Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 17  Volgende

The Pink Operator

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw, my house.

Houseitem
BerichtGeplaatst: di apr 05, 2011 18:33 

Laura2:

Hmm, ik twijfel bij jou eigenlijk een beetje tussen Hufflepuff en Gryffindor. Hufflepuff omdat je zegt goed met mensen om te kunnen gaan, vriendelijk te zijn, je enthousiast bent over dingen, en een luisterend oor bent voor mensen.
Alleen het feit dat je ongeduldig bent spreekt dit dan wel weer tegen, aangezien geduld juist een typische eigenschap van Hufflepuff is.
Ongeduldig, direct, en altijd proberen voor het beste te gaan vind ik dan weer meer bij Gryffindor passen...
Als ik over het algemeen naar je antwoorden kijk kom je op mij toch het meeste over als een Gryffindor, dus die afdeling zou ik voor je kiezen.

Lynnvandetta:

Wow, jij hebt echt van alle afdelingen wat! Ik zie een hoop Ravenclaw dingen, zoals rustig, geí¯nteresseerd, beter met objecten dan met mensen om kunnen gaan... Maar jezelf te laag inschatten vind ik dan weer eerder een Hufflepuff ding in plaats van Ravenclaw.
Het feit dat je koos voor de zegevlier, verweer tegen de zwarte kunsten en een baan als minister van toverkunst wel ziet zitten, vind ik dan weer erg naar Slytherin neigen...
Ik ga bij jou toch voor Ravenclaw, omdat je daar toch het meeste eigenschappen van hebt denk ik, en ook omdat je zelf ook al de voorkeur gaf voor deze afdeling.

_________________
    There's like a million kinds of cazy, and I kinda like mine.

    Cause you can't jump the track, we're like cars on a cable,
    And life's like an hourglass, glued to a table


 Profiel  

Queen of Babylon

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Shiz
BerichtGeplaatst: wo apr 06, 2011 14:08 

LOPOT: Neen, ik zie geen Slyth in jou, op basis van wat ik hier lees. Het is dan ook wel magertjes. Afgaande op je beste karaktereigenschappen en interesses, vind ik dat er een bepaalde hoeveelheid intelligentie en creativiteit in je zit. Ook het feit dat je leraar zou willen zijn of op zelfstandige basis een hip winkeltje zou willen starten, vraagt wat creativiteit en een stel hersens. Dus ik zou je indelen in Ravenclaw.

MLOVE: Dit is al een beetje makkelijker. Je bent enthousiast, geeft om je familie, sportief in de figuurlijke zin van het woord, bedoel ik dan voornamelijk. Je hebt een iedereen gelijk voor de wet-mentaliteitje en kunt met ver iedereen overweg, en ondanks dat je aangeeft erg ongeduldig te zijn, zou ik je toch voor de volle 100% labelen als een Hufflepuff.

PARSELMOUTH: Ik vind het bij jou erg moeilijk om een keuze te maken tussen Gryffindor en Slytherin. Je doorzettingsvermogen vraagt veel moed, en dat je er alles voor zou doen, roept dan weer ambitie op. Het feit dat je geen meeloper bent en je mening doordrukt, vind ik ook tamelijk moedig, da's niet altijd even simpel. Maar als ik dan verder lees dat je het erg moeilijk vind om je ongelijk toe te geven en toch zou zorgen dat je gelijk zou krijgen. Dat vind ik dan weer erg naar "Ëœje trots niet opzij kunnen zetten' ruiken. En aangezien dat eigenschapje bij jou overheerst, zou ik zeggen dat Slytherin wel het meest bij je past. Om nog maar van je prestigieuze droombaan en overwinningsdrang te zwijgen xD

LAURA2: Ondanks het feit dat je aangeeft erg ongeduldig te zijn, zou ik je toch bij Hufflepuff plaatsen. Omdat je aangeeft vriendelijk te zijn en te luisteren naar anderen, altijd klaar te staan voor anderen. In je beroepskeuze komt ook een erg liefhebbende en verzorgende kant naar boven en dat heeft bij mij de doorslag gegeven om te zeggen dat je een Hufflepuff bent. Ik denk dat je door je sociale eigenschappen en zo ook wel iemand bent die jezelf een beetje wegcijfert voor anderen (en dat is iets wat ik aan een Huff link).

LYNNVANDETTA: Een beetje magere uitleg om een echt gegronde keuze op te maken. OK. Je social skills zijn blijkbaar niet erg aanwezig aangezien je aangeeft beter met objecten dan met mensen te zijn. Dus Hufflepuff al niet. Je zegt rustig te zijn en bijna nooit verdrietig te zijn. Hopelijk ben je dan wel vaak erg blij en niet gewoon emotieloos of zo, want anders zou ik zeggen dat je als een erg stille en coole kikker overkomt. Die indruk heb ik wel bij rustige mensen =D Geen impulsiviteit dus. Je keuzes en favorieten duiden wel erg naar macht en overwinning. Ik zou zeggen... Slytherin.

_________________
    ..*Eleka nahmen nahmen ah tum ah tum eleka nahmen*..


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 18, 2011 17:13 

LOPOT
Ik vind jou heel moeilijk te sorteren. Hetgeen je ons geeft van informatie wijst voor mij niet echt op een afdeling. Ik dacht in de richting Hufflepuff tot je laatste paar antwoorden, toen dacht ik meer Gryffindor. Aangezien je zelf het liefst in Slytherin zou zitten, denk ik wel dat je daar ook past, want uiteindelijk is keuze belangrijk.

MLOVE
Ik vind jou een beetje een mix van Hufflepuff en Gryffindor. Ik denk toch dat Hufflepuff het beste bij je past omdat je aangeeft goed met mensen overweg te kunnen, haast nooit ruzie te hebben en sportiviteit zowel in de letterlijke als in de figuurlijke zin van het woord.

PARSELMOUTH
Je hebt een voorkeur voor Slytherin en daar pas je volgens mij ook helemaal bij. Er is niet veel twijfel mogelijk - anderen hebben al de redenen opgesomd - jij hoort volgens mij echt thuis bij Slytherin.

LAURA2
Ik denk dat jij zowel bij Ravenclaw als bij Hufflepuff zou passen. Ik ben toch meer geneigd je bij Hufflepuff te plaatsen omdat je zo goed bent in de omgang met mensen en dieren.

LYNNVANDETTA
Ik vind je ook bij Ravenclaw passen, ook al heb je met alle afdelingen wel wat. Ik kan het niet goed uitleggen, maar het gevoel 'Ravenclaw' overheerst gewoon bij mij.

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 18, 2011 19:13 

Lopot
Omdat je nogal korte antwoorden hebt gegeven, vind ik het moeilijk te sorteren. Aangezien je zelf aangeeft bij Zwadderich te willen, zou ik dat lekker doen. ;)

MLove
Ik vind jou het schoolvoorbeeld van een Huffelpuf. Je bent een allemansvriend en je bent eerlijk. Bovendien oordeel je niet snel. Huffelpuf past bij jou!

Parselmouth
Jij bent echt een typische Slytherin. Je houdt van macht en aanzien, je wil succesvol zijn en hebt ambitie. Je kunt fel zijn en je bent een doorzetter. Er zit ook nog een vleugje Gryff door (impulsief, enz) maar toch overheerst Slytherin het meest.

Laura2
Ik zie bij jou een mix tussen Griffoendor en Huffelpuf. Je kunt goed luisteren en bent enthousiast, wat bij Huffelpuf past. Ook hou je van fabeldieren, wat ik ook wel een Huffelpuf-ding vind. Je bent echter ook ongeduldig en direct, je koestert wrok en bent soms ontevreden. Dit vind ik meer bij Griffoendor passen. Ik denk dat jij het beste voor Griffoendor kan gaan!

Lynnvandetta
Je kiest voor de Zegevlier, je hebt weinig geduld en wil Minister van Toverkunst worden; dat past bij Zwadderich. Je bent een dromer, je bent geinteresseerd en rusitg; dat past meer bij Huffelpuf. Ik zou dus een van die twee kiezen. Maar als je echt graag bij Ravenklauw wil, dan zul je je daar ook thuisvoelen.


 Profiel  

4e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: di apr 19, 2011 17:43 


Lopot
Hm, jij bent wel moeilijk. Ik denk dat jij het beste past in Ravenklauw. Je taalgevoel, kennis van computerdingen en ambitie om leraar te worden lijken dat ook te verifií«ren. Desondanks kies je zelf voor SLYTHERIN en dat speelt ook een grote rol. Daarom deel ik je daar ook in!

Mlove
Ik zie in jou wel een HUFFLEPUFF. Eerst was ik nog aan het twijfelen tussen Gryffindor of Hufflepuff maar naarmate ik meer doorlas, vond ik je meer passen bij Hufflepuff. Je hebt een sterk familiegevoel, je bent spontaan en enthousiast en je zou wel professor Dreuzelkunde willen worden - dan krijg ik automatisch een Hufflepuffvibe. : )

Parselmouth
Je geeft het zelf al aan dat je helemaal bij SLYTHERIN hoort. Het ambitieus zijn, je doorzettingsvermogen, eerst praten en dan pas denken, je gelijk willen hebben en bewijzen, het geweldig vinden als je alles zou winnen, etc. wijst daar ook allemaal op.

Laura2
Ik weet het niet goed bij jou. Ik zie niets van Slytherin in je maar wel van de andere drie afdelingen. Ik denk dat RAVENCLAW toch overweegt in jou: je lijkt me een intelligent iemand met een goede portie zelfkennis, direct, vriendelijk, etc. Ja, ik denk dat jij je wel thuis gaat voelen bij de Raafjes.

Lynnvandetta
Persoonlijk zie ik iets meer een Slytherin in je dan een Ravenclaw, al is het wel ongeveer gelijk. Omdat je zelf aangeeft graag in Ravenclaw te willen zitten, ga ik ook voor RAVENCLAW.

_________________
    GRYFFINDOR


 Profiel  

The Phoenix Admin

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Austin, TX

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo apr 24, 2011 14:45 

De adviezen voor de laatste vijf kandidaten waren alles behalve eenduidend, er zaten lastige gevallen tussen! Gebruik dit advies om zelf je afdeling te kiezen, want vergeet niet: uiteindelijk is het je eigen keuze die de doorslag geeft.

  • Lopot: Ravenclaw/Slytherin (50%/50%)
  • MLove: Huffelpuff (83%)
  • Parselmouth: Slytherin (100%)
  • Laura2: Gryffindor/Huffelpuf (40%/40%)
  • LynnVanDetta: Ravenclaw/Slytherin (50%/50%)




De nieuwe kandidaten:

LIES
Lees verder...
1. Ik weet het niet, ik denk toch mijn lievelingsopa. Hij stierf veel te vroeg.
2. behulpzaam, slim, sociaal (denk ik, ik vind het nogal ego om dit over mezelf te gaan zeggen)
3. ongeduldig, ik haat wachten, ik ben ook echt een vreselijke flapuit ik zeg echt alles wat ik denk, verveeld, dat ben ik nogal vaak ;p
4. lerares, ik weet niet in welk vak, maar het lijkt me super leuk.
5. de onzichtbaarheidsmantel
6. verzorging voor fabeldieren(ik hou van dieren) en bezweringen lijkt me ook geweldig.
7. niet bij zwadderich want ik ben niet zo ego (vind ik zelf)
niet bij griffoendor want ik ben echt niet dapper
niet bij huffelpuf, ik haat wachten
ravenklauw hoop ik, ik ben de slimste van de familie en ik vond het altijd al de interressantste afdeling


ANNUH-123
Lees verder...
1. Wat zou je zien als in de Spiegel van Neregeb zou kijken? Mijn hele familie :love:
2. Wat zijn je drie beste karaktereigenschappen en waarom? Dit hoeft niet toch :S
3. Wat zijn je drie slechtste minst goede karaktereigenschappen en waarom? Arrogant Kapsones
Irritant
4. Als je een baan in de Tovenaarswereld zou moeten zoeken, wat zou je kiezen? Schouwer :D
5. Welke 'Reliek van de Dood' zou jij kiezen? Zwaard van Griffoendor
6. Wat is jouw favoriete les op Zweinstein? Verweer Tegen De Zwarte Kunsten
7. Welke afdeling zou je zelf kiezen?

GRIFFOENDOR!!(had je zelf vast ook wel door ;)


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo apr 24, 2011 18:21 

LIES
Hm, ik vind jou zowel bij Hufflepuff als bij Ravenclaw passen. Voor mij is het 50/50, maar aangezien je zelf aangeeft de voorkeur te geven aan Ravenclaw is dat ook mijn advies.

ANNUH-123
Uit het eerste deel van je post leid ik Slytherin af, uit het tweede deel Gryffindor. Je wil zelf die laatste, dus ga maar voor Gryffindor!

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

Queen of Babylon

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Shiz
BerichtGeplaatst: ma apr 25, 2011 16:19 

LIES: Goh ja. Je beslist natuurlijk zelf :') Maar ik vind je toch meer Gryffindor of Hufflepuff dan Ravenclaw. Gryffindor omdat je nogal een flapuit bent en durft zeggen wat je denkt, en omdat je snel verveeld bent, denk ik ook wel dat je van uitdagingen en avontuurtjes houdt. Hufflepuff omwille van het sociale/behulpzame/verzorgende aspect. Maar je zegt meermaals ongeduldig te zijn, en minder vaak dat je moedig bent (moedig en moedig is ook iets heel verschillends :')), dus ik ga voor Gryffindor. Maar hey, je kiest zelf :')

ANNUH-123: Grappig dat je je beste eigenschappen niet meegeeft maar wel je slechtste xD Je bent dus geen egotripper :P Toch zie ik wel wat Slytherin in je. Maar hey, ik geef je je zin, als het van mij zou afhangen. Ga maar naar Gryffindor.

_________________
    ..*Eleka nahmen nahmen ah tum ah tum eleka nahmen*..


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 25, 2011 17:05 

Lies
Ik zou jou eigelijk wel overal kunnen indelen, vind ik, maar vooral Huffelpuf en Ravenklauw. Huffelpuf omdat je sociaal bent en behulpzaam, Ravenklauw omdat je zegt dat je de slimste van je familie bent en gauw verveeld. Ik kies uiteindelijk toch voor Ravenklauw, omdat je zelf aangeeft dat je denkt dat je daar het beste past.

Annuh
Zowel Grifffoendor als Zwadderich, denk ik! Je geeft aan dat je je beste eigenschappen niet wilt opnoemen, maar dat je toch kapsones hebt... En ja, dat vind ik eigelijk zowel Griff als Zwad. Ik kies voor Griffoendor, omdat je het zwaard zo expliciet noemt en je aangeeft dat je Schouwer wilt worden (vandaar de interesse in de zwarte kunsten).


 Profiel  

Death Eater



Offline

Woonplaats: Amsterdam

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 25, 2011 18:29 

Lies:
Moeilijk geval. Je past zowel als bij Huffelpuf als Ravenklaw. Maar aangezien je best leergierig bent, vind ik je prima passen bij Ravenklauw. Ik denk wel dat je daar thuis zal voelen. (:

Annuh-123:
Het is te merken dat je nogal pro-Griffoendor bent. Je houdt van alle karaktertrekken/eigenschappen die bij Griffoendor passen. Je houdt totaal niet van dingen die bij Slytherin horen. Dus ik stel Griffoendor voor.


 Profiel  

The Phoenix Admin

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Austin, TX

Houseitem
BerichtGeplaatst: do mei 05, 2011 18:43 

Nog slechts drie adviezen, dus de oude lijstjes blijven nog even staan. Wel al twee nieuwe kandidaten:


UNKNOWN~DIVA
Lees verder...
1. Wat zou je zien als in de Spiegel van Neregeb zou kijken? Mezelf als Webdesigner met een leuke vent naast me.
2. Wat zijn je drie beste karaktereigenschappen en waarom? Trouw, Sluw, Vriendelijk
3. Wat zijn je drie slechtste minst goede karaktereigenschappen en waarom? Snauwerig, Ongeduldig, Agressief.
4. Als je een baan in de Tovenaarswereld zou moeten zoeken, wat zou je kiezen? Death Eater
5. Welke 'Reliek van de Dood' zou jij kiezen? De mantel ^^'
6. Wat is jouw favoriete les op Zweinstein? Toverdranken.
7. Welke afdeling zou je zelf kiezen? Zwadderich.


MIKE6213
Lees verder...
1. Wat zou je zien als in de Spiegel van Neregeb zou kijken? Wereldvrede
2. Wat zijn je drie beste karaktereigenschappen en waarom? Trouw, Lief, Altijd iedereen helpen
3. Wat zijn je drie slechtste minst goede karaktereigenschappen en waarom? Denk teveel, als iemand iets zegt dan ga ik er teveel over denken. Te druk, ik stuiter om iedereen heen. En verder weet ik er geen sorry
4. Als je een baan in de Tovenaarswereld zou moeten zoeken, wat zou je kiezen? Leraar toverdranken
5. Welke 'Reliek van de Dood' zou jij kiezen? De onzichtbaarheidsmantel
6. Wat is jouw favoriete les op Zweinstein? Waarzeggerij
7. Welke afdeling zou je zelf kiezen? Zwadderich


 Profiel  

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do mei 05, 2011 21:01 

Lies
Je geeft veel om je naasten, je bent sociaal en behulpzaam. Ook hou je van verzorging van Fabeldieren. Dat past goed bij Huffelpuf. Het ongeduldige en het flapuit zijn past misschien weer goed bij Griffoendor. Maar je hebt ook trekjes van Ravenklauw. Ik denk dat je het beste past in Huffelpuf, maar als je het liefst bij Ravenklauw zit kan je misschien beter daar heen gaan.

Annuh-123
Het lijkt me duidelijk, Griffoendor is jouw afdeling!

Unknown~Diva
Trouw en vriendelijk past goed bij Huff. Maar voor de rest noem je alleen maar dingen die goed bij Slytherin passen. Je wil daar ook graag heen, dus lekker doen zou ik zeggen!

Mike6213
Eigenlijk zijn bijna alle dingen die je noemt Huff-eigenschappen. De Wereldvrede is wel het toppunt: dat zou alleen een echte Huff zeggen. Je geeft aan zelf Zwadderich te kiezen, maar ik zou toch eens goed nadenken of je misschien beter in Huffelpuf zou passen...


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 18, 2011 18:21 

Diva
Jij hoort absoluut bij Zwadderich. Je wilt Death Eater zijn en ik geloof dat alle Death Eaters van Zwadderich vandaan kwamen, dus dat zegt ook een hoop. Dat je de mantel wilt, verbaasd me ook niet want die kan je vast goed gebruiken bij je snode plannetjes. ^^ Hup, naar Zwadderich, jij.

Mike
Je doet mij denken aan een Huff, met een beetje Griffoendor erdoorheen (omdat je druk bent en dappere mensen hebben energie nodig, haha) en Zwadderich (vanwege de mantel en toverdranken). Ik ga toch voor Huffelpuf, omdat je aangeeft dat je een vriendelijk karakter hebt. Ik hoop wel dat je daar je ambitieus kunt waarmaken...


 Profiel  

The Phoenix Admin

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Austin, TX

Houseitem
BerichtGeplaatst: za mei 21, 2011 14:11 

Meer adviezen graag! Vergeet niet, je verdient Sikkels voor elk advies dat je geeft...

Hier nog twee nieuwe lijstjes:


UNICORN.
Lees verder...
1. Wat zou je zien als in de Spiegel van Neregeb zou kijken? Mijzelf, terwijl ik samen met een band optreed, of ik zie mezelf in de tweede kamer waar ik men overtuig van mijn ideeí«n en politieke standpunten.
2. Wat zijn je drie beste karaktereigenschappen en waarom?
-Ik sta voor alles open, ik discussieer graag met mensen die andere standpunten hebben dan ik.
-Ik zit op 3 gym, ik ben intelligent.
-Ik kan mijn mening goed op andere mensen overbrengen en ze van mijn gelijk overtuigen.
3. Wat zijn je drie slechtste minst goede karaktereigenschappen en waarom?
-Ik ben een uitsteller, ik stel alles altijd zo lang mogelijk uit en moet dan altijd op het laatste moment nog beginnen. Maar als ik er dan aan begin maak ik het wel goed af.
-Ik verzin vaak smoesjes om ergens onder uit te komen waar ik geen zin in heb.
-Ik doe geen moeite voor dingen die me niet interesseren, maar voor dingen die me wel interesseren ga ik met 100% er tegenaan.
-Ik oordeel soms te snel over mensen
4. Als je een baan in de Tovenaarswereld zou moeten zoeken, wat zou je kiezen? Schouwer, het lijkt me een leuk beroep dat ook veel zelfvoldoening geeft als je een goede schouwer bent.
5. Welke 'Reliek van de Dood' zou jij kiezen? De zegevlier.
6. Wat is jouw favoriete les op Zweinstein? Verweer tegen de zwarte kunsten.
7. Welke afdeling zou je zelf kiezen? ^Hmm, ik weet niet wat, maar iets aan Slytherin heeft me altijd al heel erg aangetrokken.


SWEET HERMIONE
Lees verder...
1. Wat zou je zien als in de Spiegel van Neregeb zou kijken? Mijzelf, vliegend in de lucht, zonder vleugels en vrij. Ik droom daar al over sinds ik heel klein was.
2. Wat zijn je drie beste karaktereigenschappen en waarom? Ik ben zoiemand waarvan mijn goede eigenschappen ook mijn slechte zijn en vice versa, dus dit wordt lastig.
1. Ik ben sociaal, kan met iedereen wel overweg en ben lief. Ook voor mijzelf.
2. Ik ben erg nieuwsgierig naar van alles en nog wat, vooral op intellectueel niveau. Politiek, geschiedenis, filosofie, scheikunde - eigelijk wil ik alles weten.
3. Ik ben niet op m'n mondje gevallen: ik kan goed voor mijzelf opkomen.
3. Wat zijn je drie slechtste minst goede karaktereigenschappen en waarom?
1. Uitstellen, vooral met huiswerk en administratie...
2. Door mijn grote trots kan ik niet zo goed tegen grapjes: ik kan nogal snauwerig en agressief reageren. Ik kan sowieso nogal snauwerig en agressief zijn af en toe.
3. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen als ik me rot voel: meestal wordt het terugtrekken, opkroppen en/of kop in het zand steken.
4. Als je een baan in de Tovenaarswereld zou moeten zoeken, wat zou je kiezen?
Verbloemist. Ik houd van wetenschap en dit klikt echt als een uitdagende, heftige baan. Anders politica in de internationale magische wereld.
5. Welke 'Reliek van de Dood' zou jij kiezen?
Ik zou ze alledrie niet willen hebben, want ze ruiken gewoon naar misbruik. Geef me liever n toverstok. :')
6. Wat is jouw favoriete les op Zweinstein?
Toverdranken en Verzorging van Fabeldieren, denk ik.
7. Welke afdeling zou je zelf kiezen?
Alles behalve Griffoendor.


BLIJERD
Lees verder...
1. Wat zou je zien als in de Spiegel van Neregeb zou kijken? World peace @@ Meh. Just kidding. Mezelf, gelukkig, veel geld, goede baan etc. The usual.
2. Wat zijn je drie beste karaktereigenschappen en waarom?
1. Ik ben een harde werker. Dat doe ik om hogerop te komen.
2. Ik ben creatief. Ik hou ervan om met oplossingen te komen voor problemen. Maar ook hou ik veel van tekenen en ben ik best wel into fotografie.
3. Ik leer heel snel en ik heb een goed geheugen. Oftewel: Intelligent. Ik hoef iets maar 1x door te lezen en dan onthoud ik het en kan ik het een half uur later bijna letterlijk opdreunen.
3. Wat zijn je drie slechtste minst goede karaktereigenschappen en waarom?
1. Als ik ergens geen zin in heb, doe ik het over het algemeen ook niet. Daarom is studeren niet voor mij weggelegd. Got the brains, lack the willpower.
2. Ik maak heel vaak mijn eigen regeltjes, waardoor ik best wel slecht ben in rijden...
3. Deadlines? Wat zijn daaatttt? SQUIRREL! (Oftewel: Niet goed met deadlines en snel afgeleid.)
4. Als je een baan in de Tovenaarswereld zou moeten zoeken, wat zou je kiezen? De 2e Rita Skeeter.
5. Welke 'Reliek van de Dood' zou jij kiezen? Clooaakkkkk.....
6. Wat is jouw favoriete les op Zweinstein? Potions
7. Welke afdeling zou je zelf kiezen? Slytherin. Want ik ben héél evil enzo...


LORDMISTERY
Lees verder...
1. Wat zou je zien als in de Spiegel van Neregeb zou kijken?

Ik zou mezelf zien als gertrouwd twee kinderen, hoge baan.

2. Wat zijn je drie beste karaktereigenschappen en waarom?

Begripvol, trouw, zou mezelf opofferen voor vrienden en familie

3. Wat zijn je drie slechtste minst goede karaktereigenschappen en waarom?

koppig, driftig, vlucht voor problemen

4. Als je een baan in de Tovenaarswereld zou moeten zoeken, wat zou je kiezen?

weet niet wel een hoge functie

5. Welke 'Reliek van de Dood' zou jij kiezen?

alle drie

6. Wat is jouw favoriete les op Zweinstein?
bezweringen
7. Welke afdeling zou je zelf kiezen?
Zwadderich


[b]BOOKGIRL

Lees verder...
1. Wat zou je zien als in de Spiegel van Neregeb zou kijken?
Een hele grote bibliotheek met heel veel boeken!
2. Wat zijn je drie beste karaktereigenschappen en waarom?
Goed luisteren, sociaal, leergierig. Dit zijn de eigenschappen die ik vaak terugkreeg voor stages.
3. Wat zijn je drie slechtste minst goede karaktereigenschappen en waarom?
in het begin erg verlegen, ongeduldig, soms snel boos.
4. Als je een baan in de Tovenaarswereld zou moeten zoeken, wat zou je kiezen?
Schouwer
5. Welke 'Reliek van de Dood' zou jij kiezen?
Onzichtbaarheids mantel
6. Wat is jouw favoriete les op Zweinstein?
Verweer tegen de zwarte kunsten
7. Welke afdeling zou je zelf kiezen?
Ravenklauw


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: za mei 21, 2011 15:37 

UNKNOWN~DIVA
Je geeft zelf aan dat je het liefst bij Slytherin wilt en dat past ook bij je. Bij het lezen van je post kreeg ik meteen dat gevoel, dus voor mij is er geen twijfel: jij hoort thuis bij Slytherin.

MIKE6213
Ik was verbaasd te lezen dat je graag bij Slytherin wilt. Net als anderen hier vind ik dat je heel erg Hufflepuff bent. De vriendschap, trouw, wereldvrede, empathie... ik denk wel dat je je daar goed zou voelen.

UNICORN.
De eerste helft van je post doet me heel erg aan Slytherin denken, maar naar het einde toe vind ik je ook best wel Gryffindor. Als ik dan weer naar de eerste helft kijkt, passen daar ook veel Gryffindor-eigenschappen bij. Ik zou dus zeggen: Gryffindor.

SWEET HERMIONE
Je zit toch goed bij Ravenclaw, denk ik zo :) Desondanks heb je best wel Huff en Slyth eigenschappen, maar Ravenclaw overheerst. De nieuwsgierigheid en brede interesses, het dromerige zonder je gevoel voor realiteit te verliezen...

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 250 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 17  Volgende


Keer terug naar Zweinstein
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme