Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

The Weasley Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beacon Hills
BerichtGeplaatst: ma maart 18, 2013 20:31 

Beste leden,

Zwerkbal is een spel dat al jaren word gespeeld hier en wat nog steeds gedaan word, maar als crew merken we dat de activiteit rond dit spel vrij laag is. Uiteraard willen we dat de activiteit hier rond weer omhoog gaat!

Daarom hebben we twee voorstellen klaarliggen voor jullie om te beslissen of jullie dit willen of niet. Deze gaan als volgt:

- Zwerkbalwedstrijden kunnen met alle afdelingen samen worden gespeeld, hierbij bedoelden we bv; GryffHuff vs. RavSlyth. Hierbij kunnen we te weinig aanmeldingen bij een afdeling doen vermijden, en krijgt iedere afdeling punten voor deelname.

- De Zwerkbalwedstrijden worden op een datum gespeeld gekozen door de leden. We geven hierbij een bepaald aantal datums, op de datum die de meeste stemmen krijgt zal dan een wedstrijd worden georganiseerd.

Heb je zelf nog ideeƫn of suggesties ivm Zwerkbal hier op HPF? Laat het hier los!

Met vriendelijke groeten,
de crew.

_________________
Let me take you down
'Cause I'm going to Strawberry Fields
Nothing is real
And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 18, 2013 20:35 

Ik vind het zeker twee goede voorstellen. Een team samenstellen is inderdaad een groot probleem. En ik wil niet nog een wedstrijd aflassen ^^

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

The Phoenix Admin

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Austin, TX

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 01, 2013 12:24 

We kunnen meer feedback goed gebruiken. Help ons het lopende Zwerkbalseizoen af te maken!


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Godric's Hollow

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 01, 2013 13:04 

Misschien kunnen er ook sancties komen als er op de afgesproken datum een van de teams niet gevormd is en het dus niet meer kan doorgaan... :?:

_________________
I'm proud on my little baby: Wolvenpracht!
Music was my first love and it will be my last!


 Profiel  

Death Eater



Offline

Woonplaats: Amsterdam

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 01, 2013 14:01 

Sophie Weasley schreef:
- De Zwerkbalwedstrijden worden op een datum gespeeld gekozen door de leden. We geven hierbij een bepaald aantal datums, op de datum die de meeste stemmen krijgt zal dan een wedstrijd worden georganiseerd.

Met vriendelijke groeten,
de crew.


Dit lijkt me een goede zaak. Ik kan vrijwel altijd wel, maar soms ook weer niet en uitgerekend kiezen jullie de datums wanneer ik niet kan :P


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 01, 2013 14:24 

Het grote probleem bij het plannen van een datum is dat de meeste leden hun internet tijd niet plannen. Dat is ook mijn probleem. Ik kan ook moeilijk uitleggen aan m'n ouders dat ik bv. vanavond niet op restaurant kan omdat ik zwerkbal ga spelen. Dat begrijpen ze niet.

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Godric's Hollow

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 01, 2013 14:27 

Daar heb je inderdaad een punt. Maar toch geloof ik niet dat een datum afspreken zo'n slecht idee is. Een datum en uur waarop je hoogstwaarschijnlijk niets te doen zal hebben, zal je wel vinden en dan kan je dat zelf nog bespreken, in de plaats van dat het op voorhand wordt afgesteld en het, zoals Oscar zegt, altijd is op een datum dat de meesten net niet kunnen...

_________________
I'm proud on my little baby: Wolvenpracht!
Music was my first love and it will be my last!


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 


Keer terug naar Zweinstein
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme