Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Godric's Hollow

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jun 08, 2013 22:42 

"Hmm, ik ben niet erg goed in zwerkbal. Ik vergeet steeds hoe de regels zijn en vngen of mikken, daar ben ik ook niet de beste in. Maar ik wil wel graag komen kijken, als dat mag", zei Hanne, toen Sarah naar de tafel van Huffelpuf kwam. Hanne was meer iemand voor de racesport. Racen op haar bezem was het leukste. Daarmee kon ze winnen.

_________________
I'm proud on my little baby: Wolvenpracht!
Music was my first love and it will be my last!


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jun 09, 2013 7:51 

Sarah en Ropandina waren al aan alle tafels gaan vragen wie er mee ging doen met Zwerkbal. Het was een zalige sport, gewoon het vrij gevoel dat het je gaf.
"Hmm, ik ben niet erg goed in Zwerkbal. Ik vergeet steeds hoe de regels zijn en vangen of mikken, daar ben ik ook niet de beste in. Maar ik wil wel graag komen kijken, als dat mag", zegt een iemand aan de tafel van Huffelpuf.
"Natuurlijk mag je kijken, hoe meer zielen, hoe meer vreugd", zeg ik opgewekt.

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jun 09, 2013 10:09 

"Wil er verder nog iemand meedoen, we hebben nog 1 persoon nodig..." zegt Sarah terwijl ze knikt naar Hanne. "Zeker mag je komen kijken! We kunnen naderhand ook nog een wedstrijd houden van wie het snelste is, geen probleem!" Sarah loopt verder en ziet madame Hooch net verdwijnen in de Prijzenkamer. Ze rent vlug achter haar aan en nadat ze hijgend en piepend aankomt hangt Hooch in de lucht, aan een enkel bengelend. Sarah trekt haar Toverstok en tovert haar weer naar beneden. "Wat was er?" vraagt ze. De mevrouw, sprekend op een havik lijkend, mompelde iets, en stond toen op. "Mogen wij het Zwerkbalveld gebruiken, nu?" vraagt Sarah en madame Hooch knikt en loopt de Zaal weer in. Sarah volgt haar voorbeeld en loopt naar Lilly, Ropandina en Hanne toe. "Er wil niemand meer meedoen, Hanne, wil jij alsjeblieft meedoen?" zegt Sarah. "Ik smeek je!"

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Godric's Hollow

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jun 09, 2013 11:15 

"Fijn, ik eet snel mijn dingen op en dan kom ik mee", zegt Hanne. Sarah vertrekt daarna bijna meteen weer en achtervolgt madame Hooch. Wanneer ze terugkomt en vraagt of Hanne toch niet mee wil doen, antwoordt Hanne: "Sorry, maar ik kan daar echt niets van. Je vind sowieso wel nog iemand. Kijk misschien eens bij zwadderich of daar niemand is? Die zijn altijd wel is voor een kleine competitie."

_________________
I'm proud on my little baby: Wolvenpracht!
Music was my first love and it will be my last!


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jun 09, 2013 15:17 

"Ja oke..." zegt Sarah en ze loopt richting de tafel van Zwadderich. "Wie wilt meedoen met Zwerkbal?" vraagt ze aan de Zwadderaars, die net om een of andere grap lachten. Ze liggen in tranen en een ervan kijkt zelfvoldaan voor zich uit. Niemand besteed aandacht aan Sarah en ze doet nog een poging om de aandacht te trekken. "Uh. We doen 2 tegen 2 Zwerkbal, maar we zijn pas met zijn 3en." begint Sarah. "Wie wil er nog meedoen? De winnaar krijgt 10 sikkels." Nu kijken alle leerlingen geïnteresseerd op. "Grapje. Het is gratis." zei ze. "Maar wil er toch iemand meedoen?"

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jun 21, 2013 16:20 

Lilly loopt even met Sarah mee naar de tafel van Zwadderich. Ze zegt dat ze 10 sikkels aanbied voor diegene die meedoet, waarna ze allemaal geïnteresseerd opkijken. 'Grapje, het is gratis.' zegt ze dan. Dat was niet zo snugger, eerlijk toegegeven.
'De eerste die zich aanbied krijgt 10 sikkels van mij, oke?'

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jun 22, 2013 9:01 

Sarah kijkt Lilly verbaasd aan, terwijl veel Zwadderaars hun hand opsteken. 'Je bent gek!' fluistert Sarah zachtjes in Lilly's oor, maar die kijkt naar de tafel van Zwadderich. 'Ja, oké, wie bied zich aan?'

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jun 22, 2013 9:51 

'Je bent gek!' fluistert Sarah in Lilly's oor. Tja...
'Wil je dat er iemand meedoet of niet?' vraag ik. 'Ze doen toch niet mee als we het zo niet gaan spelen, en op 10 sikkels komt het nu ook niet aan.' fluister ik terug.
Er vliegen direct enkele handen in de lucht, maar wie het eerste was, was het duidelijk genoeg.
'Jij was eerst', wijs ik op een meisje aan de tafel. 'Je krijgt je sikkels nadat we gespeeld hebben.'
'Hoe weet ik zeker dat ik ze wel krijg?' vraagt het meisje achterdochtig
'Je hebt genoeg getuigen hier, denk ik.' zeg ik. Ze knikt. 'Nog iemand die meedoet zonder sikkels?'

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jun 22, 2013 10:06 

OOC: Is het meisje zelfverzonnen? Doet ze nep mee? Ik geef haar al een naam: "Roos".
IC: Sarah bestudeerd het meisje nieuwsgierig, ze heeft wel een licht postuur. 'Ga je bezem maar halen.' zegt Sarah tegen haar. Ze knikt en huppelt weg aan de lange tafel steekt niemand meer hun hand op, ze zijn weer luid smakkend aan het eten. 'Laten we alvast naar het Zwerkbalveld gaan.' zegt ze. 'Roos vindt de weg wel.'

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Godric's Hollow

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jun 23, 2013 11:56 

Hanne staat mee op als ze zeit dat de andere aanstalte maken om naar het zwerkbalveld te gaan. Ze wordt echter tegengehouden door een meisje dat aan haar hemd trekt. "Mag ik ook mee zwerballen? Ik heb het nog nooit gespeeld, maar ik zou het graag leren met mijn twee vriendinnen." Ze wijst op nog twee meisjes, die bij haar staan. "Ik denk wel dat je mee mag doen", zegt Hanne. "Kom maar mee." Ze loopt richting Lily met de drie meisjes op haar hielen. "Mogen zij ook nog meespelen?", vraagt ze aan haar.

_________________
I'm proud on my little baby: Wolvenpracht!
Music was my first love and it will be my last!


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jun 23, 2013 12:38 

'Natuurlijk!' antwoord Sarah zonder dat Lilly de kans krijgt om iets te zeggen. 'Nu zijn we met zijn...' Ze telde vlug. '8ten, dat is genoeg! 1 Jager, 1 Drijver, 1 Zoeker en 1 Wachter per team. Ik ben Zoeker van team Griffoendor/Zwadderich, jullie moeten uitvechten wie wat is in team Huffelpuf. Right?'

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 71 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5


Keer terug naar Zweinstein
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron

Powered by phpBB :: FI Theme