk wilt halen. Voor die eigenschappen zou ik je, natuurlijk, in Ravenclaw plaatsen. Maar de rest sluit meer aan bij Huff. Je bent echt een twijfelgeval, maar ik zou je zelf eerder in Ravenclaw plaatsen.

Luna: Geen twijfel mogelijk. Jij hoort bij Ravenclaw! Je bent leergierig, wijs (als je we je bronnen geloven ;)) en je wilt een boek uitgeven (scoor je altijd pluspunten mee in mijn boekje x'D). Dus... Come join us : D

Harry_James_Potter: Zoals mijn voorgangers boven me al zeiden, ben je opnieuw een twijfelgeval. Je hebt zowel eigenschappen van een Gryff als van een Huff. Maar ik, persoonlijk, zou je toch ook eerder bij Hufflepuff plaatsen.

Momento Mori: Zoals je zelf al zei, zie je jezelf wel in Slytherin thuis... Ik denk daar hetzelfde over. Je hebt verscheidene eigenschappen die in die afdeling thuishoren. Je ziet jezelf "met ongelooflijk veel rijkdom", je bent koppig en je neemt je geen blad voor de mond.

Antharoth: Hm. Heel vervelend dat je geen slechte eigenschappen wist te geven. (Of toch maar één.) En dat deed me spontaan aan Slyth denken, maar naarmate ik verder las (en het nadien nog eens opnieuw las) denk ik ook dat je beter bij Gryffindor past.

Iron Barbarian: Ik twijfel bij jou tussen Hufflepuff en Slytherin, eerlijk gezegd. Je zegt dat je niet snel vergeeft en dat je ongeduldig bent. Maar langs de andere kant ben je wel weer begripvol en vriendelijk. Maar langs de andere kant als je tegen een Gryff's kar rijdt, gaat die jou ook niet vergeven. Hoe meer ik hier over nadenk, hoe meer afdelingen ik wel bij je vind passen... Maar ik denk dat ik toch maar voor Hufflepuff ga.

Ropandina: Alles bij jou schreeuwt me Gryffindor toe! Ik heb er niet echt andere woorden voor. Dat je de Dooddoeners wil vatten en dat je toch wel over een enorm rechtsvaardigheidsgevoel beschikt, wijst enkel maar nog meer op een Gryffie!

Darren: Al bij vraag twee wist ik waar ik jou ging plaatsen. Gryffindor. Je hebt een groot rechtsvaardigheidsgevoel, wil avontuur en actie in je leven... Dus zoals je zelf al zei, Gryff is helemaal perfect voor jou!

_________________
.
Men are natural warriors, but a woman in battle is truly bloodthirsty.


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beiijing
BerichtGeplaatst: za feb 12, 2011 0:02 

- LUPOS -

Bij het lezen van jou sortering voelde ik al meteen dat je een Ravenklauwer bent. Je laat me een beetje denken aan Luna, de dromerige Ravenklauwer. Maar zoals je ook weet is een Ravenklauwer ook leergierig en de leerlingen in deze afdeling houden ervan om steeds opnieuw nieuwe dingen te leren.

- LUNA -

Duidelijk een Ravenklauwer! Je denkt vooraleer je iets onderneemt. Dat is zo toepasselijk voor een Ravenklauwer. Je bent ook leergierig, weer een karakteristiek van deze afdeling. Wijsheid komt vanuit het observeren en de meeste wijze tovenaars komen uit Ravenklauw, behalve dan Albus Perkamentus en Hermelien Griffel. Maar dat is bijzaak voor nu!

- HARRY_JAMES_POTTER -

Dit vind ik een moeilijke. Ik zou je indelen in Huffelpuf omdat je zo behulpzaam bent voor je medeleerlingen. Huffelpuf heeft ook vrolijke mensen in de afdeling zitten. Griffoendor is ook nog een mogelijkheid, maar toch denk ik dat je beter bij een afdeling als Huffelpuf zou passen.

- MOMENTO MORI -

Het feit dat je soms brutaal kan overkomen laat me denken dat je een goeie Zwadderaar zou kunnen zijn, maar aan de andere kant zou ik jou ook indelen in Ravenklauw. Misschien is Zwadderich wel de afdeling voor jou!

- ANTHAROTH -

Leergierigheid, vriendelijk en moedig. Dat zijn drie karakteristieken van drie verschillende afdeling. Griffoendor is de afdeling voor jou, zo ervaar ik het toch.

- IRON BARBARIAN -

Een Griffoendor komt bij mij in mijn hoofd op. Ja deze past het beste bij jou sortering!

- ROPANDINA -

Jou zou ik ook indelen in Griffoendor, omdat jij tegen het kwade wilt vechten. Dat vergt wat moed van een persoon. Je bent dus een ras echte Griffoendor.

- DARREN -

Impulsief en je kickt op actie en avontuur. Voor mij ben jij 100 % een Griffoendor.

_________________
"Sabertooth-Tiger!"


 Profiel  

The Phoenix Admin

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Austin, TX

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 14, 2011 20:20 

Hier volgen de uiteindelijke adviezen voor de bovenstaande inzendingen. Op al deze inzendingen kan vanaf heden ook geen advies meer gegeven worden. Kijk in het Sorteerhoed-topic om je aan te melden bij de Afdeling van jouw keuze, en neem het advies ter harte, echter je eigen keuze blijft altijd doorslaggevend! Ik moet zeggen, de adviseurs waren over het algemeen zeer eensgezind.

  • Aisling: Huff (100%)
  • Andreya: Huff (100%)
  • Pottergirl: Raaf (75%)
  • Lily_flower: Gryff (100%)
  • MissMalfidus: Gryff (100%)
  • GreenxEyed: Gryff (100%)
  • sirhena: Huff (88%)
  • Lily: Gryff (63%)
  • James-Potter: Huff (67%)
  • Phoenix: Gryff/Huff (50%/50%)
  • Lupos: Raaf (100%)
  • Luna: Raaf (100%)
  • Harry_James_Potter: Huff (67%)
  • Momento Mori: Slyth (100%)
  • Antharoth: Gryff (100%)
  • Iron Barbarian: Gryff (67%)
  • Ropandina: Gryff (100%)
  • Darren: Gryff (100%)

De nieuwe lijstjes:

TARGET
Lees verder...
1. Wat zou je zien als in de Spiegel van Neregeb zou kijken?
Vandaag het één, morgen het ander. Mijn wensen veranderen nogal vaak. Als ik op dit moment zou kijken, zou ik koekjes zien. Ik heb echt trek en ik denk dat ik dadelijk ook even naar de koelkast sneak.

2. Wat zijn je drie beste karaktereigenschappen en waarom?
Ik heb veel fantasie en daardoor ook veel inlevingsvermogen. Ik vind mezelf wel een doorzetter, want als ik iets wil, dram ik net zolang door/werk ik net zo lang tot ik het voor elkaar krijg. Of tot het lot me een handje helpt.
Dat zijn er drie. :P

3. Wat zijn je drie slechtste minst goede karaktereigenschappen en waarom?
Ik ben nieuwsgierig. Soms iets té.
Verder ben ik eigenwijs. Dat hoeft niet verder uitgelegd te worden, denk ik. :P
Soms ben ik iets té fanatiek. Dan vraag ik teveel van mezelf of van anderen. Dat is, om voor de hand liggende redenen, niet altijd handig.

4. Als je een baan in de Tovenaarswereld zou moeten zoeken, wat zou je kiezen?
Schouwer (hoe heet het ook alweer in het Engels?) lijkt me wel gaaf en anders zou ik wel bij de Ochtendprofeet (om het even Nederlands te houden) willen werken. Of nee, nog beter, bij De Kibbelaar.

5. Welke 'Reliek van de Dood' zou jij kiezen?
De mantel. Ik heb de steen niet nodig en ik zou niet goed kunnen omgaan met de Zegevlier.

6. Wat is jouw favoriete les op Zweinstein?
Waarzeggerij is mijn favoriete vak in de boeken, omdat het complete onzin is.

7. Welke afdeling zou je zelf kiezen?
Griffoendor of Ravenklauw.


KAISA
Lees verder...
1. Wat zou je zien als in de Spiegel van Neregeb zou kijken? Mezelf op mijn oude dag, wetend dat ik iets van mijn leven gemaakt heb. Dat hoeft helemaal niets speciaals te zijn, maar gewoon iets waardoor ik tevreden kan zijn met hoe ik mijn leven geleid heb.
2. Wat zijn je drie beste karaktereigenschappen en waarom? Ik ben best leergierig; ik houd ervan om dingen te weten, maar ik laat dat mijn leven niet regeren. Verder ben ik optimistisch ingesteld en als ik met de stroom meega, dan is dat omdat ik dat wil, en niet omdat dat makkelijker is.
3. Wat zijn je drie slechtste karaktereigenschappen en waarom? Ik kan mijn ongelijk moeilijk toegeven, laat onaangename dingen vaak zo lang mogelijk liggen, waardoor ik uiteindelijk alles op het laatste moment nog in orde moet brengen, en ik weet vaak niet wat te doen of zeggen om mensen advies te geven of op te vrolijken.
4. Als je een baan in de Tovenaarswereld moest zoeken, wat zou je kiezen? Ik denk dat ik ongeveer hetzelfde zou doen als ik irl van plan ben. Tovenaars hebben ook vertalers nodig, right? Alleszins iets met talen en/of verschillende culturen.
5. Welke 'Reliek van de Dood' zou jij kiezen? Op dit moment in mijn leven zou ik voor de Onzichtbaarheidsmantel gaan. Ik vind het wel leuk om met vrienden en familie om te gaan en zo, maar soms heb ik gewoon wat alone time nodig, dus ik denk dat het wel leuk is om zo nu en dan onzichtbaar te kunnen zijn. Als ik al meer mensen verloren had, zou ik waarschijnlijk wel de Resurrection Stone kiezen.
6. Wat is jouw favoriete les op Zweinstein? Ik ben nogal gevoelig voor de manier waarop er wordt lesgegeven in het vormen van een oordeel over een vak, maar objectief gezien denk ik Bezweringen.
7. Welke afdeling zou je zelf kiezen? Ik heb echt geen idee.


GWENDOLYN

Lees verder...
1. Wat zou je zien als in de Spiegel van Neregeb zou kijken?
Ik zou mezelf zien met veel mensen om me heen waar ik van hou en zij houden van mij
2. Wat zijn je drie beste karaktereigenschappen en waarom?
doorzetter, als ik ergens aan begin maak ik het zo succesvol mogelijk af. Leergierig, ik wil alles weten wat me interesse heeft. zorgzaam, ik ben dr altijd voor de mensen die me nodig hebben. moedig, als het nodig is. liefdevol, naar mn vrienden en familie.
3. Wat zijn je drie slechtste minst goede karaktereigenschappen en waarom?
onzekerheid, door veel problemen. Snel conclusies trekken over dingen. uitstellen van belangrijke zaken.
4. Als je een baan in de Tovenaarswereld zou moeten zoeken, wat zou je kiezen?
Heler, op deze manier kan je andere mensen helpen.
5. Welke 'Reliek van de Dood' zou jij kiezen?
Onzichtbaarheidsmantel, op deze manier kan je even onzichtbaar zijn als je daar behoefte aan heb.
6. Wat is jouw favoriete les op Zweinstein?
Bezweringen,, dingen laten zweven enzoo lijkt me geweldig!
7. Welke afdeling zou je zelf kiezen?
Gryffindor, omdat ik best moedig ben (heb ik horen zeggen),


CARRICK_FERGUS
Lees verder...
1. Wat zou je zien als in de Spiegel van Neregeb zou kijken?
Ikzelf in een redelijk simpel huisje achter een bureau, schrijvend aan mijn zoveelste bestseller
2. Wat zijn je drie beste karaktereigenschappen en waarom?
Creatief: Ik schrijf namelijk verhalen en gedichten, ik doe aan toneel, maak creaties met psp en ik maak af en toe eigen filmpjes.
Luisterend Oor: Ik zou nooit iemand in de rede vallen als ze wat aan mij vertellen en probeer er vervolgens bijna altijd reactie op te geven, waar de persoon in kwestie dan ook wat aan heeft
Vergevings gezind: Al hebben ze het nog zo bij mij verbruikt, iedereen verdient bij mij een tweede kans en soms zelfs een derde kans

3. Wat zijn je drie slechtste minst goede karaktereigenschappen en waarom?
-Koppig: Als ik iets in m'n hoofd heb moet het ook zo gaan en kan ik me er ook maar moeilijk bij neerleggen, als ik weet dat ik gelijk heb en ik ben daar echt 100 % zeker van hou ik dat ook zeker vol
-Ik zeg soms dingen die ik anders bedoel, dan hoe anderen dat opvatten.
-Slecht tegen negatieve kritiek kunnen: Als ik negatieve kritiek krijg, voel ik me aangevallen.

4. Als je een baan in de Tovenaarswereld zou moeten zoeken, wat zou je kiezen?
Een baan waarbij ik m'n schrijftalenten kan gebruiken, dus zoiets als redacteur bij de ochtendprofeet
5. Welke 'Reliek van de Dood' zou jij kiezen?
De onzichtbaarheidsmantel, want soms heb ik toch de behoefte om eventjes te verdwijnen en in een hoekje te kruipen met een goed boek
6. Wat is jouw favoriete les op Zweinstein?
Verweer tegen de zwarte kunsten en Toverdranken
7. Welke afdeling zou je zelf kiezen?
Ravenklauw of Zwadderich


LEINTJE<3

Lees verder...
1. Wat zou je zien als in de Spiegel van Neregeb zou kijken?
Ik zou in de spiegel mijn vader, moeder, zus en ikzelf zien. We zouden allemaal gelukkig zijn, samen. Mijn ouders zijn gescheiden en mijn zus woont bij mijn vader, ik bij mijn moeder. Ik lijd daaronder, en zou het liefst mijn ouders en gezin terug samen zien.
2. Wat zijn je drie beste karaktereigenschappen en waarom?
Ik maak graag plezier, ik vind dat je moet genieten van je leven. Ik lach dus ook veel. Ik ben vergevings gezind voor anderen. Iedereen maakt wel eens een fout, maar ik heb ook een grens en als je die overschrijt dan ben ik minder vergevings gezind. School gaat voor op bijna alles. Want je studies zijn bepalend voor je toekomst later.
3. Wat zijn je drie slechtste minst goede karaktereigenschappen en waarom?
Ik kan rap boos worden. Ik kan er niet tegen dat iemand op mijn zenuwen ofzo werkt en dan wordt ik snel boos. Soms ben ik ook een beetje egoí¯stisch, ik heb graag dat mensen doen wat ik zeg. Of als mijn neven een spel willen spelen dat ik niet graag speel, dan vraag ik of we iets anders gaan doen. En dat gebeurt best vaak. Ik zie ook vaak anderen hun fouten, maar de mijne niet.
4. Als je een baan in de Tovenaarswereld zou moeten zoeken, wat zou je kiezen?
Leerkracht verweer tegen de zwarte kunsten. Ik zou het geweldig vinden om kinderen te leren hoe ze zich moeten verdedigen.
5. Welke 'Reliek van de Dood' zou jij kiezen?
De onzichtbaarheids mantel. Het zou handig zijn om je onzichtbaar te verplaatsen. En op die manier kan je komen op plaatsen waar je anders niet mag komen.
6. Wat is jouw favoriete les op Zweinstein?
Verweer tegen de zwarte kunsten. Het is belangrijk dat je je kan verdedigen. Je leert er ook allerlei gave spreuken.
7. Welke afdeling zou je zelf kiezen?
Ravenklauw. Omdat school voor mij belangrijk is. Huffelpuf zou ook nog passen bij mij denk ik.


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 16, 2011 1:23 

Yay ik kan niet slapen. Dan ga ik maar adviseren ^^

Target
Omdat je graag in Gryff of Rav wilt, ga ik daar even op door. Eigenlijk vind ik ze allebei wel bij je passen. Maar ik ga toch voor Gryffindor , omdat je het doorzettingsvermogen hebt van een Gryff. Ook zie je een baantje als schouwer wel zitten, wat ik ook altijd erg Gryffig vind. Ook ben je eigenwijs en fanatiek.

Kaisa
Ik ga bij jou toch voor Ravenclaw. Als ik zo naar je vragenlijstje kijkt, ben je hardwerkend en leergierig, wat toch wel Ravi-eigenschappen zijn, vooral dat laatste. Ook zie ik dat je echt nadenkt bij je antwoorden. Zoals bij je favoriete vak. Je zegt niet zomaar lukraak een vak, maar gaat wat verder in het beantwoorden van de vraag. Ook zeg je dat je geen dingen doet, alleen omdat die makkelijker zijn. Ik vind je echt een Ravenclaw.

Gwendolyn
Je geeft zelf aan dat je in Gryffindor wilt, dus wie ben ik om dan te zeggen dat je er niet thuishoort. Dapperheid is absoluut een Gryff-eigenschap. Ook ben je er altijd voor de mensen van wie je houd. Door de eerste vraag krijg ik het idee dat je graag geliefd bent, en dat vind ik ook wel een James Potter-ding en James was zeker een Gryff. Dus Gryffindor it is.


Kevin Kwan
Jij bent toch Wicked Sprout? [/confused] Want dan zit je al in Huff . Prima keus. Have fun!

Carrick_Fergus
Ik kan eigenlijk niet zo goed kiezen tussen Ravenclaw en Slytherin. Omdat je vergevingsgezind bent, zou ik dus eerder Ravenclaw zeggen, maar je ''negatieve'' punten vind ik toch weer Slytherin. Al zijn je positieve punten weer helemaal Ravenclaw. Ook klink je leergierig en lees je graag, wat ik ook Ravenclaw vind. Maar je favoriete vakken vind ik dan weer echt iets voor een Slyth. Dus ik twijfel heel erg tussen Ravenclaw en Slytherin . Sorry dat ik je niet beter kan helpen.

Leintje <3
Je bent leergierig, school is belangrijk voor je, je zou graag docent willen worden in de toverwereld (en misschien in real life ook wel?), je maakt graag plezier en je bent vergevingsgezind... Dit klinkt natuurlijk als een Ravenclaw.

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beiijing

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 16, 2011 7:30 

@Neville: Zou 't niet beter zijn om Kevin Kwan uit 't lijstje te plaatsen? Want door een foute interpretatie heb ik mij per ongeluk geregistreerd met dit nieuw account? Dit zou namelijk veel verwarring voorkomen :)

Thanks voor de opmerking. ^^


Target ::
Het feit dat je veel fantasie hebt en je nieuwschierig bent, wat beiden Ravenclaw eigenschappen zijn, maar aan de andere kant heb je ook doorzettingsvermorgen - dat is dan een Hufflepuff eigenschap, want Hufflepuffs zijn harde werkers - en ben je een fanatiekeling. Persoonlijk denk ik dat jij je beter in Hufflepuff zou thuisvoelen.

Kaisa ::
Jou leergierigheid maakt van jou een rasechte
Ravenclaw. Jou toekomstige studiekeuze eist ook vaak veel studeren en moeilijke woorden interpreteren, dankzij jou leergierigheid kan dit jou stukken verder helpen!

Gwendolyn ::
Er komen drie eigenschappen van houses naar voor: Gryffindor (moedig), Ravenclaw (leergierig) en Hufflepuff (zorgzaam). Maar 't feit dat vrienden jou vaak moedig vinden, vind ik al een reden te meer waarom jij 't beste bij
Gryffindor zou passen!

Kevin Kwan ::
Dit ben ik zelf en omdat ik al ingedeeld ben in Hufflepuff, is 't onnodig om mijzelf te sorteren of advies te geven welke house 't beste past voor mij.

Carrick Fergus ::
Jou karakteristieken vind ik een beetje dubbel, want je bent voor mij een Hufflepuff, door jou vergevingsgezindheid en 't feit dat jij een luisterend oor voor velen bent, maar door jou leergierigheid en jou droom om schrijver te worden, denk ik dat jij beter in
Ravenclaw thuishoort!

Leintje <3 ::
Ravenclaw past 't beste bij jou omdat school voor alles komt, het is uitermate belangrijk om aan je toekomst te denken! Dus 't word
Ravenclaw voor jou! Uitstekende keuze!

_________________
'Sabertooth Tiger'

Hufflepuff: "You might belong in Hufflepuff,
Where they are just and loyal,
Those patient Hufflepuffs are true,
And unafraid of toil"


 Profiel  

Zielig Dichtertje

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: wo feb 16, 2011 18:52 

TARGET
Wispelturig, eigenwijs, fanatiek ergens voor gaan: Gryffindor.
Ook dat je schouwer wil worden, dan lijkt Gryffindor me echt iets voor jou.

KAISA
Afgaande van het antwoord op je eerste vraag Hufflepuff.
Je bent leergierig maar laat je er niet door leiden, je durft tegen de groep ingaan en je komt als hard werkend over. Dat zijn volgens mij ook best Huff eigenschappen.


GWENDOLYN
Geen twijfel. Gryffindor. Je bent moedig en je hecht veel belang aan de mensen van wie je houdt.


CARRICK_FERGUS
Wicked Sprout hierboven heeft het al heel goed gezegd vind ik. Ravenclaw

LEINTJE<3
Het is niet omdat je leergierig bent, dat je automatisch in Ravenclaw thuishoort. (Kijk naar Hermione, die zit in Gryf). Bij jou zie ik eigenlijk eigenschappen van alle afdelingen doorschemeren. Het plezier maken, de vergevingsgezindheid. Dat je een gezin wil zijn. Moeilijke keuze, maar ik zeg Hufflepuff.


 Profiel  

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 16, 2011 19:25 

Target
Het eerste wat me opvalt, is dat je nogal wispelturig bent. Ook zeg je dat je een doorzetter bent. Beiden zijn eigenschappen die bij Gryff (en in mindere mate bij Huff) passen. Eigenwijs vind ik ook echt een Gryffindor-eigenschap, je trekt je eigen plan. Verder heb je ook een paar Raaf- en Huff-eigenschappen, maar toch overheerst de Gryffindor-kant. Zeker het feit dat Schouwer je wel wat lijkt, geeft de doorslag.

Kaisa
Jij bent echt een beetje een mengelmoes. Je bent snel tevreden en komt niet heel erg ambitieus over, dus ik denk niet dat je een Slyth bent. Je zegt dat je leergierig bent, en ik krijg de indruk dat je bewust over dingen nadenkt. Dat zijn typisch Ravenklauw-eigenschappen. Vertaler vind ik een typische Huff-baan, omdat je je dan goed moet kunnen inleven in anderen en hun culturen. Bij je slechte eigenschappen noem je weer een paar dingen die niet zo Huffelpuf-achtig zijn. Ik denk dat jij je het meest thuisvoelt in Ravenklauw.

Gwendolyn
Je bent leergierig, maar dat is de enige Ravenklauw-eigenschap die je hebt. Je noemt veel Huffelpuf-eigenschappen. Je wil Heler worden, je staat voor andere klaar. Toch lijk je het meest een Gryff. Moedig, fanatiek, misschien een beetje kort door de bocht. Je geeft ook aan dat je het liefst in Gryffindor wil, dus dat komt goed uit!

Carrick_Fergus
Jij hebt echt van alles wat. Luisterend oor en vergevingsgezind zijn typerend voor Huffelpuf. Echter, je zegt dat je koppig bent en slecht tegen kritiek kunt. Dat past weer goed bij Gryff. Je schrijft graag, wat typisch Ravenklauw is. En je zegt dingen soms anders dan je ze bedoelt, wat wel bij Slyth past. Kies waar jij je lekker bij voelt! Als ik voor je zou moeten kiezen, zou ik voor Gryffindor of Hufflepuff gaan.

Leintje<3
Ravenklauw of Huffelpuf passen het beste bij jou. Toch geef je aan vaak meer met jezelf dan met anderen bezig te zijn, dus dan valt Huffelpuf weer een beetje af. Je hebt trouwens ook een paar Zwadderich-eigenschappen! Maar ik denk toch dat je, vanwege je leergierigheid, het beste bij Ravenklauw past.


 Profiel  

King of the Silvan Elves

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Standing at the edge of your town

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 17, 2011 23:07 

TARGET: Je bent erg veranderlijk, fantasierijk, eigenwijs, fanatiek, een doorzetter/drammer. Daarnaast wil je graag schouwer worden, samen met je eigeschappen zou ik je bij Gryffindor willen indelen. Je hebt net wat te eigenschappen van Ravenklauw om daar goed bij te passen.

KAISA: Je beschrijft jezelf als leergierig en je kiest je eigen gang, je wilt iets speciaals in je leven bereiken. Ook je antwoord op de beroepsvraag wijst erop dat je eigen gang wil gaan, daarom kies ik bij jou voor Ravenklauw

GWENDOLYN: Je komt bij mij als heel zorgzaam over, je geeft daarnaast veel voor de mensen om je heen. Je bent ook wel leergierig, maar ik denk dat je de meeste eigenschappen van Hufflepuff bezit. Maar als je echt liever in Gryffindor bent, moet je dat gewoon doen.

CARRICK_FERGUS: Je bent vrij lastig in te delen, omdat je veel verschillende eigenschappen van verschillende afdelingen hebt. Je bent graag succesvol, dus dat zou op Gryffindor of Zwadderich kunnen wijzen, wat je ook wil. Je bent creatief, typisch Ravenklauw en een luisterend oor en vergevingsgezind, dus je hebt ook wel wat hufftrekjes. Maar gezien je gewenste beroep en je favoriete vak en je manier van antwoorden wil ik je bij Zwadderich indelen.

LEINTJE<3: je ziet je familie graag, je bent vegevingsgezind en leergierig. Je leert graag dingen aan anderen, want je wilt graag leraar worden. Daarom deel ik je in bij Ravenklauw omdat je daar het meeste van weg hebt.

_________________
So Long, and Thanks for all the Fish!
Life! Don't talk to me about life ~ Marvin


 Profiel  

4e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo feb 20, 2011 0:04 


Target
Ik zie een Ravenklauwer als ik je antwoorden lees. Je hebt heel wat Gryffindorstreken in je, dat zeker, maar ik denk dat je het beste zou passen bij Ravenklauw. Je kent jezelf goed en bent heel eerlijk over jezelf. Volgens mij ben je ook een intelligente persoon. Ja, ik ga voor RAVENKLAUW.

Kaisa
Ook bij jou krijg ik een Ravenklauw-indruk. Je zegt zelf al dat je leergierig bent en wanneer ik je antwoorden bekijk, krijg ik de indruk dat je een goed stel hersens hebt. Je denkt na, je kan moeilijk je ongelijk toegeven. Helemaal RAVENKLAUW.

Gwendolyn
Hm, jij bent een moeilijke. Ik zie zowel Gryffindor als Hufflepuff in je. Langs de ene kant ben je moedig en een doorzetter í  la Gryffindor maar langs de andere kant ben je ook zorgzaam en (onterecht, I'm sure) onzeker, wat ik eerder bij Hufflepuff zou plaatsen. Toch denk ik dat jij je het meest thuis gaat voelen bij de GRYFFINDORs.

Carrick_Fergus
Jij hoort thuis in SLYTHERIN. Je ambitie(s) overheersen je antwoorden en het slecht tegen negatieve kritiek kunnen, koppig zijn en Toverdranken als favoriete vak zie ik als iets typisch Slytherin.

Leintje<3
Jij hebt wat van elke afdeling in je. Toch ga ik voor RAVENKLAUW. Je bent leergierig, een zeer harde werker als het op school aankomt, liefdevol tegenover je familie en vergevingsgezind. Moeilijke keuze, maar ik blijf bij Ravenklauw.

_________________
    GRYFFINDOR


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 250 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17  Volgende


Keer terug naar Zweinstein
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme