lordmistery schreef:
Oh, ik zie het alweer..fijn dat iedereen het zo met elkaar eens is. hoeveel zal het zijn tegen 1..alhoewel..@deamon2 bedankt..jij begrijpt mijn gevoelens voor HPserie wel..
Waar een wil is , is een weg dat zeg ik altijd maar weer komt hier precies mooi uit.
wie weet hoe je, je kan uitschrijven voor dit forum? ik hoop op een antwoord.
als iedereen het zo leuk en aardig met elkaar eens is heeft het voor mij geen zin meer om überhaupt nog een reactie te posten want dat word toch wel de grond in geboord.
IK zal nooit iets opgeven maar nu wel..
Dus ik zeg Slán !! succes met het fan zijn van HG en TL..
OK, dit heeft niks met dit topic te maken maar dit is dan weer zo'n aanval tegen 1 persoon en dat is waarom ik mij wil uitschrijven en hier mee kap..
toedeledoki!!
Het was niemands bedoeling om je aan te vallen. Iedereen hier heeft een mening en we luisteren naar elkaar. Maar de voorwaarde is wel, dat er terug geluisterd wordt. Als jij alleen van de Harry Potter films houdt, prima. Maar er zijn meer films op deze wereld dan alleen Harry Potter. Het kan dan ook heel toevallig zo zijn dat Harry Potter fans die andere films óók leuk vinden. Nadruk op ook.
Een forum is voor discussies. Als iedereen dezelfde mening zou hebben, zouden alle topics ook maar saai zijn. Even een voorbeeldje, waardoor je het hopelijk begrijpt: Niet iedereen's favoriete personage is Harry. Sommige mensen houden meer van Ron. Wat natuurlijk ook kan, is ze allebei leuk vinden. Zo is het ook met films. De een vindt de verfilming van the Hunger Games helemaal geweldig en de ander houdt alleen van Harry Potter. Wat ook kan, is dat iemand allebei de films goed vindt. Snap je?
Iedereen is daarin vrij om een eigen mening te hebben. Ook jij. Zeg alleen alsjeblieft niet dat we 'verraders' zijn omdat we ook andere films kijken. Er zijn meer smaken ijs dan alleen vanille. We waarderen het ook allemaal dat jij alleen de Harry Potter films in je kast hebt staan en dat je vindt dat alleen Harry Potter awards mag winnen. Accepteer ons standpunt dan ook
Als dat niet zo is, dan houdt de discussie hier op. Als je je zo graag uit wilt schrijven, mag dat. Daarin sta je helemaal vrij en niemand houdt je tegen.
Om even terug te komen op het onderwerp:
Ik vind het hartstikke leuk dat de laatste film en de acteurs genomineerd zijn voor awards. Het is jammer dat ze ze niet allemaal gewonnen hebben, maar in all fairness... De andere films die in de race waren, waren ook goed. Ik had ook geen uitgesproken voorkeur. Bij zulke awards is het toch vaak een battle of the fandoms en daar wil ik me liever niet in mengen. Ik vind alles prima en ik waardeer de films op mijn eigen manier. Daar hebben ze geen awards voor nodig.