Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo jul 01, 2012 17:46 

AlohaFromHell

Hij komt heel voorzichter de grote zaal binnen en gaat ergens alleen aan de tafel van Griffoendor zitten omdat hij nog niemand kent.

_________________
CLUB BRUGGE TILL I DIE


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 01, 2012 18:57 

"Oké,"zegt Lily tegen 2deamon terwijl 2deamon, Ropandinaa, Lotte en zij naar Hagrid gaan. "Wat ben je van plan?" Vraag ik aan 2deamon.

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bij An!

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jul 02, 2012 10:01 

Lotte

Terwijl ze dus gaat zitten vliegt er een papiertje van Daemon op haar schoot. "Oh, sorry dat ik je liet verschrikken trouwens. En hier is je papier." Ze neemt het van haar schoot en geeft het eerlijk zonder te kijken terug aan Daemon. De nieuwsgierigheid overvalt haar, dat is nu toch eenmaal vrouwelijk, niet? Maar goed, ze geeft er niet aan toe en kijkt dus niet. Dan vraagt Lily welk vak ze het leukste vinden. "ik ga mee met Daemon, Verzorging van Fabeldieren of te wel geschiedenis vind ik ook nog wel interessant." Nadat ze dit heeft gezegd prikkelt Daemon haar nieuwsgierigheid weer met de vraag of ze naar het papiertje wil kijken. Gretig bekijkt ze het. "Wauw, ten eerste je tekent geweldig, en ten tweede, een avontuur zonder mij is geen avontuur! Waar heb je deze muur gevonden?" Lotte haar ogen twinkelen, de zenuwen gieren al door haar lijf, g'oh. Ze ziet het dus echt zitten, eindelijk nog eens een avontuur!

_________________
2 seconds ago via HPF · Like · Comment


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Schuilen voor de regen

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jul 09, 2012 15:50 

Ropandinaa gaat aan de andere kant van Daemon zitten. Hoi, mooi getekend! zegt ze een beetje verlegen. Ik heb wel zin in een avontuur. Maar het is nog te warm, zullen we even afkoelen? vraagt Ropandinaa terwijl ze al opstaat om haar bikini te pakken.

_________________
    Green is the color of Mother Nature
    That's why I love that color

    Eppur si muove

    En toch beweegt (Galileo Galilei)


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bij An!

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jul 20, 2012 15:19 

Lotte

Stiekem moet ze bekennen dat ze het idee van Ropandina helemaal geen slecht idee vind. De Kriebels in haar maag die haar vertellen dat ze echt zin heeft om te gaan zwemmen nemen de overhand. Lotte knikt vrolijk naar haar en springt ook op. "Weet je? Dat is een briljant idee! En hierna kunnen we op avontuur gaan." Haar ogen schieten nog eens snel over de tekeningen van Daemon. Eerst zwemmen en dan een avontuur? Dit schooljaar leek geweldig te worden.
"Gaan we onze bikini's aandoen? Of plonsen we gezellig met ons gewaad het water in?" Haar ogen fonkelen een beetje ondeugend.

_________________
2 seconds ago via HPF · Like · Comment


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: za jul 21, 2012 11:15 

Daemon

''Ik wil ook wel het is een goed idee, maar of we het hier moeten doen! Ik heb over het meer gelezen en wat erin zit.
Daemon vertelt wat ie eerder heeft gezien, toen ie niet naar het meer was gegaan. En weet dat ie daar ook tekeningen van gemaakt heeft, Daemon probeert er naar toe zoeken of ie ze nu bij zich heeft.
Hmmm.. volgens mij heb ik laatst nog van iemand gehoord, van een speciale kamer in het kasteel die tot een zwembad vormt op een warme dag.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Schuilen voor de regen

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jul 21, 2012 20:52 

We kunnen natuurlijk ook onze zwemkleding pakken en naar de kamer van hoge nood gaan en daar gaan zwemmen, die schijnt te veranderen in een suptropisch zwemparadijs waar je heerlijk kunt afkoelen! zegt Ropandinaa met een ondeugende glimlach, en ze pakt Lilly en Lotte bij de hand en trekt hen mee naar de kamer van Griffoendor. Kom ook Daemon! roept Ropandinaa vanuit de toren van Griffoendor naar beneden. Dan kun je je omkleden! Ropandinaa kleed zich snel om. Ze trekt haar bikini aan en doet haar gewaad eroverheen. Ze loopt de meisjesruimte uit en ziet Daemon, Lotte en Lilly staan. Ik ga alvast naar de kamer van hoge nood, je moet er 5 keer langslopen en zeggen: 'ik heb een kamer nodig waar ik kan ontspannen' Ik zie je daar! Ropandinaa rent naar de kamer van hoge nood. Ze zegt en loopt snel 5 keer langs de 'deur'.

Ze doet haar gewaad uit en gaat zwemmen.

_________________
    Green is the color of Mother Nature
    That's why I love that color

    Eppur si muove

    En toch beweegt (Galileo Galilei)


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma okt 08, 2012 10:39 

Goed idee, zeg ik lachend tegen Ropandinaa. Het is zot warm buiten, niet normaal. Een beetje zwemmen in het meer, zou meer dan een beetje deugd doen. Dan zie ik dat Ropandinaa haar gewaad uittrekt en in het water duikt. Ik doe dat ook, niemand kan me nog tegenhouden. Ik spring het water in. Zaaaaalig!

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Schuilen voor de regen

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma nov 05, 2012 17:02 

Fijn hé? Kijk! Ropandinaa duikt naar beneden en trekt Lilly mee. Ropandinaa ziet de octopus zitten. Ze zwemt snel weer naar boven terwijl ze Lilly weer meeneemt. Ropandinaa zucht en vraagt aan Lilly Zullen we maar eventjes uit het meer gaan? Ropandinaa klimt uit het meer en ziet haar toverstok liggen. Ze pakt hem. Ze roept Aguamenti! en er komt een koude straal water uit haar toverstok. Er vormt zich een koud plasje water op de grond en Ropandinaa gaat erin zitten. Haar toverstok produceerd nog steeds een ijskoude straal water, waardoor ze meteen afgekoeld is.

_________________
    Green is the color of Mother Nature
    That's why I love that color

    Eppur si muove

    En toch beweegt (Galileo Galilei)


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma nov 05, 2012 18:33 

'Oh, zo je kunt het ook anders doen hoor.' zeg ik lachend tegen Ropandinaa.
'Aqua Eructo!' roep ik, en er komt een hele lading water uit mijn toverstaf. Aqua Eructo was een blusspreuk.
'Zo ook goed?' vraag ik lachend.

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Schuilen voor de regen

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma nov 05, 2012 18:50 

Perfect! Veel beter dan dit miezerige straaltje... Ropandinaa keek een beetje beschaamd naar het kleine waterstraaltje dat uit haar toverstok kwam. Ze pakte hem op en zei ook AQUA ERUCTO!. Er kwam een grote straal uit haar toverstok. Lekker koud joh! Ropandinaa legde haar toverstok neer, maar zo dat de grote waterstraal haar helemaal raakte.

_________________
    Green is the color of Mother Nature
    That's why I love that color

    Eppur si muove

    En toch beweegt (Galileo Galilei)


Laatst bijgewerkt door Ropandina op di maart 12, 2013 18:13, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: wo nov 07, 2012 7:53 

Daemon loopt 5x langs de muur maar eenmaal binnen is ie niet in een subtropisch zwembad? Maar een magische water zaal die je spreuken leert.
''Euhm.. ik heb blijkbaar aan iets anders gedacht dan zwemmen zonder het te weten. Ik moest net ook zo lachen om die waterstralen toen ik net naar buiten keek.''
Daemon kijkt nog even waar de andere blijven bedenkt een manier om de ingang open te houden, en gaat terug naar binnen ziet spreuken die makkelijk zijn maar erg handig te gebruiken.
''Aangezien water mijn specialiteit is ga ik ook kijken of ik wat kan combineren''
Daemon is behoorlijk nat wanneer ie eindelijk iemand hoort aankomen, en gebruikt z'n nieuwe ijsstraal met de elementen spreuk om iets moois te maken.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jun 02, 2013 20:35 

Sarah wordt wakker en denkt even dat ze ontwaakt in haar warme bedje thuis, maar merkt al snel dat ze in 1 van de bedden van de toren van Griffoendor ligt. Ze merkt dat bijna iedereen al is opgestaan, en vliegt nu ook met haar benen over de rand van het bed. Ze kleed zich vliegensvlug om, en snelt zich naar de Grote Zaal. 'Hallo!' zegt ze blij tegen haar medeleerlingen. 'Ik ben Sarah, en jullie...?' Ze gaat zitten op een nog leeg plekje en pakt een lekker crousantje, besmeert die met aardbeienjam en stopt hem in één keer in haar mond.

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Godric's Hollow

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 05, 2013 18:59 

Na een examen in de ochtend en een hele dag gestudeerd te hebben komt Hanne aan in de grote zaal voor het avondmaal. Zelfs in de hal ruikt ze al de heerlijke geur van geroosterd vlees en gebakken aardappeltjes. Hongerig als ze is, loopt ze de zaal zitten en gaat naar de tafel van Huffelpuff. Ze kijkt even wie er al is en ziet vooral eerstejaars en enkele tweede en derdejaars. Natuurlijk, er zijn nog niet veel mensen achter hun studeermateriaal weggekomen. P.U.I.S.T.E.N en S.L.I.J.M.B.A.L.L.E.N zijn dan ook erg belangrijk en Hanne is ook niet van zin om erg lang over haar avondmaal te zitten. Al hoopt ze wel dat er nog iemand bij komt die ze wat beter kent...

_________________
I'm proud on my little baby: Wolvenpracht!
Music was my first love and it will be my last!


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jun 08, 2013 16:22 

Lilly, Ropandina en Sarah liepen de deur binnen, en Sarah liep vlug naar de tafel van Griffoendor, waar een paar leden aan zaten. "Wie doet er mee met Zwerkbal? We hebben nog minstens 1 persoon nodig!" vroeg ze en ze keek de rest van de kinderen vragend aan, wachtend op antwoord. Toen liep ze naar de lange tafels van de andere afdelingen, en ze vroeg precies het zelfde.

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 71 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende


Keer terug naar Zweinstein
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron

Powered by phpBB :: FI Theme