Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jun 25, 2012 21:15 

Lilly:

Toevallig zit Lilly vlak naast Ropandinaa. "Hoi Lotte, ik ben Lilly." Opeens hoor ik die gasten van Zwadderich weer domme opmerkingen maken. Ik kijk hen aan, maar toch met geen blik waardig. "Lekker eten hé." Zeg ik tegen Lotte.

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bij An!

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jun 25, 2012 21:30 

ooc: En omdat we op een volgende pagina zijn telt de twee-posters-tussen, regel niet. (aa)

Lotte

Terwijl ze nog een beetje verveeld op haar broodje aan het knabbelen is, wat hierdoor een beetje vochtig word en niet meer lekker smaakt, begint er een meisje dat zichzelf voorstelt als Lily tegen haar te praten. Blij dat ze een paar mensen leert kennen kijkt ze haar vrolijk aan. "Hoi! Ja, het eten is hier inderdaad heel erg lekker." Haar blik volgt die van Lily, zwadderaars, hallelujah. Het nieuwe schooljaar is amper een dag bezig en het is al van dat. "Weet je trouwens welk vak we eerst hebben? Ik moet bekennen dat ik geen idee heb waar ik mijn lessenrooster heb gelaten!" Een zucht ontsnapt uit Lotte haar mond. Ze had haar zelf nog plechtig beloofd dit jaar eens wat ordelijker te zijn. Zoals eerder vermeld, het schooljaar is amper een dag bezig en ze is haar lessenrooster al kwijt. Rommel maken is nu eenmaal haar gave, en zo iets leer je niet snel af. Na nog een beetje gepulk aan een omelet dat op haar bord ligt kijkt ze nog eens nieuwsgierig de grote zaal rond. Hoe langer je hier naar kijkt hoe meer details je opvallen en hoe meer liefde je gaat ontwikkelen voor de magie die dit teweegbrengt.

_________________
2 seconds ago via HPF · Like · Comment


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Schuilen voor de regen

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 27, 2012 18:23 

Lola Parker (van een andere RPG)

"Hoi Lily! Hoi Lotte! We hebben het eerste uur vrij, kijk maar, en trouwens, ik heb je lessenroorster, je hebt hem op de een of andere manier in mijn ladekast weten te krijgen terwijl die altijd op slot zit." Lola geeft het lessenrooster aan Lotte. "Alsjeblieft! Als je hem hebt doorgelezen geef je hem maar weer aan mij, kun je hem ook niet kwijtraken" besluit ze met een glimlach van hier tot Tokio.

_________________
    Green is the color of Mother Nature
    That's why I love that color

    Eppur si muove

    En toch beweegt (Galileo Galilei)


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jun 28, 2012 9:16 

"Hoi, iedereen, anders moet ik iedereen apart gaan begroeten, zie je me al bezig? Ooooh, hoi.... of hoe is het ... misschien is deze beter: ooooooh, wat lang geleden... Nee, allemaal te seutig, dus gewoon hoi iedereen."Zeg ik lachend."Het tweede lesuur is het verweer hé?"

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Schuilen voor de regen

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jun 28, 2012 18:48 

"Ja! Heb er zin in, en jij?" Ropandinaa loopt even naar buiten en rent 5 keer langs de rand van het bos en gaat meteen weer naar de Grote Zaal. "Zo, dat zit er ook weer op" zegt ze lichthijgend.

_________________
    Green is the color of Mother Nature
    That's why I love that color

    Eppur si muove

    En toch beweegt (Galileo Galilei)


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jun 29, 2012 10:17 

"Tuurlijk heb ik er zin in, verweer en transfiguratie zijn mijn lievelingsvakken. Ik hoop dat we vandaag de onvergeefelijke vloeken bespreken."

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Schuilen voor de regen

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jun 29, 2012 10:20 

"Aaah, ben jij er zo eentje! Interessant hé? Wat wil jij later worden? Ik wil Schouwer worden" zegt Ropandinaa opgewonden.

_________________
    Green is the color of Mother Nature
    That's why I love that color

    Eppur si muove

    En toch beweegt (Galileo Galilei)


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jun 29, 2012 16:54 

"Schouwer, professor verweer of transfiguratie, of internationaal zwerkbalspeler." Zeg ik blij, er is eindelijk iemand die in hetzelfde als ik geïntereseerd ben.

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bij An!

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jun 29, 2012 19:41 

Lotte

Een beetje verward neemt ze het lessenrooster aan "Dank je, ik heb echt geen idee hoe die daar is terecht gekomen." Met nog een stukje toast in haar hand luistert ze aandachtig naar Lily en Ropandina. Verbaasd trekt ze haar wenkbrauw op als Ropandina ineens wegloopt en dan een kwartiertje later hijgend terug de grote zaal binnenkomt."Welkom terug? En eerste lesuur vrij ? Zalig!" Haar blik valt op het plafond van de grote zaal waar het zonnetje vrolijk aan het schitteren is aan de hemel. "Misschien kunnen we ons gesprek buiten voortzetten? Ik heb het gevoel dat het een hemelse dag gaat zijn! Trouwens ik wil graag Heler worden of rondtrekken en op zoek naar nieuwe fabeldieren en hier dan een boek van uitbrengen." Vrolijk springt ze recht en loopt al richting de deur van de grote zaal. Wachtend op Lily en Ropandina.

_________________
2 seconds ago via HPF · Like · Comment


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Schuilen voor de regen

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 01, 2012 9:05 

Ropandina loopt snel mee met Lotte. "Kom mee Lilly! Het is heerlijk buiten, ik heb al 5 rondjes gerend voor me conditie. Heerlijk!" roept ze naar Lilly.

_________________
    Green is the color of Mother Nature
    That's why I love that color

    Eppur si muove

    En toch beweegt (Galileo Galilei)


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: zo jul 01, 2012 10:43 

Daemon

Daemon zit bij het meer waar ie eerder iets had zien bewegen, een beetje naar het water te staren, en tekeningen te maken wat ie had gezien nadat ie door de muur was gegaan. Dat was niet makkelijk gegaan want Vilder bleef een tijdje hangen en deed rare dingen, gelukkig was z'n kat niet in de buurt.
Daemon nam zich voor om wat ie had gevonden aan z'n mede griffs te vertellen als ie ze zou zien. Ondanks wat Hagrid hem eerder verteld had.

Hagrid:''Niet alles in t kasteel wat verborgen is is wat het lijkt! Dus als je t gaat doen, doe dan voorzichtig Harry heeft ook veel gevaren getrotseerd.''

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 01, 2012 11:24 

Lilly:

"Oke, oké, ik kom al. Wanneer gaan die Zwadderaars eigenlijk eens stoppen met zo debiel te doen?"Vraag ik geïriteerd aan Lotte en Ropandinaa. "Ik hoop dat we dit jaar meer interesante dingen gaan behandelen dan vorig jaar. Weten jullie nog bij verzorging? 'Wat is een centaur?' Daat heeft niemand iets aan. Ik hoop dat we Hagrid hebben dit jaar, en niet die stomme trut van een, hoe noemt ze ook alweer? Ik hoop dat we vanalles nuttigs leren voor in de buitenwereld, en niet enkel voor verzorging."

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bij An!

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 01, 2012 13:27 

Lotte

Opgewekt wandelt Lotte samen met Ropandina en Lily naar buiten. Dit voelde goed, een mooie zomerdag, het eerste les uur vrij, op Hogwarts zijn en omgeven door twee lieve meiden. Ze knikt als ze Lily hoort. "Ik ben het met je eens, ik hoop echt op Hagrid. Alhoewel die vrouw nu niet persé zo slecht was. Ik denk dat ze gewoon een beetje onzeker was door het feit dat het haar eerste jaar was dat ze les gaf." Bemiddelend als altijd glimlacht Lotte en lopen ze gezamelijk in de tuin, naar het meer. Als ze daar aankomt ziet ze een mede gryffi zitten. Lotte kent hem niet maar ziet aan de kleuren van zijn gewaad dat hij een van hen is. En door het feit dat hij ook geen les heeft zal hij ook wel eerstejaars zijn?
Vriendelijk loopt ze naar hem toe, "Hoi! Ik ben Lotte, heb je nog niet eerder gezien. Het is wel een mooie dag vandaag eh?" En spontaan als ze is nodigt ze haar zelf uit en zet zich neer naast hem.

_________________
2 seconds ago via HPF · Like · Comment


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 01, 2012 13:47 

Off: is het goed als we 4de jaars zij, anders kunnen we nog geen 2 jaar verzorging hebben.

"O, hoi,"zegt Lily tegen de jongen. Welk vak doen jullie eigenlijk het liefste?Vraag ik aan Lotte, Ropandinaa en de jongen.

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: zo jul 01, 2012 16:24 

Daemon

Daemon merkt niet op dat z'n mede griffs plotseling bij hem zijn, en schrikt op wanneer er eentje naast hem neer ploft. Een blaadje vliegt weg en landt op de schoot van t meisje. Vlug pakt ie de andere die proberen weg te dwarrelen.
''Oh! ik schrik me een hoedje, ik heet Deamon. En ik heb jullie nog niet eerder gezien? het is tamelijk rustig bij de griffie's ik heb alleen nog Bunny gezien.
Daemon kijkt naar de meisjes en hoort hun namen en geeft antwoord.
Welke les? dat is best moeilijk. Ik hou van dieren dus verzorging van fabeldieren zou logisch zijn.. maar het feit alleen al dat ik hier zit en alles kan doen is top.
Daemon hoort wat hun zeggen en kijkt Lotte aan die z'n papier heeft.
Kijk hier eens naar, ik ben gister op een muur gestuit in t kasteel en ik heb er toch wonderlijke dingen gezien. Hebben jullie zin in een avontuur? nadat we bij Hagrid zijn geweest.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 71 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende


Keer terug naar Zweinstein
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme