Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

3e jaars



Offline

Woonplaats: Weverseind
BerichtGeplaatst: vr jan 10, 2014 10:42 

Ik heb een vraag: Hoe kan ik meedoen aan de verschillende activiteiten binnen Zweinstein. Zoals Zwerkbal en de Lessen volgen?

Ook valt het me op dat deze activiteiten zijn gestopt in het schooljaar 2012/2013, terwijl we nu in 2013/2014 zitten. Gaan we hier iets aandoen?


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: vr jan 10, 2014 10:53 

Er is toendertijd besloten geen lessen en zweinstein activiteiten meer te houden vanwege het lage animo dat er toen was. Als we merken dat er weer veel en constante animo voor is, kunnen we daar als crew weer naar kijken.

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

3e jaars



Offline

Woonplaats: Weverseind
BerichtGeplaatst: vr jan 10, 2014 10:57 

Bedankt voor het antwoord! Vind het namelijk heel jammer. Is het misschien een idee om een poll te houden over wat ze nu vinden?


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: ma jan 13, 2014 22:16 

Jalf schreef:
Er is toendertijd besloten geen lessen en zweinstein activiteiten meer te houden vanwege het lage animo dat er toen was. Als we merken dat er weer veel en constante animo voor is, kunnen we daar als crew weer naar kijken.

Ik denk juist dat er weer meer en meer interesse van buiten komt als er gewoon weer een nieuwe start gemaakt gaat worden met dingen als zwerkbal, lessen et cetera. Er is dan immers veel meer leven op het forum en dat zal mensen van buitenaf eerder aanzetten tot het registreren dan nu, want nu is er nog minder activiteit.


 Profiel  

3e jaars



Offline

Woonplaats: Weverseind
BerichtGeplaatst: di jan 14, 2014 20:49 

Ik ben het helemaal met Filister eens! Het is nu redelijk 'dood'. Misschien dat jullie de lessen weer kunnen opengooien en bijvoorbeeld een maandje kijken hoe de reacties zijn?


 Profiel  

Death Eater



Offline

Woonplaats: Amsterdam

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jan 31, 2014 1:20 

Ik zou überhaupt geen moeite meer doen. Dit hele forum is dood. De crew is laks.
Met lessen erbij zou je geen mensen trekken hoor. Door de harde maatregelen hier, zijn de mensen weggejaagd. Dat is mede te danken aan de crew.

Ik zou zeggen: het forum opdoeken.


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: vr jan 31, 2014 20:56 

@Oscar, Ik ga je bericht hierboven niet weghalen, omdat ik vind dat je je mening mag geven, maar ik heb je wel even een PB over deze post gestuurd. Ik denk dat we daar beter de discussie verder kunnen voortzetten.

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Death Eater



Offline

Woonplaats: Amsterdam

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 04, 2014 7:04 

Hoezo? Ik neem aan dat mensen hier ook wat over te zeggen hebben en hun mening zonodig willen geven. Het is een forum. Een plek waar discussies gevoerd kunnen worden.

Maar ik snap het al: het moet maar achter de schermen gebeuren. Zoals voorheen. Altijd al. Zolang het maar niet naar buiten kenbaar wordt dat je hier flink moet oppassen met wat je zegt en voor je het weet, wordt er met een waarschuwing gegooid.

Maar goed. Mijn mening is duidelijk. Ik zou dit forum als een kiespijn missen. Het heeft zijn tijd gehad en de crew doet z'n best niet (jij wellicht misschien wel, ik weet niet wat jij achter de schermen doet), maar er valt daar wel wat over te zeggen. Maar dat zal ik hier maar niet neerzetten. ;)


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 09, 2014 18:57 

Ik heb eerlijk gezegd nooit gevonden dat je hier je mening niet vrij kon uiten of dat er veel te snel met waarschuwen gegooid werd.
Ik zit hier relatief gezien ook nog niet lang, een jaar of twee maar, denk ik, maar ik merk wel dat de activiteit van het forum met toen heel wat naar beneden gezakt is.
Ik weet niet wat de crew fout gedaan heeft, wat ze fout doen, dus daar ga ik me daar niet over uitspreken.
Maar ik heb hierbij wel een vraag: als iemand me wil uitleggen wat er exact gebeurd is, zou die het me dan willen uitleggen?

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 20, 2014 12:24 

Nouja, wat mij betreft is het heel simpel. De Potter generatie wordt ouder en ouder. Dit betekend vaak andere prioriteiten. We zullen allemaal fan blijven van HP, maar ik denk op een andere manier.
Ook is het zo dat een forum als deze in een spiraal zit. Minder mensen actief betekend dat er minder gepost wordt, waardoor er minder vaak op HPF gekeken wordt en zo wordt het steeds minder actief.

Over de crew heb ik niks negatiefs. Aangezien ik ook mod ben geweest, weet ik hoe lastig het is om een forum actief te houden terwijl er een daling is in aantal actieve gebruikers. Ik heb daarom vertrouwen in de crew, ze hebben het beste met HPF voor!

@Oscar: Als je dit forum als kiespijn wilt missen.. WAAROM BEN JE HIER DAN NOG? DOEI!

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

Death Eater



Offline

Woonplaats: Amsterdam

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 23, 2014 17:49 

Niphai schreef:
Nouja, wat mij betreft is het heel simpel. De Potter generatie wordt ouder en ouder. Dit betekend vaak andere prioriteiten. We zullen allemaal fan blijven van HP, maar ik denk op een andere manier.
Ook is het zo dat een forum als deze in een spiraal zit. Minder mensen actief betekend dat er minder gepost wordt, waardoor er minder vaak op HPF gekeken wordt en zo wordt het steeds minder actief.

Over de crew heb ik niks negatiefs. Aangezien ik ook mod ben geweest, weet ik hoe lastig het is om een forum actief te houden terwijl er een daling is in aantal actieve gebruikers. Ik heb daarom vertrouwen in de crew, ze hebben het beste met HPF voor!

@Oscar: Als je dit forum als kiespijn wilt missen.. WAAROM BEN JE HIER DAN NOG? DOEI!


Haha.


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In de sokken la van dobby

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 26, 2014 19:57 

ik denk dat als de nieuwe spin-off van harry potter uitkomt er nieuwe fans bijkomen en er hier ook meer mensen komen en dus drukker word, maar dan moet je wel even geduld hebben...

_________________
Ravenclaw is the best!


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 12 berichten ] 


Keer terug naar Zweinstein
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme