Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo sep 11, 2011 23:35 

JAMMERENDE JENNY'S TOILET


    'O nee!' zei Hermelien, die plotseling bleef staan. 'Terug, terug! Ik heb geen zin om met Jammerende Jenny te praten -'
    'Wie?' zei Harry, terwijl ze vlug op hun schreden terugkeerden.
    'Ze spookt in de meisjes-wc op de eerste verdieping,' zei Hermelien.
    'Spookt ze in een wc?'
    'Ja. Hij is al het hele jaar defect, omdat ze steeds woedeaanvallen heeft en de boel dan laat overlopen. Ik ging er trouwens toch al nooit heen als ik niet echt moest; het is vreselijk om op de wc te zitten terwijl zij tegen je kermt.'


PROBLEMEN?
Het leven op Zweinstein kan soms zwaar zijn. Heb je heimwee, voel je je eenzaam of voel je je niet thuis in je afdeling? Kan je de druk van de examens niet aan, lukt die ene spreuk maar niet of werkt je toverstok niet mee? Baal je van die misser in de laatste Zwerkbalwedstrijd, heb je liefdesverdriet, of moet je gewoon heel nodig naar de wc? Je kunt altijd terecht op Jammerende Jenny's Toilet om te komen uithuilen. Er gaat hier toch amper iemand naar de toilet, dus je hoeft in ieder geval niet bang te zijn dat iemand je hoort.

ADVIES
Jammerende Jenny's Toilet is de adviesrubriek van HPF. Zit je ergens mee? Lucht dan je hart en post hier. Jenny is altijd wel in de buurt om je (op haar manier) advies te geven.


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di sep 20, 2011 20:46 

Hey Jenny,

Ik heb een probleem... Tijdens mijn Zwerkbaltraining vandaag heb ik al mijn spieren gebruikt, waardoor ik nu al last van mijn spieren heb. Echter, het grote probleem is morgen, omdat ik dan zeker weten spierpijn heb. Maar morgen heb ik ook een date met die sexy Slytherin? Wat moet ik doen??

Groetjes,
Patricia

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het meisjestoilet op de eerste verdieping
BerichtGeplaatst: wo sep 21, 2011 19:43 

*komt uit haat Toilet omhoog*

Probeer je me d'r soms even in te wrijven dat ik dood ben en dus geen spierpijn kan hebben? Hm? Hm?! HM?! @@

Maar goed... Je kunt het beste je date vervroegen naar vandaag om zo geen spierpijn tijdens je date te hebben. Anders kun je een massage zalf halen bij Professor Sneep of Madame Plijster, die je misschien wel van je spierpijn af kan helpen?

Echter, ik moet wel even zeggen dat dat wasbordje van die "sexy Slytherin" vies tegenvalt in het echt. Vanuit mijn kraan kan ik prima zien dat hij de helft van de tijd zijn buik inhoudt @@


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Little Whinging 4 - Surrey - England

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr sep 23, 2011 8:21 

Beste Jenny,

Ik zit met een probleempje.
Tijdens bezweringen heb ik een een spreuk over me heen gekregen en nu kan ik niet meer zingen. En ik heb over een paar uur een training met het koor in de grote zaal.
Wat moet ik doen?

Groetjes,
harry_james_potter

_________________
'Hou daar eens mee op!', riep ze, toen voor de zoveelste keer het licht uit de kamer uit ging.
'Sorry, sorry', zei Ron. Hij klikte met de Uitsteker.
'Ik weet zelf ook niet waarom ik het doe.'
'Kun je niks nuttiger verzinnen?'
'Zoals, sprookjes lezen?'


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het meisjestoilet op de eerste verdieping
BerichtGeplaatst: wo sep 28, 2011 17:52 

*krabt even aan een puistje op d'r kind*

Uhm, ja... Die bezwering is natuurlijk heel vervelend, maar ik heb wel eens gehoord dat gorgellen met koboldenurine zou kunnen helpen. Mocht dat helemaal niet werken, wat natuurlijk kan, ik heb het ook alleen maar van twee Hufflepuffs die van de week mijn toilet binnenkwamen, dan kun je je altijd naar de bodem van het meer zwemmen om daar je aan te sluiten bij het meermensenkoor. Misschien kunnen zij je nieuwe zangkwaliteiten wel waarderen @@


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Aboard of the SAR 19D 3360 Shaun

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr sep 30, 2011 13:28 

Beste Jenny,

Binnenkort is er een belangrijke Zwerkbalwedsrijd. Er is alleen een probleem, mijn Zwerkbalgewaad valt nergens meer te bekennen. Ik sta alleen wel opgesteld in het team. En ik kan moeilijk in mijn normale gewaad naar de wedstrijd toe gaan. Hoe red ik mij uit deze penibele situatie?

Groeten,
Joost

_________________

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.


 Profiel  

Happy to kill

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: New New York

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr sep 30, 2011 14:47 

Beste Jenny,

Ik zit met een enorm dilemma. Namelijk: Ik weet 100% zeker dat ik mijn laatste 3 huiswerkopdrachten voor Potions compleet verknald heb. Het is altijd mijn beste vak geweest, maar sinds ik als een blok ben gevallen voor die ene beater van het Slytherin team (je weet wel, die schattige die nog nooit een Gryffindor gemist heeft met een bludger), is mijn concentratie er echt niet meer bij. Wat kan ik doen om mijn concentratie weer op orde te brengen zodat ik de volgende keer wel het juiste aantal kikkerogen toevoeg? Of de eigenschappen van een bezoar wel goed beschrijf?

Ok, ik weet dat jij nou niet bepaald de juiste persoon bent om mee te praten over dit soort problemen. Alles is echter beter dan mijn jaargenoten. Als iedereen er vanaf zou weten, is mijn reputatie van koelbloedige b*tch geruïneerd.

Ehm, groeten I guess.
Blijerd.

_________________
Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld!


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het meisjestoilet op de eerste verdieping
BerichtGeplaatst: ma okt 03, 2011 19:16 

@Blijerd; Das lastig ja... Ik heb de jongen in kwestie wel eens in de badkamer gezien en moet zeggen dat ik snap waarom je zo van slag bent.

Wat je het beste kan doen is elk onderdeel van je opdrachten te koppelen. 5 kikkerogen? Denk aan het aantal vingers aan z'n rechter hand. 34 stekelbaarsstekels? Denk aan het aantal moedervlekken op z'n rug. Enzovoort.

Of je haalt een concentratie drankje bij Professor Sneep, zoals de meeste mensen zouden doen. @@

@HRH; Tsja wat zal ik eens zeggen. Waarschijnlijk probeert iemand je te pesten door je gewaad te verstoppen. En ik kan het weten, want toen ik nog leefde werden er heel vaak dingen van mij verstopt en dan met name door dat kreng van een Olivia Spork! Ik weet nog goed, het was December en ineens waren mijn laarzen verdwenen! Ik was gedwongen om met mijn zomerschoenen naar Kruidenkunde te gaan! Dat was echt verschrikkelijk! WEET JE WEL WAT IK DOOR MOEST MAKEN?! WEET JE WEL HOE ERG HET IS?! IK- IK- IK- ... *vlugt snikkend het toilet in*


 Profiel  

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo apr 15, 2012 17:48 

Beste Jenny,

ik vroeg me af hoe het met je is, aangezien ik al een poosje geen enkel geluid uit je toilet hoor komen! Meestal hoor ik wel gehuil als ik erlangs loop, maar nu hoor ik helemaal niks...

Ik heb een probleempje: ik heb voor de grap een Pimpelpaarse Puistenspreuk gebruikt op m'n broertje, alleen ik ben de tegenbezwering vergeten! Mijn broertje zit al 3 dagen verstopt op zijn slaapzaal, en ik durf de tegenbezwering niet aan een professor te vragen want dan krijg ik vast strafwerk! Heb jij een goede tip?


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het meisjestoilet op de eerste verdieping
BerichtGeplaatst: ma apr 30, 2012 10:07 

Tsja, wat zal ik zeggen... Misschien kun je gewoon naar de bieb gaan en, ik weet niet hoor, in een boek opzoeken hoe je de tegenbezwering moet doen? Het is maar een idee. @@

En het feit dat je me niet meer kunt horen komt door het feit dat meneer Vilder de deur heeft laten vervangen door een extra dik model. Blijkbaar waren er klachten over geluidsoverlast. @@ Ik gewoon een heel gevoelig verkeerdbegrepen persoon die haar gevoelens graag uit, okay?!


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jun 04, 2013 21:47 

Beste Jenny.

Ik moet nu elke donderdag om 8:00 naar professor Sneep om strafwerk te gaan maken. Ik haat hem en hij stinkt uit zijn mond, dus dat kan ik echt niet aan. Ik val automatisch flauw als ik zijn naam al zeg. Ik ben bang dat ik doodga onder de stank en vettigheid van zijn haar. Weet jij een goede smoes?

X Sarah, een meisje dat jou aardig vindt!

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 


Keer terug naar Zweinstein
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron

Powered by phpBB :: FI Theme