Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 17  Volgende

Wanted: Dead or Alive

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: do feb 24, 2011 11:30 

Voor de eerste sorteerperiode zijn zojuist alle sikkels overgemaakt. Hieronder zie je hoeveel adviezen je hebt gegeven en hoeveel sikkels je dus zou moeten krijgen. Het kan natuurlijk best dat ik hierin een foutje heb gemaakt [die kans is zelfs zeer aanwezig =D] dus mocht je denken dat jouw stemmen niet goed zijn opgeteld en/of het verkeerde aantal sikkels is overgemaakt, stuur me dan even een pb'tje!

Een speciaal applausje voor Sjar, die maar liefst 17 mensen gesorteerd heeft! Iedereen bedankt voor zijn sorteeradviezen =)

Lees verder...
Aisling || 11 = 110 Sikkels
Chris Gamgee || 9 = 90 Sikkels
Dennis Krauwel || 4 = 40 Sikkels
Genner || 12 = 120 Sikkels
Indian Violet || 12 = 120 Sikkels
Jalf || 4 = 40 Sikkels
Jessica || 2 = 20 Sikkels
Lily || 8 = 80 Sikkels
Malou || 6 = 60 Sikkels
Oscar || 8 = 80 Sikkels
Patricia || 6 = 60 Sikkels
Shirley || 1 = 10 Sikkels
Sjar || 17 = 170 Sikkels
Vivian || 3 = 30 Sikkels
Vivica || 4 = 40 Sikkels
Wicked Sprout || 8 = 80 Sikkels
Duffie || 8 = 80 Sikkels


Target, Kaisa, Gwendolyn, Carrick_Fergus en Leintje<3 kunnen nog tot en met aanstaande zaterdag gesorteerd worden! Hun lijstjes staan hier.

_________________

Never give up on the things that make you smile


 Profiel  

Citizen of the World

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: At ALL the parties.

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 24, 2011 13:16 

@ Elleaf: Ik had geen flauw idee zoveel mensen te hebben gesorteerd xD. Maargoed, toch leuk!

Target
In jou zie ik toch echt wel een Gryffindor. Veel van je eigenschappen associeer ik met Gryffindor; ze zijn doorzetters, eigenwijs en fanatiek. Als ik kijk naar de Gryffindor's uit de boeken zou je daar prima tussen passen!

Kaisa
Dit is een lastige, omdat er niet echt typische eigenschappen uitspringen die zeggen: hé! Jij bent een ... Echter ga ik met de meerderheid mee in dit topic en zeg ik Ravenclaw, omdat je aantoont goed na te kunnen denken en leergierig te zijn. Ook geef je niet snel anderen gelijk en blijf je bij je standpunt.

Gwendolyn
Jij hebt een zachte aard en geeft veel om anderen. Als ik een conclusie moest trekken, pas jij het beste in Hufflepuff, alhoewel er natuurlijk ook Gryffindor eigenschappen in jou schuil gaan en je daar ook prima in zou passen!

Carrick_Fergus
Schrijven is erg belangerijk voor jou en ambitie is dan ook wel belangerijk, aangezien je veel bestsellers wilt schrijven. Je bent creatief en kan niet goed tegen negatieve kritiek, ook ben je nogal koppig. Bij mij springt Slytherin er uit.

Leintje<3
Als iemand die vergevingsgezind is, erg veel van het leven geniet, dacht ik eerst aan Hufflepuff. Maar die zijn ook erg geduldig, en aangezien je snel boos wordt, is dat nogal tegenstrijdig. School gaat boven alles bij jou en wil later ook met educatie bezig zijn. Jij bent dus toch wel een Ravenclaw.

_________________
And sometimes when the world stops floating in the sky,

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: do feb 24, 2011 13:36 

Target: Je bent absoluut niet de eenvoudigste om te sorteren. Je hebt zowel wat weg van een Griff, een Raaf, als een Huff. Toch geef je het liefst aan in Griffoendor of Ravenklauw te zitten. En daarom ben ik geneigd om je in Griffoendor te plaatsen. Je streken moeten een eerlijke kans krijgen.

Kaisa: Alles in je antwoorden heeft wel iets met het weten te maken, je bent erg leergierig. Daarom vind ik je echt een leerling voor Ravenklauw.

Gwendolyn: Ook bij jou zie ik dat er eigenschappen van meerdere afdelingen aanwezig zijn. Een Griff, een Raaf en een Huff. Toch ben geneigd je Griffoendor te adviseren, omdat je dat zelf ook al aangeeft. En iemand moet immers komen waar hij terecht wil komen.

Carrick_Fergus: Ik sluit me bij Dennis aan. Je hebt zoveel eigenschappen die ik ook aan een Griff of Huff zou toedichten. Dat ik je niet zomaar zou plaatsen. Persoonlijk denk ik dat je het in Huffelpuf of Ravenklauw het beste zal doen. Huffelpuf vanwege je karakter en Ravenklauw, omdat je zoveel met schrijven bezig bent.

Leintje<3: Aangezien je zelf al aangeeft dat school voor alles gaat, zit er een duidelijke Ravenklauwer in je. Als daar nog bij komt dat je leraar zou willen zijn, maakt dat de keuze nog duidelijker: Ravenklauw.

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

The Phoenix Admin

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Austin, TX

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 07, 2011 23:15 

Wederom bedankt iedereen voor de adviezen. De adviezen die gegeven zijn luiden als volgt:

  • Target: Gryff (75%)
  • Kaisa: Raaf (88%)
  • Gwendolyn: Gryff: 75%
  • Carrick_Fergus: Raaf en Slyth (41%)
  • Leintje<3: Raaf (86%)

De nieuwe deelnemers:

IRIS
Lees verder...
1. Wat zou je zien als in de Spiegel van Neregeb zou kijken?
Mezelf, als succesvol illustrator/animator.
2. Wat zijn je drie beste karaktereigenschappen en waarom?
Ik ben slim, creatief en ik heb een sterke mening. Wat handig is, omdat ik me niet zo gauw laat leiden door wat andere mensen zeggen/vinden.
3. Wat zijn je drie slechtste minst goede karaktereigenschappen en waarom?
Ik ben koppig, snel jaloers en ik geef snel op. Wat niet handig is, omdat ze me tegenstaan wanneer ik dingen gedaan wil krijgen.
4. Als je een baan in de Tovenaarswereld zou moeten zoeken, wat zou je kiezen?
Hebben ze daar ook illustrators nodig? :P Anders schrijver o.i.d. Niet per sé een magisch beroep. Alhoewel, Kruidenkunde lijkt me erg interessant...
5. Welke 'Reliek van de Dood' zou jij kiezen?
De mantel, ik ken weinig overleden mensen dus ik heb niets aan de steen, en ik ben wel zo menslievend dat ik dueleren maar niets vind.
6. Wat is jouw favoriete les op Zweinstein?
Kruidenkunde, Gedaanteverwisseling
7. Welke afdeling zou je zelf kiezen?
Ik heb geen idee, ik zie mezelf overal wel in. Ravenklauw vanwege m'n ambities, Zwadderich vanwege mijn verwaarlozing en geen goede behandeling van vrienden af en toe, Huffelpuf zie ik mezelf niet zo in, maar wel Griffoendor vanwege m'n avontuurlijkheid.

ANAMCARA
Lees verder...
1. Wat zou je zien als in de Spiegel van Neregeb zou kijken? Ik zou mezelf zien terwijl ik aan het zingen was op een groot podium
2. Wat zijn je drie beste karaktereigenschappen en waarom?
Positief: Ik ben (bijna) altijd vrolijk
Luisterend oor: ik ben een goede luisteraar en anderen kunnen hun ei kwijt bij mij. Ik vertel nooit geheimen door!
Respectvol: ik ben respectvol ten opzichte van anderen, oordeel niet te snel en probeer van alles altijd allebei de kanten te zien.
3. Wat zijn je drie slechtste minst goede karaktereigenschappen en waarom?
Chaotisch: ik probeer altijd dingen netjes op een rij te hebben, maar dit lukt me bijna nooit!
Geí¯nteresseerd: sommige mensen zeggen dat ik wel eens kan drammen, maar dat komt denk ik vooral omdat ik graag alles wil weten. :lol:
Verlegen: soms kom ik misschien wat stug over, omdat ik niet meteen veel zeg of omdat ik soms erg verlegen kan zijn.
4. Als je een baan in de Tovenaarswereld zou moeten zoeken, wat zou je kiezen?
zangleraar of schrijfster van heksenromannetjes
5. Welke 'Reliek van de Dood' zou jij kiezen?
Hmm, da's een goeie. Ik denk dat ik na heel veel twijfelen toch zou gaan voor de onzichtbaarheidsmantel
6. Wat is jouw favoriete les op Zweinstein?
Gek genoeg Toverdranken. Ik ben er heel slecht in, maar wat ik niet heb aan talent maak ik goed door mijn inzet.
7. Welke afdeling zou je zelf kiezen?
Geen idee. Ik heb lichte voorkeur voor Zwadderich, maar denk zelf niet dat ik daar echt hoor.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 08, 2011 12:33 

Moeilijk te sorteren deze keer!

Iris: Ik twijfel tussen Ravenklauw - omdat je graag goed wilt zijn in wat je doet en Zwadderich - omdat je zelfverzekerd bent en je je slechte kanten goed kent. Maar omdat je zegt dat je niet per se een magisch beroep hoeft uit te oefenen, kies ik toch voor Ravenklauw. ; )

AnamCara: Huffelpuf. Je gelooft in hard werken, bent optimistisch van aard en vind het belangrijk om mensen gelijk te behandelen.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: di maart 08, 2011 12:54 

Iris: Zoals je zelf al aangeeft, heb je eigenschappen van meerdere afdelingen. Toch ben ik geneigd om voor Griffoendor te gaan. En wel om de reden dat je ook een praktisch mens bent. Je lijkt graag bezig te zijn en in voor avontuur.

AnamCara: Je eigenschappen zijn duidelijk die van een Huffelpuffer. Je hebt oog voor je medemens. Vandaar dat ik toch voor Huffelpuf kies, boven Zwadderich, omdat je zelf al de twijfel uitspreekt.

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

Citizen of the World

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: At ALL the parties.

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 10, 2011 13:39 

Iris
Je geeft zelf al aan heel ambitieus te zijn en dat zie ik echt in jou. Je geeft het aan als een eigenschap van Ravenclaw, maar het is officieel een eigenschap van Slytherin. Daarnaast sta je sterk in je schoenen en daarmee versterk je mijn gevoel voor Slytherin alleen nog maar meer.

AnamCara
Bij mij kom je over als een Hufflepuff omdat je rechtvaardig en mensenliefhebbend over komt. Je bent dan ook een doorzetter en hebt geduld om te leren, bij juist iets op te pakken waar je niet goed in bent.

_________________
And sometimes when the world stops floating in the sky,

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.


 Profiel  

The Pink Operator

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw, my house.

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 10, 2011 14:14 

Iris:

Jij hebt wel wat eigenschappen van verschillende afdelingen, maar ik denk dat je het beste zou passen in Ravenklauw. Je zegt zelf al dat je slim en creatief bent, en het is duidelijk dat je best wilt werken om een goede baan te krijgen waarin je al je creativiteit kwijt kunt. Zwadderich zou misschien ook geen verkeerde afdeling voor je zijn denk ik, maar als ik je lijstje zo lees kom je op mij meer over als een Ravenklauw.

AnamCara

Toen ik jouw lijstje las, dacht ik eigenlijk meteen: Huffelpuf! xD Luisterend oor, respectvol en begripvol, en ook dat je noemt dat je het niet erg vindt om je ergens extra voor in te zetten en hard te werken om een goed resultaat te bereiken. Ik denk inderdaad dat Zwadderich niet echt jouw afdeling is. :p

_________________
    There's like a million kinds of cazy, and I kinda like mine.

    Cause you can't jump the track, we're like cars on a cable,
    And life's like an hourglass, glued to a table


 Profiel  

4e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: do maart 10, 2011 15:53 

Iris:
Je zegt dat je koppig en snel jaloers bent, wat me meteen Slytherin toeschreeuwt. Maar langs de andere kant vind je duelleren dan maar weer niets en ik leid daarvan maar af dat je ruzie dan ook niets vind? Of het toch op zijn minst niet op zoekt. Ook zeg je dat je enorm ambitieus bent en je vrienden soms slecht behandeld. Ik zou dus ook voor Slytherin gaan. Al heb je ook veel weg van Ravenclaw.

AnamCara:
Je bent een luisterend oor, altijd opgewekt, maar toch verlegen. Ik krijg meteen een Hufflepuffvibe van jou :') En zoals je zelf al zei, ik zou je ook nooit in Slytherin plaatsen. Daar pas je gewoon echt niet bij.

_________________
"Oh, look at that, he's heard of me. My fame grows." -Puck


Ex hox momento pended aeternitas.
Aan dit ogenblik hangt de eeuwigheid.


 Profiel  

4e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za maart 12, 2011 0:32 


Iris
Je zou volgens mij een goede SLYTHERIN zijn. Waarom? Je bent slim, niet op je mondje gevallen, snel jaloers, koppig en je wilt graag succesvol zijn. In andere afdelingen zou je ook nog wel kunnen passen maar ik denk dat jij je het meest gaat thuisvoelen in Slytherin. : )

AnamCara
Jij bent overduidelijk een HUFFELPUFF! Iemand die vrolijk en respectvol is, inzet toont voor dingen waar je niet goed in bent, een goede luisteraar en verlegen is, zie ik als kenmerken voor een Hufflepuff.

_________________
    GRYFFINDOR


 Profiel  

Zielig Dichtertje

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za maart 12, 2011 11:14 

IRIS
Lastig, maar wat er het laatste staat heeft me overtuigd. Gryffindor. Omdat je avontuurlijk bent. Het past ook goed bij je koppigheid en je creativiteit. Bovendien laat je je niet leiden door wat anderen zeggen of denken.


AnamCara
Bij jou was het helemaal niet moeilijk. Ook ik zeg:Hufflepuff.
Je toont inzet, bent respectvol en een luisterend oor. Past allemaal perfect in Hufflepuf.


 Profiel  

Wanted: Dead or Alive

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: di maart 22, 2011 20:55 

Iedereen weer bedankt voor de adviezen! En aan onze nieuw gesorteerden, ik hoop dat jullie het advies bruikbaar vinden. Veel plezier in jullie toekomstige afdeling -welke dat ook mag zijn- in ieder geval! Neville zal zo snel mogelijk de sikkels overmaken naar iedereen die geadviseerd heeft.

  • Iris: Slytherin (43%)
  • AnamCara: Hufflepuff (100%)

LOPOT

Lees verder...
1. Wat zou je zien als in de Spiegel van Neregeb zou kijken? Ikzelf met allemaal Computerdingen er om heen.
2. Wat zijn je drie beste karaktereigenschappen en waarom? Taalgevoel, Computers, Muziek.
3. Wat zijn je drie slechtste minst goede karaktereigenschappen en waarom? Rekenen, Als ik een verhaal schrijf, maak ik hem nooit af, en ben soms snel Chagrijnig.
4. Als je een baan in de Tovenaarswereld zou moeten zoeken, wat zou je kiezen? Ik denk leraar op Zweinstein, en anders een winkel in Zweinsveld of aan de WegIsWeg.
5. Welke 'Reliek van de Dood' zou jij kiezen? Onzichtbaarheidsmantel.
6. Wat is jouw favoriete les op Zweinstein? Verweer Tegen de Zwarte Kunsten.
7. Welke afdeling zou je zelf kiezen? Ik denk dat Huffelpuf het best bij mij past, maar ik zelf ga voor Zwadderich.


MLOVE

Lees verder...
1. Wat zou je zien als in de Spiegel van Neregeb zou kijken?
Ik denk mijn hele familie bij elkaar, inclusief mijn overleden oma en hond, een aantal jaar in de toekomst. Nog steeds samen en gelukkig met elkaar.
2. Wat zijn je drie beste karaktereigenschappen en waarom?
Enthousiast- Als ik iets leuk vind om te doen, stort ik me er ook vol overgave in. Ik doe dan ontzettend mijn best om er iets leuks van te maken.
Spontaan- Ik kan goed met mensen omgaan en heb eigenlijk bijna nooit ruzie met iemand. Ook met mensen die ik niet ken weet ik altijd wel een gezellig gesprek aan te knopen.
Sportief- Ik vind sporten leuk, en ben daarin ook sportief. Ik zal niet duwen of de scheidsrechter uitschelden bijvoorbeeld. Ik vind sportiviteit ook dat je mensen dingen gunt, ik ben bijna nooit echt jaloers.
3. Wat zijn je drie slechtste minst goede karaktereigenschappen en waarom?
Té enthousiast- Zowel een goed als een slechte eigenschap omdat ik me er ook teveel in kan storten, dan denk ik nergens anders meer aan.
Stoomwals- Als ik ergens een mening over heb, dan heb ik wel de neiging om die door te drukken, ik wals gewoon over mensen heen.
Ongeduldig- Als er iets moet gebeuren, moet het ook gelijk. En als het dan niet lukt... oehh dan word ik echt boos.
4. Als je een baan in de Tovenaarswereld zou moeten zoeken, wat zou je kiezen?
Ik denk dat ik voor lerares zou gaan, en dan Dreuzelkunde ofzo. Omdat ik vind dat iedereen ertoe doet.
5. Welke 'Reliek van de Dood' zou jij kiezen?
Het Onzichtbaarheidsmantel, het lijkt me heerlijk om gewoon even te kunnen verdwijnen.
6. Wat is jouw favoriete les op Zweinstein?
Ik denk dat ik Toverdranken ontzettend interessant zou vinden, als je leest wat je allemaal kunt bereiken met een toverdrank. Vloeibaar geluk bijvoorbeeld!
7. Welke afdeling zou je zelf kiezen?
Ik heb geen idee, daar heb ik nooit echt over nagedacht. Elke afdeling heeft zo zijn eigen goede en slechte kanten. Ik ben benieuwd wat jullie bij mij vinden passen!


PARSELMOUTH

Lees verder...
1. Wat zou je zien als in de Spiegel van Neregeb zou kijken?
Mezelf, als een succesvol iets. Een iets ja, ik heb namelijk nog geen idee wat ik later wil gaan doen. In ieder geval wil ik hier goed in zijn en hier talent voor hebben.
2. Wat zijn je drie beste karaktereigenschappen en waarom?
-Doorzettings vermogen. Als ik iets wil, ga ik daar ook helemaal voor. Het maakt me dan niet meer uit wat ik daarvoor moet doen.
-Ik heb volgens mijn beste vriendin veel humor. Dit betekent niet dat ik iedereen kan opvrolijken die ik zie, alleen mijn vrienden snappen mijn, meestal vreemde, humor.
-Ik heb een eigen mening. Ik zal niet snel mee gaan met 'the crowd' qua denkbeeld.
3. Wat zijn je drie slechtste minst goede karaktereigenschappen en waarom?
-Ik denk niet na voordat ik wat zeg, daarbij kunnen de dingen die ik zeg fel zijn of sarcastisch. Pas als iemand me vertelt dat die opmerking die ik maakte erg was, ga ik erover nadenken of die gene misschien gelijk heeft. Ook nogal recht door zee.
-Ik wil altijd gelijk hebben en heb ik dat niet, dan zorg ik wel dat ik het op de een of andere manier krijg. Ik kan mijn fouten vaak niet onder ogen zien en wil ze ook meestal niet zien.
-Ik kan slecht met gevoelens omgaan. Ik vind mezelf zwak als ik huil of aan iemand vertel hoe ik me voel, ook vind ik het moeilijk om zoiets te vertellen, terwijl ik meestal wel mijn praatjes klaar heb staan. Hierdoor kroppen mijn gevoelens zich alleen maar op en voel ik me uiteindelijk ellendiger dan eerst.
4. Als je een baan in de Tovenaarswereld zou moeten zoeken, wat zou je kiezen?
Een baan met veel macht en inspraak, minister van Toverkunst bijvoorbeeld, of iemand die daar nog maar net onder staat.
5. Welke 'Reliek van de Dood' zou jij kiezen?
Makkelijk; als ik mag kiezen tussen een steen de dooie mensen tot half leven brengt, een mantel die je onzichtbaar maakt en een onoverwinnelijke toverstaf lijkt het antwoord mij duidelijk; de Zegevlier. Elk duel winnen; hoe geweldig is dát?
6. Wat is jouw favoriete les op Zweinstein?
Defence against the Dark Arts. Ik denk dat als je weet hoe je je moet verdedigen tegen 'zwarte kunsten' je ook weet hoe ze in elkaar zitten. Ik heb trouwens echt een enorme hekel aan verzorging van fabeldieren en kruidenkunde.
7. Welke afdeling zou je zelf kiezen?
Hm, ik geef de voorkeur aan Slytherin, maar ik vind het ook leuk om te lezen hoe andere mensen er over denken.


Succes met jullie sortering!

_________________

Never give up on the things that make you smile


 Profiel  

The Pink Operator

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw, my house.

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 22, 2011 21:41 

LOPOT:

Bij jou vond ik het vrij moeilijk om een afdeling te kiezen gebaseerd op je antwoorden, net iets te weinig informatie om echt een goed beeld te krijgen van welke eigenschappen je hebt. Maar als ik nu zou moeten kiezen zou ik zeggen Ravenclaw. Puur omdat leraar je een interessante baan lijkt, en omdat je zegt goed te zijn in taal en graag met computers werkt.

MLOVE:

Ik zie eigenlijk van verschillende afdelingen eigenschappen bij jou, maar het meeste kom je op mij toch over als een Hufflepuff. Zeker omdat je zegt dat je goed met mensen om kunt gaan, sportief bent en anderen iets gunt, en dat je vindt dat iedereen er toe doet. Het klinkt alsof je erg sociaal bent tegenover anderen en erg rekening houdt met je medemens, dus vandaar dat ik vind dat die afdeling het beste bij je past!

PARSELMOUTH:

Je zegt zelf al dat je een voorkeur hebt voor Slytherin, en als ik kijk naar je antwoorden vind ik ook dat je daar het beste bij past. Je hebt ambities, je wilt ergens goed in zijn, en het liefst een baan met veel macht en aanzien. Ook zeg je dat je niet graag over gevoelens praat, soms erg recht door zee/sarcastisch uit de hoek kunt komen, en een sterke eigen mening hebt. Ik zou je dus ook indelen bij Slytherin.

_________________
    There's like a million kinds of cazy, and I kinda like mine.

    Cause you can't jump the track, we're like cars on a cable,
    And life's like an hourglass, glued to a table


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: di maart 22, 2011 22:26 

Lopot: Je bent inderdaad niet echt gemakkelijk te sorteren. Ik zie zowel een Ravenklauwer als een Griffoendor in je schuilen. Dat in tegenstelling tot wat je zelf aangeeft. Maar omdat je kennelijk veel met computers bezig bent, waar je toch wel een bepaalde kennis voor nodig hebt, adviseer ik je toch Ravenklauw.

MLOVE: Ook niet eenvoudig om te sorteren. Aan de ene kant heb je veel weg van een Huffelpuffer, maar ik zie ook een Griffoendor in je. Zeker omdat je spintaan en enthousiast bent, maar aan de andere kant toch ook wel iets druks en ongeduldigs over je hebt. Persoonlijk vind ik je het beste in Griffoendor passen.

Parselmouth: Weer zo'n lastige. In jouw zie ik veel van een Huffelpuffer (oa. doorzettingsvermogen) terug, maar daarnaast heb je ook wel wat weg van een Zwadderaar (oa. niet met gevoelens om kunnen gaan, gelijk willen hebben, niet denken maar doen). Aangezien je zelf de keuze geeft voor Zwadderich, ben ik geneigd hierin mee te gaan.

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

The Phoenix Admin

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Austin, TX

Houseitem
BerichtGeplaatst: di apr 05, 2011 17:02 

Twee adviezen is erg mager, bovenstaande mensen helpen echt nog meer sorteeradvies nodig! Ondertussen hebben we twee nieuwe kandidaten, waarvan één zich al aangemeld heeft voor een afdeling maar toch erg benieuwd is naar jullie meningen.

LAURA2
Lees verder...
1. Wat zou je zien als in de Spiegel van Neregeb zou kijken? Ik denk persoonlijk dat mijn ouders niet waren gescheiden en mijn ex partner me niet bedonderde met een ander en we nu gelukkig zouden zijn...
2. Wat zijn je drie beste karaktereigenschappen en waarom? Vriendelijk, kan goed luisteren, enthousiast.
Waarom, mensen vinden mij meestal vriendelijk, praten graag met mij omdat ik een luisterend oor bied en ik ben altijd vrolijk en enthousiast, dus ja vandaar..
3. Wat zijn je drie slechtste minst goede karaktereigenschappen en waarom?
Ik ben vrij ongeduldig, daarom ben ik niet zo goed met kinderen(A) Uhm.. Direct, voor mij meestal een goede eigenschap maar voor de mensen die het horen niet altijd even leuk.. Ik ga meestal voor het beste, en ga zelf niet gauw akkoord met iets minders..
4. Als je een baan in de Tovenaarswereld zou moeten zoeken, wat zou je kiezen? Dat zou een beroep zijn met fabeldieren, of leraar of de verzorging ervan..
5. Welke 'Reliek van de Dood' zou jij kiezen? Ik zou voor de steen van wederkeer kiezen, ik ben in de loop der jaren een aantal mensen verloren die ik graag terug zou willen zien..
6. Wat is jouw favoriete les op Zweinstein? Fabieldierverzorging:D
7. Welke afdeling zou je zelf kiezen? Alles behalve zwadderich;)


LYNNVANDETTA
Lees verder...
1. Wat zou je zien als in de Spiegel van Neregeb zou kijken?
Dat ik écht op Zweinstein zit
2. Wat zijn je drie beste karaktereigenschappen en waarom?
- Ik ben rustig, dat vind ik zelf een goede eigenschap
- Ik ben erg geí¯nteresseerd
- Ik ben bijna nooit verdrietig
3. Wat zijn je drie slechtste minst goede karaktereigenschappen en waarom?
- Ik heb weinig geduld
- Ik ben beter met objecten dan met mensen
- Er schat mezelf altijd te laag in
4. Als je een baan in de Tovenaarswereld zou moeten zoeken, wat zou je kiezen?
Minister van Toverkunst
5. Welke 'Reliek van de Dood' zou jij kiezen?
De Zegevlier
6. Wat is jouw favoriete les op Zweinstein?
Verweer tegen de zwarte kunsten
7. Welke afdeling zou je zelf kiezen?
Ravenklauw


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 250 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 17  Volgende


Keer terug naar Zweinstein
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme