Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

4e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower
BerichtGeplaatst: do feb 10, 2011 14:51 

*glimlacht vaagjes*
"Tja, hij schijnt op Malfoy Manor een beter bed te hebben, ik kan me herinneren dat hij eens gigantisch liep te klagen over de bedden hier."
*eet het laatste restje van haar ontbijt op*
*kiepert er een beker pompoensap achteraan*
"ZO. Ik ben er klaar voor."

_________________
Wit beyond measure is man's greatest treasure


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: zweinstein
BerichtGeplaatst: do feb 10, 2011 23:12 

legt zijn broodje neer en kijkt eens naar de tafel van ravenclauw.
'ziet er wel heel gezellig uit'. Kijkt dan naar de tafel van Zwadderich en ziet dattie helemaal leeg is.
Op het betoverende plafond was regen te zien.
Hij neemt weer een hap van zijn broodje en mompelt een beetje dat alles beetje tegen zal gaan zitten vandaag. Slecht geslapen, regen, geen honger.
Een diepe zucht en hij kijkt weer in het rond.

_________________
í‚»proud to be a slytheriní‚«


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Kamer van hoge nood
BerichtGeplaatst: vr feb 11, 2011 13:27 

Anke

Anke luistert naar Luna.
"Die zit altijd te klagen, er is maar heel weinig waar hij niet over klaagt." zegt ze.
Ze ziet dat Draco naar hun tafel kijkt en dan naar zijn tafel. Daar zit niemand.
Raar dat daar niemand zit, denkt ze.
Wanneer ze dan Luna: 'Zo, ik ben er klaar voor.' hoort zeggen staat ze op.
"Op weg naar DaDa." zegt ze met een grote glimlach.

_________________
    You are the thunder, and I am the lightning.


 Profiel  

4e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower
BerichtGeplaatst: vr feb 11, 2011 22:33 

*slaat haar boek dicht*
"Hoezee!" :D
*staat op*
"Ik denk dat het bij Slytherin zo leeg is omdat ze last hebben van verkeerde Feng Sui."

_________________
Wit beyond measure is man's greatest treasure


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huff's common room

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 13, 2011 12:01 

Jill loopt glimlachend naar de Huffelpuf tafel toe. Die ze gewoon echt gemist heeft! =D "Goeiemorgen," zegt ze vrolijk terwijl ze erbij komt zitten. Ze pakt ontbijt en begint daar van te eten. Heerlijk! Als ze dracootje in het rond ziet kijken, kan ze het niet laten om te zwaaien. Zo zielig alleen!

_________________
I'm not telling you it's going to be easy
I'm telling you it's going to be worth it


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: zweinstein
BerichtGeplaatst: ma feb 14, 2011 0:40 

Draco ziet Jill zwaaien en Luna en haar nieuwe maatje praten wat over hem. Iedereen kijkt hem aan.
hij zwaait terug naar Jill en pakt een lekker broodje met kaas. Hij neemt een hapje en hij klaart opeens helemaal op.
wat is dit voor kaas? toverkaas ofzo?, dacht hij.
Elke hap die hij nam kwam een beetje meer vrolijkheid bij.

_________________
í‚»proud to be a slytheriní‚«


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Kamer van hoge nood
BerichtGeplaatst: di feb 15, 2011 14:54 

Anke

Anke luistert naar Luna. Feng wattes? Ze heeft geen idee waar Luna het over heeft, maar ze gaat er niet verder over in.
Dan ziet ze Jill binnen wandelen en naar de Huffelpuftafel wandelen. Ze kent Jill niet goed, maar toch als hun blikken kruisen glimlacht ze naar haar.
Dan wandelt ze samen met Luna richting de deur van de grote zaal.

_________________
    You are the thunder, and I am the lightning.


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Underneath Your BED >:D
BerichtGeplaatst: di maart 01, 2011 22:27 

Bunny rent de Grote Zaal binnen en gaat aan de tafel van Griffoendor zitten. Ze propte een broodje in haar mond en dronk gauw een beker pompoensap terwijl ze haar nieuwe lesrooster bekeek. Ineens spuugde ze de pompoensap uit haar mond. 'EEN VRIJ LESUUR VANDAAG!?!? NU!? AAAAUUURRRRGGGGHHHH!!!!!!!' schreeuwde ze. Ze ging gauw zitten toen ze zag dat iedereen haar aankeek. PFFFFTTT..... Als ik nou had geweten dat ik een vrij lesuur had... Dan had ik nog even kunnen blijven liggen...

_________________
A short story...
Wormtail: PADFOOT! Ditch Moony! NOW!!!
Padfoot: Uh.... Why?
Wormtail: He bought a telescope to spy on you!!!
SOMEWHERE ELSE...
Moony: I bought a telescope to look at Sirius, the dogstar...
Prongs: XD


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bij An!

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 14, 2011 20:01 

Lotte

Rustig is Lotte op weg naar de grote zaal, en net wanneer ze daar aankomt ziet ze dat Anke en nog een meisje de grote zaal uitkomen. Opgewekt begroet ze hen. Wat een beetje caffeí¯ne toch niet kan doen, lang leven de Red Bull! "Goedemorgen! En wat zijn de plannen?" Lotte nodigt haar zelf maar direct uit om mee te gaan, ah waarom ook niet? Een beetje sociaal wezen kan toch geen kwaad?

_________________
2 seconds ago via HPF · Like · Comment


 Profiel  

Dreuzel



Offline
BerichtGeplaatst: di jul 26, 2011 20:58 

Saruna komt de Grote Zaal binnenlopen, haar zwarte krullen netjes, en neemt plaats aan de tafel van Zwadderich. "Goeiemorgen." Zegt ze, tegen niemand in het bijzonder. Terwijl ze haar toast opknabbelt, bekijkt ze haar nieuwe rooster. Fijn. Waarzeggerij het eerste uur...


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: vr jul 29, 2011 12:46 

Daemon

Daemon was vroeg wakker eigenlijk altijd wel, maar nu vooral om de zenuwen voor de 1e schooldag weer begint. Het zal wel nooit wennen vooral hier zeker de komende jaren denkt hij.
Hij was net bij de uilentoren lekker kijken naar de zonsopgang, toen ie in de verte in het meer iets zag bewegen. En er lopen nog 3 mensen rond hij zal straks wel even kijken en loopt naar de grote zaal.
Het is nog niet echt druk wanneer die binnenkomt, maar bij Griffoendor is het bijna leeg terwijl ie hij er heen loopt. En hoort nog net wat Bunny zegt.
''Bunny als we toch een vrij begin uur hebben, laten we dan naar het meer gaan ik zag er iets! Maar je hoeft niet mee.''
Daemon pakt een broodje en loopt richting de grote deur, kijkt nog even rond naar de andere in de zaal en geeft ze een glimlach en een knik voor goeiemorgen.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Little Whinging 4 - Surrey - England

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo sep 21, 2011 13:46 

harry_james_potter komt de trap afrennen voor het ontbijt. Als hij de deur open doet om naar binnen te gaan botst hij zo tegen Deamon op. 'Sorry, Deamon, ik heb hele erge honger,' zegt hij tegen de verbaasde Deamon.
En hij loopt snel naar de tafel van Griffoendor. Daar schept hij zijn bord vol met brood en eieren. En harry_james_potter begint lekker te ontbijten en wacht tot zijn klasgenoten ook hun bed uit komen om zo samen naar de eerste les van die dag te gaan.

_________________
'Hou daar eens mee op!', riep ze, toen voor de zoveelste keer het licht uit de kamer uit ging.
'Sorry, sorry', zei Ron. Hij klikte met de Uitsteker.
'Ik weet zelf ook niet waarom ik het doe.'
'Kun je niks nuttiger verzinnen?'
'Zoals, sprookjes lezen?'


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: do jan 05, 2012 7:59 

Terwijl Daemon naar de trappen loopt en zich nog steeds verbazend in de rondte kijkt van de ruimte, zie hij opeens een licht schijnen een aantal verdiepingen bovenin. En ziet dat het op de verboden verdieping is, Daemon heeft wel zin in wat spanning, het meer kan wachten.
Eenmaal op de verboden verdieping ziet Daemon het licht niet maar hoort wel een ruizend geluid dat hem naar een muur leidt!
Maar voor ie hem opendoet, verstop Daemon zich want hij hoort Vilder aankomen.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Schuilen voor de regen

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 01, 2012 17:19 

Ropandina wordt wakker. Ze hoort haar wekker rinkelen en denkt 'Waarom heb ik zo'n ding überhaupt gekocht? Ik hoor de wekker van anderen wel...' Ze staat op, kijkt even om zich heen en begint zich uit te kleden om onder de douche te gaan. Nadat ze heeft gedouched kleed ze zich gauw aan en doet haar lange blonde haren in een paardenstaart. Ze loopt snel en elegant de trap af. Onderweg komt ze Daemon tegen. "Goedemorgen Daemon! Hoe gaat het?" vraagt ze, maar Daemon loopt al weg.

Even later komt ze de Grote Zaal binnen. Ze ziet Bunny al zitten, want die kent ze nog van vorig jaar. De rest kent ze niet zo goed, maar ze is goede vriendinnen met Bunny. Ze begroet haar dan ook enthousiast: "Hey Bunny, hoe gaat het? Wat staat er op het rooster vandaag?" en ze pakt haar lesrooster erbij. "Het eerste uur vrij, lekker handig, we hadden inderdaad nog wel even kunnen liggen. Nou ja, we kunnen misschien in de zon luieren, of lekker zwemmen in het meer?" opperde Ropandina opgewekt.

_________________
    Green is the color of Mother Nature
    That's why I love that color

    Eppur si muove

    En toch beweegt (Galileo Galilei)


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bij An!

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jun 25, 2012 20:50 

ooc: Lang geleden dat ik hierin heb gepost. Deze post sluit dan ook niet aan op mijn vorige post, tijd voor een nieuwe start ;)

Na een slapeloze nacht wordt Lotte met een bonzend hoofd wakker. Waarom moest ze ook persé zo lang nog gaan feesten? Ze spat een beetje water in haar gezicht en kleed haar snel om. Ze is zoals altijd weer eens aan de late kant. Snel rent ze de trappen naar beneden, kruipt door het portretgat en sprint naar de grote zaal.

Daar aangekomen staat ze een beetje onwennig aan de ingang, ze kent nog niet veel mensen hier. Maar ze is een Gryffindor voor iets en gaat dapper haar sociale contacten uitbreiden! Zonder angst loopt ze dus naar de tafel van Gryffindor en zet zich neer naast een meisje (Ropandinaa). "Hoi ik ben Lotte!" Ze grijpt een boodje en begint er aan te knabbelen, haar maag trekt even krampachtig samen als het eindelijk voedsel binnenkrijgt. Ze had grote honger.

_________________
2 seconds ago via HPF · Like · Comment


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 71 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende


Keer terug naar Zweinstein
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron

Powered by phpBB :: FI Theme